Pozdravljeni!
Zanima me ce mogoce kdo ve kaj je potrebno za homologacijo vecjih gum na avtu?gre se pa za nissan pathfinder l 2008.namrec za lift up kit ni problema za gume pa ne vem kaj je treba urediti da se jih homologira ce se jih sploh da?
Hvala za odgovor
Homologacija
-
- Prispevkov: 3
- Pridružen: To Jun 14, 2016 2:52 pm
- Kraj: Okolca lublane
Kaj ti to koristi, če imaš potem montirana nehomologirana platišča?
Pravo pot je kloshar napisal.
Če bi avtor napisal dimenzijo, pa bi bilo še boljše.
Pravo pot je kloshar napisal.
Če bi avtor napisal dimenzijo, pa bi bilo še boljše.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 3
- Pridružen: To Jun 14, 2016 2:52 pm
- Kraj: Okolca lublane
A lahko začetnik teme obrazloži, kaj si predstavlja pod "večje gume"?
Če to pomeni širše gume, je že Kloshar napisal, kako in kaj.
Če pa to pomeni pnevmatike večjega premera, pa nikakor ne, oz. je potrebna tudi ustrezna predelava vozila.
Zakaj?
Glede na premer pnevmatike je jasen obseg pnevmatike. Števec za hitrost pa meri obrate gredi, na kateri je pnevmatika. In je tovarniško določeno, da bo števec za hitrost pravilno deloval samo pri določenem obsegu pnevmatike. Če gor montiraš manjši obseg, bo števec za hitrost kazal preveč. Če pa montiraš pnevmatike z večjim obsegom, bo kazal premalo. Če torej želiš montirati pnevmatike z večjim obsegom, moraš prilagoditi tudi števec za hitrost, da bo pravilno kazal. Seveda mora to biti tovarniško potrjeno ali pa s TÜV certifikatom. Mogoče bi šlo tudi s certifikatom podjetja RTI Maribor...
Če to pomeni širše gume, je že Kloshar napisal, kako in kaj.
Če pa to pomeni pnevmatike večjega premera, pa nikakor ne, oz. je potrebna tudi ustrezna predelava vozila.
Zakaj?
Glede na premer pnevmatike je jasen obseg pnevmatike. Števec za hitrost pa meri obrate gredi, na kateri je pnevmatika. In je tovarniško določeno, da bo števec za hitrost pravilno deloval samo pri določenem obsegu pnevmatike. Če gor montiraš manjši obseg, bo števec za hitrost kazal preveč. Če pa montiraš pnevmatike z večjim obsegom, bo kazal premalo. Če torej želiš montirati pnevmatike z večjim obsegom, moraš prilagoditi tudi števec za hitrost, da bo pravilno kazal. Seveda mora to biti tovarniško potrjeno ali pa s TÜV certifikatom. Mogoče bi šlo tudi s certifikatom podjetja RTI Maribor...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 110 gostov