Hilux 4x4 vs Pajero 4x4

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

Hilux 4x4 vs Pajero 4x4

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » So Mar 03, 2018 12:51 pm

Lep pozdrav

Naš mali Pajero V60 je že v letih. Razen tega, da je precej žejen je sicer vse bp. Imam pa potrebo po večjem avtu oz. prtljažniku tako, da bi ga počasi zamenjal za nekaj novejšega. Prva ideja je bila po 5 vratnem Pajerotu l2007 in naprej na katerega bi lahko premontiral podvozje in šus plate iz starega Pajera s čimer bi prišparal kar nekaj €. Potem pa sem se čisto zagrel za pickupa in sicer Toyoto Hilux l2009 in naprej. Včeraj pa sem na veliko razočaranje ugotovil, da imajo Hiluxi precej dugačen pogon, kot Pajero. Ne vem zakaj mi je bilo samoumevno, da imata LC in Hilux tudi pogon 4x4 brez sredinske zapore diferenciala in pa zadnjo 100% zaporo diferenciala vgrajeno že serijsko. To dvoje mi je pri Pajeru res všeč, saj so zaradi teh dveh dodatkov možnosti za izbiranje idealne "špure" na terenu precej večje ter zavijanje v zaprte ovinke na suhi podlagi z vklopljenim 4x4 precej lažje...in to vse brez dragih predelav.

Google ve sicer vse ampak bi rad pri vas vseeno preveril, če to drži.

Če drži bom šel verjetno v nakup novejšega Pajerota. Pri tem pa me zanima, če je kdo že reševal problem zadnjega odbijača. Pri 5 vratnem Pajeru je rita kar precej daljša, kot pri 3 vratnem in pri offroadu že s svojim kratkim pajotom kdaj pa kdaj z zadnjo plastiko podrsam po tleh. Tudi na youtubu sem videl že ogromno primerov, ko je zadnji odbijač zapel za kup zemlje ali skalo in se odlomil. Ali obstajajo kakšne poceni rešitve za ojačanje odbijača, take da ne bodo jamrali na tehničnih pregledih. Pickupi imajo ponavadi zadaj enostavno pod odbijačem še eno debelo štango, koatera pobere udarce, pri pajotu pa si tega ne prestavljam saj je rita kar nizka. Če imate kakšno konstruktivno zamisel kar na plan z njo. Zaenkrat nebi šel v nakup dragih aftermarket odbijačev, saj offroad z avtom ni moj primaren hobi tako, da zaenkrat še nebi toliko vlagal v odbijače.

Druga opcija pa je Mitsubishi L200 saj naj bi imel enake pogone, kot Pajero. Pri tem me moti samo, da je motor 2.5, kar pa se mi zdi da je premalo za moje želje saj sem navajen na 3.2 navor. Res pa je, da ga še nisem vozil.

Hvala za vse komentarje.

Lep pozdrav
Primož

LC 90TD
Prispevkov: 369
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

Re: Hilux 4x4 vs Pajero 4x4

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Če Mar 08, 2018 10:33 pm

Primož Vidmar napisal/-a:Lep pozdrav

Včeraj pa sem na veliko razočaranje ugotovil, da imajo Hiluxi precej dugačen pogon, kot Pajero. Ne vem zakaj mi je bilo samoumevno, da imata LC in Hilux tudi pogon 4x4 brez sredinske zapore diferenciala in pa zadnjo 100% zaporo diferenciala vgrajeno že serijsko. To dvoje mi je pri Pajeru res všeč, saj so zaradi teh dveh dodatkov možnosti za izbiranje idealne "špure" na terenu precej večje ter zavijanje v zaprte ovinke na suhi podlagi z vklopljenim 4x4 precej lažje...in to vse brez dragih predelav.

Google ve sicer vse ampak bi rad pri vas vseeno preveril, če to drži.

Hvala za vse komentarje.

Lep pozdrav
Primož


Pozdravljen,
bom poskušal odgovoriti samo na odstavek glede pogonov pri Toyotah.

LC 120, katerega vozim ima stalni štirikolesni pogon s priklopljivo 100% zaporo sredinskega diferenciala (4HL) in reduktor (4LL). Poleg tega ima serijsko tudi 100% zaporo zadnjega diferenciala, ki se lahko uporablja samo v kombinaciji z vklopljenim reduktorjem. Avto je letnik 2003, baje nekatere LC 120 niso imele serijske zapore zadnjega diferenciala. Ravno tako je imela enako izvedbo pogona tudi LC90 ( se pravi obe zapori - sredinsko in zadnjo), ki sem jo imel v preteklosti.
Hilux ima v osnovi pogon na zadnji kolesni, priklopljiv prednji pogon, tudi imajo 100% zaporo zadnjega diferenciala.

To sem opisal za starejše letnike 2003 - 2008.

Tukaj je članek, kjer piše, da imajo tudi novejše hilux zaporo zadnjega diferenciala.
https://www.volan.si/testi/testi/656812 ... executive/

Še članek o novem LC150 kjer pa pogoni temeljijo bolj na elektroniki, kot pa mehaniki.
https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/ ... uiser-150/

lp,

Jure

Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

Re: Hilux 4x4 vs Pajero 4x4

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » Po Apr 16, 2018 10:18 pm

Jure, hvala za razlago!!

LPP


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov