Tam 110 (nakup in predelava)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1072
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Avg 28, 2017 8:17 pm

Jp, jst sem ga na dopustu, kjer smo se srečal že dost sprašal glede 110-ke, ravno zarad tebe, pa smo to temo privlekli na dan :D Bo res pravi naslov za kakršne koli informacije ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1031
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Avg 29, 2017 11:49 pm

Kabina ni vzmetena! V kolikor boš delal luknjo med kabino in škatlo, dobra zvočna izolacija ne bo mogoča. Normalna komunikacija med vožnjo ne bo mogoča - odsvetujem. Že z original izolacijo ni mogoče komunicirat pri 60 kmh. Problem bo tudi hmologacija. Pozanimaj se na lpp predno pališ fleksarco.

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Sr Avg 30, 2017 11:39 pm

Hribovc napisal/-a:Em, ena reč mi ni čisto jasna.

Če sem prav razumel, bi ti rad kabino in bivalni del povezal.

Kabina se "prekucne", da prideš do motorja. Poleg tega je kabina vzmetena, kar pomeni, da med vožnjo niha. Bivalni del pa je trdo na šasiji. Kako boš torej uredil spoj, da v nalivih ne bo zamakalo, v suhem vremenu ne škripalo (ko se bo drgnila guma ob gumo) in podobne drobnarije?


Kabina ni vzmetena,ampak je fiksna na sasijo,bivalnik pa pritrjen 4 krat na sasijo z gumijastimi sileni plus dve zracni blazini,v katerih, se da tlak oz trdoto le teh kontrolirati iz kabine.Prehoda ne mislim delati sam...ampak ga kupiti od majstrov iz sosednje Avstrijeki predelujejo Unimoge in jih imajo narejene na mere, katera ti ustreza,pa se zapreti in zakleniti se da prehod.Ce se odlocim za prehod,povecam tudi bivalnik in naredim vhod oz vrata od strani zadaj pa nosilec za motor.Aha se to...registrirati ga imam namen za tri osebe.

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Sr Avg 30, 2017 11:54 pm

Dr.Patrol napisal/-a:Jp, jst sem ga na dopustu, kjer smo se srečal že dost sprašal glede 110-ke, ravno zarad tebe, pa smo to temo privlekli na dan :D Bo res pravi naslov za kakršne koli informacije ;)



Haha noro :D ej super hvala za nasvet in informacijo... sej ves da je takole vsak nasvet in info dobrodosel spolh pa ce lahko kaj izves od ljudi ki so ali imajo taksen kamion. :wink: :)

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Sr Avg 30, 2017 11:57 pm

:mrgreen:
Dimen napisal/-a:Kabina ni vzmetena! V kolikor boš delal luknjo med kabino in škatlo, dobra zvočna izolacija ne bo mogoča. Normalna komunikacija med vožnjo ne bo mogoča - odsvetujem. Že z original izolacijo ni mogoče komunicirat pri 60 kmh. Problem bo tudi hmologacija. Pozanimaj se na lpp predno pališ fleksarco.



Nisva se cisto 100% odlocena o tem ali bova naredila luknjo ali, biva zadevo premislila saj imava se nekaj cas :) pa tut na lpp bova prej mal poklicala oziroma se zapeljala do njih da vidiva kaksno sranje naju caka. Itak sva pa eno predelavo in homologacijo ze spravla skozi tako da vsaj priblizno veva skozi kaj bova sla :)

Hribovc
Prispevkov: 237
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Avg 31, 2017 2:57 pm

Malo se ti zna zataknit ta zadeva. Ti bi rad tri sedeže. V kabini imaš samo dva. Pod določenimi pogoji lahko v bivalnik vgradiš še tretji (ali več) sedež, ampak potem pa nujno moraš imet povezavo med kabino in bivalnim delom. Potnikov ne moreš prevažati, če nimaš stika z njimi in nadzor nad njihovim početjem.

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Če Avg 31, 2017 3:22 pm

Hribovc napisal/-a:Malo se ti zna zataknit ta zadeva. Ti bi rad tri sedeže. V kabini imaš samo dva. Pod določenimi pogoji lahko v bivalnik vgradiš še tretji (ali več) sedež, ampak potem pa nujno moraš imet povezavo med kabino in bivalnim delom. Potnikov ne moreš prevažati, če nimaš stika z njimi in nadzor nad njihovim početjem.


Ja to veva ja. Itak pa bo bivalnik sel verjetno na predelavo v tujino (Austija) ker sva se ze povezala z pojetjem, pa nama cena le te predelave ni predraga, pa se s homologacijo ne bo jebe ker bo vse uradno da ne bo problemov na lpp, itd... midva ga bova pa spravila k sebi tako kleparsko kot mehanicno, za kar sva usposobljena in imava temu primerno tudi delavnico.

So nama pa tudi nekateri fantje iz foruma ful lepo pomagal pa dal ideje in kontakte s kom se lahko povezeva in se cerjetno tudi bova saj je to samo + za naju.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4124
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a miran » Po Sep 04, 2017 7:56 pm

Sprva sem bil kar navdušen nad vajino dobro voljo do dela, sedaj pa berem "na predelavo v Avstrijo".. super.
Daj, lepo prosim, poteši mojo in še koga radovednost: kam pa mislita vidva golobčka s tem avtom sploh potovat?
In s homologacijo da ne bo jebe ... a da ne?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Po Sep 04, 2017 10:14 pm

miran napisal/-a:Sprva sem bil kar navdušen nad vajino dobro voljo do dela, sedaj pa berem "na predelavo v Avstrijo".. super.
Daj, lepo prosim, poteši mojo in še koga radovednost: kam pa mislita vidva golobčka s tem avtom sploh potovat?
In s homologacijo da ne bo jebe ... a da ne?
Miran


Ja res je bila predelava v Avstiji v igri. Sedaj pa se situacija obrnila, danes sva bila na obisku na LPP in jim vse obrazlozila kaj misliva narediti, in so odgovorili da ce vse skupaj sproti poslikava in priloziva tehnicne risbe in porocila ne bo nobenih tezkih komplikacij tako kot vsi strasijo.
Kam pa misliva potovati? Mislim da zaenkrat to se ni tako vazno,... v glavi je idej in zelja ze kar veliko.

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » So Sep 16, 2017 6:11 pm

Lepa 110ka. Ali jo boste normalno registrirali ali kot starodbnika?

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 944
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Sep 17, 2017 11:53 am

miran napisal/-a:Sprva sem bil kar navdušen nad vajino dobro voljo do dela, sedaj pa berem "na predelavo v Avstrijo".. super.
Miran

Kaj je s tem narobe?

runner
Prispevkov: 107
Pridružen: Sr Mar 22, 2006 9:30 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a runner » Ne Sep 17, 2017 8:06 pm

oj

zanima me koliko velike gume so tukaj, 100 ali 110 cm? ter koliko je "clearance" razmak med glavo diferenciala in tlemi.

hvala

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Po Sep 18, 2017 9:26 pm

Mr.G. napisal/-a:Lepa 110ka. Ali jo boste normalno registrirali ali kot starodbnika?


Hvala.
Odvisno, ce bo gospodom na Vranskem vsec, bo starodobnik, ce ne pa bo "tarifa" malo drazja. :D

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Po Sep 18, 2017 9:29 pm

runner napisal/-a:oj

zanima me koliko velike gume so tukaj, 100 ali 110 cm? ter koliko je "clearance" razmak med glavo diferenciala in tlemi.

hvala


Oj. Mera gume je 335 80 R20, to ti znam sedaj povedati vse ostalo pa zves jutri ko bova zraven 110-ke

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1031
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Sep 19, 2017 9:40 am

Bilo bi smiselno, da pred predelavo uredita status starodobnika. Ce bo tovorno vozilo bo registracija ok. Ce bo bivalno so pa pogoji enaki kot za avtomobile kar pomeni registracija dobrga jurja na let.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4124
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a miran » To Sep 19, 2017 11:47 am

Bivalniki do 3,5 t NDM so za registracijo (cestnina, zavarovanje...) bistveno cenejši od tovornih vozil.
Verjetno je ta TAMič nekaj težji.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4074
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 19, 2017 5:27 pm

Ta tamič ima 4.5 tone brez bivalnika gor.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » To Sep 19, 2017 9:17 pm

Nebivedu napisal/-a:Ta tamič ima 4.5 tone brez bivalnika gor.

Pomoje da ne....na ploscici pise 4400 kg.z bivalnikom vred,ki pa je aluminijast.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4074
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Sep 20, 2017 7:32 am

Po tehničnih podatkih ima navaden kesonar s platneno streho 4500kg.
TEHNIČNI PODATKI:
Nosilnost 2500 kg (Na terenu 1500 kg)
Teža vozila 4500 kg
Dovoljena skupna teža 7000 kg (Na terenu 6000 kg)

http://www.kamra.si/images/mmelementi/d ... S-V_09.pdf


Je pa v vsakem primeru nad 3500kg.
Pred EUR sem bil SIT!

Hribovc
Prispevkov: 237
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Sep 20, 2017 7:43 am

Torej, TAM 110 T 7 BV 4x4. Nekaj osnovnih tovarniških podatkov:

Nosilnost: max 2500 kg
Lastna teža: 4500 kg
Največja dovoljena skupna teža: 7000 kg
Največja dovoljena skupna teža prikolice: 1800 kg
Poraba nafte (po tovarniških podatkih): 16 do 22 litrov
Najvišja hitrost: 90 km/h
Maksimalni vzpon vozila: 67%
Dolžina vozila: 4850 mm
Širina vozila: 2270 mm
Oddaljenost od tal: 300 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Dolžina kesona: 3020 mm
Širina kesona: 2120 mm
Prostornina motorja: 6381 ccm
Moč motorja 81 kW pri 2650 obratih
Največji navor 363 Nm pri 1400 obratih
V motor gre 16 litrov motornega olja (skupaj s filtrom in cevovodi)
Motor tehta 600 kg (brez olja)

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Sr Sep 20, 2017 8:52 am

Dimen napisal/-a:Bilo bi smiselno, da pred predelavo uredita status starodobnika. Ce bo tovorno vozilo bo registracija ok. Ce bo bivalno so pa pogoji enaki kot za avtomobile kar pomeni registracija dobrga jurja na let.

Ja res bi blo fajn...sej delava tud na tem podrocju da ne bomo skoz okn dnar metal.

Mr.G.
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » So Sep 23, 2017 8:09 am

Ali je bila 110ka že registrirana? No, to zdej niti ni tako važno.
Bom povedal mojo štorijo. Sam informativno.
Preden KARKOLI, še enkrat KARKOLI delata, delate, dejte nardit status starodobnika. Pokličeš na Vransko, možicelj pride, poslika, popiše in ti da račun(~400€) in po nekaj tednih pridejo papirji , da je vozilo starodobnik. Zdej se še ne morete voziti. Pokličeš možakarje, da ti pridejo hokologirat vozilo. Poslikajo, popišejo in ti dajo račun(~280€). Zdej se tud še ne morete vozit. Lahko ga pa peljete na tehnični. Tam pa velja vse kot za navadno vozilo.
Zato bi jest(to je moje razmišljanje) najprej zrihtal:
1. Zavore - večni problem 110tk ali 150tk. Kdor trdi drugače, sam sebi laže. Če bi pa zadevco fural VSAK DAN potem bi pa tud z zavorami bilo manj problemov. Ampak tile tovornjaki bolj na miru stojijo, kot da so v pogonu.
2. Končniki - snet vse dol pa dat na novo prepiksnat, nardit, obnovit....karkoli, samo da ni obstoječe.
3. Kardani(in vsa mazalna mesta) - izdatno namazat KER, nikoli ne veš kdaj je blo zadnjič namazano. Dobro si je vzet mal več časa in kejšno zadevo tud podret pa mal pregledat kakšni so npr: križi kardana, zglobi,puše...itd.
Men je odtrgalo kardan med menjalnikom in reduktorjem, ker so niplni ali pa je dostop do niplnov lažji z kasona. En pokrov je za odšraufat. Po moje je bil tazadne ko je bil Tito še živ. To se je zgodilo pred hišo, ko sm rikvercau. Če bi se nekje na cesti, ne vem kako bi blo.
4. Električna napeljava - trda kot kamen. Pregledat če ni kje ogulena izolacija, ko gredo kabli skozi pločevino al pa kje drugje. Men je pršlo nekje v stik in potl je mal žgalo.
5. Alternator - Je švoh, star in lahko tudi iztrošen, kakšna dioda skurjena. Celih 550W ali ~23A ima. Dobi se 100A. Mal je za premislt o nakupu novga. Men je skurilo diode ali diodo....nima veze. Preveč je začelo filat. Kako veš? Ne veš, dokler ti ne raznese VSAJ en akumulator. Na srečo ni blo nobenga na tisti stran vratc kjer je škatla z akumulatorji. Dva kosa sm šel kupt. In dal še 50€ za drug rabljen alternator. Ki pa je odpovedal poslušnost 2 leti po nakupu. Tovornjak doma še normalno užgau, ko sm se ustavu 30 km stran, da pogledam če se mi zavore pregrevajo sm ga ugasnu. No, potl sm pa klical, kolega.....pršu z kamjonom, tolk da smo kresln. In nazaj domu. Takrat sm šel po trdo streho za 110ko. Krtačke so imele 0.5mm lufta do drsnih obročev. Kje dobit krtačke? Nikoder!!!! Pa smo mal predelovali.
6. Brisalci - Pri nekaterih 110. so že v vojski menjal pogonske motorčke. Original so na zrak. Ni za zaupat. Je treba kupt el.motorčke in je mir.

Uglavnem, ko je vse to enkrat zrihtano in kamjon na cest,potl pa po dolgem in počez po sloveniji nardit eno HP dirko, terat ga do kraja in čez, južni brati bi rekl "Ubi boga u njemu" in potl če in kej falit bo falilo takrat.

Potl bi se pa jest šele lotu predelave, kakor ste sami omenil.
Sm pa to iz lastnih izkušenj povedal. Sam v vednost.

Lp,

Uporabniški avatar
Lea&Grega
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Avg 03, 2017 9:45 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Lea&Grega » Po Sep 25, 2017 6:23 pm

Mr.G. napisal/-a:Ali je bila 110ka že registrirana? No, to zdej niti ni tako važno.
Bom povedal mojo štorijo. Sam informativno.
Preden KARKOLI, še enkrat KARKOLI delata, delate, dejte nardit status starodobnika. Pokličeš na Vransko, možicelj pride, poslika, popiše in ti da račun(~400€) in po nekaj tednih pridejo papirji , da je vozilo starodobnik. Zdej se še ne morete voziti. Pokličeš možakarje, da ti pridejo hokologirat vozilo. Poslikajo, popišejo in ti dajo račun(~280€). Zdej se tud še ne morete vozit. Lahko ga pa peljete na tehnični. Tam pa velja vse kot za navadno vozilo.
Zato bi jest(to je moje razmišljanje) najprej zrihtal:
1. Zavore - večni problem 110tk ali 150tk. Kdor trdi drugače, sam sebi laže. Če bi pa zadevco fural VSAK DAN potem bi pa tud z zavorami bilo manj problemov. Ampak tile tovornjaki bolj na miru stojijo, kot da so v pogonu.
2. Končniki - snet vse dol pa dat na novo prepiksnat, nardit, obnovit....karkoli, samo da ni obstoječe.
3. Kardani(in vsa mazalna mesta) - izdatno namazat KER, nikoli ne veš kdaj je blo zadnjič namazano. Dobro si je vzet mal več časa in kejšno zadevo tud podret pa mal pregledat kakšni so npr: križi kardana, zglobi,puše...itd.
Men je odtrgalo kardan med menjalnikom in reduktorjem, ker so niplni ali pa je dostop do niplnov lažji z kasona. En pokrov je za odšraufat. Po moje je bil tazadne ko je bil Tito še živ. To se je zgodilo pred hišo, ko sm rikvercau. Če bi se nekje na cesti, ne vem kako bi blo.
4. Električna napeljava - trda kot kamen. Pregledat če ni kje ogulena izolacija, ko gredo kabli skozi pločevino al pa kje drugje. Men je pršlo nekje v stik in potl je mal žgalo.
5. Alternator - Je švoh, star in lahko tudi iztrošen, kakšna dioda skurjena. Celih 550W ali ~23A ima. Dobi se 100A. Mal je za premislt o nakupu novga. Men je skurilo diode ali diodo....nima veze. Preveč je začelo filat. Kako veš? Ne veš, dokler ti ne raznese VSAJ en akumulator. Na srečo ni blo nobenga na tisti stran vratc kjer je škatla z akumulatorji. Dva kosa sm šel kupt. In dal še 50€ za drug rabljen alternator. Ki pa je odpovedal poslušnost 2 leti po nakupu. Tovornjak doma še normalno užgau, ko sm se ustavu 30 km stran, da pogledam če se mi zavore pregrevajo sm ga ugasnu. No, potl sm pa klical, kolega.....pršu z kamjonom, tolk da smo kresln. In nazaj domu. Takrat sm šel po trdo streho za 110ko. Krtačke so imele 0.5mm lufta do drsnih obročev. Kje dobit krtačke? Nikoder!!!! Pa smo mal predelovali.
6. Brisalci - Pri nekaterih 110. so že v vojski menjal pogonske motorčke. Original so na zrak. Ni za zaupat. Je treba kupt el.motorčke in je mir.

Uglavnem, ko je vse to enkrat zrihtano in kamjon na cest,potl pa po dolgem in počez po sloveniji nardit eno HP dirko, terat ga do kraja in čez, južni brati bi rekl "Ubi boga u njemu" in potl če in kej falit bo falilo takrat.

Potl bi se pa jest šele lotu predelave, kakor ste sami omenil.
Sm pa to iz lastnih izkušenj povedal. Sam v vednost.

Lp,



Sam nimam prevec izkusenj s 110-ko al pa 150-ko,tako da, hvala za napotke.nekej takega sem si zamislil ze sam, s tem da sem startal z obnovo elektro magnetnih tuljav in ventilov za vklop zapor difa, vitla...potem vsi zracni cilindri pa seveda glavna cilindra za zavore in sklopko, scistil sem glavna rezervoarja za zrak(ce bi bila noter rja bi jih menjal),, rezervoar za gorivo bom povecal(dobr da kolega dela rezervoarje za navtiko pa se rostfraj bo),gume mam ko nove, akumulatorji isto, nisem mogel verjet da so vsi nipli na mazalnih mestih prebili in da je bla noter dokaj lepa mast, olja v pogonih in motorju zelo lepa, katastrofa so bli edino filtri za gorivo, kar pa je posledica tanka in goriva v njem, ki pa ni blo gorivo ampak kar neka brozga.Rje na karoseriji nima, razen v vogalih kabine in pri voznikovih nogah nekaj, kar pa mi ne bo delalo problemov.Hard top je v redu razen rahle poskodbe na robu sp.desno,gre dol pretesnit popravt pa nazaj gor.Aha pozabil sem omeniti, da ima prevozenih 8400 km.Vem ja dobr alpa ne...sam kokr sem scekiral motor kompresija ok, res lepo dela, edino menjalnik gre dol, da vidim kako je s potisnim pa sklopko.Zavore me se cakajo, alternator pa starter tud, mase bom potegnil na novo, po podvozju pa ga utapljam v Krown olju in moram rect da dela cudeze, ceprav tud tale grund barva od tama ni slaba.Sproti se bo verjetno naslo se marsikaj, in vem da bo se veliko dela, nocem pa prevec noter padt, tko kot mi je rekel Miso Gorjup, ne prevec noter padt...sestavta ga pa pejta.Ga bom poslusov, nardil tko,da se bomo not dobr pocutil, poj pa na pot! No pa izpit morm cez zimo nardit, bom pa kar E naredu,ce me slucajn se kej pici. :a_se_ti_je_odpeljalo:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 356
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: NM

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a rx » Po Sep 25, 2017 6:44 pm

Hočemo še slike.. :P Podiranja, razstavljanja, obnavljanja.. :D

Kar en album nared na shrani.si pa nas sproti obveščaj ko bo kaj novega, vsakič z veseljem pogledam kakšen update v tejle temi, ker takle projekt itak vsi sanjamo :) svaka čast, da sta se lotila :)

keep up the good work :P
Don Felipe > Google :D

Hribovc
Prispevkov: 237
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Sep 27, 2017 3:17 pm

Lea&Grega napisal/-a:No pa izpit morm cez zimo nardit, bom pa kar E naredu,ce me slucajn se kej pici. :a_se_ti_je_odpeljalo:


Jaz že imam C in E... :wink:

Če tisto vabilo z začetka še velja... :lol:

Škoda, da sem tako daleč, drugače bi se večkrat povabil k vama na obisk... Če bi se dalo videti vsaj kakšne slike, bi pa tudi bilo zelo lepo...


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta