Variabilna turbina na patrola

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

Variabilna turbina na patrola

OdgovorNapisal/-a sasae » To Okt 18, 2016 8:50 pm

Zivjo. Me zanima ce je ze kdo imel projekt z variabilno turbino... Zmontiral sem jo na patrola ampak mi nekako ne laufa se :)
Avto ful belo kadi in motor se noce sploh zvrtet. Mogoce imam prevec odprto turbino. Avto tud ful zamori ko mu dam gas...
Ce je mogoc kaksen majstr za tole tuki :):D

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » To Okt 18, 2016 9:19 pm

Lahko ti dam telefonsko št. od prijatleja. Je tudi kar en čas študiral da jo je pogruntal.
Si dal pravi ventil za reguliranje loput na turbini?

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » To Okt 18, 2016 9:21 pm

Aja pa verjetno boš mogu tud mal gorivo odpret :)

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » To Okt 18, 2016 9:41 pm

Sam da je nastudiral :) lahko mi das st. Ja ce bi mi znal kaj pomagat.
Am ja nafto sm ze nekaj stelau ampak bom se mogu se igrat...
Ventil sem ponucal od stare turbine sam mi se ni cist jasn kako bo delalo ce bo. Ce ne bi jo pa samo nekak nastavu da bi priblizno dobr avto vleku pod nizkim in visokim pa bi blo...

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Okt 20, 2016 10:36 am

kako daš ventil od tstare, sej stara ni bila variabilna? Kdos spoh krmili to turbino potem? Na ker motor si to dal? Kkšna turbina? Koliko naj se bi dobilo konjev s to turbino?

sory če sem preveč vprašal, tud mene mal zanima
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

kruster
Prispevkov: 21
Pridružen: Po Sep 30, 2013 1:06 pm

OdgovorNapisal/-a kruster » Če Okt 20, 2016 11:15 am

Variabilna ima za krmiljenje vakum ventil (ko je pod vakumom so lopatice na max), navadna (starejše) pa so imele na sebi tlačni ventil krmiljen s tlakom same turbine, ki je odpiral bay-pass mimo izpušne turbince ob povečanju tlaka. Torej, če se dogradi variabilna , bi veljalo zamenjati vakum ventil s tlačnim in ustrezna nastavitev, nato še popravki na boš pumpi,... koliko konjev dobitka? Teoretično neomejeno vse dokler ne raznese motorja,....

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Okt 20, 2016 1:23 pm

to se pa lepo sliši, pol bi moralo bit enostavno nardit patrola z 200 koji, toliko bi moral motor zdržat brez problema
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Okt 20, 2016 1:25 pm

sem mislil da vakum za variabilno turbino krmili elektronika, kot pri ostalih aavtih, ko trbina doseže svoj tlak elektronika prekine vakum, da se turbina ne nekontrolirano prevrti
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Okt 20, 2016 6:33 pm

Ne sej variabilne turbine so imeli že zelo stari kamjoni...tudi 20 let nazaj ko še ni bilo računalnikov v avtih :)..
Erik, sej ti poznaš Korena. On ima variabilno turbino na y60 2.8...

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » Če Okt 20, 2016 9:07 pm

Ja tlacni ventil sem ponucal...samo na kontra stran turbine sem ga dal kot naj bi bil...sam ni mi se uspel nastelat da bi prav odpiralo..

sasae
Prispevkov: 83
Pridružen: Če Jun 06, 2013 9:12 pm

OdgovorNapisal/-a sasae » Če Okt 20, 2016 9:10 pm

Dal sem na 2.8 y 60
Turbina pa je od bmw 530.

kruster
Prispevkov: 21
Pridružen: Po Sep 30, 2013 1:06 pm

OdgovorNapisal/-a kruster » Če Okt 20, 2016 10:09 pm

logika delovanja:
-vkum ventil (membrano) res krmili elektronika v smislu kot se že zapisal poln vakum - lopatice v položaju max nagnjene, sam ventil potegne vzvod vase, ko tlak naraste do nazivnega npr. 0.7 bar , prične vakum popuščat , vzvod rine navzven , lopatice se ravnajo,...
-tlačni ventil drži bay-pass zaprt vse dokler tlak turbine ne naraste do nazivnega , tu pa sam tlak, ki ga ustvarja turbina in deluje na tlačno membrano, prične potiskat vzvod navzven in s tem se odpira bay-pass

Če zaključim modrovanje, vakum in tlačni ventil delujeta enako, oba pri doseženem nazivnem tlaku potiskata vzvod navzven, torej če se montira tlačni ventil na variabilno turbino, se ga namesti na isto mesto kot vakum ventil , vzvod pa nastavi tako, da so lopatice zasukane na max vse dokler ni dosežen polnilni tlak (z manometrom in komprimiranim zrakom)

če motor zdrži , pa shresta v menjalniku


:lol:

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Okt 20, 2016 10:21 pm

in kaj pa gorivo, v primeru da je to y61 z elektronsko pumpo?
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

kruster
Prispevkov: 21
Pridružen: Po Sep 30, 2013 1:06 pm

OdgovorNapisal/-a kruster » Pe Okt 21, 2016 7:05 am

...gorivo, pri dizlu je važno da je primerno čisto, druga zgodba je bencinar (kompresija , oktansko število),... če je elektronska pumpa ,sistem deluje po napisanih mapah v "računajniku", kjer so omejeni tlaki .... itd ... za doseganje večjih moči je potreben remap računalnika

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Okt 21, 2016 11:00 am

sej to sem mislil, količina goriva. sam ko sem jaz spraševal pred leti, remapa v sloveniji ni nobeden zanal delat, kaj se je to kaj spremenilo v tem času? Je kdo ki zdej to zna, sprašujem točno za patrola y61 2.8
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Okt 21, 2016 11:04 am

Mehansko pumpo gor od y60, pa lahk štelaš, kar hočeš(oz. znaš)

Imaš pa po netu tudi črne škatlice za y61.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Okt 21, 2016 11:17 am

jeep corporation napisal/-a:sej to sem mislil, količina goriva. sam ko sem jaz spraševal pred leti, remapa v sloveniji ni nobeden zanal delat, kaj se je to kaj spremenilo v tem času? Je kdo ki zdej to zna, sprašujem točno za patrola y61 2.8


Povprašaj pri Tunercu v Novem Mestu.

Možakar sicer ni zastonj, ima pa mizo, na kateri meri moč motorja na kolesih. Nato naloži na računalnik "popravke" in ponovno meri. Pa spet popravke in spet meri. In končni rezultat je običajno zelo dober. Cena? Pod 500€ mislim da ne boš prišel skozi...

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » So Okt 22, 2016 11:42 am

takih ki ima valerje je veliko, to ni problem, sprašujem če je že sploh kdo delal na ele pumpi od patrola al ne? Ali je tebi tunerc naredil na patrolu?
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Okt 24, 2016 11:13 am

Ne. Zato pa pravim, da ga povprašaj. Mogoče pa zna. Vem pa, da dela na precej različnih modelih, vedno pa s popravki v mapah, ki jih sam piše in ne kopira z neta, pa potem dela kakor dela. Skratka, beseda ni konj. Za vprašat je, kaj pa lahko škodi?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov