Land Cruiser 120 in 285/70r17 gume??
Objavljeno: Pe Jan 25, 2019 7:36 pm
Pozdravljeni,
pred leti sem imel idejo da bi gume (samo, da bi bile R16) v tej dimenziji dal na LC90, pa sem jo prodal, sedaj pa imam že skoraj 10 let Land Cruiser 120 z Ironman 4x4 lift kitom in 265/70r17 gumami. Ker pa imam željo, da bi namesto sedanjih gum, montiral v naslovu omenjeno dimenzijo najprej sprašujem, če se je že kdo tega lotil in kaj je poleg lifta potrebno še postoriti, da zadeva deluje.
Zanima me par stvari:
1. Dodati je potrebno distančnike (sam se nagibam na debelino 3 cm, da gume ne bodo drsale ob polnem kotu volana, vendar me zanima, če potem ti 3 centimetri in še 2,5 cm širina gume ( + 5,5 cm širine) ne bo preveč.
2. Ali je širina feltne 7.5 inča sploh dovolj za tako gumo, ali je potrebno iti na 8.0 ali celo 8.5 široko feltno.
3. Kako pri taki predelavi obremenjujem končnike, zglobe, diferencial ter kolesne ležaje? Ali to še prenesejo originalni prenosi v menjalniku, ali je potrebno menjati prestavno razmerje.
Po domače vprašano, ali 120-tka mehansko ( diferenciali, menjalnik, hlajenje motorja poleti) zdrži takšno predelavo na dolgi rok, ali bi bili sami problemi.
4. Ker se posledično tudi spremeni dejanski prikaz hitrost, kako to skalibrirati oziroma naravnati in pri kom, da števec kaže pravilno hitrost.
5. Kaj pridobim oziroma izgubim, če namesto load indeksa 112 vzamem gumo z load indeksom 121. Ali je sploh kakšna druga razlika razen v nosilnosti. Govorimo o LT gumah in ne P.
Rad pa bi to naredil brez body lifta, se pravi z obstoječim lift kitom, distančniki (imajo TUV), ter eventuelno trimanje in rezanje obrob, če bo potrebno.
Za vse strokovne odgovore in namige, ter dobre nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.
lp,
Jure
pred leti sem imel idejo da bi gume (samo, da bi bile R16) v tej dimenziji dal na LC90, pa sem jo prodal, sedaj pa imam že skoraj 10 let Land Cruiser 120 z Ironman 4x4 lift kitom in 265/70r17 gumami. Ker pa imam željo, da bi namesto sedanjih gum, montiral v naslovu omenjeno dimenzijo najprej sprašujem, če se je že kdo tega lotil in kaj je poleg lifta potrebno še postoriti, da zadeva deluje.
Zanima me par stvari:
1. Dodati je potrebno distančnike (sam se nagibam na debelino 3 cm, da gume ne bodo drsale ob polnem kotu volana, vendar me zanima, če potem ti 3 centimetri in še 2,5 cm širina gume ( + 5,5 cm širine) ne bo preveč.
2. Ali je širina feltne 7.5 inča sploh dovolj za tako gumo, ali je potrebno iti na 8.0 ali celo 8.5 široko feltno.
3. Kako pri taki predelavi obremenjujem končnike, zglobe, diferencial ter kolesne ležaje? Ali to še prenesejo originalni prenosi v menjalniku, ali je potrebno menjati prestavno razmerje.
Po domače vprašano, ali 120-tka mehansko ( diferenciali, menjalnik, hlajenje motorja poleti) zdrži takšno predelavo na dolgi rok, ali bi bili sami problemi.
4. Ker se posledično tudi spremeni dejanski prikaz hitrost, kako to skalibrirati oziroma naravnati in pri kom, da števec kaže pravilno hitrost.
5. Kaj pridobim oziroma izgubim, če namesto load indeksa 112 vzamem gumo z load indeksom 121. Ali je sploh kakšna druga razlika razen v nosilnosti. Govorimo o LT gumah in ne P.
Rad pa bi to naredil brez body lifta, se pravi z obstoječim lift kitom, distančniki (imajo TUV), ter eventuelno trimanje in rezanje obrob, če bo potrebno.
Za vse strokovne odgovore in namige, ter dobre nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.
lp,
Jure