Slabo vžiganje!

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
dule
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

Slabo vžiganje!

OdgovorNapisal/-a dule » To Okt 25, 2016 6:56 pm

Pozdravljeni,
potrebujem pomoč pri slabem vžiganu Toyote LC 3.0 TD (92kw)
Ko pade zunanja temperatura pod 5 stopinj avto zelo slabo vžiga-traja kar nekaj časa.Nad to temp.in tudi ko je avto topel vžge takoj.
Grelne sveče nove,rele dela-napetost je,AKU dober 2x100Ah!
????
Lp

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1093
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Okt 25, 2016 7:14 pm

enako je blo pr pr men: vzrok je bila slaba kompresija... sm pol generalko naredu, pa je zdaj vse ok, kresne v prvem obratu motorja
Slika

dule
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

OdgovorNapisal/-a dule » To Okt 25, 2016 7:39 pm

Potem najprej merjenje kompresije nato dalje!
Kolikšna pa mora biti vrednost meritev?
Lp

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1093
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Okt 25, 2016 9:01 pm

Tam okrog 21:1
Slika

Hribovc
Prispevkov: 240
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Okt 26, 2016 6:56 am

Jaz sem imel podoben primer. Vzrok je bil slab nepovratni ventil na vodu nafte in je nafta počasi "padla". Posledično je morala črpalka opraviti nekaj obratov več, da je avto vžgal. Je pa pomagalo, če sem zjutraj ročno malo napumpal na pumpici pri filtru...

kruster
Prispevkov: 21
Pridružen: Po Sep 30, 2013 1:06 pm

OdgovorNapisal/-a kruster » Sr Okt 26, 2016 9:35 am

Hmm?! Kateri manometer pa kaže 21:1? Spodaj je razlaga za nek motor s kompresijskim razmerjem 1:16,55

Osnovna enacba je

p*v=m*R*T

V primeru, da se T ne spreminja (pocasna kompresija) mnozis zacetni tlak z kompresijskim razmerjem, da dobis koncni tlak. (n1=1)

V primeru zelo hitre kompresije (brez toplotnih izgub, kar pomeni cilinder se nima casa segreti), z kapa potenciras.

Drugače pa naj bi proizvajalec motorja podal podatek o kompresijskem razmerju in TLAKU kompresije.

(vhodni (atmosferski) tlak)*(kompresijsko razmerje)^(kapa)
(1 bar)*(16.55)^(1.4) = 50.58 bar
(273°K)*(16.55)^(1.4-1) = 838,85°K ... 565.85°C (temperatura zraka) (ko se zrak ohlaja, kompresija pada)

Vmes namesto kapa uporabis n1, ce ga seveda najdes, drugace ti majnka en podatek - znana (izmerjena) mora biti se koncna temperatura.

Za strojniske preracune nosilnosti cilindra vzame seveda najvecje vrednosti (potenciranje z kapa), da si na varni strani.

...sicer pa naj bi proizvajalec podal podatek o kompresijskem razmerju in pa TLAKU kompresije. [/b]

PAJEROxxl
Prispevkov: 337
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Sr Okt 26, 2016 12:36 pm

kruster napisal/-a:Hmm?! Kateri manometer pa kaže 21:1? Spodaj je razlaga za nek motor s kompresijskim razmerjem 1:16,55

Osnovna enacba je

p*v=m*R*T

V primeru, da se T ne spreminja (pocasna kompresija) mnozis zacetni tlak z kompresijskim razmerjem, da dobis koncni tlak. (n1=1)

V primeru zelo hitre kompresije (brez toplotnih izgub, kar pomeni cilinder se nima casa segreti), z kapa potenciras.

Drugače pa naj bi proizvajalec motorja podal podatek o kompresijskem razmerju in TLAKU kompresije.

(vhodni (atmosferski) tlak)*(kompresijsko razmerje)^(kapa)
(1 bar)*(16.55)^(1.4) = 50.58 bar
(273°K)*(16.55)^(1.4-1) = 838,85°K ... 565.85°C (temperatura zraka) (ko se zrak ohlaja, kompresija pada)

Vmes namesto kapa uporabis n1, ce ga seveda najdes, drugace ti majnka en podatek - znana (izmerjena) mora biti se koncna temperatura.

Za strojniske preracune nosilnosti cilindra vzame seveda najvecje vrednosti (potenciranje z kapa), da si na varni strani.

...sicer pa naj bi proizvajalec podal podatek o kompresijskem razmerju in pa TLAKU kompresije. [/b]
:roll: :roll:
Ma kej si mona

bular
Prispevkov: 757
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Okt 26, 2016 12:44 pm

za bencinarja je kakih 10bar dovolj, dizel bi moral imet pa majčken več.. 8)
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4124
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Okt 26, 2016 2:04 pm

Tile odgovori mi malo smrdijo. Zakaj? Pod 5° so težave, nad njimi pa ne.
Vse teorije o kompresiji težko obrazložijo slabo vžiganje le v mrazu.
Čeprav so nove žarilne svečke in rele in .... še vedno diši po slabem predgretju cilindrov. So vsi kabli v redu? Je napetost res na grelnih svečkah ali le na releju? Koliko voltne so svečke? ... To vse še enkrat temeljito preveriti ne stane nič.
Je pa res: če je motor v dobri kondiciji (kompresija, tlak in vse ostalo), bo brez predgretja vžigal tudi hladnejši.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1093
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Okt 26, 2016 2:29 pm

miran napisal/-a:Tile odgovori mi malo smrdijo. Zakaj? Pod 5° so težave, nad njimi pa ne.
Vse teorije o kompresiji težko obrazložijo slabo vžiganje le v mrazu.
Čeprav so nove žarilne svečke in rele in .... še vedno diši po slabem predgretju cilindrov. So vsi kabli v redu? Je napetost res na grelnih svečkah ali le na releju? Koliko voltne so svečke? ... To vse še enkrat temeljito preveriti ne stane nič.
Je pa res: če je motor v dobri kondiciji (kompresija, tlak in vse ostalo), bo brez predgretja vžigal tudi hladnejši.
Miran


ja tudi sam nisem preveč verjel našemu vaškemu mehaniku, ki mi je takrat, ko sem imel težave z zagonom hladnega motorja, rekel, da je to slaba kompresija. In sem šel: menjat svečke (dal notri take, ki delajo na obeh napetostih 5v in 11v), preventivno prebrikal rele in zvezal preko stikala in močnostnega releja, preveril da nafta ne pada, kupil nove vložke šob in jih nastavil in zamenjal.....pa še kar nič.... Avto je vžgal pri nizkih temperaturah (recimo pod 5 stopinj in nad nulo) le, če sem ga pogrel kako minuto in pol do dve. Pa še potem je kašljal in kadil pol minute. Pa sem se odločil in sem avto odpeljal v samobor k majstru, ki je podrl motor in mi naredil generalko (ko je motor odprl, so bati v valju kar skakali sem in tja). Od takrat dalje motor vžiga pri minus 10 v prvem obratu po cca. 10 sekundnem predgretju. Tudi ta mehanik mi je potrdil, da je bil motor pač že tako zmatran, da ni bilo zadosti kompresije in ni mogel vžgati. Le po dolgotrajnem predgretju je segrelo predkomoro tolko, da je potem vžgal.

Seveda pa je lahko pri zgoraj omenjeni yoti tudi kaj drugega, mogoče tudi banalnega. Sam sem le povedal, kakšne so bile moje izkušnje in da je vsekakor to slabo vžiganje lahko tudi posledica obrabljenosti motorja, točneje slabe kompresije.

Aja pa še: toyotin 2L motor brez predgretja hladen ne vžge tudi poleti.
Slika

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1093
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Okt 26, 2016 2:39 pm

Za 1kzt motor je tlak pri novem motorju Cca 31 barov, minimalni dovoljeni pa 20barov
Slika

dule
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Maj 16, 2008 7:57 pm
Kraj: tam nekje

OdgovorNapisal/-a dule » To Nov 15, 2016 6:26 pm

Problem rešen!
Kompresija je OK,preventivno pregledane šobe!
Problem so bile grelne sveče,ki so potrebovale več časa da polno zažarijo in pa celo ena sveča je zažarela od znotraj na vzven(proti konici).
Kupljene nove in vgrajene za stare(nove) pa se še borim za zamenjavo!
Hvala za nasvete in pomoč!
Lp


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost