Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ok, zagato z s slikami za nazaj smo rešili, tako da so spet prisotne za vsebino za nazaj...
Pa dajmo dodat še kakšno novo
Po razdiranju, je bilo treba blok motorja in ostale pripraviti za peskanje. Vse vitalne dele sem zaščitil s pleksi steklom in silikonom, da bi preprečil vdor prahu v notranjost bloka. Seveda sem po peskanju še enkrat temeljito očistil notranjost z bencinom pod tlakom.
Za peskanje sem pripravil tudi vse ostale dele motorja. Precej sem si prizadeval, da bi na koncu dosegel videz čisto novega motorja, kot je v tistih časih zapustil tovarno.
Po čiščenju delov sem pred barvanjem nanesel wurth pretvornik rje in nato pobarval z temperaturno obstojno barvo (600°C).
Peskanje je odkrilo tudi majhno luknjo v oljni posodi, ki sem jo popravil s tekočo kovino.
Pa dajmo dodat še kakšno novo
Po razdiranju, je bilo treba blok motorja in ostale pripraviti za peskanje. Vse vitalne dele sem zaščitil s pleksi steklom in silikonom, da bi preprečil vdor prahu v notranjost bloka. Seveda sem po peskanju še enkrat temeljito očistil notranjost z bencinom pod tlakom.
Za peskanje sem pripravil tudi vse ostale dele motorja. Precej sem si prizadeval, da bi na koncu dosegel videz čisto novega motorja, kot je v tistih časih zapustil tovarno.
Po čiščenju delov sem pred barvanjem nanesel wurth pretvornik rje in nato pobarval z temperaturno obstojno barvo (600°C).
Peskanje je odkrilo tudi majhno luknjo v oljni posodi, ki sem jo popravil s tekočo kovino.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Po barvanju sem očistil vse kontaktne površine in jih pripravil za montažo.
Medtem sem preostale dele po peskanju poslal na elektro cinkanje, kataforezo in prašno lakiranje. (Prav tako sem ta čas pripravil nove prednje roke za v naprej – moram namreč zamenjati poliuretanske puše, ki so že razpadle. Upam, da bo z originalnimi potem dlje časa mir )
Obnovljeni so tudi vsi vijaki in nosilci, ki niso bili zamenjani z novimi. Poslal sem jih na razcinkanje in ponovno cinkanje z rumeno pasivizacijo.
Vse vijake je bilo potrebno pred postopkom popisati in na koncu po vrnitvi iz obdelave, ponovno sortirati ustrezno po vrečkah. To je dalo precej dela!
Ker je na motorju manjkala tudi jermenica vodne črpalke, sem jo izdelal po dimenzijah originalne, ki mi jo je prijazno posodil kolega.
Medtem, ko čakam na prihod novih delov, očistim vse ostale dele, ki pridejo nazaj v motor.
Medtem sem preostale dele po peskanju poslal na elektro cinkanje, kataforezo in prašno lakiranje. (Prav tako sem ta čas pripravil nove prednje roke za v naprej – moram namreč zamenjati poliuretanske puše, ki so že razpadle. Upam, da bo z originalnimi potem dlje časa mir )
Obnovljeni so tudi vsi vijaki in nosilci, ki niso bili zamenjani z novimi. Poslal sem jih na razcinkanje in ponovno cinkanje z rumeno pasivizacijo.
Vse vijake je bilo potrebno pred postopkom popisati in na koncu po vrnitvi iz obdelave, ponovno sortirati ustrezno po vrečkah. To je dalo precej dela!
Ker je na motorju manjkala tudi jermenica vodne črpalke, sem jo izdelal po dimenzijah originalne, ki mi jo je prijazno posodil kolega.
Medtem, ko čakam na prihod novih delov, očistim vse ostale dele, ki pridejo nazaj v motor.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Skoraj istočasno je prispela prenovljena glava in vsi novi originalni deli motorja, ki so bili naročeni.
Naročil sem veliko novih delov, od kompleta tesnil motorja, do novih vijakov in matic za ojnice, vijakov za glavo motorja, novih vijakov za izpušni kolektor, nosilcev motorja, ležajev in batnih obročkov, vodne črpalke, termostata, itd. …
Nato sem lahko začel z sestavljanjem motorja.
Kupil sem posebno mazivo za montažo ležajev in batov in plastik gauge (podobno plastelinu, za izmero toleranc), da sem se prepričal, da se vse skupaj odlično ujema in da je dovolj mazanja za prvi zagon.
Pri sestavljanju “Idler” – (ne poznam prave slovenske besede za to?)- prestave sem se znašel v precejšnji dilemi, saj nisem bil več prepričan, kam je treba usmeriti luknjo za mazanje. Po več kot tednu dni, sem potem na Avstralskem forumu našel pravi odgovor – lukna za mazanje je na zgornji strani sornika. Zahvala gre na tem mestu tudi @gregorju, ki je bil pripravljen razdreti svoj motor, da to ugotoviva.
Nato sem glavo motorja pritrdil na blok motorja.
Pri montaži, sem uporabil nov komplet vijakov glave motorja.
Za lažje sledenje pravilnega vrstnega reda zategovanja vijakov glave, sem le te predhodno oštevilčil.
Pri vgradnji injektorjev in žarilnih svečk za vsak slučaj nanesem nekaj aluminijaste masti, tako da bodo, če bi jih bilo treba v prihodnosti odstraniti, veliko lažje ugasnili.
Vžigalne svečke so iz Boscha, ker tisti moment Partsouq ni imel originalnih.
Vse pripravljeno za namestitev injektorjev.
Naročil sem veliko novih delov, od kompleta tesnil motorja, do novih vijakov in matic za ojnice, vijakov za glavo motorja, novih vijakov za izpušni kolektor, nosilcev motorja, ležajev in batnih obročkov, vodne črpalke, termostata, itd. …
Nato sem lahko začel z sestavljanjem motorja.
Kupil sem posebno mazivo za montažo ležajev in batov in plastik gauge (podobno plastelinu, za izmero toleranc), da sem se prepričal, da se vse skupaj odlično ujema in da je dovolj mazanja za prvi zagon.
Pri sestavljanju “Idler” – (ne poznam prave slovenske besede za to?)- prestave sem se znašel v precejšnji dilemi, saj nisem bil več prepričan, kam je treba usmeriti luknjo za mazanje. Po več kot tednu dni, sem potem na Avstralskem forumu našel pravi odgovor – lukna za mazanje je na zgornji strani sornika. Zahvala gre na tem mestu tudi @gregorju, ki je bil pripravljen razdreti svoj motor, da to ugotoviva.
Nato sem glavo motorja pritrdil na blok motorja.
Pri montaži, sem uporabil nov komplet vijakov glave motorja.
Za lažje sledenje pravilnega vrstnega reda zategovanja vijakov glave, sem le te predhodno oštevilčil.
Pri vgradnji injektorjev in žarilnih svečk za vsak slučaj nanesem nekaj aluminijaste masti, tako da bodo, če bi jih bilo treba v prihodnosti odstraniti, veliko lažje ugasnili.
Vžigalne svečke so iz Boscha, ker tisti moment Partsouq ni imel originalnih.
Vse pripravljeno za namestitev injektorjev.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Jaz sem si tudi na vijake glave napisal številke. Je tak nenavaden vzorec pri vrstnem redu zategovanja, da moraš vsak vijak sproti pogledat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Zna bit, da sem se tega lih pri tebi naučil!gregor napisal/-a:Jaz sem si tudi na vijake glave napisal številke. Je tak nenavaden vzorec pri vrstnem redu zategovanja, da moraš vsak vijak sproti pogledat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
WOOOW!!!
to pa je 1A delo...
to pa je 1A delo...
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Potem sem se lotil sestavljanje sprednjega ohišja zobnikov in nihajnih roke ventilov.
Lepo gre skupaj!
V originalu je nosilec cevi vode do hladilnika gumiran. Našel sem tisto tekočo gumo, s kater lajko obdelaš ročke na kleščah recimo in podobno, se mi je zdelo, da bo ravno pravšnje za moj projekt. Mislim, da je ratalo u nulo!
Namestitev oljne posode nazaj na blok motorja.
Sestavljanje zobnika črpalke za gorivo. Pri sestavi zobnikov, je potrebno biti previden na pravilno ujemanje oznak, ki skrbijo za točno nastavitev faze motorja.
Kupil sem tudi originalne jermene za alternator, servo volan in klima kompresor.
Eden od manjkajočih delov na motorju sta bila tudi alternator in klima kompresor.
Na Ebayu sem kupil čisto nov alternator (100A), klima kompresor pa sem vzel tistega iz mojega starega motorja RD28T in samo prilagodil nosilec, da ustreza na tem motorju.
Skoraj končano!
Dal sem celo izdelati nalepko, ki je v originalu krasila pokrov ventilov. Hvala @kernik-u za pomoč!
Montaža zadnjega glavnega oljnega tesnila in vztrajnika (zamenjal sem tudi pušo menjalniške gredi na sredini ročične gredi).
Glede na to, da od samega motorja ne pričakujem pretiranih konj, sem se odločil za serijski sklop sklopke.
Edino, kar naredim vedno je, da lamelo sklopke pošljem Sinterju, da mi originalne obloge nadomestijo z keramičnimi. Ni poceni, a za moje pojme se splača.
Lepo gre skupaj!
V originalu je nosilec cevi vode do hladilnika gumiran. Našel sem tisto tekočo gumo, s kater lajko obdelaš ročke na kleščah recimo in podobno, se mi je zdelo, da bo ravno pravšnje za moj projekt. Mislim, da je ratalo u nulo!
Namestitev oljne posode nazaj na blok motorja.
Sestavljanje zobnika črpalke za gorivo. Pri sestavi zobnikov, je potrebno biti previden na pravilno ujemanje oznak, ki skrbijo za točno nastavitev faze motorja.
Kupil sem tudi originalne jermene za alternator, servo volan in klima kompresor.
Eden od manjkajočih delov na motorju sta bila tudi alternator in klima kompresor.
Na Ebayu sem kupil čisto nov alternator (100A), klima kompresor pa sem vzel tistega iz mojega starega motorja RD28T in samo prilagodil nosilec, da ustreza na tem motorju.
Skoraj končano!
Dal sem celo izdelati nalepko, ki je v originalu krasila pokrov ventilov. Hvala @kernik-u za pomoč!
Montaža zadnjega glavnega oljnega tesnila in vztrajnika (zamenjal sem tudi pušo menjalniške gredi na sredini ročične gredi).
Glede na to, da od samega motorja ne pričakujem pretiranih konj, sem se odločil za serijski sklop sklopke.
Edino, kar naredim vedno je, da lamelo sklopke pošljem Sinterju, da mi originalne obloge nadomestijo z keramičnimi. Ni poceni, a za moje pojme se splača.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ker moj motor v originalu ni bil opremljen s turbino, sem kupil čisto novo hibridno turbino T3/T4.
Da, izdelana je na Kitajskem in da, to ne pomeni nujno, da je popolnoma zanič.
Svojo novo turbino sem poslal na ponovno centriranje pred namestitvijo, ker je (bojda) to edina velika pomanjkljivost teh turbin.
Če je turbina površno zbalansirana prej ali slej privede do poškodb na turbini, ki lahko vodijo tudi v veliko okvaro motorja.
Za ta turbo sem se odločil zaradi hitrega “boosta” pri nizkih vrtljajih in seveda zaradi cene.
(Velikost izpušne vetnice : Exducer 55,8 mm, Inducer 64,8 mm
Velikost kompresijske vetrnice: Exducer 76,0 mm, Inducer 52,7 mm)
Izpušni kolektorji, ki jih lahko kupimo na Ebayu, običajno ne ustrezajo našim “evropskim” avtomobilom, saj so večinoma narejeni za avtomobile z volanom na desni strani.
Naš, z volanom na levi strani, ima na tem mestu servo ojačevalec zavor ter glavni zavorni cilinder in kot posledica tega, ni dovolj prostora za izdelavo izpušne cevi od turbine naprej, zato je najlažje narediti nov izpušni kolektor.
Tako je bilo potrebno prvo izdelati računalniško risbo prirobnice.
Prirobnico smo izdelali iz 15 mm debelega železa, izrezano z laserjem.
(hvala @rx in @kernik)
Kar nekaj časa sem kolebal kaj bo bolje. Pravokotne ali okrogle odprtine na prirobnici? Pravokotne, prerisane po tesnilu izpušnega kolektorja, poskrbijo za dober pretok izpušnih plinov prek kanalov v glavi, zaplete se, ko je potrebno privariti na kvadratne luknje okrogle cevi.
Okrogle odprtine po drugi strani malenkost prekrivajo kanale v glavi, so pa daleč najbolj enostavne za varjenje cevi naprej.
Na koncu sem se odločil za prirobnico z okroglimi odprtinami, katere sem z reskarjem razširil, da pašejo lepo na izpušne kanale v glavi in tako ni nobene ovire pri pretoku izpušnih plinov.
Za varjenje samega izpušnega kolektorja, sem izbral varilne loke in pa varilne T- člene.
T- kose in kolena sem odrezal na natančno dolžino, zvaril skupaj in zbrusil vse odvečne vare.
Naredil sem tudi podlago na katero je privijačena prirobnica, da se pri varjenju nebi preveč upognila.
Privarjena prirobnica turbine.
Na zbirni kolektor sem privaril tudi nosilce, da sem lahko nanj namestil originalno toplotno zaščito.
V toplotno zaščito sem preprosto izrezal pravokotnik, da bi lahko pritrdil turbino.
Razlika med tlačnim ohišjem kompresorja. Desni je iz motorja RD28T.
Varjenje izpušnega zbirnega kolektorja je končano!
Kot sem opisal zgoraj, vhodi v izpušni kolektor so sedaj popolnoma poravnani z odprtinami na izstopu iz glave.
Kolektor je potem šel na peskanje…
In pa na obdelavo kontaktne površine, da je le ta popolnoma ravna.
Izpušni kolektor sem zaščitil s 600 °C barvo, ki se po 5000 prevoženih kilometrih še drži površine.
Preden sem nazaj namestil oljno posodo, sem v bloku motorja izvrtal luknjo za povratek olja iz turbine.
Luknjo sem naredil na istem mestu, kjer ima originalni turbo motor predviden povratek olja v karter.
Tudi dovod olja za mazanje turbine je bil odvzet na istem mestu, kot ga ima originalni turbo motor TD42.
Takole pa izgleda končan izdelek.
...se nadaljuje...
Da, izdelana je na Kitajskem in da, to ne pomeni nujno, da je popolnoma zanič.
Svojo novo turbino sem poslal na ponovno centriranje pred namestitvijo, ker je (bojda) to edina velika pomanjkljivost teh turbin.
Če je turbina površno zbalansirana prej ali slej privede do poškodb na turbini, ki lahko vodijo tudi v veliko okvaro motorja.
Za ta turbo sem se odločil zaradi hitrega “boosta” pri nizkih vrtljajih in seveda zaradi cene.
(Velikost izpušne vetnice : Exducer 55,8 mm, Inducer 64,8 mm
Velikost kompresijske vetrnice: Exducer 76,0 mm, Inducer 52,7 mm)
Izpušni kolektorji, ki jih lahko kupimo na Ebayu, običajno ne ustrezajo našim “evropskim” avtomobilom, saj so večinoma narejeni za avtomobile z volanom na desni strani.
Naš, z volanom na levi strani, ima na tem mestu servo ojačevalec zavor ter glavni zavorni cilinder in kot posledica tega, ni dovolj prostora za izdelavo izpušne cevi od turbine naprej, zato je najlažje narediti nov izpušni kolektor.
Tako je bilo potrebno prvo izdelati računalniško risbo prirobnice.
Prirobnico smo izdelali iz 15 mm debelega železa, izrezano z laserjem.
(hvala @rx in @kernik)
Kar nekaj časa sem kolebal kaj bo bolje. Pravokotne ali okrogle odprtine na prirobnici? Pravokotne, prerisane po tesnilu izpušnega kolektorja, poskrbijo za dober pretok izpušnih plinov prek kanalov v glavi, zaplete se, ko je potrebno privariti na kvadratne luknje okrogle cevi.
Okrogle odprtine po drugi strani malenkost prekrivajo kanale v glavi, so pa daleč najbolj enostavne za varjenje cevi naprej.
Na koncu sem se odločil za prirobnico z okroglimi odprtinami, katere sem z reskarjem razširil, da pašejo lepo na izpušne kanale v glavi in tako ni nobene ovire pri pretoku izpušnih plinov.
Za varjenje samega izpušnega kolektorja, sem izbral varilne loke in pa varilne T- člene.
T- kose in kolena sem odrezal na natančno dolžino, zvaril skupaj in zbrusil vse odvečne vare.
Naredil sem tudi podlago na katero je privijačena prirobnica, da se pri varjenju nebi preveč upognila.
Privarjena prirobnica turbine.
Na zbirni kolektor sem privaril tudi nosilce, da sem lahko nanj namestil originalno toplotno zaščito.
V toplotno zaščito sem preprosto izrezal pravokotnik, da bi lahko pritrdil turbino.
Razlika med tlačnim ohišjem kompresorja. Desni je iz motorja RD28T.
Varjenje izpušnega zbirnega kolektorja je končano!
Kot sem opisal zgoraj, vhodi v izpušni kolektor so sedaj popolnoma poravnani z odprtinami na izstopu iz glave.
Kolektor je potem šel na peskanje…
In pa na obdelavo kontaktne površine, da je le ta popolnoma ravna.
Izpušni kolektor sem zaščitil s 600 °C barvo, ki se po 5000 prevoženih kilometrih še drži površine.
Preden sem nazaj namestil oljno posodo, sem v bloku motorja izvrtal luknjo za povratek olja iz turbine.
Luknjo sem naredil na istem mestu, kjer ima originalni turbo motor predviden povratek olja v karter.
Tudi dovod olja za mazanje turbine je bil odvzet na istem mestu, kot ga ima originalni turbo motor TD42.
Takole pa izgleda končan izdelek.
...se nadaljuje...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Akutna Bolania Inkredibilis ...
Mislim, da smo v tej temi največkrat popali tosortne rumenkote:
In še jih bomo.
Mislim, da smo v tej temi največkrat popali tosortne rumenkote:
In še jih bomo.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Če ni strogo varovana vojaška skrivnost, bi zaupali dva podatka:
1.) Koliko je ta motor težak v kilogramih? (kjer je le vidno, se vidi, da je spredaj še dodatno podprt s klocnom)
2.) Koliko je ta motor težak v evrih? (zna biti, da bi bilo ceneje, če bi se drogirali. Čeprav je tudi to neke vrste droga...)
1.) Koliko je ta motor težak v kilogramih? (kjer je le vidno, se vidi, da je spredaj še dodatno podprt s klocnom)
2.) Koliko je ta motor težak v evrih? (zna biti, da bi bilo ceneje, če bi se drogirali. Čeprav je tudi to neke vrste droga...)
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
vrecha napisal/-a:Akutna Bolania Inkredibilis ...
Hribovc napisal/-a:Če ni strogo varovana vojaška skrivnost, bi zaupali dva podatka:
1.) Koliko je ta motor težak v kilogramih? (kjer je le vidno, se vidi, da je spredaj še dodatno podprt s klocnom)
2.) Koliko je ta motor težak v evrih? (zna biti, da bi bilo ceneje, če bi se drogirali. Čeprav je tudi to neke vrste droga...)
1.)Ni skrivnost, td42 naj bi imel dobrih 400kg z vso kramo na njem (alt., ac kopresor, servo pumpa,...), kar je za 100kg več od rd28t.
Menjalnik cc 250kg, medtem ko rd28t menjalnik tehta "le" okoli 180kg. Vagal nisem, podatki na internetu pa precej varirajo. Bi pa znali držati, če vemo, da je 2.8 menjalnik precej manjši in ohišje v celoti iz aluminija, medtem, ko je 4.2 precej večji in 50% sestavljen iz sive litine.
Nosilec motorja je zdržal težo, a se je pod vso težo krivil, če ni bil podprt. Klocen je bil moj varnosti faktor
2.)O teži v €€€ pa še pridemo Če bi imel toliko denarja na razpolago za drogo, bi verjetno bil slaven kot Pablo Escobar
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Če že ravno o številkah, sem rabil vagat za špedicijo
Menjalnik je takorekoč enak kot od y61 zd30, kateri ima po spominu na domači vagi 96kg samo suh menjalnik brez reduktorja in zvona, in zvon 18kg.
ja 2.8 menjalnik je po teži res igračka proti temu. Motorja tud jaz nisem vagal.
Drugač pa, kot smo navajeni od tebe, v vsakem detajlu prou pretiravaš. V pozitivnem smislu. V bistvu ti poročeni in z družinami včasih tud mal zavidamo, da si lahko toliko časa vzameš za vse detajle.
Menjalnik je takorekoč enak kot od y61 zd30, kateri ima po spominu na domači vagi 96kg samo suh menjalnik brez reduktorja in zvona, in zvon 18kg.
ja 2.8 menjalnik je po teži res igračka proti temu. Motorja tud jaz nisem vagal.
Drugač pa, kot smo navajeni od tebe, v vsakem detajlu prou pretiravaš. V pozitivnem smislu. V bistvu ti poročeni in z družinami včasih tud mal zavidamo, da si lahko toliko časa vzameš za vse detajle.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Lahko poveš kaj več o zamenjavi obloge sklopke s keramično? Kaj profitiraš, koliko stane in koliko traja obdelava pri Sinterju.
Letos me čaka menjava sklopke na 1KZ-TE, pa razmišljam, katero bi vzel.
Letos me čaka menjava sklopke na 1KZ-TE, pa razmišljam, katero bi vzel.
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Pri motorjih ki pod nizkimi obrati nimajo dovolj navora, bi znala bit smiselna. Recimo serijski y61 2.8 z večjimi gumami, kjer v klancu brez reduktorja komaj spelješ in moraš speljevat z visokimi obrati z drsečo sklopko. Isto pri speljevanju s težko prikolico.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Iz zgoraj navedenega razloga in pa predvsem, ker mi je že prav prišla taka vrsta lamele v pesku (puščavskem pesku) kjer so obremenitve večje in speljevanje pod sklopko ali z zakopanimi kolesi pogostejše.
Tako sklopko težje "zakuriš", če jo že, pa deluje normalno, ko se ohladi.
Cena je odvisna od premera lamele, jaz sem zanjo plačal 186eur. Narejena je v 2 ali 3 dneh, če me spomin ne vara. Verjetno se da dogovoriti tudi za takoj. Meni se pač ni mudilo.
Tako sklopko težje "zakuriš", če jo že, pa deluje normalno, ko se ohladi.
Cena je odvisna od premera lamele, jaz sem zanjo plačal 186eur. Narejena je v 2 ali 3 dneh, če me spomin ne vara. Verjetno se da dogovoriti tudi za takoj. Meni se pač ni mudilo.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Drži ja, lahko jo tako segreješ, da nič več ne grabi, pa ji očitno ni hudega. Sem jo mel v bencinarki nivi i parkrat pregreto, pa ko je avto šel v kose, ni bilo opazne kake obrabe.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ja, sem jo imel že na 2.8 motorju, tudi jaz parkrat pregreto, a znakov o škodi ni bilo ne na lameli, ne na vztrajniku.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Opazno je samo na vztrajniku, ki ga taka sklopka pobira kot za šalo.
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Nebivedu napisal/-a:Opazno je samo na vztrajniku, ki ga taka sklopka pobira kot za šalo.
No, na mojem ni vidnih sledi pol pa ne vem. Nobenega pa ne silim, da tako sklopko natakne na svoj avto
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Verjetno je pri patrolu površina kjer nalega lamela veliko večja, pa potem ne pride do izraza. Na 2.5 bencinarju se je po 170.000km s tako lamelo kr poznalo.
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ali pa je razlika tudi v različnih materjalih vztrajnika. Vsekakor dopuščam to možnost glede poškodb.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Če dokončam to poglavje o motorju...
Čas je bil, da motor zapusti domačo delavnico in se preseli v večjo.
Oba skupaj.
Manjšo prenovo je doživel tudi menjalnik in sicer menjavo vseh oljnih tesnil, proti-prašnih gumi manšet, novega potisnega ležaja, vodila ležaja in vseh vzmeti.
Zamenjal sem tudi plastiko selektorja v menjalniku in delovni cilinder sklopke.
Ter ga seveda dobro očistil in mu privoščil malo nove barve.
Najprej je bilo potrebno odstraniti stari motor.
Razlika v velikosti med menjalnikom iz 2,8 in 4,2 motorja.
Novi menjalnik že na svojem mestu. Na avto smo ga nataknili ” na roke” v treh in to na kanalu… moram priznati, da je bilo to precej mukotrpno delo, saj menjalnik tehta okoli 250kg (skupaj z reduktorjem). Podatek o teži ni izmerjen ampak pobran iz interneta.
Nato je bilo treba izdelati ploščo za pravilen položaj desnega nosilca motorja. 4.2 motor ima namreč en nosilec malce drugače pozicioniran na šasiji, da pa se zadevo rašiti z vstrezno ploščo na bloku motorja, kamor je privijačen nosilec.
Za natančno izdelavo je bilo treba motor postaviti na svoje mesto in ga ponovno odstraniti za varjenje nosilca motorja.
Motor na svojem končnem mestu.
Moram reči, da ni bilo tako enostavno, kot sem mislil, da bo zamenjati motor. Kar nekaj težav je bilo pri nastavitvi motorja v pravilen položaj, moral sem celo malo preoblikovati nosilec hladilnika in zamenjati oljne filtre z manjšimi, če sem želel montirati nov zaganjalnik (ki ga nisem imel, ko kupim motor in menjalnik). Glede predelave elektrike za ta motor, pa se mi ni zdela tako zahtevna, saj sem veliko informaciji kaj in kako dobil na Avstralskem forumu Patrol4x4.
Nato je bilo treba obstoječo izpušno cev nekoliko predelati in narediti novo cev s temperaturnim senzorjem izpušnih plinov.
Na koncu sem del izpušne cevi povil z “heat wrapom”, da bi zaščitil okolico pred visoko temperaturo. Iz istega razloga sem tudi na turbino namestil toplotno zaščito.
Nekje vmes sem zamenjal tudi hladilnik vode, saj je bil stari res dotrajan in potreben zamenjave.
Dal sem izdelati nov, debelejši trijedrni (v originalu je dvojederni) bakreno-medeninast hladilnik. Žal nimam slike tega.
Prav tako je bilo potrebno zamenjati plastiko okoli hladilnika, saj je položaj vetrnice drugačen kot pri 2.8 motorju.
(levi pokrov 2,8, desni pokrov 4,2)
In smo pri koncu še enega projekta! In ja, dela je še vedno kar nekaj.
