Variabilna turbina na patrola
Variabilna turbina na patrola
Zivjo. Me zanima ce je ze kdo imel projekt z variabilno turbino... Zmontiral sem jo na patrola ampak mi nekako ne laufa se
Avto ful belo kadi in motor se noce sploh zvrtet. Mogoce imam prevec odprto turbino. Avto tud ful zamori ko mu dam gas...
Ce je mogoc kaksen majstr za tole tuki :D
Avto ful belo kadi in motor se noce sploh zvrtet. Mogoce imam prevec odprto turbino. Avto tud ful zamori ko mu dam gas...
Ce je mogoc kaksen majstr za tole tuki :D
Sam da je nastudiral lahko mi das st. Ja ce bi mi znal kaj pomagat.
Am ja nafto sm ze nekaj stelau ampak bom se mogu se igrat...
Ventil sem ponucal od stare turbine sam mi se ni cist jasn kako bo delalo ce bo. Ce ne bi jo pa samo nekak nastavu da bi priblizno dobr avto vleku pod nizkim in visokim pa bi blo...
Am ja nafto sm ze nekaj stelau ampak bom se mogu se igrat...
Ventil sem ponucal od stare turbine sam mi se ni cist jasn kako bo delalo ce bo. Ce ne bi jo pa samo nekak nastavu da bi priblizno dobr avto vleku pod nizkim in visokim pa bi blo...
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Variabilna ima za krmiljenje vakum ventil (ko je pod vakumom so lopatice na max), navadna (starejše) pa so imele na sebi tlačni ventil krmiljen s tlakom same turbine, ki je odpiral bay-pass mimo izpušne turbince ob povečanju tlaka. Torej, če se dogradi variabilna , bi veljalo zamenjati vakum ventil s tlačnim in ustrezna nastavitev, nato še popravki na boš pumpi,... koliko konjev dobitka? Teoretično neomejeno vse dokler ne raznese motorja,....
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
logika delovanja:
-vkum ventil (membrano) res krmili elektronika v smislu kot se že zapisal poln vakum - lopatice v položaju max nagnjene, sam ventil potegne vzvod vase, ko tlak naraste do nazivnega npr. 0.7 bar , prične vakum popuščat , vzvod rine navzven , lopatice se ravnajo,...
-tlačni ventil drži bay-pass zaprt vse dokler tlak turbine ne naraste do nazivnega , tu pa sam tlak, ki ga ustvarja turbina in deluje na tlačno membrano, prične potiskat vzvod navzven in s tem se odpira bay-pass
Če zaključim modrovanje, vakum in tlačni ventil delujeta enako, oba pri doseženem nazivnem tlaku potiskata vzvod navzven, torej če se montira tlačni ventil na variabilno turbino, se ga namesti na isto mesto kot vakum ventil , vzvod pa nastavi tako, da so lopatice zasukane na max vse dokler ni dosežen polnilni tlak (z manometrom in komprimiranim zrakom)
če motor zdrži , pa shresta v menjalniku
-vkum ventil (membrano) res krmili elektronika v smislu kot se že zapisal poln vakum - lopatice v položaju max nagnjene, sam ventil potegne vzvod vase, ko tlak naraste do nazivnega npr. 0.7 bar , prične vakum popuščat , vzvod rine navzven , lopatice se ravnajo,...
-tlačni ventil drži bay-pass zaprt vse dokler tlak turbine ne naraste do nazivnega , tu pa sam tlak, ki ga ustvarja turbina in deluje na tlačno membrano, prične potiskat vzvod navzven in s tem se odpira bay-pass
Če zaključim modrovanje, vakum in tlačni ventil delujeta enako, oba pri doseženem nazivnem tlaku potiskata vzvod navzven, torej če se montira tlačni ventil na variabilno turbino, se ga namesti na isto mesto kot vakum ventil , vzvod pa nastavi tako, da so lopatice zasukane na max vse dokler ni dosežen polnilni tlak (z manometrom in komprimiranim zrakom)
če motor zdrži , pa shresta v menjalniku
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
jeep corporation napisal/-a:sej to sem mislil, količina goriva. sam ko sem jaz spraševal pred leti, remapa v sloveniji ni nobeden zanal delat, kaj se je to kaj spremenilo v tem času? Je kdo ki zdej to zna, sprašujem točno za patrola y61 2.8
Povprašaj pri Tunercu v Novem Mestu.
Možakar sicer ni zastonj, ima pa mizo, na kateri meri moč motorja na kolesih. Nato naloži na računalnik "popravke" in ponovno meri. Pa spet popravke in spet meri. In končni rezultat je običajno zelo dober. Cena? Pod 500€ mislim da ne boš prišel skozi...
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 96 gostov