Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Sep 27, 2018 10:18 am

Homologacija niti ni tako hud problem.

Dobro, kako bo možakar spravil gume skozi homologavijo, tisto pustimo stat. To zanima tudi mene.

Kar se pa ostalega tiče, gre pa zgolj za temeljito restavriranje in obnovo. Kar je predelave na šasiji, ne bo težav, ker na tehničnih zagotovo ne vedo, kako točno je narejena šasija od katerega avta. In če ni nekih hudih predelav, ne bodo niti opazili. Izpušna cev je tudi lepo spodobno narejena in ni bistveno drugače, kot če greš do kakšnega "auspuh-majstra", da ti jo naredi. Torej tudi to ne bi smela biti težava. Obnova šalčk, sprednjih rok in ostalih stvari, ki z leti uporabe dobijo zračnost, je redna praksa in ni potrebno homologirati. "Podvozje" proizvajalca OME ima uradni certifikat in če ga ni zraven, ga mora priskrbeti prodajalec (če ga je mogoče slučajno kam založil, čeprav se take dokumente po navadi pazi in so gotovo že pri Dr.Patrolu). Cevi za zavore in elektroinstalacija so pa pač obnovljeni in ne potrebujejo homologacije, ker se z njihovo obnovo vozne lasnosti bistveno ne spremenijo...

Torej, to, kar se je pokazalo do sedaj (razen gum), ne bi smel biti problem in ne potrebuje homologacije.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Če Sep 27, 2018 2:19 pm

Če je predelava po predpisih potem z homologacijo nikoli ni težav. Zato je certificirana roba toliko dražja. 35 gume se homologira brez težav, zakaj bi bilo z 36 karkoli drugače?
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Če Sep 27, 2018 6:40 pm

Tele nebuloze o homologaciji so vsaj nasmeh vzbujajoče, če ne še kaj več.
Na srečo avtomobili določene starosti niso zavezani k homologaciji. In mislim, da ta projekt spada v to kategorijo. Oziroma upam, ker drugače bo zeeeelo zaj....
Lepo delo in spoštovanja vredno!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

lasta
Prispevkov: 142
Pridružen: Če Maj 16, 2013 10:09 pm
Kraj: zagreb

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a lasta » Če Sep 27, 2018 9:42 pm

:moli: :moli: :moli: :moli:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Če Sep 27, 2018 9:55 pm

miran napisal/-a:Tele nebuloze o homologaciji so vsaj nasmeh vzbujajoče, če ne še kaj več.
Na srečo avtomobili določene starosti niso zavezani k homologaciji. In mislim, da ta projekt spada v to kategorijo. Oziroma upam, ker drugače bo zeeeelo zaj....
Lepo delo in spoštovanja vredno!
Miran



Normalno je, da ljudje najprej pomislijo na pravila. In prav je tako, kam bi pa prišli, če bi na avtomobile nataknili lih vsak drek katerega nekdo naredi doma medtem ko ima pol ure časa.

Homologacije NAJ nebi potrebovala vozila izdelana in registrirana pred 1993. V primeru, da gre za sestavljeno ali predelano vozilo izdelano pred omenjenim letom se pa znajo zadeve zakomplicirat, ker vozilo ni več v originalnem stanju.
________________________________________________

Avtorju teme pa vse pohvale, sm spremljal build na FB, adijo pamet, noro je izpadlo, naj ti služi!! .. ko bom jaz velik bom tud imel patrola :D alpa vsaj njegovo podvozje :D :D :D
veliko varnih kilometrov :)
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Huligan » Pe Sep 28, 2018 6:37 am

Samo vprašanje časa je bilo kdaj boste sf..al post s to vašo homologacijo . A ni lepo spremljat delo nekoga ki ima veselje obnovit staro "škatlo"?
Ampak ne pol strani nekega pametovanja kako bo to šlo oz če bo šlo čez tehničenga . Edini ki ga lahko to skrbi je lastnik vozila ,pa še to ni do zdej nič spornega kar se tiče predelave in obnove.
Lep dan vsem "majstru" pa veliko potrpezljivosti in veselja pri sestavljanju"ISLANCA". :moli:
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Sep 28, 2018 8:36 am

Nebi rekel, da je tema sfukana z homologacijo. Nekdo je vprašal, nekdo je odgovoril, case closed, life goes on. Je pa tako kot si napisal, skrbeti mora lastnika vozila, ampak ga verjetno nima kaj, ker je roba certificirana.

___ Offtopic ___
Včasih si želim Don Felipeta nazaj.. Smo/ste/so jezo stresali samo nanj, sedaj jo vsepovprek..
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 11:51 am

Fantje, brez hude krvi :D Sej bom dodal še kako sliko, da pozabte mal na te diskusije :mrgreen: Čim bom imel kaj časa :roll:

Kako je v resnici z zakonom glede homologacije nimam pojma, sem pa precej prepričan, da v naši ljubi, je potrebno spremembo na vozilu vpisati v homologacijski kartonček neglede na letnik vozila. Če ga vozilo nima (letniki pred 93 ali 94 ne vem točno) ti ga pač izdajo takrat.
Se tudi strinjam z RX-om, vsak izdelek pač nebi smel ugledati luči sveta, pri nas je narobe le to, da svoj lasten izdelek homologirati je tako težko, kot z vso ostalo birokracijo pri nas, če že ne nemogoče...
Za stvari, ki sem jih predelal na šasiji in karoseriji, sem prepričan, da ne spreminjajo strukture in lastnosti (na slabše) le teh, kar je zame bolj pomembno od tega, kaj si nekdo misli o teh predelavah. Z varnostjo se pač ne gre igrati...
Za veliko večino zadev na avtomobilu so certifikati in bodo tudi vpisani v homologacijski kartonček. Za tisto nekaj kar nimam certifikatov, se bom v bodoče trudil, da dobim zadeve, katere imajo le tega in jih naknadno zamenjal. Rad bi bil "street legal", prvo zaradi sebe, potem zaradi drugih, kot so policija, tehnični pregledi in zavarovalnice.
Nič ne pomaga imeti "Islandca", če se ga potem bojim pokazat iz garaže... :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

LC 90TD
Prispevkov: 416
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Pe Sep 28, 2018 12:23 pm

Ker sem jaz začel temo o homolomu se opravičujem, če sem "sfukal" diskusijo, sem pač vprašal, ker imam v bližnji prihodnosti neke večje namene z mojo J12 Toyoto in me je zanimalo kako je s tem……….. od vsega predvsem gume, ker imam neko vizijo nataknit 285/70 R17, za ostalo švasarijo in
ojačitve in podobno vem, da se na tehničnem ne bodo vtikali, če le ni res hudo kmečko narejeno, da takoj pade v oko.

Mimogrede, jaz imam na Toyoti vse predelave homologirane, vključno z vitlom, pa so mi govorili, da je to brez potrebe, ampak jaz imam rad mir in sem homologiral tudi to.

Dr. patrol, z veseljem bom zvesto spremljal tvoj projekt še naprej.

lp,
Jure


Vse ostale pa prosim, ne sedaj zopet na dveh straneh odgovarjati na moje pisanje, da tema res ne bo šla v maloro, rajši v miru spremljajmo projekt in uživajmo :wink: .

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 9:12 pm

Šasija je zdej več al manj fertik. Čaka karoserijo, na kateri pa je potrebno sedaj popravit vso pleharijo in ostale neumnosti.
Bom probal kar malo opisat dogajanje sproti ob slikah..

Peskanje je razkrilo še tisto malo, kar je bilo skrito, napak na karoseriji je kar na enkrat postalo ogromno.
Slika
Slika

Pragovi so bili fuč, poleg tega je donatorski avto imel navarjene neke okrogle cevi direkt na brag, kao rock slider in to pač ni šlo več skupaj. Edino smislno je bilo zamenjati komplet pragove.
Slika
Slika
Slika

Za izdelavo pragov sem uporabil 1,5mm pločevino in dal po starih pragih, skrivit nove enake oblike.
Slika

Za združitev zadnje stene praga z prednjo, sem v zadnjo steno navrtal luknje mislim da 5mm, skozi katere sem potem točkasto varil zadevo. Za moje pojme to drži bolje od standardnega postopka točkastega varjenja.
Slika

En sam tega ne more narediti, pomagala sta mi Ipsilon in njegov oče
Slika

Notranjo stran pločevine sem zaščitil z cink prajmerjem, ki omogoča tudi nemoteno varjenje. Tako ni nikjer direkt pločevina na pločevino brez zaščite.
Slika
Slika

Stvar dobiva obilo... ;)
Slika
Slika

To, da je pod zaščitnimi plastikami bila pločevina precej načeta, sem že napisal. Tisti moment se mi je porodila ideja o bolj "clean look-u", zato sem tukaj izdelal novo pločevino, ki se popolnoma prilega mestu stare a obenem nima več utora in tako so plastike ostale odveč.
Slika
Slika
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 9:14 pm

Prav tako sem odrezal zadnje "repe" in karoserijo nazaj zacelil.
Slika

Zadnji poden avta je pravtako bil precej slab....kolebal sem med tem, da odrežem vse skupaj ven ali pa popravim obstoječe stanje. Ker bi se precej namučil, da bi izdelal komplet nov poden s strukturo, ki bi dejansko prenesla tudi težo, sem se raje odločil za popravilo obstoječega poda. Dela ravno tako ni bilo malo, ampak sem z rezultatom zadovoljen.
Slika
Slika

Prav tako je bilo potrebno zamenjati tla pri voznikovih in sovoznikovih nogah.
Slika

Kdo opazi na tej sliki nekaj posebnega? ;)
Slika

Tako...krpanje pločevine je končano, sledi wurth in pa cink prajmer.
Slika

Tudi prednji konec donatorskega avta je že doživel teške trenutke. Nekdo mu je naredil luknjo za snorkel na napačnem mestu, potem spet nekdo drug na skoraj pravem a vseeno povsem zgrešeno, ni pa pokrpal prejšnje in tako je tam bilo veliko razpok, ki jih je bilo treba popraviti. Zdej je lukna izvrtana s pomočjo original Safari šablone.
Slika

Če se sedaj že malo dotaknem obrob... Videz islandca in pa street legal, da gume ne gledajo izpod blatnikov, so zahtevale svojevrsten projekt. Ker sem obenem večal tudi odprtino blatnikov, obrob nisem imel kam več zmontirati. Tako je s pomočjo Ipsilona nastala ideja, kako to sploh izpeljati. Obrobe sem hotel izdelati iz pločevine, ker s poliestrom nimam izkušenj. Nisem pa hotel, da postane avto zaradi obrob 500kg težji.
Ampak gremo od začetka... S pomočjo drugega kolega, smo nove linije blatnikov prenesli na papir, kasneje v računalniško obliko in dali izrezati na plazmi "lame". V te smo izvrtali lukne in vrezali navoj, lame pa privarili na karoserijo. To je sedaj osnova, kamor bodo pritrjene obrobe, istočasno pa smo karoserijo na tem mestu ojačali, ker ni več spodaj na blatniku krivljenega roba.
Nadaljevanje pa sledi...
Slika

Enako se je zgodilo s sprednjimi blatniki, le da je to bilo veliko lažje narediti, ker tukaj pač ni dvojne pločevine.
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 9:44 pm

Tak pa je zvečer zgledal avto, ki je bil končno pokrpan, zaščiten in pripravljen za nadalnje barvanje in ostala ličarske opravila.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Spoje karoserije je bilo potrebno ponovno zaščititi. Mislim, da sem delo opravil bolje kot prvotno v tovarni :D
Za zaščito sem uporabil trajno elastično maso za karoserijske spoje, ki se jo nanaša s čopičem.
Slika
Slika
Slika

Spoje karoserije, ki so tudi po barvanju vidni sem pravtako zaščiti s trajno elastično maso, le da sem tokrat uporabil tisto za nanašanje s pištolo za silikon.
Slika
Slika
Slika

Tudi na noranji strani sem vse spoje in novo zavarjene dele premazal s to isto maso.
Slika
Slika
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 9:56 pm

Nato sem prebarval notranjost vozila in motorni prostor. Uporabil sem 2k poliuretansko črno barvo in nanesel 2 konkretna sloja. Enako sem storil tudi na spodnji površini poda avtomobila.
Slika

Nato je sledila zaščita z brizganjem Dinitrolove mase na bazi kavčuka (Dinitrol 447).
Slika

Za zaščito poda, zadnih in prednjih kolotekov sem porabil 6l Dinitrola. Ko se je popolnoma posušil, sem preko tega nanesel še eno roko 2k poliuretanske barve.
Slika
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Sep 28, 2018 10:22 pm

Če se tole, kot bi reku prjatu Ipsilon, bere kot lahkotno branje, naj povem, da do te faze priti ni bilo enostavno :roll: Precej časa, denarja in živcev je šlo do te faze, ampak se je najbrž splačalo .

Za konec prilagam nekaj slik, preden je karoserija šla dol s šasije in skoraj leto dni pozneje, ko sta se spret srečali...prerojeni :skace_od_srece:

Ta slika je nastala 21.01.2017
Slika
Slika

In skoraj leto dni pozneje, dne 29.12.2017
Slika
Slika

Evo, toliko za danes :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Sep 29, 2018 6:54 am

Se je meni zdelo, da se tole prehitro dogaja, da bi bilo lahko "poročanje v realnem času"...

Pločevina pa zaščitena skoraj kot prvotni Aljažev stolp: naslednjih 123 let imaš mir...

Si pa mislim, da ob takem projektu ugotoviš, da bi bilo ceneje, če bi se drogiral. Mislim, da se ne razumemo narobe - tak projekt zna biti precej drag. Sploh, če zraven prišteješ še svoje ure, gre cifra najbrž kar v nekaj 10.000€...

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Simon989 » So Sep 29, 2018 9:35 am

Tam ko si reku, če kdo opazi nekaj posebnega..jaz opazim posebno luknjo :P
A bo dodaten tank(rezervoar)?

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Sep 29, 2018 1:43 pm

Simon989 napisal/-a:Tam ko si reku, če kdo opazi nekaj posebnega..jaz opazim posebno luknjo :P
A bo dodaten tank(rezervoar)?

Tako je. Prvotni plan je bil rezervoar za vodo pod avtomobilom na presostat, zdej nisem siguren, kaj točno bo tam. Vsekakor je na eni strani kardana prostor za dobrih 70l tanka.
Odprtina je originalna iz donatorskega patrola, ko bo čas, bo najbrž dobila svojo funkcijo. Važno mi je, da je tam na razpolago in da ne kvari originalnega izgleda ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 347
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Po Okt 01, 2018 12:23 pm

Na Sanders party pozabljaš... sorazmerno logično, ker nisi bil ti tisti, ki je dobil vročo mast v fris :P

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 01, 2018 1:12 pm

Ipsilon napisal/-a:Na Sanders party pozabljaš... sorazmerno logično, ker nisi bil ti tisti, ki je dobil vročo mast v fris :P

Huh, sej res...niti ne vem, če mam kako sliko tega?? tnx za opomin :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 01, 2018 6:43 pm

Nadaljujemo zgodbo...

Prav je, da omenim tudi zaščito šasije in karoserije. Poleg tega da je bila celotna površina v 99% speskana, zaščitena s cink prajmerjem in drugimi pokrivnimi barvami, smo poskrbeli tudi za notranjost šasije, votle karoserijske dele, ter vse spoje karoserije na podnu spodaj.
Za zaščito smo izbrali mast Mike Sanders, kdor ne pozna omenjenega produkta, naj povem da je to ubistu nekakšna mast, ki se jo nanaša z brizganjem, da pa je to mogoče jo je potrebno segreti na 120°C. Zadeva je tako zelo tekoča in prodre v vsako režo, ko pa se ohladi postane podobna vosku od sveče. Je precej odporna na pranje, tudi z resnim visokotlačnim čistilcem na vročo vodo se težko spere.
Zadeva ni poceni, 4kg masti in primerna pištola za nanašanje pride okoli 150eur. Sama mast je nekje okoli 50eur + ptt. Je pa daleč boljša od ostalih meni poznanih produktov. Jst sem mislim da za komplet avto porabil malce več ok 4kg.

Mislim, da sta to edini dve sliki, kajti pri delu s tem si ves masten in mi najbrž ni bilo do slikanja :mrgreen:
Slika
Slika

Druga stvar, ki je še nastala pred združitvijo šasije in karoserije so sprednji "drop boxi" in zadnje roke.
Drop boxi so ubistu kletka, s katero prestavimo vpetje sprednjih rok na šasijo in tako poskrbimo za pravilem kot na kardanih. Nekateri zanemarjajo zadeve glede kotov kardanov, ampak to ima lahko negativne posledice. Skratka, želimo da so koti na prirobnicah diferencijalov in menjalniku enaki. Pri majhnem dvigu avtomobila, se le ti ne spremenijo veliko, pri +12cm pa se stvar nekoliko zakomplicira. Spredaj je bilo pri meni dovolj sprememba vpetja, za višji dvig, nekateri dodatno rotirajo še akse.
Zadaj pa sem za ustrezen kot kardana, moral podaljšati zadnje spodnje roke. Obenem sem na internetu našel zanimiv dizajn zadnjih rok, ki sem jih hotel preiskusiti tudi na svojem.

Več pa v slikah...

Načrte za spust vpetja ali "drop box" sem našel kar na internetu in plošče dal izrezat na plazmo.
Slika

Nekaj varilskih uric in imamo rezultat. Plošče se pritrdijo vmes nosilca menjalnika in šasije. 4 originalne vijake je potrebno nadomestiti z ustreznimi daljšimi. Peti vijak, gre skozi luknjo, kjer je v originalu pritjena roka. Na tem mestu je potrebno narediti še distančnik v obliki originalne puše.
Slika

Zadaj je potrebno malce več razmišljanja in pravilna priprava pred delom. Dizajn zadnjih rok se je iz okroglih cevi spremenil v kvadratne(debelostenske). Malce sem bil skeptičen edino glede torzijskih sil, ampak do danes se držijo brez problema...
Slika

Potrebno je bilo izdelati "očesa" in pa šablono, da se roke zvari enako, na pravi dolžini in pod pravimi koti.
Slika
Slika
Slika
Slika

Zgornje zadnje roke so narejeno enako. Nisem pa jih mogu narediti, dokler nisem imel avta sestavljenega skoraj v celoti in s tem imeti "vozno" višino, pri kateri lahko odčitaš kot na prirobnici kardana na zadnjem diferencijalu. Izkazalo se je, da je originalna dožlina rok prava.
Slika

Zaradi dviga, je bilo potrebno poskrbeti tudi za daljše zavorne cevi do aks in pa za daljše "bump stop-e". Na srečo sem našel pri Francozih original za Patrola, le da so daljše. Puše za roke in panhard drogove je priskrbel Mamut 4x4.
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 01, 2018 7:24 pm

Potem je prišla na vrsto ličarija. Priznam, nekaj izkušen imam s tem, a tokrat nisem hotel zajeb**t in sem delo raje zaupal kolegu, ki se je nekoč s tem preživljal in pa še enemu kolegu, ki tudi ima nekaj več izkušenj na tem področju od mene.
Osnova avta je, kljub temu da sem avto sestavil iz ubistvu 5 darovalcev delov in pri tem poiskušal izbrati najboljše kose, bila precej boga in je zahtevala precej ličarskega dela. Še najbolje sta šli skozi zadnji vrati prtljažnika in pa prednja blatnika. Nov avto vem da se ne da narediti, sem pa hotel narediti kar se da dobro delo.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Potem je prišla na vrsto še izdelava obrob. V glavi sem točno vedel kaj želim in skoraj točno, kako do tega priti. Moram reči, da je delo bilo, ko je bilo vse pripravljeno, precej enostavno in po mojih amislih, rezultat pa 100% zadovoljiv. Je pa res, da tudi tokrat brez Ipsilonove pomoči nebi šlo tako zlahka.
Pa če malo opišem izdelavo samo...
V prejšnjih prispevkih se da prebrati, kako smo prišli do osnove, kamor se bodo vijačile obrobe. Tudi za osnovo obrob smo potrebovali enako ploščo, kot smo jo prej varili na avto, le da je tokrat iz 3mm pločevine.
Potem smo zopet s pomočjo prijatelja in računalniške pomoči malce risali, izrisali in izdelali železno šablono, po kateri smo kasneje krivili centimetrsko polno cev, ki je služila za zunanje ogrodje obrobe. Tudi ta je replika originalne linije blatnika, le da je za ustrezno razmerje manjša.
Potem smo čez dali karton, malce obrezovali in nastale so šablone s pomočjo katerih smo izrezali pločevino za samo obrobo.
Mogoče, komu na slikah zgleda vse bolj tako-tako, švoh narejeno, ampak verjemite, da so obrobe trdne a še vedno zelo lahke.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Priznam, ::masuje: še enkrat se take izdelave obrob zagotovo nebi lotil :vdam_se: končni izgled je sicer to kar sem hotel, a pot do tega... :a_se_ti_je_odpeljalo: :buta_z_glavo_ob_zid: :buta_z_glavo_ob_zid:

Tudi priprava na barvanje je bil hud časovni in finančni zalogaj, a brez tega pač ne gre...
Avto smo zavili za na pot in poslali na barvanje.
Slika

Se nadaljuje....
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a rx » Po Okt 01, 2018 7:53 pm

Dej mi naslov, ti pošljem par nalepk build not bought :D
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a jereb » Po Okt 01, 2018 9:02 pm

Vidim, da dostikrat omenjaš uporabo cink spraya. Kaj te je prepričalo v njegovo uporabo. Sam sem pri svojem delu dosti uporabljal wurthov cink spray, vendar me ni prepričal v neko dobro zaščito. Drugače pa vsa čast za izvedbo takega prokekta.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 01, 2018 9:31 pm

jereb napisal/-a:Vidim, da dostikrat omenjaš uporabo cink spraya. Kaj te je prepričalo v njegovo uporabo. Sam sem pri svojem delu dosti uporabljal wurthov cink spray, vendar me ni prepričal v neko dobro zaščito. Drugače pa vsa čast za izvedbo takega prokekta.

Nop, ni vsak cinkov sprej enak cinkovemu spreju iz povprečne drogerije...sicer pa, cink v spreju (namenski - silco automotive) sem uporabil le na mestih, ker sem varil pločevino skupaj. Drugače je to namenska barva za projekt, kot vsa ostala barva, ki sem jih uporabljal. Dobil pa sem jih v podjetju Monicolor iz Kranja, s katerimi sodelujemo tudi po službeni plati. Pri osnovni barvi (solvatic MG45) se gre za dvokomponentno epoksi barvo, s primešanimi primesmi cinka(cinkov prah), ki pa so precej visoke. Paziti je bilo potrebno le na debelino nanosa, zelo tanek sloj tega je bil potreben, pri pretiravanju bi lahko na barvi prišlo do kohezijskega loma (pokanje barve po domače). Ostalo ne vem na pamet, bi moral pogledat tehnične liste za kaj več....Že po ceni veš, da zadeva ni hec, nekaj čez 700eur sem odkartal za skupno 4 kante barve s slik(ene mi je zmanjkalo in sem moral dokupiti količino), ter za pripadajoča redčila in trdilce.

Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Okt 06, 2018 6:30 pm

Pejmo z zgodbo dalje...

Medtem ko sem čakal na avto iz lakirnice, nisem počival čisto nič. Vso elektro inštalacijo sem pri razdiranju avtomobila označil in izvlekel iz avta slehrni kabel. Sedaj je bilo potrebno elektro inštalacijo sčistiti in pregledati za kakimi vidnimi znaki napak, potem pa sem le to, kompletno na novo pomotal.
Kable v notranjosti karoserije sem povil s tekstilnim trakom za povijanje kablskih snopov, tiste, ki so na šasiji in v motornem prostoru pa z kvalitetnim izolir trakom.

Slika

Prav tako sem v tem času očistil, speskal in pobarval rezervoar goriva, obnove pa je bila deležna tudi armaturka avtomobila.
Zgodba okoli armaturke gre nekako takole. Že ko sem v glavi sestavljal projekt, sem vedel, da želim drugačen avto. V to drugačnost sem vpletel tudi notranjost, v katero sem hotel vnesti svoj pečat.
Kolikor vem, nobena izvedenka Patrola pred modelom Y61 ni bila na voljo notranjost v črni barvi. Jaz sem hotel prav takšno 8)

Tudi nasplošno je bila armaturka potrebna popravila, kajti tista iz originalnega avta je tudi utrpela posledice karambola, druga iz donatorskega avta, pa je imela poškodovano oblazinjenje. Iz dveh armaturk, sem torej sestavil eno dobro, jo prebarval na črno, oblazinjene dele pa mi je kolega preoblekel z usnjem.

Slika
Slika
Slika

Seveda je bilo potrebno obnoviti še veliko drugih komponent avtomobila, kot so volanski drog, panti vrat, pedalke, obroči luči in vse do najmanjšega kosa nosilca, ki je šel nazaj v avto. Se kar nabere teh delov...

Slika
Slika
Slika

Celo luči in žmigavci okoli avta so bili deležni manjšega lepotnega posega.

Slika
Slika

Ta čas smo tudi naročili vse kompletne nove plastike, čepe in gumice, ki so bile pred peskanjem odstranjene iz avta. Vseh slik tega žal nimam, se pa kar nabere enga materjala in tudi poceni niso ti kosi. Recimo samo novi plastični zatiči, s katerim pritrdimo gumi tesnila okoli vrat nazaj na vrata, so stali 100eur.

Slika
Slika
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 82 gostov