Stran 1 od 1

splošni nasvet?!

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 8:56 am
Napisal/-a Pero33
Pozdravljeni vsi tukaj na forumu!
Najprej da se predstavim sem Peter iz Kopra nov tukaj vrjetno bi imel miljone uprašanja a zanima me predvsem nakup vozila 4x4.
In sicer da ima reduktor ne une scene konstantni 4x4 da je diesel okoli 2000letnik podaljšan za nekje 3000€ uglavnem bi ga rabu kod družinski avto in občasni off road ne neki hard kaj svetujete? Sem čisto zelen tukaj brav sem za jeep cherokee 2.5 da so glave kritične gledal sem tudi teranote podaljšane pa so mi jih toplo odsvetovali vsi po vrsti. Tako da nevem več niti kaj gledat pajero podaljšan mi je tudi všeč sam edini ki sem ga najdu je l 95 vglavnem mnenja in nasveti so zelo dobrodošliaja še to da ima klimo
Najlepši vseh mi je pa Nissan patrol GR 2.8podaljšna y61 samo teh skoraj da ni

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 9:46 am
Napisal/-a adormi11
Glede na želje, ki jih maš in denar, ki si ga pripravljen investirat, izbire nimaš nič kaj.
Edino http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Frontera ta ti pride v poštev.
V tem cenovnem razredu jaz nebi mel družinski avto tudi za offroad. Razen, če maš namen avto porihtat in v njega vložit še enih par €, pol pa boš mel avto za teren in družino.
Terenci za to ceno so že slabše ohranjeni-vsaj večina in so bolj primerni za kake predelave.

Pri lažjem offroadu ti reduktor ni neka nuja. Bolj boš pogrešal zaporo diferenciala, kot pa reduktor.

Nočem te demotivirat, ampak na žalost je tak.

lp Adormi

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 10:11 am
Napisal/-a Pero33

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 9:49 pm
Napisal/-a Pero33
Mi pove kdo kaj več o terrano 2 wagon po možnosti lastne izkušnje zanima me diesel 2.7 ene par ljudi mi je reklo da naj rajsi niti ne gledeam da kratkega ja dolgega raje ne nobem mi pa ni povedal nic konkretnega.
Hvala!

Objavljeno: To Okt 18, 2016 9:01 am
Napisal/-a creative
Zdravo!
Jaz sem bil lastnik teranota 2,7 kratki model osem let. Motor BP, problemi pa so z rjavenjem karoserije, šasija pa je bila dokaj dobra.

Objavljeno: To Okt 18, 2016 10:22 am
Napisal/-a Pero33
Meni je par ljudi rklo da so z dolgim problemi kolko pa berem forum jih kar hvalijo razen rjavenja seveda pa celo policiske vrste sem prašal pa so rekli da oni z njkmi niso meli problema.glede na moj budget bi bil terrano 2.7 PET VRATNI najbolj racijonalna rešitev

Objavljeno: To Okt 18, 2016 10:39 am
Napisal/-a miran
Ne vem, zakaj bi bil 5 vratni manj kvaliteten od 3 vratnega.

Imam 3 vratnega, letnik 1996. Kilometrov polno, lastikov pred menoj neugotovljivo veliko. Malo je rjast, a nič tragičnega za tako staro kišto. Za igranje po terenu je zakon. Za manevriranje po natlačenih mestih tudi. Tudi na dolge relacije se da preživeti brez težav. Skratka: zakon od avta!

5 vratni je verjetno udobnejši, ker manj poskakuje po grbinah na asfaltiranih cestah. Je pa to še vedno najprej terenski avto in je udobje relativno. 5 vratni je za teren malo neprimernejši, ker je dolg (rabi več prostora za obračanje) in malo prej nasede.

Mojstra za popravljanje, če ga boš rabil, pa imaš tudi blizu.
Zase boš odločil sam, a meni bi bilo žal, če mojega ne bi imel.
Miran

Objavljeno: To Okt 18, 2016 11:33 am
Napisal/-a dulinr
Sam sem imel 5 vratnega, letnik 2005, 2,7TD, skoraj 300.000km, pri meni zadnjih 80.000km in nisem imel nobene resne okvare, razen na prednjem kardanu sem menjal križa, (strošek cca 60€). Avto je sigurno dober.

Lp Andrej

Objavljeno: To Okt 18, 2016 11:54 am
Napisal/-a dejko
jaz imam kratkega terranota 2.7 letnik 97, oče pa wagona 3.0, z nobenim nimamo težav, kratki model je super igračka za po terenu, dolgi model pa je veliko udobnejši na cesti, vendar če bi še enkrat kupoval bi se definitivno odločil še sam za 3.0 saj ima dosti več navora, manjšo porabo, vožnja je udobnejša saj ga ni potrebno toliko priganjati in tudi na avtocesti se pelješ okrog 130 kmh brez težav medtem ko se 2.7 najbolje počuti pri okrog 115 kmh.

Lp.

Objavljeno: To Okt 18, 2016 2:58 pm
Napisal/-a Pero33
Hvala vsem za odgovore povsej verjetnosti bo kmalu doma

Objavljeno: Ne Okt 23, 2016 9:41 pm
Napisal/-a bular
3.0 motor ima tovarniške problieme..

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 7:42 am
Napisal/-a Hellreiser
Kakšne že?
Jest imam Patrola že 12 let, pa z motorjem res nikoli nobenega problema!

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 9:43 am
Napisal/-a dejko
Naš terrano 3.0 ima 465.000 prevoženih pa z motorjem nismo imeli nikoli nobenih težav.

Lp.

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 10:06 am
Napisal/-a Dardaj
Oj!

Drzna misel, če rabiš predvsem kot družinski avto in občasno za kakšen "offroad", razmisli mogoče o Volvo XC 90 -je rustproof, če kupiš 2.4 dizla imaš moči in navora zadosti terzelo zmerno porabo za tak avto če kupiš benicinarja, imaš konjederico in lahko ga daš na plin :) ima nekaj oddaljenosti od tal, lift kit te stane slabeg jurja, resda nima reduktorja, ampak vse je odvinsno, kakšen offroad imaš v mislih. Za vsakdanjo družinsko življenje je super primeren, za razdrapane makadame in globoke luže je z offroad gumami takšen Vulvo čisto OK.
Cene se začnejo nekje okoli 2800 € naprej, tako da če malo pobrskaš, nekaj dodaš, ziher kaj dobiš.
Sam imam Isuzuta, pa vem, da če bi sedaj kupoval, bi sedaj prej gledal takega, kot je takšen Volvo ali kaj podobnega :)

Pa bi še vedno se šel skoraj takšen offroad, kot se ga grem sedaj

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 10:25 am
Napisal/-a Nebivedu
subaru forester, pa imaš še reduktor.

Objavljeno: Po Okt 24, 2016 10:32 am
Napisal/-a gregor
Prvi ZD30 so bili težavni motorji, predvsem v patrolih, avto je težji, in pogosto so ti avti delovni stroji, za težje prikolice, kjer je pogosto treba gas za dlje časa do podna pritisnit.
Vem konkretno za enega, cca 400.000, motor že tretjič šel v k...


Nisem pa zasledil, da bi pri terranotih bile težave s 3.0.

Objavljeno: To Okt 25, 2016 9:15 pm
Napisal/-a bular
verjetno je res problem obremenitev, mogoče razštelani injektorji..našemu gasilskemu je stopilo bat, in na nissanu so rekli da so tudi že naročali nove ali obnovljene motorje.. :roll:

Objavljeno: Po Okt 31, 2016 9:13 pm
Napisal/-a Pero33
Sej po dolgem posvetovanju ga nisem vzel in se bolj nagibam k kakšnemu pajerotu po możnosti ta dolgemu al pa celo sport 2.5 td pa še cestna taksa je lepša:)

Objavljeno: Sr Nov 02, 2016 1:06 pm
Napisal/-a jeep corporation
jaz ne vidim v teranutu nobenega problema, razen da mi je grd, za do 3000€ je verjetno najboljša izbira

maš tud dobre patrole dolge, sam ne za 3000€

Objavljeno: Pe Nov 04, 2016 8:56 am
Napisal/-a Pero33
Pol praviš rajši terano ko micubishi??

Objavljeno: Pe Nov 04, 2016 9:05 am
Napisal/-a jeep corporation
kakšenj konj več ma vsaj, drgač bi reku da je tam tam

Objavljeno: Pe Nov 04, 2016 7:38 pm
Napisal/-a Pero33
Ja ma cestna taksa je pa skoraj duplo

Objavljeno: To Nov 08, 2016 9:58 am
Napisal/-a 5x4
Pero33 napisal/-a:Ja ma cestna taksa je pa skoraj duplo


a jurja namesto 500 eur?

Objavljeno: To Nov 08, 2016 7:26 pm
Napisal/-a mtč
Točno 129€ je cestna taksa dražja za terrano napram pajeroti ce je 2.5....in nekaj malega je še zavarovanje dražje
Jaz osebno bi se odločil za pajerota.

Objavljeno: To Nov 08, 2016 8:41 pm
Napisal/-a gregor
V treh letih prihraniš s cestnim skladom ravno za pajerotovo glavo :-)