Mazda B2500D Automatic

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

Mazda B2500D Automatic

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » So Sep 24, 2016 8:32 pm

Živjo!

Zanimivo, da se se prodaja omenjeni model za Avstralski trg z 7-sedeži sedaj v Ribnici
Ko se je tako prodajal je pisalo, da ga je imel nek zdomec v Avstraliji in da ga prodaja ker se je vrnil zaradi dela domov

Kako je z homologacijo?
Je komu poznan?

Hribovc
Prispevkov: 262
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Ne Sep 25, 2016 8:28 pm

Glede na to, da ima GO tablice (Slovenske) mi ni jasno, kakšna homologacija te zanima?

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Ne Sep 25, 2016 9:30 pm

Hribovc napisal/-a:Glede na to, da ima GO tablice (Slovenske) mi ni jasno, kakšna homologacija te zanima?

Je obvezno tisto dodatno ogledalo na nosu?
Kako je z homologacijo glede omenjenih sedežev in komand na desni strani (vem da v Avstraliji vozijo po levi oziroma velja levo pravilo vožnje ; sprašujem ker sem imel problem oziroma mi niso želeli pred leti priznati homologacije za sicer neterenski Austin Metro)?

Hribovc
Prispevkov: 262
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Sep 26, 2016 7:26 am

Avto je več kot očitno prestal "Homologacijo in posamično odobritev motornega vozila", saj so na njem že slovenske registrske tablice in sicer iz Goriškega okoliša. Razen, če so ukradene...

Zato mi ni jasno, kakšno homologacijo bi še rad?

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Po Sep 26, 2016 9:01 am

Aha.
A tisto ogledalo je pa da se vidi mrtvi kot (tako kot je danes asferično)?

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 441
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Sep 27, 2016 12:42 pm

Moj nasvet (po lastni izkusnji) je, ce Nimas denarja, casa, volje,mojstra ali si sam zadosti spreten in imas sredstva, se drzi stran od RHD (Right Hand drive - volan na desni strani) vozil pri nas.
Kljub temu, da se mi je zdelo, da je samo volan na drugi strani, je se milijontauzent drugih "nepomembnih" malenkostih, ki te zj....., ko rabis kaj zamenjat, popravit, ipd.

Tisto ogledalo na drugi strani je samo sebi namen (po lastni izkusnji) - se najbolj pride prav, da vidis, koliko si stran od sredinske crte :) in pa da "pobiras" veje pri rikverc voznji cez hosto ter da sta se dve luknji vec, kjer lahko pride "rja cez" :(

Ce ze hoces kaksen tak avto, si kupi LR, ker imas v GB dele z dostavo. Vsi tile japonski, avstralski, ipd. derivati so samo s..... :) ker imajo notri dele, ki so specificni za tisti trg.

Moje "trpljenje mladega Wertherja" :) si lahko preberes pod ostalimi mojimi prispevki!

Alles Gute!
It´s an Isuzu Thing, you wouldn´t understand!
https://www.facebook.com/Mukandtheteam

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » To Sep 27, 2016 2:55 pm

Kako to misliš?

Glede volana in vožnje po nasprotni strani ni problema.

In glede čega je razlika pri delih?
Pri nas so najslabše kvalitete in ponaredki kot vem!

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 441
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Sep 27, 2016 3:13 pm

Ni razlike v kvaliteti, temvec v vrsti dela. Isti avto ima lahko notri n razlicic menjalnika, ipd. ..... Zato je iskanje delov zakomplicirano. Da so pri nas najslabsi - le o cevljih sodi naj kopitar :)
It´s an Isuzu Thing, you wouldn´t understand!
https://www.facebook.com/Mukandtheteam

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » To Sep 27, 2016 3:23 pm

In zakaj se ti zdi potem omenjeni model neprimeren za naše ceste?

Hribovc
Prispevkov: 262
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » To Sep 27, 2016 6:48 pm

Zato, ker so Japonci pregovorno slabe kvalitete. Tako kot so Volkswagni pregovorno neuničljivi, ker so nemške kvalitete...

Je pa res, da je vse skupaj samo stroj. In slej ko prej bo kakšen del odpovedal. Potem je pa malo daljša čakalna doba na del, ki je narejen za tuj trg medtem ko imajo rezervne dele za vozila, ki so namenjena v Evropo, na zalogi. Konkretno za Mazde je skladišče nekje v Avstriji, zato so rezervni deli hitro tu. Če pa moraš rezervni del naročiti v Avstraliji, pa ceni rezervnega dela prištej še poštnino od Avstralije do sem...

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » To Sep 27, 2016 7:14 pm

Pa carino, pa cajt...

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » To Sep 27, 2016 7:33 pm

Napaka!
Japonci niso bili nikoli slabe kvalitete.
In kakšen je recimo tak specifičen del?

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4111
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 27, 2016 8:55 pm

Hribovc napisal/-a:Zato, ker so Japonci pregovorno slabe kvalitete. Tako kot so Volkswagni pregovorno neuničljivi, ker so nemške kvalitete...


Japonci niso bili nikoli slabe kvalitete, imeli so pa tenak pleh in slabo barvo. Sama japonska tehnika pa dela tudi v 30 let starih avtomobilih brez problemov.
Zeljarji pa po drugi strani že kar nekaj let ne znajo več prevoznega sredstva narest (ker tistim zmazkom ne moreš reči avto). Tazadn dober ljudski avto je bil gnojf 2, vse ostalo je pa izmet na mašinah primerljiv s kitajskimi slabimi ponaredki . :lol:
Pred EUR sem bil SIT!

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » To Sep 27, 2016 9:12 pm

Lepo si to napisal!
Pravi pickup-i so sicer čez lužo in pod nami doma.
Zanimivo, da se v Evropi ne primejo!

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 441
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Sep 28, 2016 12:10 am

1. Nikjer nisem napisal, da je neprimeren za nase ceste, samo omenil sem ti, da je takšen avto verjetno težko vzdrževati (ker je bil narejen za avstralski trg), čeprav na njemu piše Mazda. Si me pa navezal na naselednjo misel - avto ima desni volan, skupaj približno 2 toni surove mase ter 87 KM. Sedaj pa se spravi v klanec prehitevati kamion ali samo kombi, preko katerega ne vidiš, če ne zapelješ (na slepo) ven. In potem pospešuj ta avto s 87 KM v klanec.

2. Povečini so (po mojih izkušnjah - zato sem ti rekel, da preberi ostale moje poste, ki razpravljajo o problemih mojega RHD voza) dali gor drugačne menjalnike, sledi drugačen pogon, ipd. RHD vs. LHD ima drugače napeljano klimo,ipd. In tista značka Mazda lahko tako kot pri mojemu značka Isuzu pomeni bore malo.

Lahko pa, da se motim in ima vse popolnoma enake dele kot imajo evropske Mazde in dobiš dele na "vsakem vogalu"!

Želel sem ti povedati samo, da bodi previden pri takih avtomobilih.

In če že vprašaš, pri mojemu Japoncu stavim samo na motor, da bo ropotal v nedogled, vse ostalo ima vse tiste bolezni, ki so jih imeli Japonci tistega časa - pleh, elektronika, pogoni, ipd. Sploh, ker ga je vmes imel v rokah Anglež in se igral z elektroniko ter menjalnikom - God save the Queen! (and the car :))
It´s an Isuzu Thing, you wouldn´t understand!
https://www.facebook.com/Mukandtheteam

Hribovc
Prispevkov: 262
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Sep 28, 2016 7:35 am

DonFelipe napisal/-a:Napaka!
In kakšen je recimo tak specifičen del?


Že na prvi pogled lahko opaziš, da je nekaj karoserijskih delov drugačnih. Pri vseh ostalih je kabina posebej in keson posebej, pri temu pa iz enega dela.

Druga taka stvar je menjalnik. Kolikor vem, je imela Mazda v Evropi zgolj ročni menjalnik, ta je pa avtomatski...

