Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Z vozilom Toyota Land Cruiser 80 (stalni štirikolesni pogon) sem se odpravil na tehnični pregled. Z vozilom je bilo vse v redu, razen nekaj na videz zarjavelih zavornih cevk. Rok za odpravo napake je bil 5 delovnih dni.
Cevke sem očisti, obrusil in premazal s temeljno barvo (tak je bil tudi nasvet pregledovalca). Dejansko je šlo za luščenje zaščitnega voska, rja pa je bila površinska.
Čez tri dni sem se vrnil. Na delu je bila druga ekipa zaposlenih. Ponovno so preverili delovanje vseh zavor (čeprav je šlo za kozmetični popravek) in tokrat ugotovili, da ročna zavora ne deluje – prevelika nesimetrija, desna stran ima premalo učinka.
Ob prvem pregledu (pred 3 dnevi) je bilo z zavorami vse v redu. Opazil sem razliko v meritvi. Prvič se je učinek ročne zavore meril ločeno za levo in desno stran, drugič pa za obe strani hkrati. Toyotin sistem ročne zavore po mojem mnenju v teoriji ne zmore zagotoviti simetričnega večanja učinka z zategovanjem ročice, lahko pa zagotovi simetrični končni učinek, kar so potrdile meritve ob prvem prihodu.
To sem omenil ekipi, ki je drugič izvajala meritve. Komentirali so, da so meritve lahko izvedli na »ta način«, da to ni prva Toyota in vedo kako je potrebno meritve izvesti. Niso želeli poskusiti še enkrat na drugačen način. Očitno obstajata dva načina merjenja in, ko sem prvič prišel na pregled me je zaposleni vprašal ali je to vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Ker hodim na tehnični pregled le enkrat letno (še takrat ne z veseljem) in ker nisem specialist za zavorne sisteme bi bil vesel kakšnega uporabnega komentarja ali nasveta. Zanima me, ali so na tehničnem pregledu ravnali prav ali ne in kaj mi svetujete. Zavore po mojem mnenju delujejo enako zadnjih 10 let.
Cevke sem očisti, obrusil in premazal s temeljno barvo (tak je bil tudi nasvet pregledovalca). Dejansko je šlo za luščenje zaščitnega voska, rja pa je bila površinska.
Čez tri dni sem se vrnil. Na delu je bila druga ekipa zaposlenih. Ponovno so preverili delovanje vseh zavor (čeprav je šlo za kozmetični popravek) in tokrat ugotovili, da ročna zavora ne deluje – prevelika nesimetrija, desna stran ima premalo učinka.
Ob prvem pregledu (pred 3 dnevi) je bilo z zavorami vse v redu. Opazil sem razliko v meritvi. Prvič se je učinek ročne zavore meril ločeno za levo in desno stran, drugič pa za obe strani hkrati. Toyotin sistem ročne zavore po mojem mnenju v teoriji ne zmore zagotoviti simetričnega večanja učinka z zategovanjem ročice, lahko pa zagotovi simetrični končni učinek, kar so potrdile meritve ob prvem prihodu.
To sem omenil ekipi, ki je drugič izvajala meritve. Komentirali so, da so meritve lahko izvedli na »ta način«, da to ni prva Toyota in vedo kako je potrebno meritve izvesti. Niso želeli poskusiti še enkrat na drugačen način. Očitno obstajata dva načina merjenja in, ko sem prvič prišel na pregled me je zaposleni vprašal ali je to vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Ker hodim na tehnični pregled le enkrat letno (še takrat ne z veseljem) in ker nisem specialist za zavorne sisteme bi bil vesel kakšnega uporabnega komentarja ali nasveta. Zanima me, ali so na tehničnem pregledu ravnali prav ali ne in kaj mi svetujete. Zavore po mojem mnenju delujejo enako zadnjih 10 let.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Drugič pošlji ženo in bo vse tipi topi.. Se oproščam za off topic
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Očitno drugič za meritve niso preklopili na 4x4 stezo. Jaz vedno opozorim, da ima avto stalni štirikolesni pogon in da naj preklopijo.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Ne vem kako je pri LC80, ampak pri LC90, kot tudi LC120 naj bi bila ročna zavora hiba, kar lahko tudi sam potrdim, na obeh modelih je bilo stalno potrebno rahlo nastavljati ročno zavoro, tudi sam sem bil na tehničnih pregledih večkrat (k sreči samo opozorjen, da slabše prime), ampak čudno, na strmem klancu je pa vedno držala kot klop.
lp,
Jure
lp,
Jure
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Hvala za komentarje.
Zaključek: tretji obisk na istem mestu, tretji kontrolor, preizkus zavor v načinu za štirikolesni pogon, vozilo je bilo brezhibno.
Zaključek: tretji obisk na istem mestu, tretji kontrolor, preizkus zavor v načinu za štirikolesni pogon, vozilo je bilo brezhibno.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Pri LC 80 je treba test zavor delati v načinu za stalni štirikolesni pogon.
Kar se tiče ročne zavore jo jaz vedno nastavim pred tehničnim, ker se mi zdi da malo popusti med letom in je načeloma dosedaj vedno bilo vse OK pri meritvah.
Se pa spomnim, da sem imel enkrat težave z meritvami zadnjih zavor, konkretno samo pri Avto Krka v Šiški, kjer je meritev pokazala premajhno učinkovitost zavor glede na težo (avto ima vgrajen dodatni tank za gorivo in predalnik v prtljažniku). Drugje teh težav ni bilo, tudi če sem prišel s polnim dodatnim tankom.
Kje si pa bil to na tehničnem?
Kar se tiče ročne zavore jo jaz vedno nastavim pred tehničnim, ker se mi zdi da malo popusti med letom in je načeloma dosedaj vedno bilo vse OK pri meritvah.
Se pa spomnim, da sem imel enkrat težave z meritvami zadnjih zavor, konkretno samo pri Avto Krka v Šiški, kjer je meritev pokazala premajhno učinkovitost zavor glede na težo (avto ima vgrajen dodatni tank za gorivo in predalnik v prtljažniku). Drugje teh težav ni bilo, tudi če sem prišel s polnim dodatnim tankom.
Kje si pa bil to na tehničnem?
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
S50T napisal/-a:Z vozilom Toyota Land Cruiser 80 (stalni štirikolesni pogon) sem se odpravil na tehnični pregled. Z vozilom je bilo vse v redu, razen nekaj na videz zarjavelih zavornih cevk. Rok za odpravo napake je bil 5 delovnih dni.
Cevke sem očisti, obrusil in premazal s temeljno barvo (tak je bil tudi nasvet pregledovalca). Dejansko je šlo za luščenje zaščitnega voska, rja pa je bila površinska.
Čez tri dni sem se vrnil. Na delu je bila druga ekipa zaposlenih. Ponovno so preverili delovanje vseh zavor (čeprav je šlo za kozmetični popravek) in tokrat ugotovili, da ročna zavora ne deluje – prevelika nesimetrija, desna stran ima premalo učinka.
Ob prvem pregledu (pred 3 dnevi) je bilo z zavorami vse v redu. Opazil sem razliko v meritvi. Prvič se je učinek ročne zavore meril ločeno za levo in desno stran, drugič pa za obe strani hkrati. Toyotin sistem ročne zavore po mojem mnenju v teoriji ne zmore zagotoviti simetričnega večanja učinka z zategovanjem ročice, lahko pa zagotovi simetrični končni učinek, kar so potrdile meritve ob prvem prihodu.
To sem omenil ekipi, ki je drugič izvajala meritve. Komentirali so, da so meritve lahko izvedli na »ta način«, da to ni prva Toyota in vedo kako je potrebno meritve izvesti. Niso želeli poskusiti še enkrat na drugačen način. Očitno obstajata dva načina merjenja in, ko sem prvič prišel na pregled me je zaposleni vprašal ali je to vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Ker hodim na tehnični pregled le enkrat letno (še takrat ne z veseljem) in ker nisem specialist za zavorne sisteme bi bil vesel kakšnega uporabnega komentarja ali nasveta. Zanima me, ali so na tehničnem pregledu ravnali prav ali ne in kaj mi svetujete. Zavore po mojem mnenju delujejo enako zadnjih 10 let.
Ima ta toyota stalni 4x4 pogon? V kolikor nima, sumim da ko so te vprašali če ma 4x4, so meli v mislih stalni 4x4, se pravi bi najverjetneje odgovorit z NE, saj ko je odklopljen je pač delovanje kot navaden avto s zadnjim pogonom
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
jeep corporation napisal/-a:Ima ta toyota stalni 4x4 pogon? V kolikor nima, sumim da ko so te vprašali če ma 4x4, so meli v mislih stalni 4x4, se pravi bi najverjetneje odgovorit z NE, saj ko je odklopljen je pač delovanje kot navaden avto s zadnjim pogonom
LC80 ima serijsko stalni 4x4 pogon, ki ga ne moreš izklopiti.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Ampak ima sredinski diff in če ta ni zaklenjen, se zopet obnaša pri testu zavor kot navaden rwd avto.
Ne razumem kaj je lahko drugače če testira obe zavori hkrati ali vsako posebej.
Ne razumem kaj je lahko drugače če testira obe zavori hkrati ali vsako posebej.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Zdravo
Jaz imam vsako leto podoben problem. Le da imam na patrolu priklopljiv 4x4 pogon. Vsako leto mi ves vesel sporoči, da zadaj bremze ne primejo 0.
Ker sem imel pred leti zaradi njihove nekompetentnosti težave, jih sedaj opozorim, da avto NIMA stalnega štirikolesnega pogona. Opozorim jih na koncu po testiranju, ker upam da so se z leti kaj naučili, pa jasno zopet ista pesem.
Potem je pri testiranju vse OK.
Kaj čmo danes znanje ne pomeni nič, samo cena. NAjcenejši pa so seveda začetniki in runkeljni.
Jaz imam vsako leto podoben problem. Le da imam na patrolu priklopljiv 4x4 pogon. Vsako leto mi ves vesel sporoči, da zadaj bremze ne primejo 0.
Ker sem imel pred leti zaradi njihove nekompetentnosti težave, jih sedaj opozorim, da avto NIMA stalnega štirikolesnega pogona. Opozorim jih na koncu po testiranju, ker upam da so se z leti kaj naučili, pa jasno zopet ista pesem.
Potem je pri testiranju vse OK.
Kaj čmo danes znanje ne pomeni nič, samo cena. NAjcenejši pa so seveda začetniki in runkeljni.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Patrol in ročna na kardanu je pa spet druga zgodba.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Ko sem imel audija S3 sem jih moral zmeraj opozarjat da je 4x4...vendar ni stalni pogon, je preko haldex sklopke.. Ker enkrat ko sem jim pozabil povedat je možaku skoraj nos zlomilo, ko je avto vrglo ven iz valjčkov... Pri subaruju s stalnim 4x4 pogonom je isto.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
S50T napisal/-a:Z vozilom Toyota Land Cruiser 80 (stalni štirikolesni pogon) sem se odpravil na tehnični pregled. Z vozilom je bilo vse v redu, razen nekaj na videz zarjavelih zavornih cevk. Rok za odpravo napake je bil 5 delovnih dni.
Cevke sem očisti, obrusil in premazal s temeljno barvo (tak je bil tudi nasvet pregledovalca). Dejansko je šlo za luščenje zaščitnega voska, rja pa je bila površinska.
Čez tri dni sem se vrnil. Na delu je bila druga ekipa zaposlenih. Ponovno so preverili delovanje vseh zavor (čeprav je šlo za kozmetični popravek) in tokrat ugotovili, da ročna zavora ne deluje – prevelika nesimetrija, desna stran ima premalo učinka.
Ob prvem pregledu (pred 3 dnevi) je bilo z zavorami vse v redu. Opazil sem razliko v meritvi. Prvič se je učinek ročne zavore meril ločeno za levo in desno stran, drugič pa za obe strani hkrati. Toyotin sistem ročne zavore po mojem mnenju v teoriji ne zmore zagotoviti simetričnega večanja učinka z zategovanjem ročice, lahko pa zagotovi simetrični končni učinek, kar so potrdile meritve ob prvem prihodu.
To sem omenil ekipi, ki je drugič izvajala meritve. Komentirali so, da so meritve lahko izvedli na »ta način«, da to ni prva Toyota in vedo kako je potrebno meritve izvesti. Niso želeli poskusiti še enkrat na drugačen način. Očitno obstajata dva načina merjenja in, ko sem prvič prišel na pregled me je zaposleni vprašal ali je to vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Ker hodim na tehnični pregled le enkrat letno (še takrat ne z veseljem) in ker nisem specialist za zavorne sisteme bi bil vesel kakšnega uporabnega komentarja ali nasveta. Zanima me, ali so na tehničnem pregledu ravnali prav ali ne in kaj mi svetujete. Zavore po mojem mnenju delujejo enako zadnjih 10 let.
Če ima stalni štirikolesni pogon lahko opravijo preizkus le za vsako kolo posebej. V nasprotnem se avto odpelje z valarjev. Pogon spredaj deluje. Zato se lahko prosto suče le eno kolo, pri nekaterih avtih dva po diagonali.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Po mojem mnenju lahko pri LC80 teoretično opravijo sočasno kontrolo zavor na obeh zadnjih kolesih tako, da prestavijo transfer v Neutral. S tem se prednja in zadnja os ločita. Odklopljen je tudi pogon.
Re: Toyota LC80, tehnični pregled, ročna zavora
Pa če ma 80ka sredinski diferencial, no, kolikor vem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 157 gostov