Črpalka za gorivo potrebuje malo več pozornosti z vijakom za gorivo, še pred tem pa moram montirati intercooler kjer pa še čakam pravi moment, saj je treba cevi zanjga izdelati po meri.
EGT (exhaust gauge temp. oz., po slovensko temperatura izpušnih plinov) so zaenkrat v varnem območju (do sedaj mi je uspelo s polno naloženim avtomobilom (3300kg) po avtocesti v klanec pline spraviti na 490°C – Zgornja zdrava meja za ta motor je 550°C – kratkotrajno).
Za mano trenutno ni nobenega črnega dima izpuha, kar nakazije na “premalo” goriva, a vseeno bom raje počakal na hladilnik zraka,
da ne bi po nepotrebnem višal temperature izpušnih plinov. In pa turbina trenutno polni z 0,7 bar. Razmišljam, da ga bom povečal na/do 1 bar, ko bo vse ostalo opravljeno. S tem bi moral ostati na varni strani, kar se tiče predelav na tem motorju.
Na motor sem vgradil še oljni separator(hvala @game-on za celotno dobavo).
Za konec lahko mogoče še enkrat na hitro preletim, kaj vse je bilo zamenjano.
MOTOR:
- Čisto vsa tesnila, vsi semeringi, O-ringi in ostali tesnilni elementi.
- Nekaj ključnih vijakov sem zamenjal z novimi (čep karterja, vijaki in matice ojnic, vijaki glave motorjev,...).
- Zamenjani so bili ležaji ojnic in glavne gredi.
- Zamenjani so bili batni obročki.
- Glava je bila deležna pregleda puščanja in nato je sledila zamenjava vodil ventilov, teflonov, rezkanje novih sedežov v glavi, popravlanje sedežov na obstoječih ventilih, zamenjane predkomore, katere sem dobil z veliko muko šele iz Avstralije.
- Prav tako so bile zamenjane grelne svečke z novimi in seveda, obnove je bil deležen tudi sklop vbrizga (pumpa, injektorji).
- Tudi vsi senzorji in tipala na motorju so zamenjana z novimi.
- Vgradila se je nova črpalka vode in nov termostat.
- Vgrajena je bila nova visko sklopka ventilatorja.
- Vgrajen je bil nov alternator.
- Vgrajen je bil nov zaganjač motorja.
- Zamenjani so bili vsi klinasti jermeni.
- Zamenjani so bili vsi ležaji napenjalcev jermenov.
- Zamenjan je bil hladilnik vode z novim, večjim (3 jedrni). Baker/medenina.
- Vgrajena je bila nova vetrnica za hlajenje motorja.
- Vse cevi vode, so bile zamenjane z novimi. Vključno z cevmi hladilnika vode. Tudi gumi cevi gretja kabine so bile precej težavne, kar se tiče dobave in so morale priti prav tako iz daljne Avstralije.
- Zamenjan je bil čep olja na pokorvu ventilov in čep vode na hladilniku vode.
- Zamenjano je bilo ohišje ventilatorja na hladilniku vode.
- Zamnejani so bili nosilci motorja.
- Zamenjana je bila garnitura sklopke in vodilo osi menjalnika v vztrajniku.
- Zamnejana je bila glavna jermenica in konusna puša jermenice.
- Vgrajen je bil nov izpušni kolektor, nova turbina in zamenjan del izpušnega sistema.
MENJALNIK IN REDUKTOR:
- Vsi semeringi.
- Potisni ležaj sklopke.
- Vodilo potisnega ležaja.
- Vzmeti ročice potisnega lezaja.
- Delovni cilinder sklopke in cev med glavnim in delovnim cilindrom sklopke.
- Plastika v selektorju prestav.
- Vse gumi manšete (5 kos).
Vsi zgoraj našteti deli so bili zamenjani izključno z originalnimi deli, z izjemo ogrevalnih svečk, alternatorja, turbine, izpušnega kolektorja ter zaganjača.
Menjal nisem:
- Batov in valjev = obraba je bila v mejah toleranc, z lepo vidnimi sledmi honanja. Zamenjava valjev in batov, bi strošek obnove povečala za nekje
dodatnih 2000eur.
- Čepov vode na bloku = nevem, zdeli so se mi kot novi in nisem videl pretiranega smisla / na glavi so bili zamenjani (naredili pri obnovi glave).
- Ventili v glavi so bili deležni samo brušenja, ker jim ni nič manjkalo.
- Kompresor klime je bil samo obnovljen, prav tako sem preventivno pretesnil črpalko servo volana.
Večino novih delov sem nabavil na Partsouq-u (Dubaj), kjer originalne nadomestne dele dobiš mnogo ceneje kot pri nas,
od naročila pa do prejema paketa pa traja nekje okrog 10 dni.
Kar nekaj delov sem bil primoran naročiti iz Avstralije, ker jih drugje enostavno nisem našel. Tu je pot trajala običajno precej dlje, le v primeri predkomor, je bil paket v mojih rokah v 14 dneh.
Montažna mast je prispela celo iz ZDA. Sem prepričan, da se dobi kaj podobnega tudi bližje, a niti ni bilo tako drago ( cca 26eur z poštnino vred).
Nekaj malega sem kupil tudi pri nas na pooblaščenem servisu, predvsem dele, katere nisem predvidel v naprej, pa sem jih potreboval čim prej.
In če se dotaknemo še tistega, kar najbrž vsakega zelo zanima - cena projekta?
Celoten projekt je stal nekaj čez 9.000 eur.
Ogromno denarja, pa vendar... ko začneš gledat kaj in koliko si kupil, se pač hitro nabere.
Motor 1500, menjalnik 400, hladilnik vode 690, sklopka 550, samo ležaji ojnic so recimo stali 360eur...tukaj majhnih zneskov pač ni.
Samo ves materjal iz Partsouq-a je stal 2800eur.
Kot je rekel @gregor, družine pa otrok nimam in si tole nekako lahko privoščim.
Pa tudi tako na splošno se mi zdi vreden vložek v ta motor. Ni najboljši na svetu, a je s primernim vzdrževanjem in pažnjo na njega, zagotovo en boljših za ta avto!
Čas je bil, da motor zapusti domačo delavnico in se preseli v večjo.
Oba skupaj.
Manjšo prenovo je doživel tudi menjalnik in sicer menjavo vseh oljnih tesnil, proti-prašnih gumi manšet, novega potisnega ležaja, vodila ležaja in vseh vzmeti.
Zamenjal sem tudi plastiko selektorja v menjalniku in delovni cilinder sklopke.
Ter ga seveda dobro očistil in mu privoščil malo nove barve.
Najprej je bilo potrebno odstraniti stari motor.
Razlika v velikosti med menjalnikom iz 2,8 in 4,2 motorja.
Novi menjalnik že na svojem mestu. Na avto smo ga nataknili ” na roke” v treh in to na kanalu… moram priznati, da je bilo to precej mukotrpno delo, saj menjalnik tehta okoli 250kg (skupaj z reduktorjem). Podatek o teži ni izmerjen ampak pobran iz interneta.
Nato je bilo treba izdelati ploščo za pravilen položaj desnega nosilca motorja. 4.2 motor ima namreč en nosilec malce drugače pozicioniran na šasiji, da pa se zadevo rašiti z vstrezno ploščo na bloku motorja, kamor je privijačen nosilec.
Za natančno izdelavo je bilo treba motor postaviti na svoje mesto in ga ponovno odstraniti za varjenje nosilca motorja.
Motor na svojem končnem mestu.
Moram reči, da ni bilo tako enostavno, kot sem mislil, da bo zamenjati motor. Kar nekaj težav je bilo pri nastavitvi motorja v pravilen položaj, moral sem celo malo preoblikovati nosilec hladilnika in zamenjati oljne filtre z manjšimi, če sem želel montirati nov zaganjalnik (ki ga nisem imel, ko kupim motor in menjalnik). Glede predelave elektrike za ta motor, pa se mi ni zdela tako zahtevna, saj sem veliko informaciji kaj in kako dobil na Avstralskem forumu Patrol4x4.
Nato je bilo treba obstoječo izpušno cev nekoliko predelati in narediti novo cev s temperaturnim senzorjem izpušnih plinov.
Na koncu sem del izpušne cevi povil z “heat wrapom”, da bi zaščitil okolico pred visoko temperaturo. Iz istega razloga sem tudi na turbino namestil toplotno zaščito.
Nekje vmes sem zamenjal tudi hladilnik vode, saj je bil stari res dotrajan in potreben zamenjave.
Dal sem izdelati nov, debelejši trijedrni (v originalu je dvojederni) bakreno-medeninast hladilnik. Žal nimam slike tega.
Prav tako je bilo potrebno zamenjati plastiko okoli hladilnika, saj je položaj vetrnice drugačen kot pri 2.8 motorju.
(levi pokrov 2,8, desni pokrov 4,2)
In smo pri koncu še enega projekta! In ja, dela je še vedno kar nekaj.
Črpalka za gorivo potrebuje malo več pozornosti z vijakom za gorivo, še pred tem pa moram montirati intercooler kjer pa še čakam pravi moment, saj je treba cevi zanjga izdelati po meri.
EGT (exhaust gauge temp. oz., po slovensko temperatura izpušnih plinov) so zaenkrat v varnem območju (do sedaj mi je uspelo s polno naloženim avtomobilom (3300kg) po avtocesti v klanec pline spraviti na 490°C – Zgornja zdrava meja za ta motor je 550°C – kratkotrajno).
Za mano trenutno ni nobenega črnega dima izpuha, kar nakazije na “premalo” goriva, a vseeno bom raje počakal na hladilnik zraka,
da ne bi po nepotrebnem višal temperature izpušnih plinov. In pa turbina trenutno polni z 0,7 bar. Razmišljam, da ga bom povečal na/do 1 bar, ko bo vse ostalo opravljeno. S tem bi moral ostati na varni strani, kar se tiče predelav na tem motorju.
Na motor sem vgradil še oljni separator(hvala @game-on za celotno dobavo).
Za konec lahko mogoče še enkrat na hitro preletim, kaj vse je bilo zamenjano.
MOTOR:
- Čisto vsa tesnila, vsi semeringi, O-ringi in ostali tesnilni elementi.
- Nekaj ključnih vijakov sem zamenjal z novimi (čep karterja, vijaki in matice ojnic, vijaki glave motorjev,...).
- Zamenjani so bili ležaji ojnic in glavne gredi.
- Zamenjani so bili batni obročki.
- Glava je bila deležna pregleda puščanja in nato je sledila zamenjava vodil ventilov, teflonov, rezkanje novih sedežov v glavi, popravlanje sedežov na obstoječih ventilih, zamenjane predkomore, katere sem dobil z veliko muko šele iz Avstralije.
- Prav tako so bile zamenjane grelne svečke z novimi in seveda, obnove je bil deležen tudi sklop vbrizga (pumpa, injektorji).
- Tudi vsi senzorji in tipala na motorju so zamenjana z novimi.
- Vgradila se je nova črpalka vode in nov termostat.
- Vgrajena je bila nova visko sklopka ventilatorja.
- Vgrajen je bil nov alternator.
- Vgrajen je bil nov zaganjač motorja.
- Zamenjani so bili vsi klinasti jermeni.
- Zamenjani so bili vsi ležaji napenjalcev jermenov.
- Zamenjan je bil hladilnik vode z novim, večjim (3 jedrni). Baker/medenina.
- Vgrajena je bila nova vetrnica za hlajenje motorja.
- Vse cevi vode, so bile zamenjane z novimi. Vključno z cevmi hladilnika vode. Tudi gumi cevi gretja kabine so bile precej težavne, kar se tiče dobave in so morale priti prav tako iz daljne Avstralije.
- Zamenjan je bil čep olja na pokorvu ventilov in čep vode na hladilniku vode.
- Zamenjano je bilo ohišje ventilatorja na hladilniku vode.
- Zamnejani so bili nosilci motorja.
- Zamenjana je bila garnitura sklopke in vodilo osi menjalnika v vztrajniku.
- Zamnejana je bila glavna jermenica in konusna puša jermenice.
- Vgrajen je bil nov izpušni kolektor, nova turbina in zamenjan del izpušnega sistema.
MENJALNIK IN REDUKTOR:
- Vsi semeringi.
- Potisni ležaj sklopke.
- Vodilo potisnega ležaja.
- Vzmeti ročice potisnega lezaja.
- Delovni cilinder sklopke in cev med glavnim in delovnim cilindrom sklopke.
- Plastika v selektorju prestav.
- Vse gumi manšete (5 kos).
Vsi zgoraj našteti deli so bili zamenjani izključno z originalnimi deli, z izjemo ogrevalnih svečk, alternatorja, turbine, izpušnega kolektorja ter zaganjača.
Menjal nisem:
- Batov in valjev = obraba je bila v mejah toleranc, z lepo vidnimi sledmi honanja. Zamenjava valjev in batov, bi strošek obnove povečala za nekje
dodatnih 2000eur.
- Čepov vode na bloku = nevem, zdeli so se mi kot novi in nisem videl pretiranega smisla / na glavi so bili zamenjani (naredili pri obnovi glave).
- Ventili v glavi so bili deležni samo brušenja, ker jim ni nič manjkalo.
- Kompresor klime je bil samo obnovljen, prav tako sem preventivno pretesnil črpalko servo volana.
Večino novih delov sem nabavil na Partsouq-u (Dubaj), kjer originalne nadomestne dele dobiš mnogo ceneje kot pri nas,
od naročila pa do prejema paketa pa traja nekje okrog 10 dni.
Kar nekaj delov sem bil primoran naročiti iz Avstralije, ker jih drugje enostavno nisem našel. Tu je pot trajala običajno precej dlje, le v primeri predkomor, je bil paket v mojih rokah v 14 dneh.
Montažna mast je prispela celo iz ZDA. Sem prepričan, da se dobi kaj podobnega tudi bližje, a niti ni bilo tako drago ( cca 26eur z poštnino vred).
Nekaj malega sem kupil tudi pri nas na pooblaščenem servisu, predvsem dele, katere nisem predvidel v naprej, pa sem jih potreboval čim prej.
In če se dotaknemo še tistega, kar najbrž vsakega zelo zanima - cena projekta?
Celoten projekt je stal nekaj čez 9.000 eur.
Ogromno denarja, pa vendar... ko začneš gledat kaj in koliko si kupil, se pač hitro nabere.
Motor 1500, menjalnik 400, hladilnik vode 690, sklopka 550, samo ležaji ojnic so recimo stali 360eur...tukaj majhnih zneskov pač ni.
Samo ves materjal iz Partsouq-a je stal 2800eur.
Kot je rekel @gregor, družine pa otrok nimam in si tole nekako lahko privoščim.
Pa tudi tako na splošno se mi zdi vreden vložek v ta motor. Ni najboljši na svetu, a je s primernim vzdrževanjem in pažnjo na njega, zagotovo en boljših za ta avto!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Samo kapo dol (y) . Lejpo narejeno in predstavljeno. Edino kar se zmeraj sprašujem ? Merjenje tolerance z temi nitkami ? Postopek mi je poznan vendar, kako bi se reševalo, če bi bilo odstopanje preveliko set ležajev pa že kupljen?
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Tolerance meriš z merilno uro pa mikrometri. To je zgolj za to, da si ziher, da ko boš sestavil, bodo tolerance prave. Neka samokontrola pred zaključkom po domače.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Kaj naj rečem.. Kapo dol za projekt, tudi v živo izgleda fantastično, ne naredijo samo slike tistega vau efekta..
Cena? hmmm, 9 jurjev je sprejemljiva cena, se nabere vsega skupaj, sploh če greš v detajle kakor si šel ti
P.s. tudi, ko imaš ženo in otroke se tak projekt lahko spelje samo žena mora bit taprava
Cena? hmmm, 9 jurjev je sprejemljiva cena, se nabere vsega skupaj, sploh če greš v detajle kakor si šel ti
P.s. tudi, ko imaš ženo in otroke se tak projekt lahko spelje samo žena mora bit taprava
Don Felipe > Google :D
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 138 gostov