Naslednja stvar je kilometer števec. Dvomim, da je v Avstraliji v kilometrih. Najbrž je v miljah. Torej avto nima zgolj 135000 km, ampak najverjetneje 135000 milj, kar je nekaj preko 215000 km...

Za več podrobnosti ga pa kupi, pa boš sproti ugotavljal in poročal.

Lahko ti pa da misliti, da če avto v enem letu dvakrat menja lastnika, da nekaj ni v redu...

In če malo pofirbcaš po AvtoNetu, se ravnokar prodaja ena bela B-2500 z "levim volanom", pa še cenejša je od te z "desnim volanom"...

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Sr Sep 28, 2016 11:07 am

Aha.

Ročni menjalnik je brezveze, saj je v današnjem tempu in načinu življenja zelo moteč element ter povsem nepraktičen.
Glede števca vem in poznam enote, saj smo imeli doma v Kia Sephia števec v miljah in kilometrih za brzino.
Pa tudi neverjamem, da ga je res uporabljal samo za ''na lepše'' ampak je moral z njim tovoriti kar težke zadeve in glede na-to da je iz Avstralije vleči po več prikolic hkrati kot pri nas traktorji.
Pickup-i so res uporabne zadeve, ampak da grem pogledati nimam kaj izgubiti.

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Če Sep 29, 2016 8:10 am

To še samo sebe težko vleče, kaj šele več prikolic :lol:

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Če Sep 29, 2016 8:34 am

Donu je znova zmanjkalo tabletk.

Hribovc
Prispevkov: 262
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Če Sep 29, 2016 11:26 am

Če misliš, da boš z avtomatikom počel kaj takega kot tale BTjka na teh posnetkih, si se uštel...

https://www.youtube.com/watch?v=IlYoUltr5wQ

https://www.youtube.com/watch?v=buoTD9DJo9o

https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Sep 29, 2016 11:49 am

kaj je narobe z avtomatikom?
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Če Sep 29, 2016 12:00 pm

Zanimiv delan stroj :lol:

Vedi, da je Avstralija večinoma ravninska oziroma puščava
Drugače pa je vse odvisno od prenosov

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 441
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Če Sep 29, 2016 12:57 pm

Hribovc napisal/-a:Če misliš, da boš z avtomatikom počel kaj takega kot tale BTjka na teh posnetkih, si se uštel...


A to je tista Mazda, ki ne gre samo na prepecenec in vodo? :)
Jaz mislim, da ni Problem v avtomatiku temvec v stanju, v kakrsnem je lahko menjalnik :) Drugace se avtomatik, ce je dober, ravno tako dobro lahko obnese.

DonFelipe napisal/-a:Zanimiv delan stroj :lol:

Vedi, da je Avstralija večinoma ravninska oziroma puščava Drugače pa je vse odvisno od prenosov


Daj se enkrat razmisli, kaj si napisal, pa mogoce se odpri na internetu kaksno avstralsko off road revijo.
It´s an Isuzu Thing, you wouldn´t understand!
https://www.facebook.com/Mukandtheteam

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Če Sep 29, 2016 1:04 pm

Dardaj napisal/-a:A to je tista Mazda, ki ne gre samo na prepecenec in vodo? :)
Jaz mislim, da ni Problem v avtomatiku temvec v stanju, v kakrsnem je lahko menjalnik :) Drugace se avtomatik, ce je dober, ravno tako dobro lahko obnese.

Kako to misliš?
Kaj pa je narobe, če bi jo uporabljal za terensko delo pri nas?

DonFelipe napisal/-a:Zanimiv delan stroj :lol:
Vedi, da je Avstralija večinoma ravninska oziroma puščava Drugače pa je vse odvisno od prenosov

Daj se enkrat razmisli, kaj si napisal, pa mogoce se odpri na internetu kaksno avstralsko off road revijo.[/quote]
???

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4111
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Sep 29, 2016 1:19 pm

Ja, avstralija je res ravna, lih ene tok kot slovenija na gorenjskem. :lol:

Tkole zgleda večji del avstralije:
Slika

Če je pa to ravno, potem pa....
Nazadnje spremenil Nebivedu, dne Če Sep 29, 2016 2:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 12 gostov