Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Objavljeno: Ne Sep 16, 2018 1:26 pm
Ok, novo poglavje
Moj bivši Patrol http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=15399, je na nek način bil moja odskočna deska v svet overlanda ali popotništva, če se lepo slovensko izrazimo. Kaj kmalu sem spoznal, da ritje po blatnik kotanjih in potovanja nekako ne gresta z roke v roko, pa tudi moram reči, da sem sicer užival, ko sem uspel avto "prebarvat" v blato, ampak veliko bolj sem si nafilal energije, ko sem z avtom enostavno šel novim krajem naproti.
Posledično sem tudi hitro spoznal, da kratka verzija patrola ni ravno najbolj primerna za raziskovanje sveta in se zato odločil za nakup dolge verzije Patrola. K sreči se je ravno takrat (sicer že dalj časa) prodajal en siromak, katerega sem vzel pod svoje okrilje.
Avto je na prvo žogo zgledal soliden, predvsem pa je bil še originalen, kar je dober začetek za izvedbo avta po mojih željah.
Že pri nakupu sem opazil nekaj posledic karambola, ki ga je avto očitno doživel enkrat v preteklosti, vendar vseh posledic, do razdiranja avtomobila nisem moral opaziti. A več o tem malce kasneje...
Tako je avtomobil prišel v moje roke 14.11.2014, nato še dobro leto in pol čakal na pravo voljo in seveda finančna sredstva za izvedbo projekta.
ll
Avtomobil smo 20.6.2016 odpeljali do prijatelja, tudi strastega overlanderja, prisoten je tudi na tem forumu a je bolj redkobeseden, ki je precej pripomogel z lastnimi rokami pri uresničitvi mojih želja. Ipsilonov oče, pa je še toliko bolj pripomogel, s tem, ko mi je odstopil svoje prostore in vso orodje in nemalokrat tudi sam poprijel za delo in mi tako olajšal marsikatero stvar. Prav je da se na tem mestu najlepše zahvalim obema, ker brez njiju, ta projekt nebi verjetno nikoli ugledal luči. Hvala.
Kot sem omenil, avtomobil je bil na prvo žogo v dobrem stanju, brez kakšne velike vidne rje, brez vidnih poškodb na karoseriji, razen drugega stebrička na voznikovi strani, kjer je bilo videti, da so nekoč nekaj popravljali karoserijo.
Šasija je pravtako izgledala odlično ohranjena, brez lukenj na standardnih mestih, značilnih za Patrola, izjema je bil edino motor, ki je sicer tekel, a je mešal vodo in olje, tako da je bil neuporaben.
Če je bil moj prejšnji Patrol precej pisanih barv, skoraj kot kakšna rally specijalka za Dakar, sem tokrat prisegel v bolj "civilen" izgled avtomobila, še vedno pa pri nekaterih pogledih nisem hotel in nisem moral iz svoje kože.
Za inspiracijo projekta sem nekoč na internetu našel sliko Islandskega Patrola, vse od takrat sem vedel, kaj želim za končni rezultat.
No, 44col gume so malo preveč celo zame, a smer sem si začrtal.
Se nadaljuje...
Moj bivši Patrol http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=15399, je na nek način bil moja odskočna deska v svet overlanda ali popotništva, če se lepo slovensko izrazimo. Kaj kmalu sem spoznal, da ritje po blatnik kotanjih in potovanja nekako ne gresta z roke v roko, pa tudi moram reči, da sem sicer užival, ko sem uspel avto "prebarvat" v blato, ampak veliko bolj sem si nafilal energije, ko sem z avtom enostavno šel novim krajem naproti.
Posledično sem tudi hitro spoznal, da kratka verzija patrola ni ravno najbolj primerna za raziskovanje sveta in se zato odločil za nakup dolge verzije Patrola. K sreči se je ravno takrat (sicer že dalj časa) prodajal en siromak, katerega sem vzel pod svoje okrilje.
Avto je na prvo žogo zgledal soliden, predvsem pa je bil še originalen, kar je dober začetek za izvedbo avta po mojih željah.
Že pri nakupu sem opazil nekaj posledic karambola, ki ga je avto očitno doživel enkrat v preteklosti, vendar vseh posledic, do razdiranja avtomobila nisem moral opaziti. A več o tem malce kasneje...
Tako je avtomobil prišel v moje roke 14.11.2014, nato še dobro leto in pol čakal na pravo voljo in seveda finančna sredstva za izvedbo projekta.
ll
Avtomobil smo 20.6.2016 odpeljali do prijatelja, tudi strastega overlanderja, prisoten je tudi na tem forumu a je bolj redkobeseden, ki je precej pripomogel z lastnimi rokami pri uresničitvi mojih želja. Ipsilonov oče, pa je še toliko bolj pripomogel, s tem, ko mi je odstopil svoje prostore in vso orodje in nemalokrat tudi sam poprijel za delo in mi tako olajšal marsikatero stvar. Prav je da se na tem mestu najlepše zahvalim obema, ker brez njiju, ta projekt nebi verjetno nikoli ugledal luči. Hvala.
Kot sem omenil, avtomobil je bil na prvo žogo v dobrem stanju, brez kakšne velike vidne rje, brez vidnih poškodb na karoseriji, razen drugega stebrička na voznikovi strani, kjer je bilo videti, da so nekoč nekaj popravljali karoserijo.
Šasija je pravtako izgledala odlično ohranjena, brez lukenj na standardnih mestih, značilnih za Patrola, izjema je bil edino motor, ki je sicer tekel, a je mešal vodo in olje, tako da je bil neuporaben.
Če je bil moj prejšnji Patrol precej pisanih barv, skoraj kot kakšna rally specijalka za Dakar, sem tokrat prisegel v bolj "civilen" izgled avtomobila, še vedno pa pri nekaterih pogledih nisem hotel in nisem moral iz svoje kože.
Za inspiracijo projekta sem nekoč na internetu našel sliko Islandskega Patrola, vse od takrat sem vedel, kaj želim za končni rezultat.
No, 44col gume so malo preveč celo zame, a smer sem si začrtal.
Se nadaljuje...