Stran 1 od 1

Menjava sklopke

Objavljeno: Sr Dec 06, 2017 10:35 pm
Napisal/-a 5x4
Ali mi lahko kdo razloži ali je ob menjavi sklopke potrebno zamenjati tudi košaro in potisni ležaj?

Re: Menjava sklopke

Objavljeno: Če Dec 07, 2017 2:31 am
Napisal/-a gregor
ni nujno, je pa zelo smiselno, da čez eno leto zopet ne razdiraš.
Samo lamelo in potisni ležaj sem menjeval na bencinarki nivi, kjer zaradi prevelikih gum in terenske vožnje ni zdržala dolgo.
Material na košari se utrudi in vzmet poči in nimaš več dovolj pritiska na lamelo.
Ali pa zmanjka materiala na mestu, kjer ležaj nalega na košaro in pedal pade noter.
Na zadnji menjavi na osebnem avtu kljub vsaj 400.000 km lamela ni bila slaba. Razpadel je ležaj. Čez 50.000 km je pa semering na glavni gredi začel spuščat in ponovi vajo, ker ga pri menjavi sklopke nisem menjal.

Re: Menjava sklopke

Objavljeno: Če Dec 07, 2017 8:34 am
Napisal/-a rx
Tako kot je napisal gregor. Jaz sem letos bil v isti situaciji.. ali zamenjati samo lamelo ali celoten komplet z košaro ter ležaj.. na koncu je bila cena v razliki lamela vs. kit sklopke cca 100e.. jaz se pridružujem zgoraj napisanemu, najboljše je zamenjati vse pa imaš mir. prav tako ostale drobnarije katere je vredno pomenjati, sicer samo nekaj eurov ampak prihrani ti pa ogromno živcev časa potem.. recimo jaz ob menjavi nisem menjal semeringa na glavni gredi in začelo olje scat že po 1000 kilometrih.. tako da drugo leto ponovimo vajo..

Re: Menjava sklopke

Objavljeno: Pe Dec 08, 2017 9:08 am
Napisal/-a 5x4
Hvala za odogovore. Katere so še te drobnarije? Ležaj glavne gredi,...
Izkušnje z aftermarket, pojačanimi sklopkami?

Re: Menjava sklopke

Objavljeno: So Dec 09, 2017 7:52 pm
Napisal/-a rx
Odvisno od tipa vozila.. Pri sheepih z 4.0 motorjem je semering na glavni gredi pogosta hiba katero se da porihtat brez da snameš menjalnik.. za druge tipe avtomobilov ne vem kakšne težave imajo, govoril sem bolj iz lastne izkušnje..