Pozdrav.
Namen imam dat pocinkat šasijo od D2. Zanima me kaj lahko naredim glede številke šasije, ki je udarjena na njej. Po cinkanju bo te številke zalil cink in ne bodo več vidne. Kako rešit to zadevo?
Številka šasije
Re: Številka šasije
Jaz sem uporabljal Wabiedur pasto za dele, ki ne smejo biti pocinkani (vtolčene oznake na jeklu). S čopičem naneseš na debelo wabiedur kak dan preden gre kos v cinkanje. Jaz sem za vsak slučaj nanesel wabiedur v dveh slojih z razmakom 24 ur. Ko so prišli kosi iz cinkanja, se na mestu, kjer je bil wabiedur cink ni prijel, sam premaz pa se je napihnil in spokal, tako da sem ga vedno lahko odstranil z žično krtačo. Wabiedur je pakiran po 1 kilo in ni poceni, po moje je bil okoli 80e piksna kakih 10 let nazaj. Je pa res super, saj lahko premažeš tudi kake pante ali navoje, ki ne smejo biti pocinkani. Kja se ga da kupiti pa ne vem, dolgo nazaj sem ga dobil v Avstriji pri enem znancu, ampak nimam več stikov z njim.
Re: Številka šasije
Ponavadi cink ne prime na bilo katero barvo...
Re: Številka šasije
A je potrebno šasijo pred cinkanjem peskati, kako je z votlimi deli kjer je polno svinjarije? Kako pa vpliva na karoserijo visoka temperatura(450-480*C) pri cinkanju, ali pride do deformacij? A te lahko prosim da po cinkanju opišeš kako je uspelo.
Hvala in lep pozdrav.
Hvala in lep pozdrav.
Re: Številka šasije
Ja šasijo treba prej speskat in odtranit vso barvo. Glede notranjosti ni problem jo opereš in gre svinjarija ven. Glede deformacije pa ne vem naj nebi bilo kritično ker je sama po sebi močna.
Re: Številka šasije
Glede deformacij nisem probal na svoji koži (šasiji), so me pa opozarjali, da zadeva ni nujno tako neproblematična. Temperature so visoke, pa tudi za kar konkreten kos železja gre pri šasiji.
Re: Številka šasije
Glede deformacij. Jaz sem že kar nakaj robe zvozil cinkat in ni napisanega pravila. Včasih pričakuješ, da bo zvilo in ne zvije nič, včasih pa ravno obratno. Dosti zvijejo pa tudi iz malomarnosti med postopkom, od transporta z viličarji, do obešanja robe.
Ne pozabi na izvrtine. Vse votle stvari morajo imeti izvrtinne.
Me zanima pa še ena stvar?
Kako spravite nazaj v tolerance vsa vpetja. In vrezovanje raznih navojev v cink tudi ni ravno prijetno delo.
Ne pozabi na izvrtine. Vse votle stvari morajo imeti izvrtinne.
Me zanima pa še ena stvar?
Kako spravite nazaj v tolerance vsa vpetja. In vrezovanje raznih navojev v cink tudi ni ravno prijetno delo.
LP by Jereb
Re: Številka šasije
Če se boš odločil za cinkanje ti lahko na zs pošljem tel. številko od gospoda iz pocinkovalnice Celje in ti bo s prve roke svetoval kako in kaj.
LP by Jereb
Re: Številka šasije
Že vse zvedel glede deformacije sploh ni straha, lukenj je dost gor, glede navojev ni panike jih ni so vse matice in vijaki, glede številk pa samo premažem s temeljno barvo in tam ne bo pocinkano.
Re: Številka šasije
Kako boš pa iz votilih delov odstranil barvo, ali jo tam že v štartu ni? Ker če je tudi znotraj pobarvano(potopljeno) potem tam cink nebo prijel in si naredil bolj malo...
Re: Številka šasije
Ja ravno o tem zdaj razmišljam, zgleda da je šasija tovarniško potopljena v barvo, ker je tudi notri pobarvana.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 128 gostov