Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Objavljeno: Če Sep 27, 2018 10:18 am
Homologacija niti ni tako hud problem.
Dobro, kako bo možakar spravil gume skozi homologavijo, tisto pustimo stat. To zanima tudi mene.
Kar se pa ostalega tiče, gre pa zgolj za temeljito restavriranje in obnovo. Kar je predelave na šasiji, ne bo težav, ker na tehničnih zagotovo ne vedo, kako točno je narejena šasija od katerega avta. In če ni nekih hudih predelav, ne bodo niti opazili. Izpušna cev je tudi lepo spodobno narejena in ni bistveno drugače, kot če greš do kakšnega "auspuh-majstra", da ti jo naredi. Torej tudi to ne bi smela biti težava. Obnova šalčk, sprednjih rok in ostalih stvari, ki z leti uporabe dobijo zračnost, je redna praksa in ni potrebno homologirati. "Podvozje" proizvajalca OME ima uradni certifikat in če ga ni zraven, ga mora priskrbeti prodajalec (če ga je mogoče slučajno kam založil, čeprav se take dokumente po navadi pazi in so gotovo že pri Dr.Patrolu). Cevi za zavore in elektroinstalacija so pa pač obnovljeni in ne potrebujejo homologacije, ker se z njihovo obnovo vozne lasnosti bistveno ne spremenijo...
Torej, to, kar se je pokazalo do sedaj (razen gum), ne bi smel biti problem in ne potrebuje homologacije.
Dobro, kako bo možakar spravil gume skozi homologavijo, tisto pustimo stat. To zanima tudi mene.
Kar se pa ostalega tiče, gre pa zgolj za temeljito restavriranje in obnovo. Kar je predelave na šasiji, ne bo težav, ker na tehničnih zagotovo ne vedo, kako točno je narejena šasija od katerega avta. In če ni nekih hudih predelav, ne bodo niti opazili. Izpušna cev je tudi lepo spodobno narejena in ni bistveno drugače, kot če greš do kakšnega "auspuh-majstra", da ti jo naredi. Torej tudi to ne bi smela biti težava. Obnova šalčk, sprednjih rok in ostalih stvari, ki z leti uporabe dobijo zračnost, je redna praksa in ni potrebno homologirati. "Podvozje" proizvajalca OME ima uradni certifikat in če ga ni zraven, ga mora priskrbeti prodajalec (če ga je mogoče slučajno kam založil, čeprav se take dokumente po navadi pazi in so gotovo že pri Dr.Patrolu). Cevi za zavore in elektroinstalacija so pa pač obnovljeni in ne potrebujejo homologacije, ker se z njihovo obnovo vozne lasnosti bistveno ne spremenijo...
Torej, to, kar se je pokazalo do sedaj (razen gum), ne bi smel biti problem in ne potrebuje homologacije.