LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Pozdravljeni,
opazil sem, da je moja (redno in ustrezno servisirana) Land Cruiserca, pri močnejšem pospeševanju ko pridejo obrati cca. na tam do 3500 obratov konkretno pokadi, zakadi se tudi v leru, ko povečam gas na 3500 - 4000 obratov.
Vprašanje, kaj bi lahko bilo narobe oziroma ali je kakšen način, da se to odpravi (spucanje na avtocesti - verjetno ni prava rešitev) ali vsaj malo omili.
Se pravi med normalno vožnjo nič ne kadi, zakadi se le ob bolj močnem pospeševanju kakor tudi v vožnji v klanec ko pohodim gas.
Še mogoče podatek, avto ima zadnje leto dokaj veliko kratkih mestnih voženj, ali je mogoče to vzrok, pa je avto malo zamorjen.
Lp,
Jure
opazil sem, da je moja (redno in ustrezno servisirana) Land Cruiserca, pri močnejšem pospeševanju ko pridejo obrati cca. na tam do 3500 obratov konkretno pokadi, zakadi se tudi v leru, ko povečam gas na 3500 - 4000 obratov.
Vprašanje, kaj bi lahko bilo narobe oziroma ali je kakšen način, da se to odpravi (spucanje na avtocesti - verjetno ni prava rešitev) ali vsaj malo omili.
Se pravi med normalno vožnjo nič ne kadi, zakadi se le ob bolj močnem pospeševanju kakor tudi v vožnji v klanec ko pohodim gas.
Še mogoče podatek, avto ima zadnje leto dokaj veliko kratkih mestnih voženj, ali je mogoče to vzrok, pa je avto malo zamorjen.
Lp,
Jure
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
To meni Hilux tudi dela, če pa dodam k gorivu aditiv za čiščenje sistema za vbrizg, pa ne kadi nekaj časa.
Po moje je trajna rešitev menjava vbrizgalnih šob.
lp, Adormi
Po moje je trajna rešitev menjava vbrizgalnih šob.
lp, Adormi
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Koliko km ima avto?
Najprej preveri filter zraka.
Miran
Najprej preveri filter zraka.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Filter zraka je nov, avto je bil pred mesecem dni na servisu (pri mojem mehaniku, ki se res zavzame za stvari). Avto ima ( ne se smejat) 134.000 km, je pač več avtomobilov pri hiši. Jaz sem tudi najprej pomislil na šobe. Ni tudi zaznati izgube na moči, avto še vedno vleče kot je treba.
A se da te šobe kako preveriti, ali so dobre ali fuč, mogoče kak adiditiv za čiščenje šob? Nekaj se videl v neki oddaji, kako so vsako šobo posebej sprobali, koliko goriva pride skozi in tako določili ali je vredu ali ne.
Lp,
Jure
A se da te šobe kako preveriti, ali so dobre ali fuč, mogoče kak adiditiv za čiščenje šob? Nekaj se videl v neki oddaji, kako so vsako šobo posebej sprobali, koliko goriva pride skozi in tako določili ali je vredu ali ne.
Lp,
Jure
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
LC 90TD napisal/-a: Nekaj se videl v neki oddaji, kako so vsako šobo posebej sprobali, koliko goriva pride skozi in tako določili ali je vredu ali ne.
Tako zgleda ja. Odmonirat pa pregledat na namenski napravi.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Sicer ne vem, če je to ta problem pri tolikšnih km, a če že posegaš po aditivih za čiščenje, potem priporočam antigripante 25. Dobiš ga recimo na motornaolja.si. Ni poceni, deluje pa preverjeno, čeprav večinoma v te "žavbe" sam nimam posebnega zaupanja. Za čiščenje je priporočljivo, da daš dovodno in povratno cev goriva kar v tole litrsko posodico in avto laufaš dokler ne pokuri vsega. Lahko pa ta aditiv uporabljaš tudi kot dodatek k gorivu. Naj bi zagotavljal boljše mazanje injektorskih sklopom in črpalke in razbijanje mulekul vode (v kolikor so prisotne).
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Na moji LCjki (ah, kje je že to...) so mi tam pri cca 170 kkm na uradnem servisu testirali šobe - v bistvu je računalnik prebral, koliko goriva posamezna šoba špricne v valj - in so me prepričali, da jih je nujno zamenjati, saj naj bi različne količine goriva iz posamezne šobe neenakomerno obremenjevale ležaje in bla bla bla... pa sem nabavil nove šobe (pazi, to je dražje kot diamanti!!!) in vse je bilo isti k... tudi potem. Kadilo ni pa niti prej, niti potem.
Z aditivi ga pri teh km ne sviraj, to ti je zadnja šansa, če prodajaš avto.
Če je tvoj mehanik res kaj vreden, naj se potrudi poiskati pravi problem. Pri teh km ne sme kaditi! Preveri na testerju (bo treba pač reskirati za servis, če ga mehanik nima) kaj pravi računalnik.
Miran
Z aditivi ga pri teh km ne sviraj, to ti je zadnja šansa, če prodajaš avto.
Če je tvoj mehanik res kaj vreden, naj se potrudi poiskati pravi problem. Pri teh km ne sme kaditi! Preveri na testerju (bo treba pač reskirati za servis, če ga mehanik nima) kaj pravi računalnik.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Hval vsem za odgovore in namige v katero smer začeti iskati. Se slišim, še z mehanikom, da vidim kaj on poreče na to.
Še eno vprašanje, ali lahko to kaj vpliva na rezultate pri meritvah izpušnih plinov, konec meseca imam namreč podaljšanje registracije.
lp,
Jure
Še eno vprašanje, ali lahko to kaj vpliva na rezultate pri meritvah izpušnih plinov, konec meseca imam namreč podaljšanje registracije.
lp,
Jure
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Pri dieselu merijo delce saj prisotne v izpuhu in še to pri štand gasu, tako da mislim, da nebi smelo biti težav.
Miran, ne meči vseh aditivov v isti koš. Zgoraj omenjenega mi je priporočil pooblaščen BOSCH serviser, ki ga uporablja tudi sam vsakodnevno. Priznam na BMWju nisem opazil razlike, da domačih strojih in Patrolu pa sem.
...ne pravim pa da je to rešitev za omenjeni problem...navajam samo kot opcijo, ki je cenejša od novih šob...
Miran, ne meči vseh aditivov v isti koš. Zgoraj omenjenega mi je priporočil pooblaščen BOSCH serviser, ki ga uporablja tudi sam vsakodnevno. Priznam na BMWju nisem opazil razlike, da domačih strojih in Patrolu pa sem.
...ne pravim pa da je to rešitev za omenjeni problem...navajam samo kot opcijo, ki je cenejša od novih šob...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
-
- Prispevkov: 23
- Pridružen: Po Dec 14, 2015 8:04 pm
- Kraj: Ljubljana
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Dr.Patrol napisal/-a:Pri dieselu merijo delce saj prisotne v izpuhu in še to pri štand gasu, tako da mislim, da nebi smelo biti težav.
.
Tole pa ne vem, če bo držalo. Kakor se spomnim, mi je Galloperja vedno kar dobro "pohodil", ko je meril izpuh.
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
men je eno leto staro "gospodarsko vozilo" , prevoženih celih 12kkm meril pri 4.000 rpm.
lp, andrej
lp, andrej
American Jeep-In War and Peace
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Očitno je praksa odvisna od volje zaposlenih...Res da že nekaj časa nisem peljal nobenega dizla na teh.pregled, a ko sem ga nazadnje mi nihče ni "turiral" mašine, tako kot mi to počno z bencinarjom
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Jutro tisto in GPW1942, vama moram kar pritrditi, ker meni ga tudi vedno vsaj na 3500, če ne še več nažgejo ( mislim, da merijo parametre pod različnimi obrati, od začetka pod manjšimi, potem pa povečujejo), zato se vedno pred pregledom zapeljem okoli in ogrejem mašino na delovno temperaturo, da ne bi hladne turirali. Tehnični pregled imam namreč malo več kot kilometer od doma.
lp,
Jure
lp,
Jure
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Antigripantese prodaja zamed.
Lahko kot aditiv 1dl na 50L goriva čeprav sem videl tudi pol litra na 50L da spuca kakor tudi cevke direkt v kantico in pustit da avto laufa dokler ne skuri celega litra.
Cena je 30€za liter kantico v motoroilu.
Je kje kaj cenej?
Uporaljajo ga pa vsi od bmw 530d z 600k na števcu do fendov in starih fergusonov, od ML z 50k km do starega golfa dvojke..
Menda se prodaja nenormalno v tanku od traktorja ker je na vrhu se vidi oreng reakcija v nafti.
Eni ga zlivajo noter izključno iz preventive na vsakih 50k liter na tank in daljša relacija..
Malo offtopic, ne vem pa če bi pomagal pri konkretnem problemu.
Lahko kot aditiv 1dl na 50L goriva čeprav sem videl tudi pol litra na 50L da spuca kakor tudi cevke direkt v kantico in pustit da avto laufa dokler ne skuri celega litra.
Cena je 30€za liter kantico v motoroilu.
Je kje kaj cenej?
Uporaljajo ga pa vsi od bmw 530d z 600k na števcu do fendov in starih fergusonov, od ML z 50k km do starega golfa dvojke..
Menda se prodaja nenormalno v tanku od traktorja ker je na vrhu se vidi oreng reakcija v nafti.
Eni ga zlivajo noter izključno iz preventive na vsakih 50k liter na tank in daljša relacija..
Malo offtopic, ne vem pa če bi pomagal pri konkretnem problemu.
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Glede na kilometrino sklepam, da gre za krajše relacije. Kaj pa, če bi jo enostavno zgonu, naredu eno relacijo na hard!
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Ej mojstri, gre za Toyoto LC 120. Z relativno zelo modernim računalniško vodenim sistemom vbrizga goriva. En injekjtor stane cca 400 EUR. Popravljati se jih ne da. In zato: ne enačiti z izkušnjami s sistemi iz stare šole.
Bom pogledal, če se mi v garaži še kje valjajo moji stari injektorji. Niso bili po občutku in učinku dosti slabši od novih, ti jih lahko dam in poizkusi, če bo z njimi kaj bolje. To ti lahko mehanik ena dva tri zamenja.
Miran
Bom pogledal, če se mi v garaži še kje valjajo moji stari injektorji. Niso bili po občutku in učinku dosti slabši od novih, ti jih lahko dam in poizkusi, če bo z njimi kaj bolje. To ti lahko mehanik ena dva tri zamenja.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Na svoji LC120, sem menjal šobe pri 250k km, sem jih dal na test, in mi je možakar rekel da če mislim avto imet mi priporoča menjavo, cena nekaj majn kot 1700€, nove šobe, in vsa tesnila in kar gre zdraven, priporočil mi je antigripante 25, ki ga sedaj redno uporabljam, v bartougu je nekaj pod 30€ na gotovino, vsaj v Postojni. Ko menjam filter goriva ga nalijem v filter in zalaufam, drugač pa 1dcl na 50l tanka. sedaj imam 300k km in avto ne kadi nič, niti pred menjavo ni.
Če šoba brizga nafto samo na eno mesto ti pretopi bat in je strošek takoj za dvoje šobe ali več, en bat original je cca 600€, kolega imel tak problem pred kratkim, popravilo nekaj čez 2000 ker je dal bate od konkurence, menjat moraš pa vse 4 zaradi kompresije da ni ve enem valju večja, ker je nov bat.
Tako da ti priporočam, test šob.
Lp Andrej
Če šoba brizga nafto samo na eno mesto ti pretopi bat in je strošek takoj za dvoje šobe ali več, en bat original je cca 600€, kolega imel tak problem pred kratkim, popravilo nekaj čez 2000 ker je dal bate od konkurence, menjat moraš pa vse 4 zaradi kompresije da ni ve enem valju večja, ker je nov bat.
Tako da ti priporočam, test šob.
Lp Andrej
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Ja tudi sam se nagibam k testu šob, se bom zmenil za termin in bom potem sporočil kako in kaj.
Hvala vsem za odgovore.
Lp,
Jure
Hvala vsem za odgovore.
Lp,
Jure
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Evo, na hitro sem sprobal nasvet od Dimna (seveda z avtom ogretim na delovno temperaturo) in glej ga hudiča, je delovalo, avto ne spusti niti dimčka več pod nobenimi obrati.
Seveda bom peljal tudi v zelo kratkem času preveriti šobe, ampak zaenkrat je to izgleda pomagalo, res je bil verjetno rahlo zamorjen.
Lp,
Jure
Seveda bom peljal tudi v zelo kratkem času preveriti šobe, ampak zaenkrat je to izgleda pomagalo, res je bil verjetno rahlo zamorjen.
Lp,
Jure
Re: LC 120 pri pospeševanju nad 3500 rpm kadi
Če boš sam menjal šobe od Mirana za test, se prej pozanimaj, če je potrebo vpisat v računalnik kodo katera se nahaja na sami šobi (pri nekaterih je potrebno v pisati, pri nekaterih ne) kajti, če jo ne vpišeš, šoba ne deluje pravilno.
Pa še vic iz pred mnogo let.
Pride šofer s Fapom na mejni prehod Ljubelj.
Med kontrolo dokumentov ga avstrijski carinik potrplja po rami in reče: Majstore dimi-dimi!
Šofer: e ako ne dimi, ne vuce!
Pa še vic iz pred mnogo let.
Pride šofer s Fapom na mejni prehod Ljubelj.
Med kontrolo dokumentov ga avstrijski carinik potrplja po rami in reče: Majstore dimi-dimi!
Šofer: e ako ne dimi, ne vuce!
LP by Jereb
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 162 gostov