Tam 110 (nakup in predelava)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
darkob
Prispevkov: 19
Pridružen: Po Nov 16, 2009 6:27 am
Kraj: Ljubljana

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a darkob » Pe Jan 12, 2018 1:57 pm

Lea&Grega napisal/-a:
darkob napisal/-a:Evo še enega s TAM 110, k bo rabu tuje izkušnje in nasvete. LP Darko


Welcome :D A bos tut camper naredu?


Verjetno bom res. Čeprav mi je všeč tudi takšen kot je sedaj, s cerado. Bo pač dosti dela. Kišto že mam, celotno podkonstrukcijo med kišto in šasijo pravtako.

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Pe Jan 12, 2018 3:13 pm

Super. Ja dela nekaj bo amapk ce je zelja in volja je pol to to. :)
Potem nas je pa zmeraj vec taksnih

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Pe Jan 19, 2018 5:11 pm

Lea&Grega napisal/-a:
Mr.G. napisal/-a:Če ni skrivnost, kje si dobil rezervoarje za zrak?
Lp,


Zdravo! Najprej sorry za mal pozni odgovor. Rezervoarje sva dobila v Ljubljani na Prigotu.


Neč hudga. Za predelat je vedno kej. Se je treba s tem kar sprijaznit. Men je normalno, da se neč več ne dobi(razen 10 kosov). Kakšna je bila cena za kos?
Lp

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Po Jan 22, 2018 9:33 pm

Oba skupaj sta bla 260 eur...s popustom 220.Originalni nej bi mel ene prekate not,teli nimajo,upam,da mi nav kej nagajal.Bomo vidl.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1030
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Jan 23, 2018 8:56 am

Lea&Grega napisal/-a:Oba skupaj sta bla 260 eur...s popustom 220.Originalni nej bi mel ene prekate not,teli nimajo,upam,da mi nav kej nagajal.Bomo vidl.

Drži, polovica rezervarja je namenjena za zaviranje na sprednjem mostu in druga polovica na zadnjem mostu. V praksi to pomeni, da če odleti npr. hidravlična cev na sprednjem desnem kolesu in pade pritisk, bodo bremze na zadnjem mostu še vedno delovale. Zato imaš dva rezervarja za hidravlično tekočino zavor in dva cilindra na stopalki za zavoro.

Se kaj dela te dni na predelavi?

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » To Jan 23, 2018 1:32 pm

Lea&Grega napisal/-a:Oba skupaj sta bla 260 eur...s popustom 220.Originalni nej bi mel ene prekate not,teli nimajo,upam,da mi nav kej nagajal.Bomo vidl.

Neč ne bo nagajalo. Tisto je blo narjano za vojsko, ko je moralo bit use 200%, pa tud če se je pri vzdrževanju zmerej sam mast u kardane tlačilo. Drugo tak al tak ni blo važno.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1030
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Jan 24, 2018 9:22 am

Mr.G. napisal/-a:...ko je moralo bit use 200% ...

Tale izjava bi bila lahko stvar dolge debate. Na 110 blesti zgolj in samo nemški Deutz motor. Vse ostalo je na ene 40%, če se že gremo procente.

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Ne Jan 28, 2018 9:24 pm

Dimen napisal/-a:
Lea&Grega napisal/-a:Oba skupaj sta bla 260 eur...s popustom 220.Originalni nej bi mel ene prekate not,teli nimajo,upam,da mi nav kej nagajal.Bomo vidl.

Drži, polovica rezervarja je namenjena za zaviranje na sprednjem mostu in druga polovica na zadnjem mostu. V praksi to pomeni, da če odleti npr. hidravlična cev na sprednjem desnem kolesu in pade pritisk, bodo bremze na zadnjem mostu še vedno delovale. Zato imaš dva rezervarja za hidravlično tekočino zavor in dva cilindra na stopalki za zavoro.

Se kaj dela te dni na predelavi?


Ja res je. Amapk te s prekati je bilo zelo tezko dobiti in sva rekla bova vzela kar te brez.
Ja predelava pa pocasi gre naprej zdej amo malo pocivali (vmes sem bil se poskodovan), sedaj pa isceva skoraj nemogoce in sicer kabino... izkazalo se je da je najina kar precej "gnila", ce ne najdeva druge se jo bom lotit sam.

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » So Feb 03, 2018 8:05 pm

200% je bilo sigurno. Posebej še za vojsko. To sem 100%. Ampak, problem je bil drugje. Vojska je to šparala....ne vem sicer za kaj, ampak dejstvo je da je šparala. Tile kamijoni so bili za vojsko kot zdaj....ne vem kateri.....npr. Unimog.
Kot pa vemo vsi je potrebno vse mehanske zadeve spravt čimprej v gibanje. V nasprotnem primeru vse zastane, zariba, postane porozno, začne puščati.

Ena majhna dogodivščina. Moj TAM je bil parkiran pred hišo, takrat, ko smo z deli ravno zaključevali že približno 2 meseca brez kaj vžgat. Smo bili pač v fazi, ko ga nisem uporabljal. Zima...-15°C in je blo treba šibnt po pelete. In ni vžgal. Ni šans!! Je obračal motor, ampak, da bi kresnu , ni šans.
Sm poklical prevoznika, ki ima Marcedes Actros ( ne vem točno kateri tip) ampak letnik 2009. To je bilo 2012. leta! Pride, greva in začneva debatirat. In mi reče: Hja, sej mi je komaj kresnu! Potl sm začeu tuhtat, da tile TAMi niti niso slabi.

Problemi so pa drugje, kolkor sm sam kopal po njemu. No, sej druzga pa ni, ki bi znau to šraufat.

Zavore: Tist, ki je delal na servoojačevalniku bi mu nekej prpeleu.....!!! Sama sestava in delovanje je čist OK, ampak obdelava materialov, ploskev....nimam besed.
Same zavore so pač take kot so. Enostavne, bolj ne morejo bit. Ampak delajo.
Zaganjač: Sm ga moral menjat, druge ni. Tisto šraufaš enkrat, zrihtaš, ampak se rado zgodi, da zašvasa skupaj kontakte, šraufaš spet in spet zašvasa kontakte skupej, tretjič kupiš nov zaganjač in ni več problemov.
Alternator : V primeru, da imate še originalnga, kupte novga, ker bo prihranjena marsikatera nevšečnost. Men je eksplodiral akumulator ker je ena dioda sfalila in je začel filat skor 36V. In kako nej to vem če ne voziš vsak dan? Prodaja jih Janez Rant - 28V 80A je 128€. Mal je treba predelat ker je krajši, ampak ima večji premer. Jest sm ga pr njemu kupu. Made in Germany...tko vsaj piše.
Gume : Poglavje zase. Če mate šanse kupite radialne, pa ni važno kakšne so. Original gume so diagonalne in po enem tednu stanja je guma kvadratna.
Rezervoar : Če pušča, vam na Hrvaškem naredijo novga za 250€. Pa še za postavitev navojev za cevi se lahko zmišlujete kako naj bodo postavljene. Plus, zamašek za gorivo vam naredijo na ključ. In vas potem stane vse skupej celih 265€.
Ne starga flikat.
Rezervni deli: http://antos-trgovina.hr/shop/ , ali pa trgovine iz srbije. Ne kupujte iz Bosne, ker so dragi kot......, pač predragi so.

Zaenkrat tolk.

P.S. Se pa tud jest prpravlam, da se ga bom lotu mal bolj na veliko popravljat.....

Uporabniški avatar
darkob
Prispevkov: 19
Pridružen: Po Nov 16, 2009 6:27 am
Kraj: Ljubljana

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a darkob » Po Feb 05, 2018 1:17 pm

Ko se že omenja alternator, kateri močnejši alternator bi bil lahko v zamenjavo, ker je originalni dejansko šibek? LP D.

