Mazda B2500D Automatic

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Okt 26, 2016 1:50 am

Čudovita stran avtomatskega menjalnika, ne more ti ugasiti motorja, če se kje zakočiš :)

borisk
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Feb 06, 2015 7:59 pm

OdgovorNapisal/-a borisk » Sr Okt 26, 2016 3:57 pm

AŁIEN napisal/-a:Ko sem to doživel z defenderjem, sem takoj, ko sem prišel domov, polizal svojega samuraja z manualcem.


a nima def kurblna?

Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Okt 26, 2016 5:58 pm

Def ne vem če ga ima še. Serije so ga pa imele.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Okt 26, 2016 6:21 pm

gledat da je avtomatik slab ker ne moreš vžgat na tek je res neumno, sej ni tomos da moraš skoz porivat.
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Okt 28, 2016 12:50 pm

Sploh pa ni zdravo :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Pe Okt 28, 2016 5:15 pm

In mogoče še misel - eden izmed začetnih off road naukov, ki sem jih dobil:), je bil, ne ugašaj motorja, ko si v pm :)
In ja, meni se zdi off road iz tega stališča podoben potapljanju - vedno imej Buddy -a (sopotapljača) s seboj oz. v offroad -u še nekoga z "podobnim" vozilom, da lahko izvlečeta drug drugega ven iz dreka :)

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Okt 29, 2016 7:18 pm

In če živiš na off-roadu?

Hiša je na skoraj 1000 metrov nadmorske višine, prvi sosed je od mene oddaljen okoli 400 metrov, pa še to je penzionist, ki ne hodi v službo. Prvi, ki je primeren in sposoben, da mi pomaga, pa da hodi v službo (torej ob petih zjutraj na poti), je od mene oddaljen 5 km. Torej 5 km potujem čisto sam, prvi, v temi, skozi zamete, preko polomljenih vej,... In zraven naj še pazim, da ne zabije hladilnika in tako naprej. Kot da nimam v takih okoliščinah že dovolj drugega dela... Nič dosti bistveno bolje ni, če se s popoldanske vračam nazaj domov. Firma je na okoli 80 metrov nadmorske višine, hiša na 965, poti je pa natančno 29 km. Dobro, da so take snežene razmere bolj izjeme kot pravilo - tistih nekajkrat na leto že prebavim, ko bom starejši, bom pa "tiste dni" vzel kar dopust...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Okt 29, 2016 7:21 pm

Očitno imaš napačen avto, če moraš na vse to pazit.
Pred EUR sem bil SIT!

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Okt 29, 2016 7:28 pm

Ne več. Nimam več avtomatika... :twisted:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Okt 30, 2016 6:33 am

Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc :-)
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.

Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Okt 30, 2016 7:23 am

Samo to ste nekateri res stare avtomatike fural.

To da pohodiš gas in čakaš da se odpelje ne drži več, vsaj ne za japonce in ne pri speljevanju.
Iz druge v tretjo in iz tretje v četrto gre sicer malo počasneje, ampak to je za bolj mirno vožnjo.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Okt 30, 2016 8:08 am

Pač nemška tehnika... A4 multitronik tdi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Ne Okt 30, 2016 8:39 am

Ste morali ineti res zjahane avtomobile, da vam v šusu ni uspelo priti na vršič...zadeva pač ni bila vzdrževana kot je treba (predvidevam).
To je tako, kot bi s šalterjem, ki mu drsi sklopka hotel na vršič...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Okt 30, 2016 8:53 am

Možno. Olje redno menjaval(čeprav citroen pravi, da je olje za večno), zažgano ni bilo, torej lamele naj nebi drsele, drugega pa nič.
Drugače pa je bilo to v avtu, kjer je že v šalterju hladilni sistem na meji. Potem so pa obesili še hlajenje menjalnika zraven.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Okt 30, 2016 9:09 am

Jaz sem v JLA vozil avtomatika....

... niti nad avtomatikom v npr. LC iz leta '93 se ne morem pritoževati, kaj šele nad novodobnimi, dvosklopčnimi, 7+ stopenjskimi stvaritvami...

... dejte kdaj skočit čez plot.
Nazadnje spremenil 5x4, dne To Nov 01, 2016 9:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Ne Okt 30, 2016 10:16 am

gregor napisal/-a:Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc :-)
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.

Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.


čudno ti je delal ta tvoj menjalnik

sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Okt 30, 2016 10:40 am

Mogoče bom pa moral probat kaj japonskega. :-)


Kakorkoli že, pijan treznega ne razume, in obratno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Ne Okt 30, 2016 11:05 am

jeep corporation napisal/-a:sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem


Se strinjam, pri speljevanju na klizavem tudi jaz nimam nobenega problema. Tudi v drugi zna speljati :)
Sicer imam doma še leto starega VW DSG, princip je sicer drug, ampak ideja, da deluje avtomatsko, je ista. Celo tako je pameten, da sam podaljšuje prestave pri vožnji v hrib, pri vožnji navzdol pa sam zadrži v nižji prestavi kljub velikim obratom.

Meni se zdi avtomatik čisto enakovreden ročnemu :) Stvar okusa!

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Okt 30, 2016 2:04 pm

Gregor, recmo že na 10 let starem outbacku so trije različni načini šaltanja:
- Drive - Prva in druga hitro, ostale šalta počasi, zato, da je uglajena vožnja brez tresenja. Šalta v višjo prestavo nekje na 4000 obratih.
- Drive Sport - vse prestave zelo hitro. Šalta na 6000 obratih.
- ročni menjalnik - šaltaš od prve do zadnje prestave sam, kakor ti pač paše. Lahko gre tudi do blokade.
Pred EUR sem bil SIT!

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Po Nov 28, 2016 4:26 pm

Zanimivo, da se sedaj prodaja pri trgovcu v Ribnici[/url]


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov