Stran 3 od 3

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 1:50 am
Napisal/-a Dardaj
Čudovita stran avtomatskega menjalnika, ne more ti ugasiti motorja, če se kje zakočiš :)

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 3:57 pm
Napisal/-a borisk
AŁIEN napisal/-a:Ko sem to doživel z defenderjem, sem takoj, ko sem prišel domov, polizal svojega samuraja z manualcem.


a nima def kurblna?

Slika

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 5:58 pm
Napisal/-a Nebivedu
Def ne vem če ga ima še. Serije so ga pa imele.

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 6:21 pm
Napisal/-a jeep corporation
gledat da je avtomatik slab ker ne moreš vžgat na tek je res neumno, sej ni tomos da moraš skoz porivat.

Objavljeno: Pe Okt 28, 2016 12:50 pm
Napisal/-a bular
Sploh pa ni zdravo :twisted:

Objavljeno: Pe Okt 28, 2016 5:15 pm
Napisal/-a Dardaj
In mogoče še misel - eden izmed začetnih off road naukov, ki sem jih dobil:), je bil, ne ugašaj motorja, ko si v pm :)
In ja, meni se zdi off road iz tega stališča podoben potapljanju - vedno imej Buddy -a (sopotapljača) s seboj oz. v offroad -u še nekoga z "podobnim" vozilom, da lahko izvlečeta drug drugega ven iz dreka :)

Objavljeno: So Okt 29, 2016 7:18 pm
Napisal/-a Hribovc
In če živiš na off-roadu?

Hiša je na skoraj 1000 metrov nadmorske višine, prvi sosed je od mene oddaljen okoli 400 metrov, pa še to je penzionist, ki ne hodi v službo. Prvi, ki je primeren in sposoben, da mi pomaga, pa da hodi v službo (torej ob petih zjutraj na poti), je od mene oddaljen 5 km. Torej 5 km potujem čisto sam, prvi, v temi, skozi zamete, preko polomljenih vej,... In zraven naj še pazim, da ne zabije hladilnika in tako naprej. Kot da nimam v takih okoliščinah že dovolj drugega dela... Nič dosti bistveno bolje ni, če se s popoldanske vračam nazaj domov. Firma je na okoli 80 metrov nadmorske višine, hiša na 965, poti je pa natančno 29 km. Dobro, da so take snežene razmere bolj izjeme kot pravilo - tistih nekajkrat na leto že prebavim, ko bom starejši, bom pa "tiste dni" vzel kar dopust...

Objavljeno: So Okt 29, 2016 7:21 pm
Napisal/-a Nebivedu
Očitno imaš napačen avto, če moraš na vse to pazit.

Objavljeno: So Okt 29, 2016 7:28 pm
Napisal/-a Hribovc
Ne več. Nimam več avtomatika... :twisted:

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 6:33 am
Napisal/-a gregor
Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc :-)
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.

Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 7:23 am
Napisal/-a Nebivedu
Samo to ste nekateri res stare avtomatike fural.

To da pohodiš gas in čakaš da se odpelje ne drži več, vsaj ne za japonce in ne pri speljevanju.
Iz druge v tretjo in iz tretje v četrto gre sicer malo počasneje, ampak to je za bolj mirno vožnjo.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 8:08 am
Napisal/-a gregor
Pač nemška tehnika... A4 multitronik tdi.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 8:39 am
Napisal/-a mico001
Ste morali ineti res zjahane avtomobile, da vam v šusu ni uspelo priti na vršič...zadeva pač ni bila vzdrževana kot je treba (predvidevam).
To je tako, kot bi s šalterjem, ki mu drsi sklopka hotel na vršič...

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 8:53 am
Napisal/-a gregor
Možno. Olje redno menjaval(čeprav citroen pravi, da je olje za večno), zažgano ni bilo, torej lamele naj nebi drsele, drugega pa nič.
Drugače pa je bilo to v avtu, kjer je že v šalterju hladilni sistem na meji. Potem so pa obesili še hlajenje menjalnika zraven.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 9:09 am
Napisal/-a 5x4
Jaz sem v JLA vozil avtomatika....

... niti nad avtomatikom v npr. LC iz leta '93 se ne morem pritoževati, kaj šele nad novodobnimi, dvosklopčnimi, 7+ stopenjskimi stvaritvami...

... dejte kdaj skočit čez plot.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 10:16 am
Napisal/-a jeep corporation
gregor napisal/-a:Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc :-)
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.

Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.


čudno ti je delal ta tvoj menjalnik

sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 10:40 am
Napisal/-a gregor
Mogoče bom pa moral probat kaj japonskega. :-)


Kakorkoli že, pijan treznega ne razume, in obratno.

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 11:05 am
Napisal/-a Dardaj
jeep corporation napisal/-a:sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem


Se strinjam, pri speljevanju na klizavem tudi jaz nimam nobenega problema. Tudi v drugi zna speljati :)
Sicer imam doma še leto starega VW DSG, princip je sicer drug, ampak ideja, da deluje avtomatsko, je ista. Celo tako je pameten, da sam podaljšuje prestave pri vožnji v hrib, pri vožnji navzdol pa sam zadrži v nižji prestavi kljub velikim obratom.

Meni se zdi avtomatik čisto enakovreden ročnemu :) Stvar okusa!

Objavljeno: Ne Okt 30, 2016 2:04 pm
Napisal/-a Nebivedu
Gregor, recmo že na 10 let starem outbacku so trije različni načini šaltanja:
- Drive - Prva in druga hitro, ostale šalta počasi, zato, da je uglajena vožnja brez tresenja. Šalta v višjo prestavo nekje na 4000 obratih.
- Drive Sport - vse prestave zelo hitro. Šalta na 6000 obratih.
- ročni menjalnik - šaltaš od prve do zadnje prestave sam, kakor ti pač paše. Lahko gre tudi do blokade.

Objavljeno: Po Nov 28, 2016 4:26 pm
Napisal/-a DonFelipe
Zanimivo, da se sedaj prodaja pri trgovcu v Ribnici[/url]