Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Dec 12, 2019 7:30 pm

Hribovc napisal/-a:Ampak v živo je še bolj veličasten kot na sliki... Škoda samo, da sem prišel minuto prepozno in si že speljal, ker bi si ga rad enkrat malo bolj podrobno ogledal...





Danes na Goriškem, tisti modri pick-up z modro prikolico, ki se je vlekel po tleh, kot da bi imel polomljene baleštre...

Pri Magnetu v Solkanu? :-|

Hja, škoda res... ampak saj nimam plana da bi avto kam založil, tako da velja za naslednjič!! Pa še neki novega delam, tko da bo naslednjič že čisto fertik! ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 29, 2019 1:57 pm

No, v avto je nekaj novega, seveda še ne čisto dokončano, ker je to poglavje, ko ga pogledaš z več strani zelo dolgo...

Skratka, ker je moj avto hkrati tudi moj dom in postelja na poti, sem že dalj časa imel v planu izboljšati posteljo v avtu in pa seveda prostor za shranjevanje.
Do sedaj je bila moja postelja kovinski ovir (2x2 kvadratni profili) z 12mm T-fix ploščo za ležišče. Spodaj je v svoji posebni leseni škatli domoval izvlečni hladilnik iz Renojevega kamjona, zraven pa še plastična škatla, v kateri je bila shranjena "kuhinja". In seveda levo in desno po vseh vogalih natlačene stvari, brez ustreznega redu.

Slika je še iz starega Patrola, a v tem sem imel popolnoma identično.
Slika

Največji problem pri celotni zgodbi je bil ta, da je streha dolgega Patrola NIŽJA od strehe kratke izvedbe. Posledično je spanje na taki postelji malce neudobno, saj vsakič, ko se obrneš "podrajsaš" po strešni oblogi...
In ker v zimskem času ponavadi ne uporabljam avtomobila, sem se odločil, da je to primeren trenutek za izdelavo druge postelje.

Stvar se je začela, kot že vse doslej... cel kup prebiranja interneta, pregledovanje youtuba in doma izdelanih postelj in podobno. Od vsakega najdeš eno pametno idejo, dodaš še malce svoje kreativnosti in želja in dobiš začrtano smer.
Seveda je na začetku potem še ogromno merjenja in skiciranja, a nekako sem prišel do risbe, ki je (na koncu) postala resničnost.
Slika

Ker za izdelavo nimam potrebnega orodja, sem se obrnil na kolega, ki (med drugim) izdeluje tudi kamper vozila. Če imaš tak asortiman orodja, je delo pravo veselje :)
Slika

Na hitro sva pregledala mojo skico, razložil sem mu kako naj bi zadeve potekale in že sva bila v akciji!
Slika
Slika

Če imaš CNC mašine dela potekajo izjemno hitro in relativno enostavno...
Slika

"osnova" je že narejena!
Slika

Izdelava izvlečnega predala, ki bo namenjen kuhinjskim potrebščinam
Slika

Predal je ogromen. Njegove notranje dimenzije so 53cm x 26cm x 89cm. Prav zato sem si želem predal pregraditi, da lahko stvari v nejm samem bolje organiziram, po potrebi lahko vmesne plošče odstranim ali samo prilagodim situaciji.
Slika

Potem je sledila izdelava zgornjena pokrova, ki služi za ležišče.
Mogoče je smiselno da sedaj omenim, da je za poden predalnika uporabljena 9mm T-fix plošča, stranice in predal so iz 12mm, pokrov pa iz 15mm. Prav tako je iz 9mm plošče izdelana čelna stran in hrbtna stran predalnika.
Slika
Slika

Spodnja leva odprtina na sliki bo namenjena za električne komponente, kot so inverter (600W) in relejno ploščo z varovalkami, ki bo krmilila vse luči na strehi, hladilnik, led osvetljitev zadnjega prostora, napajanje cigaretne vtičnice (1x) in napajanje USB vtičnic (2x po 2 vtičnici). Prav tako bo zadaj tudi prikazovalnik napetosti pomožne baterije. Zaenkrat kaže napetost primarne, ker dodatne baterije še nimam vgrajene. Plan je nekoč tudi za tekočo vodo, zato je že v naprej puščen en rele za ta namen.
Spodnja desna odprtina na sliki bo služila namestitvi ARB komporesorju, ki ga imam še iz prejšnjega avtomobila. Edina sprememba proti prej bo ta, da bo v prihodnosti kompresor dobil svoj 10 litrski rezervoar za zrak nekje spodaj na šasiji.
Zadnji dve odprtini sta namenjeni dostopu do precej velikega prostora zadaj za predali. Tu bo shranjeno vso orodje, motorne tekočine, hidravlična dvigalka, rezervni deli in mogoče še kaj. Preostali dve odprtini stna namenjeni shranjevanju manjših zadev, kot so varnostna oprema avtomobila, gasilnega aparata in podobno.
Slika

Izdelava pokrovov
Slika
Slika

Sledi montaža v avtomobil. Zadeva bo fiksno pritrjena v avto. Da se stvar nebi premaknila z svojega mesta poskrbijo 3x M8 vijaki in 4x M10.
Slika
Slika
Slika
Slika

Potem je sledila eletrifikacija komponent.
Slika

S takšnim razdelilnim blokom sem od glavnega vira napajanja razdelil potem napajanje naprej na relejno ploščo. Do tukaj pride iz akumulatorja kvalitetno oplaščena 35mm2 žica. Takoj iz akumulatorja bom dodal še varovalko, ki jo že imam, nisem pa jo še uspel zmontirati.
Slika

Vtičnice in prikazovanlik napetosti
Slika

Na Ebayu sem potem kupil komplet podnožja z releji...napaka.
Žice so bile prekratke in precej tanke, releji pa napačni :roll: Seveda sem obojno potem moral zamenjati.
Slika

Izdelava relejne plošče z varovalkami
Slika
Slika
Slika

Zadeva je sila enostavna za "vzdrževanje". Če odpove kakšna varovalka, ima zraven signalno lučko. Če odpove rele tudi ni nobene drame, ker so ploščo takole izvleče in zamenjava je sila enostavna. Ploščo na mestu držita samo 2 mala M5 vijaka.
Slika
Slika
Slika

Potem je sledilo tapiciranje. Lahko bi pustil v lesu, a mi ni bilo všeč, sem pa zato zadevo zaupal enakemu mojstru, kot mi je oblačil strop in ostale stvari in izbrala sva materjal, ki se uporablja za tapiciranje tal v vozilih.
Slika
Slika

Kot sem na začetku omenil, postelja še ni čisto končana, saj sega le do zadnje klopi. Ta drugi del me še čaka in bo poglavje zase, se pa tukaj že vidi, da so puščeni določeni kabli in cevi za zrak, da nam tudi v nadaljevanju ne bo preveč dolgčas :lol:
Slika

Mogoče se ne vidi dobro, ampak tukaj zadaj je prostora res ogromno. Na žalost ni šlo naredit večjih odprtin, a z malce dobre volje, spraviš notri čuda stvari :D Teh itak ne potrebuješ vsakodnevno, zato smatram za čisto ok. Ne vem če se vidi, ampak za kladilnikom je še en, dejmo rečt da predal, kjer imata svoje posebno mesto kovček z natičnimi ključi in kovček z priborom za krpanje pnevmatik.
Slika

Takole izgleda končan produkt iz zadnje strani. V predal še nisem namestil nobenega pribora za kuhinjo, a po prejšnji posodi sklepam, da bo placa še preveč. Bo pa mogoče lahko zato v istem predalu še nekaj hrane, ki je ponavadi imela svojo posodo in si moram malce skakat okol avta. Če se kdo sprašuje glede hladilnika, jaz sem z njim zadovoljen. Zavzame manj prostora kot običajni, ki jih poznamo iz "overland" vozil a vseeno meri 35 litrov, kar je za moje potrebe zaenkrat dovolj.
Slika
Slika
Slika

Pokorvi se odprejo v sekundi, med vožnjo pa čisto nič ne ropotajo. Ker so tapicirani gredo kar malce na tesno nazaj na mesto in sklepam, da prav zaradi tega ni težav, če pa se bodo kasneje pojavile, lahko še vedno namestim magnete ;)
Slika
Slika

Prostor, kjer je zmontiran kompresor. Ko bo dobil svoj rezervoar, bo dobil tudi zunanje priključke spredaj in zadaj, za priklop cevi.
Slika

Še en pogled na inverter
Slika

"komandna plošča". Nobena stvar nima napajanja, če ni stikalo "power" vklopljeno. Z vklopom, se prižge prikazovalnik napetosti in vse 3 vtišnice dobijo tok. Potem je tu še stikalo za vklop inverterja, osvetljitev kuhinje in za bodočo tekočo vodo. Vklop hladilnika, kompresorja in strešnjih luči se izvaja iz potniške kabine.
Slika

In še za konec slikca, na kateri se vidi osvetljitev delovne površine zadaj. Vsaka vrata imajo svoj led trak, en trak pa je nameščen tako, da osvetljuje tudi vsebino predala in hladilnika. Osvetljitev je mogoče regulirati z dimer stikalom.
Slika

Strošek do sedaj?
Odvisno kaj vse vas zanima...

Če sem natančen, je pri meni zadeva izgledala nekako takole:
- vodila za predal (10.000 ciklov z 200kg obremenitvijo, popolnoma izvlečni, dolžine 90cm = 150 EUR
- ročaj za predal = 20 EUR
- nosilec varovalk = 22 EUR
- Releji = 30 EUR
- Priklopni terminali = 16 EUR
- led lučke = 30 EUR
- kanalčki za led lučke = 34 EUR
- vtičnice kompl. = 100 EUR
- elektro materjal = 60 EUR
- T-fix plošče = 160 EUR
- tapiciranje = 80 EUR
- Eloksirani L kotniki = 15 EUR
- Vijaki = 15 EUR
- Nosilec stikal = 8 EUR
- ARB kopija stikal... cela vreča za vse potrebe = 110 EUR

Skupno torej za 850 eur stroškov brez dela.
Ni malo denarja, ampak glede na vse, kar je "postelja" potegnila s sabo, pa tudi ne ne vem kako veliko.


Nadaljujemo ko bo kaj novega ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4222
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Dec 29, 2019 3:11 pm

Priden si, priden.
A teže kaj seštevaš? Pa ne mislim zaradi policajev in/ali tehničnih, bolj zaradi obremenitve avta po kakšnih vukojebinah.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 29, 2019 4:08 pm

Bom seštel marca, ko bo spet tehnični pregled. Drugače ne vem, kako naj bi zvagal prtljažnik in pa posteljo. Še preden se lotim druge polovice, moram tudi se pozanimat, kako je z odstranitvijo zadnje klopi. Sedaj je montaža še mogoča, potem pa ne bo več. Seveda govoriva o legalnih potezah, da se tudi brez, ampak saj veš, v današnjih časih, je bolje imeti urejene tudi te zadeve... :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Ne Dec 29, 2019 5:02 pm

V vozilu mora biti nameščeno toliko sedežev kolikor je napisanih v prometnem dovoljenju. Sem imel letos isto polemiko glede tega.. ker je vse drugo štimalo je zamižal na to, da ni bilo noter zadnje klopi - sem mu na začetku pregleda rekel, če bo problem lahko pridem čez pol ure nazaj z inštaliranimi zadnjimi sedeži. Vprašanje kako bodo dosledni pri tebi..
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 29, 2019 6:28 pm

Razumem, ampak je to verjetno rešljivo z prehomologacijo v tovorno vozilo... saj pravim, preden začnem karkoli delat naprej, se bom pozanimal kaj in kako ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a game-on » Ne Dec 29, 2019 10:16 pm

:moli:

Kot vedno, narejeno zelo pedantno. Cena je primerljiva s komercialnimi produkti, s tem, da imajo taki predali dodano vrednost, ker so narejeni točno tako, kot si želiš. In ne dvomim, da so tudi bolj trpežni.
Vsaka čast.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Dec 29, 2019 10:51 pm

game-on napisal/-a::moli:

Kot vedno, narejeno zelo pedantno. Cena je primerljiva s komercialnimi produkti, s tem, da imajo taki predali dodano vrednost, ker so narejeni točno tako, kot si želiš. In ne dvomim, da so tudi bolj trpežni.
Vsaka čast.

Komercijalni produkti imajo dve greški, za moje pojme... prva so vodila... več ali manj so vsi narejeni na sistem krogljičnih ležajov, in vsaj za Titan predalnike sem slišal, da ne tečejo najbolje. Verjamem pa da kar se teže tiče, zdržijo ravno tako precej.
Druga stvar je univerzalnost... komercijalni produkti, so narejeni da pašejo v različna vozila... kar je od predala levo/desno pa je bolj kot ne rešeno za moje pojme precej šalabajzersko. Pri moji varjanti, je izvedba namenjena temu vozilu in nobenemu drugemu, s tem pa sem pridobil to, da sem lahko izkoristil zadnji cm kar sem ga lahko. Že tako je slabost predala, da zavzame določen volumen sam po sebi, kompletna stvar ne tehta ravno malo, pa čeprav je narejena zgolj iz lesa in par vijakov, pa še eno pomankljivost ima... zaboj lahko odneseš kamorkoli, predal pa je tam kjer je.
Ampak se mi zdi da odtehta v plus dejstvo, da so z predalom in stranskimi prostori stvari toliko bolj organizirane in lažje dostopne, da ne rečem lažje za živet, da se vseeno splača razmisliti v to smer. Pokazal pa bo čas, če je temu res tako ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
gap
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr Jan 29, 2020 12:33 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gap » Sr Feb 19, 2020 5:03 pm

Dr.Patrol napisal/-a:Razumem, ampak je to verjetno rešljivo z prehomologacijo v tovorno vozilo


In, kako je šel tehnični? Mene so na TP enih dvakrat nadlegovali zaradi neobstoječih sedežev, v ostalih primerih ni bilo vprašanj. (Bi rekel, da tudi na enoprostorcih, registriranih za 7 potnikov, ne težijo zaradi neobstoječih zadnjih dveh (pomožnih) sedežev, na custom overland vozila se je pa tolko bolj zanimivo spravljat. :) )

S homologacijo na manj sedežev je pa velika slabost, da potem izgubiš pravico vozit dodatne potnike, tudi v primeru da vrneš sedeže.

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 476
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Feb 19, 2020 10:30 pm

gap napisal/-a:.... (Bi rekel, da tudi na enoprostorcih, registriranih za 7 potnikov, ne težijo zaradi neobstoječih zadnjih dveh (pomožnih) sedežev,... ) ....

S homologacijo na manj sedežev je pa velika slabost, da potem izgubiš pravico vozit dodatne potnike, tudi v primeru da vrneš sedeže.



jaz sem imel v kombiju za devet notri "le" osem sedežev, pa so kuj skočili v luft. kje pa so sedeži, ipd. Tudi če imaš tovorno vozilo, v katerem je zadaj npr. postelja, ipd. moraš za tehnični vzeti vse ven (midva imava izkušnje z kombiji, predelan rečilec, zadaj postelja in nekaj predalov, so naju že na vratih obrnili, da s tovorom čez tehnični ne gre, ampak ga je potrebno vzeti ven ter pokazati prazen tovorni prostor. Če imaš pa osebno vozilo in kramo v prtljažniku, pa je OK :) (moja žena gre z avtom na tehnični, v kateremu je v ptrljažnik boga in pol, .... jaz sem šel na tehnični z prejšnim terencem z kuhinjo v prtljažniku na tehnični, ....

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4168
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 19, 2020 10:36 pm

Kolega je šel na tehničnega s šotorom na strehi, pa so ga zavrnili. V bistvu je dobil še vprašanje, če je šotor homologiran.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Če Feb 20, 2020 8:51 am

kam smo mi prišli.. najboljše, da pred tehničnim res vse ven pobereš.. se bo kakšen pametnjakovič spomnil kakšne nove ideje pa nam bodo še to malo kar "je dovoljeno" zjebal..
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1097
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Feb 20, 2020 9:27 am

Dardaj napisal/-a:
gap napisal/-a:.... (Bi rekel, da tudi na enoprostorcih, registriranih za 7 potnikov, ne težijo zaradi neobstoječih zadnjih dveh (pomožnih) sedežev,... ) ....

S homologacijo na manj sedežev je pa velika slabost, da potem izgubiš pravico vozit dodatne potnike, tudi v primeru da vrneš sedeže.



jaz sem imel v kombiju za devet notri "le" osem sedežev, pa so kuj skočili v luft. kje pa so sedeži, ipd. Tudi če imaš tovorno vozilo, v katerem je zadaj npr. postelja, ipd. moraš za tehnični vzeti vse ven (midva imava izkušnje z kombiji, predelan rečilec, zadaj postelja in nekaj predalov, so naju že na vratih obrnili, da s tovorom čez tehnični ne gre, ampak ga je potrebno vzeti ven ter pokazati prazen tovorni prostor. Če imaš pa osebno vozilo in kramo v prtljažniku, pa je OK :) (moja žena gre z avtom na tehnični, v kateremu je v ptrljažnik boga in pol, .... jaz sem šel na tehnični z prejšnim terencem z kuhinjo v prtljažniku na tehnični, ....


Pomoje mora biti tovorno vozilo prazno zato, ker ga tehtajo.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2952
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 20, 2020 11:24 am

Saj osebnega tudi tehtajo.

Me res zanima, koliko privatnikov zloži ven iz kombija vso orodje in drobni material za tehničnega.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2952
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 20, 2020 11:52 am

hmmm, pa res piše v zakonu.

17. člen
(izvedba tehničnega pregleda vozila)

(5) Med tehničnim pregledom vozilo ne sme biti obremenjeno s tovorom ali potniki, razen v primeru izrednega tehničnega pregleda vozila v smislu drugega odstavka 49. člena zakona. Oprema in pripomočki v vozilih za posebne namene so med tehničnim pregledom vozila lahko nameščeni v vozilu.


https://www.uradni-list.si/glasilo-urad ... pnih-vozil


Ha. Nemci pa za (tavelika) tovorna vozila priporočajo, da so delno naložena, drugače je pri testu zavor problem pri vlačilcih in lažjih prikolicah, ker včasih ne morejo izmerit minimalnega zahtevanega zavornega učinka, ker prej guma zdrsne za valju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4222
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Če Feb 20, 2020 12:43 pm

Eno je tehnični pregled, drugo (tega se pa zaenkrat bojimo predvsem kamperji) je pa tehtanje vozil na cesti. Pri nas tega še ne izvajajo kaj dost, v A in D pa so prav pasji. Tam tehtajo dejanske teže vsega, kar je med vožnjo v avtu (voznik, potniki, tovor, prtljaga, domače živali...). In ko prekoračiš 3.500,00 kg si ga naje... Zato človeka ne čudi, ko vidi vedno več nemških in avstrijskih kamperjev z lahkimi prikolicami.
Tako da ponarodelo pljuvanje po naših kavbojih vsaj v tem primeru še ni na mestu...
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Feb 20, 2020 1:00 pm

@gap
Na tehničnem še nisem bil (marca grem). Za 6 in 7 sedež mi do sedaj ni noben nič rekel, tudi dobil jih nisem z avtom, tako da to bi bil kar velik problem, če bi jih kdo zahteval, ker jih ni za dobit.
Zadnja klop je trenutno v avtu, prav tako vsi varnostni pasovi.
Kako je s prehomologacijo v tovorno in kaj vse to potegne s sabo se še nisem zanimal, ker enostavno nimam časa. Nekdo je že rekel za namensko vozilo, tudi to sem že slišal, da se ga homologira kot, naprimer, servisno vozilo. Bom se vekakor prej posvetoval, preden bom karkoli naredil pri pooblaščenih osebah, da kasneje ne bo težav ;)

@Nebivedu
Mojmu kolegu so težili zaradi tende na prtljažniku, pa ga potem spraševali če je prtljažnik homologiran...
To je približno tako, kot si je nekdo izmislil, da morajo delovne luči biti pokrite, čeprav v NOBENEM zakonu to ne piše. Preverjeno s strani odvetnikov. Ampak, ker se mi ne da bockat, kdo ima prav imam raje tudi sam pokrite.
Kar se tiče prtljažnika in tende ali reciva šotora... Gospod, ki na tehničnih pregledih ureja homologacije mi je zardil, da to ni res. V prtljažnike "se zaenkrat" še noben ne zapičuje, ker potem takem bi moral homologirati tudi prečke, kot so recimo Thule...
Tenda ali šotor pa se smatra kot tovor. Mogoče je, da bi moral to odstranit zarari odstavka, ki ga je navedel @gregor, vsekakor pa lahko to uporabljaš brez homologacije!

@rx
Na žalost je res tako, da se pač prime v praksi nekaj, kar si je nekdo izmislil (beri glede luči zgoraj). Ampak vseeno, ne glede na dejsta, je to treba podpreti s konkretnim dokazom. Če mi nekdo na tehničnem reče, da nekaj ne smem imeti, pričakujem, da mi bo to tudi dokazal. Enako velja za predstavnike v modrem... V nasprotnem primeru se lahko vsak zmisli nekaj novega, to pa pač ne more iti skozi...

@Dimen
Se strinjam, vozila tehtajo, ni mi pa jasno, kje bi lahko bil problem, če pridem na tehnični z tovorom, sem pa znotraj dovoljene teže.
Primer iz prakse. Vsako leto peljem službeni kamijonček na tehnični z piramido za prevoz stekla. Še nikoli mi ni noben nič rekel glede tega. Pa imamo precej "zajebane" kontrolorje, ki se držijo svojih predpisov ;)

@miran
Ravno včeraj smo imeli to debato. V A recimo takoj čez mejo tehtajo avtobuse... pa si mislimo, saj avtobus pa ja ne more biti pretežek, pa to v resnici ni čisto res, velikokrat so tik na meji dovoljenega.
Patrol ima skupno maso nastavljeno pri 3150kg. [http://www.nissanpatrol.com.au/gq.html][/url]
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2952
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 20, 2020 1:55 pm

Sem šel mal gledat.
25 let star fiat enoprostorec, uvožen iz nemčije pred dvema letoma.
V nemški prometni(izdani leta 95) piše v opombi "Wahlweise 2 bis 7". Torej izbirno 2 do 7 sedežev.
Seveda je naša strokovna organizacija zavrnila prepis opomb v našo homologacijo (sicer smo se pogajali za opombo glede vleke prikolice pri 8% vzponu, ampak prepisali niso ničesar).
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Feb 20, 2020 2:33 pm

gregor napisal/-a:Sem šel mal gledat.
25 let star fiat enoprostorec, uvožen iz nemčije pred dvema letoma.
V nemški prometni(izdani leta 95) piše v opombi "Wahlweise 2 bis 7". Torej izbirno 2 do 7 sedežev.
Seveda je naša strokovna organizacija zavrnila prepis opomb v našo homologacijo (sicer smo se pogajali za opombo glede vleke prikolice pri 8% vzponu, ampak prepisali niso ničesar).

Ja naši "strokovnjaki" to zelo radi počnejo...

Pred leti, ko sem še dirkal, je za mojo skupino vozila po FIA pravilniku veljalo recimo minimalna teža vozila 540kg, naša strokovna zveza pa je v pravilnik vpisala 720kg in tak - svoj - zakon tudi izvajala. Vozilo pripravljeno po FIA pravilniku, je torej pri nas dobila uteži in plombo, če si hotel s tako kategorijo nastopiti pri nas. Pa še je bilo takih cvetk, a o tem ne bom, ker ne paše več v to temo ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4222
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Feb 21, 2020 10:17 am

Dr.Patrol napisal/-a:...
@miran
Ravno včeraj smo imeli to debato. V A recimo takoj čez mejo tehtajo avtobuse... pa si mislimo, saj avtobus pa ja ne more biti pretežek, pa to v resnici ni čisto res, velikokrat so tik na meji dovoljenega.
Patrol ima skupno maso nastavljeno pri 3150kg. [http://www.nissanpatrol.com.au/gq.html][/url]


Za avtobuse ne vem, avtodome tehtajo 100%. Takoj par km za mejo, pa tudi na AC v notranjosti. Tako v A kot v D. Pri nas bodo, ko jim bo zmanjkalo denarja.
Ne briga jih, kaj piše v prometni, važna je meja 3500,00 kg skupne mase. In skupne mase na tehtanju pomeni vozilo+potniki+gorivo+tovor+hrana+voda+vse kar je notri (po nekem nemškem forumu tudi pes, ki ga voziš s seboj). In če si preko 3.500,00 kg: nimaš ustreznega izpita, pa nimaš satelitske kartice za cestninjenje, pa kategorija vozila v prometni ne ustreza .... Žal pri vozniku in potnikih ne upoštevajo teoretične mase (cca 75 kg) ampak kar dejansko :( :(
No ja, sem preveč črnogled in ta panika s težami (pardon masami) ne paše v to temo. Upam, da tudi nikoli ne bo.
Se opravičujem... ;)
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Feb 21, 2020 12:43 pm

miran napisal/-a:Ne briga jih, kaj piše v prometni, važna je meja 3500,00 kg skupne mase. In skupne mase na tehtanju pomeni vozilo+potniki+gorivo+tovor+hrana+voda+vse kar je notri (po nekem nemškem forumu tudi pes, ki ga voziš s seboj). In če si preko 3.500,00 kg: nimaš ustreznega izpita, pa nimaš satelitske kartice za cestninjenje, pa kategorija vozila v prometni ne ustreza .... Žal pri vozniku in potnikih ne upoštevajo teoretične mase (cca 75 kg) ampak kar dejansko :( :(

In kaj je s tem narobe? Če si preobremenjen si pač konj, ki ogroža sebe in vse ostale udeležence v prometu.
Vozne lastnosti se spremenijo, zavore so preobremenjene, zavorna pot se podaljša, platišča preobremenjena, gume se pregrevajo, luči svetijo v 3pm, ni da ni.... neustrezno vozniško dovoljenje je še najmanjši problem.
Jaz grem vedno na vago preden štartam, ne stane nič. A je treba vozit s seboj hrano in vodo za pol leta, če greš za 2 tedna na dopust?
In ja, hvalabogu da vagajo in izločajo idiote iz prometa. PODPIRAM!
Poglej na YT od ADAC pa da vidiš kaj vse vlačijo s seboj, preobremenjeni tudi za TONO in več :evil: gume pa od osebnega vozila 15 let stare, zadaj pa skuter privezan z špago za perilo sušit.
Tisti, ki je izpraven na poti se nima kaj bat, razen idiota ki ni izpraven in ti pripelje nasproti po tvojem voznem pasu. In zato je take treba izločit iz prometa preden nekomu nedolžnemu uniči življenje. Dejansko, ne teoretično.....

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2952
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 21, 2020 1:55 pm

Miran, vozniško je vezano na to, kaj v prometni piše, kolikor vem, ne kaj vaga pokaže.
Kako je s cestnino po svetu, ne vem. V sloveniji je pogoj za vinjeto največja DOVOLJENA masa vozila. Dovoljeno imaš še vedno samo 3500, tudi če vagaš 4 tone.
Za švico sem slišal, da ti zaračunajo za >3500.
Drugače je pa to problem, ker avtodomi, pripravljeni na vožnjo (torej natankan in plin) vagajo 3200kg. Zdaj pa daj noter 5 oseb in si konec. ali že močno presegel. Da ne omenjam koles, sveže vode, odpadne vode, hrana, pivo...
Vaga se pa vedno takšen, kot si na poti, tudi s psom, če ga maš zraven.
Seveda homologiral na 4 tone ga noben nebi, ker potem ne gre z B izpitom in vinjeto.



Uroš, si ziher, da tista teža velja za tvojega 2.8?
2920kg NDM ima Y61 2.8 tadolgi. ZD3.0 ima nekaj več. In zagotovo jo presegam, ko grem s familijo na dopust.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 334
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Feb 21, 2020 8:14 pm

Ko je že debata:

V Sloveniji:
- dovoljena prekoračitev je 3%
- za prekoračitev 3 do 10% je kazen 200€
- za prekoračitev 10 do 20% je kazen 300€
- za prekoračitev 20 do 30% je kazen 600€
- za prekoračitev več kot 30% je kazen 900€

V Italiji:
- dovoljena prekoračitev je 5%
- kazni od 41€ do 1682€, "lestvice" ne poznam

V Avstriji:
- tolerance ni
- za prekoračitev do 3% je kazen 90€
- za prekoračitev 3 do 11% je kazen 210€
- naprej ne vem, je pa najvišja kazen za preobremenitev 5.000€

Za Madžarsko ne vem, če je komu znano, naj dopolni.

Za Hrvaško:
- dovoljena prekoračitev je 3%
- kazen za preobremenjeno vozilo je 67€

Za Švico:
- kazni od 90€ do 210€, "lestvice" ne poznam

Za Nemčijo:
- dovoljena prekoračitev je 5%
- za prekoračitev od 5 do 10% je kazen 30€
- za prekoračitev 10 do 20% je kazen 95€
- naprej ne vem, je pa najvišja kazen za preobremenitev 235€

V veliki večini držav je poleg kazni tudi izločitev iz prometa, dokler vozilo ne ustreza predpisom - torej, dokler se vozila ustrezno ne razbremeni.

Pri vleki prikolic zelo radi tehtajo tudi vertikalno obremenitev na vlečno kljuko...

Jah, saj po svoje imajo prav. Tako kot je že nekdo pred menoj zapisal: vozilo je dimenzionirano za toliko. Če je na njem preveč, je to konec koncev nevarno za promet. Iz osnovne šole sem si zapomnil, da je sila masa krat hitrost. Tišimo vsi radi vsaj 10 km/h več, kot je omejitev. In če je zraven še 350 kg preveč teže...

Jaz sem se kar navadil, da pred odhodom zapeljem na tehtnico. Dam tistih 20€ pa mi še nekaj drobiža vrne, in vem, pri čem sem. Predvsem pa me ne stisne vsakič, ko vidim policaja...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2952
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 21, 2020 10:55 pm

Hribovc, a gre lestvica v sloveniji še kaj višje? Sam vprašam... ker vidiš v kamnolomu kubik peska na prikolici na tretjo tablico. Ali 6ton na tehnostojevi 3tonki.

Aja. Moj patrol prazen s šotorom na strehi in 780kg prikolico ima okoli 3500kg na dveh različnih vagah. Moram it enkrat samega vagat. Pa imam samo priklop gor, pa malo težje večje gume in vitlo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 334
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Feb 22, 2020 3:49 pm

Mislim, da lestvica v Sloveniji ne gre višje. Sicer pa, da vozilo namesto 3500 tehta 4550 in več (30% prekoračitev), ti listnate vzmeti že v drugo stran upogne...

In mislim, da je razlika, ali prekoračiš težo z avtodomom oz. "osebnim" vozilom na poti na počitnice ali pa prekoračiš težo s tehnostrojevko, kjer gre tudi za gospodarski prekršek. S tem se nisem nikoli ukvarjal, mi je pa enkrat en voznik kiperja potožil, da policaji ne razumejo, da on ne more vedeti, koliko vode je v gramozu in vedno naloži enake kubike, teža pa je različna...


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov