Živjo,
Mam sledeči problem, že eno leto mi v prostem teku skačejo obrati za cca +-50vrt/min...lih tolko da se opazi in sliši da motor ne teče čist gladko...po diagnostiki ki jo narediš z ključem mi izpiše kodo P0190 kar bi naj bilo nekaj v zvezi z senzorjem za pritisk nafte..zadnje čase pa se je zadeva poslabšala in sicer tako da ko se peljem avto cukne kot bi hotel ugasnit in prižge se check eingine lučka vendar avto deluje naprej normalno brez izgube moči ali kaj podobnega..ko motor ugasnem lučka izgine in vse deluje naprej kot mora...zanimivo je pa to da se to zgodi samo takrat ko je motor še hladen pri zagretem se to ne dogaja...ker ta senzor ni lih najcenejši me zanima če obstaja kakšna možnot ga stesterat oz. zmerit..ker po moji logiki če bi biv res v okvari motor nebi deloval kot mora, tako da sem malo zmeden če je problem sploh v senzorju..je možno da je problem kje drugje, visoko tlačna pumpa ali injektorji?? LP
Jeep GC 2.7CRD - Senzor za pritisk nafte
- jeepcherokee
- Prispevkov: 26
- Pridružen: To Dec 21, 2010 8:11 pm
- Kraj: Črna na Koroškem
Jeep GC 2.7CRD - Senzor za pritisk nafte
it's a jeep thing
you wouldn't understand
you wouldn't understand
Kdaj si nazadnje filter goriva menjal? Slabši pretok je lahko tudi razlog.
Tole so lahko razlogi za P0190:
•Bad fuel pump
•Bad fuel pump driver/relay
•Bad fuel rail pressure sensor
•Clogged fuel filter
•Vacuum leaks
•Low or no fuel
•Wiring that is exposed, damaged, melted, or corroded
•Connectors that are exposed, damaged, melted, or corroded
Tole so lahko razlogi za P0190:
•Bad fuel pump
•Bad fuel pump driver/relay
•Bad fuel rail pressure sensor
•Clogged fuel filter
•Vacuum leaks
•Low or no fuel
•Wiring that is exposed, damaged, melted, or corroded
•Connectors that are exposed, damaged, melted, or corroded
Pred EUR sem bil SIT!
- jeepcherokee
- Prispevkov: 26
- Pridružen: To Dec 21, 2010 8:11 pm
- Kraj: Črna na Koroškem
Filter je bil menjan pred slabih 20kkm...ne zdi se mi logočno da bi motor deloval tako kot deluje če bi bilo karkoli z črpalko ali samim dovodom goriva..tudi hladno vžiganje ni problem vžge takoj brez problema, tako da z dovodom goriva in pritiskom pomoje ni problem..kot pravim napaka se pojavi samo pri hladnem če se pojavi tudi ne vedno ampak ko se pojavi avto ugasnem in po ponovnem zagono deluje normalno brez napak..avto ne izgubi moči, tudi pri močnem pospeševanju deluje kot mora..bol sumim sam senzor ali mogoče ožičenje..?
it's a jeep thing
you wouldn't understand
you wouldn't understand
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 175 gostov