LC95 tresenje volana
Objavljeno: Če Okt 05, 2017 9:36 am
Lep pozdrav!
Na LC95 (letnik 1999) sem ves čas od nakupa imel zoprno tresenje volana nekje od 95km/h dalje (roka na volanu se je premikala za 10cm levo/desno). Po menjavi spodnjih puš na obeh rokah spredaj (vedel sem, da so slabe) in opravljeni optiki je situacija dosti boljša, vendar še vedno ne perfektna. Vse štiri gume so bile dvakrat scentrirane v nulo (prvič je na sprednji desni manjkalo 80g, ostale po 10g; drugič vse OK). Kar je zanimivo, je, da tresenje ni konstantno, imam občutek, da je odvisno od temperature in tipa asfalta. So dnevi in ceste, ko tresenja volana ni sploh, in dnevi, kjer mi roko na volanu premika za 2 cm levo/desno. Resonanca se pojavi tam pri 90-95km/h in traja do 115-120, potem se spet umiri. Ni razlike, če je motor pod obremenitvijo ali v prostem teku, če pospešujem ali zaviram, zato mislim, da to ne izvira iz kardanov ali pogonskega sklopa. Gume so Cooper Discoverer AT3 265/70R16, stare par let. Internet najde kar nekaj ljudi s podobnimi težavami, vendar nobene prave rešitve.
Ima kdo kakšno idejo?
Drugi problem, ki je mogoče povezan s tem, je, da pri menjavi prestave ob prehitrem spuščanju sklopke "udari" in se cel avto zatrese. To se dogaja pri šaltanju v tretjo, še bolj pa v četrto ali peto brzino. Če sem pozoren in sklopko spustim počasi, se to ne zgodi. Kolikor vem, je vztrajnik na 1KZ-TE klasičen enomasni in ne bi smel nagajat. Razmišljam v smeri nosilcev motorja že zaradi starosti vozila.Bi lahko bilo še kaj drugega?
LP, Mitja
Na LC95 (letnik 1999) sem ves čas od nakupa imel zoprno tresenje volana nekje od 95km/h dalje (roka na volanu se je premikala za 10cm levo/desno). Po menjavi spodnjih puš na obeh rokah spredaj (vedel sem, da so slabe) in opravljeni optiki je situacija dosti boljša, vendar še vedno ne perfektna. Vse štiri gume so bile dvakrat scentrirane v nulo (prvič je na sprednji desni manjkalo 80g, ostale po 10g; drugič vse OK). Kar je zanimivo, je, da tresenje ni konstantno, imam občutek, da je odvisno od temperature in tipa asfalta. So dnevi in ceste, ko tresenja volana ni sploh, in dnevi, kjer mi roko na volanu premika za 2 cm levo/desno. Resonanca se pojavi tam pri 90-95km/h in traja do 115-120, potem se spet umiri. Ni razlike, če je motor pod obremenitvijo ali v prostem teku, če pospešujem ali zaviram, zato mislim, da to ne izvira iz kardanov ali pogonskega sklopa. Gume so Cooper Discoverer AT3 265/70R16, stare par let. Internet najde kar nekaj ljudi s podobnimi težavami, vendar nobene prave rešitve.
Ima kdo kakšno idejo?
Drugi problem, ki je mogoče povezan s tem, je, da pri menjavi prestave ob prehitrem spuščanju sklopke "udari" in se cel avto zatrese. To se dogaja pri šaltanju v tretjo, še bolj pa v četrto ali peto brzino. Če sem pozoren in sklopko spustim počasi, se to ne zgodi. Kolikor vem, je vztrajnik na 1KZ-TE klasičen enomasni in ne bi smel nagajat. Razmišljam v smeri nosilcev motorja že zaradi starosti vozila.Bi lahko bilo še kaj drugega?
LP, Mitja