Ssangyong C100 Actyon
Ssangyong C100 Actyon
Ali mogoče kdo ve kakšen sistem 4x4 pogona ima Actyon.
Re: Ssangyong C100 Actyon
Med iskanjem 4wd pogona za mojega Isuzuta, ki je znamke Borg Warner, Sem naletel tudi na Ssangyong rezervne dele/pogone, ki so tudi iste znamke. Mislim, da gre v principu za podobno zadevo, tudi od zunaj podobno izgleda, torej TOD - torque on demand alias priklopljivi pogon, ki dodaja moc Po potrebi na sprednja kolesa glede na razliko v obratih med sprednjo in zadnjo osjo.
Re: Ssangyong C100 Actyon
Kako se pa vklaplja. Preko el. motorja???
Re: Ssangyong C100 Actyon
Pri meni se fizicno preko rocke.
Menim da, sodec po slikah notranjosti, kjer ima gumb za vklop 4X4, se vklaplja preko elektromotorja.
????
Kia Sorento (prvi model) naj bi tudi imela enakega, sodec po oznakah
Menim da, sodec po slikah notranjosti, kjer ima gumb za vklop 4X4, se vklaplja preko elektromotorja.
????
Kia Sorento (prvi model) naj bi tudi imela enakega, sodec po oznakah
Re: Ssangyong C100 Actyon
V bistvu sem ti malo narobe povedal (Sory, bil sem na šihtu, težko je včasih razmišljati več stvari istočasno ).
4WD /4H(igh) pogon vklaplja elektromagnet, pri meni gre preko ročke, pri novejših je šel kar preko stikala na armaturi !? POtem se med seboj sklapljajo lamele glede na to, koliko moči je potrebne na sprednji par.
V kolikor ima samo 4H, je to to, če ima še reduktor, je potem potreben fizični preklop (ročka/motor) v drugo prestavno razmerje.
4WD /4H(igh) pogon vklaplja elektromagnet, pri meni gre preko ročke, pri novejših je šel kar preko stikala na armaturi !? POtem se med seboj sklapljajo lamele glede na to, koliko moči je potrebne na sprednji par.
V kolikor ima samo 4H, je to to, če ima še reduktor, je potem potreben fizični preklop (ročka/motor) v drugo prestavno razmerje.
Re: Ssangyong C100 Actyon
Hvala Dardaj za angažiranje. Očitno si edini, ki nekaj veš!
Torej, gre za Borg Warner (32000-08010) klasični reduktor, ki ga ima več terencev (jeep,..). Pogone in reduktor vklaplja tri stopenjski elektro-motor, ki opravlja nalogo manualne ročke v klasičnem terencu. Avto ima klasičen priklopljivi sprednji pogon preko verige, kar pomeni sredinska "špera" v 4x4 hi in lo načinu. Prav tako karoserija sedi na klasični terenski šasiji. Gre torej po mojem vedenju za edini SUV, ki ima podvozje terenca. Vsaj meni izgleda SUV. Nekatere izvedbe imajo lsd delno špero zadnejga diffa.
Motorizacija je preverjen 2.2 Mercedesov dizel, 140hp.
Toliko sem zvedel do sedaj. Na netu je zelo malo napisanega o tem avtu.
https://s1.cdn.autoevolution.com/images ... 179_22.jpg
Torej, gre za Borg Warner (32000-08010) klasični reduktor, ki ga ima več terencev (jeep,..). Pogone in reduktor vklaplja tri stopenjski elektro-motor, ki opravlja nalogo manualne ročke v klasičnem terencu. Avto ima klasičen priklopljivi sprednji pogon preko verige, kar pomeni sredinska "špera" v 4x4 hi in lo načinu. Prav tako karoserija sedi na klasični terenski šasiji. Gre torej po mojem vedenju za edini SUV, ki ima podvozje terenca. Vsaj meni izgleda SUV. Nekatere izvedbe imajo lsd delno špero zadnejga diffa.
Motorizacija je preverjen 2.2 Mercedesov dizel, 140hp.
Toliko sem zvedel do sedaj. Na netu je zelo malo napisanega o tem avtu.
https://s1.cdn.autoevolution.com/images ... 179_22.jpg
Re: Ssangyong C100 Actyon
Hvala!
Pri meni sluzi rocka namesto motorcka
Med iskanjem rezervnih delov spoznas vse,kar je vzhodno od raja pa do dezele vzhajajocega sonca
Moje osebno mnenje o temu "vozu" je, odkar Sem pripeljal k hisi Isuzu (mimogrede, tudi SSangyong je menda "preznackal" Isuzu -ja), da ga ne bi kupil. In to na osnovi tega, da je rezervne dele tezko dobiti. Imel ga je (konkretno novega Actyona, priblizno isti letnik kot si ga ti zelis kupiti) sodelavec v sluzbi in je, karikirano receno, vec casa cakal na dele kot se je vozil z njim.
Cveto ("moj" mehanik) jih je imel nekaj na dvigalki. Motor je res Mercedesov, vse ostalo okoli motorja je pa od Ssangyonga. Kar pomeni, da ne mores iti po del na Mercedes, ampak k SSangyongu
Sam Sem ze veckrat imel zeljo pripeljati k hisi Sangyomg Rextona (v nemski Offroad reviji ga hvalijo, da dobis veliko dobrega vzdrzljivega terenca za "malo" denarja), ampak me ravno ne - /tezka - dobavljivost rezervnih delov odvrne od tega.
Ce ga imas za hobi, je potem tako kot jaz z mojim Isuzu, ali "ropota" ali pa stoji, ko caka na novi rezervni del
Smeji pa se ti v vsakem primeru
Pri meni sluzi rocka namesto motorcka
Med iskanjem rezervnih delov spoznas vse,kar je vzhodno od raja pa do dezele vzhajajocega sonca
Moje osebno mnenje o temu "vozu" je, odkar Sem pripeljal k hisi Isuzu (mimogrede, tudi SSangyong je menda "preznackal" Isuzu -ja), da ga ne bi kupil. In to na osnovi tega, da je rezervne dele tezko dobiti. Imel ga je (konkretno novega Actyona, priblizno isti letnik kot si ga ti zelis kupiti) sodelavec v sluzbi in je, karikirano receno, vec casa cakal na dele kot se je vozil z njim.
Cveto ("moj" mehanik) jih je imel nekaj na dvigalki. Motor je res Mercedesov, vse ostalo okoli motorja je pa od Ssangyonga. Kar pomeni, da ne mores iti po del na Mercedes, ampak k SSangyongu
Sam Sem ze veckrat imel zeljo pripeljati k hisi Sangyomg Rextona (v nemski Offroad reviji ga hvalijo, da dobis veliko dobrega vzdrzljivega terenca za "malo" denarja), ampak me ravno ne - /tezka - dobavljivost rezervnih delov odvrne od tega.
Ce ga imas za hobi, je potem tako kot jaz z mojim Isuzu, ali "ropota" ali pa stoji, ko caka na novi rezervni del
Smeji pa se ti v vsakem primeru
Re: Ssangyong C100 Actyon
Prosim vpraši kolega, kaj konkretno je šlo narobe? Kar se pogona tiče se mi zdi idiot proof. Ta reduktor nima lamel kot tvoj ki je TOD izvedba. Gre za klasiko. Kar lahk zjebeš je, da raztegneš ketno al pa gre kak ležaj po gobe. Druzga notri ni!
Kar se obes, končnikov, križev,... tiče obnavljaš. Diff pa tut ne gre tak hitro u PM če z glavo pelješ.
Pri motorju sem se zmotil. Gre za MB 2.0 commonrail motor.Z motorjem pa tudi ni bojda nekih serijskih težav.
Poznam edino primer, ko je šla turbina po 170kkm.
Kar se obes, končnikov, križev,... tiče obnavljaš. Diff pa tut ne gre tak hitro u PM če z glavo pelješ.
Pri motorju sem se zmotil. Gre za MB 2.0 commonrail motor.Z motorjem pa tudi ni bojda nekih serijskih težav.
Poznam edino primer, ko je šla turbina po 170kkm.
Re: Ssangyong C100 Actyon
Po menjavi sluzbe nimam vec stike z njim.
Sedaj je bivsi sodelavec
Sedaj je bivsi sodelavec
-
- Prispevkov: 7
- Pridružen: Če Sep 08, 2016 8:13 am
- Kraj: Kranj
Re: Ssangyong C100 Actyon
Če se ne motim je pri mojem Korandotu z Borg Warnerjem preklop v reduktor prek vakuuma
kar se delov tiče, do sedaj sem še vse dele dobil v roku 14dni, kar nekaj stvari pa paše tudi od MB-ja največji problem so pomoje karoserijski deli, sploh pri mojem modelu...Rextonov in ostalega je dovolj po delih naprodaj z okvarami dizelskih motorjev
kar se delov tiče, do sedaj sem še vse dele dobil v roku 14dni, kar nekaj stvari pa paše tudi od MB-ja največji problem so pomoje karoserijski deli, sploh pri mojem modelu...Rextonov in ostalega je dovolj po delih naprodaj z okvarami dizelskih motorjev
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 180 gostov