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Sr Feb 07, 2018 7:32 pm

Tega poklič: http://www.rant-storitve.si/index.php/r ... t/view/1/1
Jest sm ga pr njemu uzeu. Je pa potrebno potl predelat nekaj stvari:
Nov alternator ima manjši fi osi. Je treba nardit dostančno pušo za jermenico.
Nosilce malce predelat in dat krajšo jermenico.
Odrezat je treba eno ojačitev kabine in majhen delček kabine. Ni nič moteče(ali pa da bi kabino na tistmu mestu uničil....je vseeno dost močn pleh), ampak vse zaradi večjega premera alternatorja. In potem tisti del zavariti na 45°.
Alternator je občutno krajši, ampak večji po premerru.
Jest sm tako naredu, ker je z malce dela vsaj NOV alternator.
Če pa nadete ožjega....takega, da vas premer ne moti, pa super.

JevŽ
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Feb 08, 2018 10:52 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a JevŽ » Pe Feb 09, 2018 8:09 pm

Mr.G. Lahko prosim poveš kakšen je premer alternatorja. Me zanima če gre na 150ko, da ga ne bi slučajno kupil pa potem šasije žagal :mrgreen:
Kako ste ostali rešili z manšetami za glavne zavorne cilindre in cilindre ročne zavore?

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » So Feb 10, 2018 1:09 pm

Pozdravljeni.
Mal bolj podrobno.
Premer alternatorja je 165 mm. Ker še nisem uredil do konca( ne verjamete kolk problemov se nakuha ravno takrat ko ni treba!!) mi je kabina nardila po alternatorju eno zarezo. Ampak nič hudega. Samo po enmu robu od ohišja alternatorja mi je pošmirklalo 5 mm. Če bi dal 20 mm krajši jermen in alternator bolj k motorju stisnu bi šlo. Ampak zarad varnosti bom vseeno odrezal kabino 10mm/45°. Sm šel fotografirat, ampak, ker ima hudič mlade ne morm dat slik iz telefona na računalnik. Grrrr..........!!!!!!!!!!!!!
[img][img]http://shrani.si/t/O/2O/omE5PHg/20180210125850.jpg[/img][/img]

Aha...zrihtau. No rdeča puščica kaže kaj je naredilo, modra puščica pa kdo je naredil.
Nazadnje spremenil Mr.G., dne So Feb 10, 2018 1:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

JevŽ
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Feb 08, 2018 10:52 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a JevŽ » So Feb 10, 2018 3:34 pm

Hvala za info. Pri 150ki je alternator na drugi strani pod šasijo, pa da pogledam če paše.
Še eno vprašanje. Je imel kdo od vas probleme s tesnenjem vrat? Ravno tam ki je ključavnica, ko se neha tesnilo s trehe je nekaj lufta, če slučajno pride kaj vode v kabino. Če da kako ste zadevo rešili.

Mr.G.
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » To Mar 20, 2018 7:17 pm

Pozdravljeni,

Mal zakasnel odgovor,ampak upam, da bom useeno pomagal.
Ko sem kupu trdo streho za mojga(nism še menjal) sem dobil zraven celo kabino.
Doma, ko sem streho dol dal, sem opazil, da je to rešeno tako, da je rešeno in ni. Haaaa,haaa
Ko odpreš vrata je na strani ključavnice 2x zavit pleh. Zram tistga prostora je na dnu....torej tam kjer so vodila sedeža pritrjena...v tistem vogalu navarjen pravokotnik(odrezan iz cevi 20x30) visok 5 mm. V sredini tega pravokotnika je izvrtina fi5,fi6...nekej takga. Do tega pravokotnika je pa speljan kotni profil 20x20 1mm debeline. Od vrha vrat do pravokotnika. Po temu profilu voda curlja v pravokotnik in skozi luknjico ven. Torej je rešeno, ampak voda še vedno v kabino teče....in ven seveda. Ni pa vse mokro.
Nisem doma. Če bo čas jutr grem eno slikco nardit kje je to narejeno. Sam nimam tako ker bom takrat rihtau, ko bom kabino spedenau.

Lp,


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti