Tam 110 (nakup in predelava)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a game-on » To Nov 05, 2019 10:40 am

Na spletu o tem ni duha, ne sluha.
Sem pa tudi sam že slišal za to. In enako, od starejšega možakarja. Predvidevam, da je moralo tako biti včasih.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a rx » To Nov 05, 2019 2:07 pm

Nikoli ni bilo tega, enkrat so imeli ideje o drugačnih tablicah in o omejitvi kilometrov pa ni nikoli prišlo do tega.

Ko si lastiš vozilo katero ustreza kriterijem za startodobnika (kategorija po želji) si upravičen do popustov (do 90%) in cenejše cestne takse v primeru, da je starodobnik drugo vozilo. Podobna fora kot z štirikolesnikom.
Don Felipe > Google :D

Mr.G.
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » To Jan 14, 2020 10:35 am

Se bom mal oglasil pri temu glede starodobništva.
Tud moja 110ka je starodobnik in postopek je bil kar dolgocajtn, ne pa tud zakompliciran. Vsaj od začetka ne.
Najorej ga je treba HOMOLOGIRAT. Pride gospod iz Maribora,Ljubljane...kjerkoli kjer delajo homologacije in ti jo napiše, naredi, pošlje....kakorkoli že dobiš jo. Plačas 280€ in je zadeva rešena.
Ker sedaj imaš HOMOLOGACIJO ga je treba spremenit v STARODOBNIKA. Ne more bit prej STARODOBNIK predn ga ne HOMOLOGIRAŠ.
Pride gospod(siten kot gnojna muha) in ti PREGLEDA CELOTNO VOZILO. In če je vredu dobiš položnico za ~ 450€ in papirje za starodobnika.
Tukej me malo moti tista klima na strehi. Predn dobiš kejšne obiske jo raj dej dol.
In potem je še tehnicni pregled na koncu.

Men je oča iz starodobne zveze(to je un sitnež) v obrzložitev napisal, da brisalci(metlice) niso original. Pa so ble.
Nič takega, ampak, sam da povem v kaj se zapičijo.
Če te še kaj zanima kar praš.
Ti pa vse čestitke za opravljeno delo. Predn bo moj tak bo še mal vode preteklo.
Lp,

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a rx » To Jan 14, 2020 5:08 pm

Ta "nadrkani" gospod je natančen glede svojega dela, ker po oceni vozila presodi v katero kategorijo starodobnika vozilo spada - posledično odloča o tem kakšne ugodnosti te čakajo kot lastnika starodobnika.

To z metlicami je malo hecno, verjamem da se spušča v podrobnosti, ker se mora ampak če sta nadrkana ti in on.. potem zna nastat problem :) sej vem, stranka ima vedno prav, ampak v tem primeru vedno mi potrebujemo nekaj od nekoga. jaz sem imel vedno pozitivne izkušnje. pa je šlo za predelano vozilo..

Lepo je razloženo tukaj.

http://www.zveza-svs.si/tehnini-kodeks.html
Don Felipe > Google :D

Mr.G.
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » To Jan 14, 2020 8:46 pm

Ti dam vse čist prav. Nisem pa mišljenja, da ima stranka zmerej prav. Daleč od tega.
Bolj so tukej druge stvari malce nadležne.
Pa nism nadrkan, ker take metlice brisalcev kot so bile tam, so TOČNO TAKE, v knjigah lepo vse razloženo.
In sm pustu atiju, da ima zadnjo besedo, ker vem da je biu potl srečn.
Ja, tisti tehnicni kodeks, sm pa tud sam prebrau in ne boste verjeli ravno v temu, kar so sami napisali v njega, se stvari malce križajo z nekaterimi ljudmi zaposlenimi na SVAMZ, al karkoli je že.
Ampak, samo govorim majstroma, ki obnavljata 110ko, da naj PREJ zrihtata vse papirje.
Ko jih enkrat imaš, potl ni problema več.
Edino ta, da moraš vsakih 5 let obnovit certifikat.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4166
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jan 14, 2020 11:18 pm

Spuščanje v metlice je mogoče tečno, ampak meni bi bilo zabavno. Smejal bi se zraven.

Ampak ne želi si rednega tehničnega pregleda, kadar je zraven inšpektor, ki nadzira tehnične preglede in delavce, ki tam delajo. Sem nabasal na takega. Se je predstavil in povedal, da danes bo on moj avto pregledal. Pred mano je bil en 10 let mlajši avto in ga je kratkomalo vrgel zaradi nekih banalnosti (mislim da mu ena žarnica ni delala, pa ni dovolil, da jo na hitro zamenja, ampak ga je vrgel in mu naročil naj še enkrat pride, kjer bo še enkrat vse teste opravil.
Potem sem pa videl kaj vse dela, sem se pa samo cinično smejat začel. Šibiko olja ven in senzor v motor, da je odčital točno temperaturo. Ker je bilo zunaj mrzlo, mašina ni bila nad 80 stopinj in je tip tiščal gas v poden, da se je segrel avto na 90 stopinj, potem je šele meril pline. Plini so šli skozi, on je pa postal živčen, ker ni našel napak. Potem se je spravil celo na varnostne pasove zadaj. Vse 3 je pripel in vsakega posebaj sprobal na silo, če držijo. Zavorno tekočino je šel merit, poiskal je obe serijski cifri avta (ne tiste, ki je pod pokrovom na požarni steni...
Pregledal je celo po dolgem in počez volanske manšete. In ker je bila ena malo razpokana (druge napake pa ni našel na avtu), me je POGOJNO spustil čez tehnični pregled. Človek se je uro in 15 minut ukvarjal samo z mojim avtom. Je kolega pol povedal, da so naredili v 11h urah samo 10 tehničnih pregledov, ker si je človek vzel za vsak avto toliko časa. Je povedal potem, da če bi tko počas delal, nebi niti za enega zaposlenega v pisarni zbral na mesec za plače.
Pred EUR sem bil SIT!

Mr.G.
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne Jul 10, 2011 5:34 pm

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mr.G. » Sr Jan 15, 2020 6:08 am

Glede na to, da poizkušam svojo 110ko držati vsaj na minimalnem vzdrževanju in se trudim, da so vsaj vsi premikajoči deli v zadovoljivem stanju, potem se rud tistga nimam kaj bati.
Je pa res, da se moram z tem cvetom štajerske avtomobilske industrije ukvarjati vsako leto 1 mesec. In to zdej, ko je prijetno toplo. Če bi se 2 meseca prej, bi se do marca že kej spet premaknilo.
Ampak ja.....čez tehnični more it.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1097
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Jan 15, 2020 10:48 am

Edina težava tehničnega na moji 110-ki je bila ročna zavora. Tega se ni dalo sinhronizirati da jebe.... Ponavad smo kar na kanalu nastavljali in probavali, ene dvakrat je imel pa možakar te kolobocije dost in je namesto da zategne ročno pritisnil na bremzo in je šlo čez BP. Sem pa delal tehnične izključno na Viator Vektor, kjer so 110-ke in 150-ke tudi obnavljali in so se zavedali, da je ročna problem. Sedaj, ko je delavnica propadla, stara garda pa se je zamenjala, te "tolerance" verjetno ni več. Sem imel tudi "srečno" in naletel na pedantnega mulca, ki je kompliciral za vsako stvar. Pojasnim, da gre za stara jajca in namignem, da malo zniža standarde pa mi je učeno odgovoru s smislu: "V prometu je varnost na prvem mestu. Vsa vozila, ne glede na starost in pedigre morajo izpolnjevati predpisane tehnične standarde, brez izjeme!". In imel je še kako prav!

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a rx » Sr Jan 15, 2020 10:50 am

@Mr.G : Nisem mislil v tem smislu da ima stranka vedno prav, ravno nasprotno, verjetno je nerodno napisano. Hotel sem rečt, da je včasih dobro tud kej "požret" v dobrobit projekta :) kot si potem napisal si mu dal tisti njegov prav pa se je situacija rešila.. včasih je samo to potrebno pa gre potem skozi. v svojem poslu sem se naučil, da je včasih boljše pokimati in se strinjati ker si na ta račun prihranim ogromno dela, ker imajo drugi prav - čeprav nimajo :)

@Nebivedu : Glede rednih tehničnih pregledov.. po eni strani je prav, da se pregleda loti natančno in dosledno, čeprav je iskal iglo v kopici sena. Cena tehničnega pregleda ni nizka, ni visoka, vendar teh 35e si pa ne zasluži v 10ih minutah.. Govorim o starejših vozilih, pri novih, je ponavadi manj težav, čeprav holzwagni rjavijo in gnijejo veliko bolj kot 20 let normalno vzdrževan osebni avto. Jaz osebno, ko peljem avtomobil na tehnični pregled hočem da pogleda VSE, če že plačam pregled naj ga opravi in mi na koncu napiše kaj ni OK in kaj je potrebno zamenjat. Lani poleti sem peljal terenca na tehnični v petek popoldne. Bilo je prazno, preglednik je porabil debelo uro za moj avto. Zakaj? Imel je čas pa tudi rekel sem, da me zanima stanje oz njihovo mišljenje čeprav sem točno vedel kakšna je situacija. Sicer mi tukaj mešamo tehnični pregled in ocenitev vozila za starodobnika ampak ker je debata stekla v to smer lahko repliciram še to.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4166
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Jan 15, 2020 6:29 pm

rx napisal/-a:Jaz osebno, ko peljem avtomobil na tehnični pregled hočem da pogleda VSE, če že plačam pregled naj ga opravi in mi na koncu napiše kaj ni OK in kaj je potrebno zamenjat.

Tudi jaz enako delam.
Pred EUR sem bil SIT!

Mesh
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 3:19 pm
Kraj: dolenjska

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Mesh » Sr Jan 15, 2020 6:36 pm

ko smo že pri tehničnih pregledih...katastrofa.....na eni strani vsako leto komplicirajo pri avtomobilih kateri naredijo par 100km, zaradi kapljice olja in malo rjavine, ostalo OK.......
....na drugi strani odpade TP za 2-3 leta star avto ki ima že krepko čez 200.000km,ali poštni avto z precej manj kilometrov....katera sta iztrošena.... za slednja poznam primera...

Se opravičujem da sem zašel...

Avtorju teme bi samo svetoval, da čimprej naredi papirni del, ker so specijalci v iskanju "napak" take imam iskušnje...

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1097
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Tam 110 (nakup in predelava)

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Apr 20, 2020 11:23 am

Kako kaže? Kdaj bo prva fura?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta