Ford ranger - hardtop
Ford ranger - hardtop
Pozdrav vsem,
Sem sicer brskal po forumu, vendar nisem nasel podatka in bi zato prosil forumase za pomoc glede Rangerja:
1. Keson s hardtopom:
- kdo vozi v njih kolesa? Ali gre na kason po dolžini (recimo) klasični MTB (za odraslo osebo) s tem, da mu seveda odmontiraš prednje kolo??
- kako je v tem primeru z višino? gre pod hardtop ali ne?
- koliko koles gre na keson (recimo tri v vrsto?)
Kakor sem gledal po dimenzijah kesona, bi MTB brez sprednje feltne moral iti gor? Vpetje je druga stvar; najbrž kako Thule palica počez in upam da se jo da na konec kesona prišraufat...
Mogoče še tole (če smo že pri izkušnjah):
2. Sedenje na zadnjih sedežih? Zanimajo me vožnja nad eno uro recimo...; najbrž ni gosposko ampak ali lahko rečemo, da je "srednje normalno" ?
Še argument zakaj sprašujem: se mi zdi da je isto kot pri pancarjih; v trgovini je vse cool, potem pa po 3 mesecih začneš ugotavljat to in ono. Zato sprašujem tiste, ki vozijo avto dalj časa.
Avto bi sicer uporabljal za družinske namene (beri: ogromno krame) in ne rabim za vleko prikolice ali za delo na kmetiji.
Opcija je kombi, samo mi je "prevelik" (ne morem mimo občutka kot da vozim zadaj nogometno moštvo ), sploh pa 4x4 stane preveč.
Hvala.
Sem sicer brskal po forumu, vendar nisem nasel podatka in bi zato prosil forumase za pomoc glede Rangerja:
1. Keson s hardtopom:
- kdo vozi v njih kolesa? Ali gre na kason po dolžini (recimo) klasični MTB (za odraslo osebo) s tem, da mu seveda odmontiraš prednje kolo??
- kako je v tem primeru z višino? gre pod hardtop ali ne?
- koliko koles gre na keson (recimo tri v vrsto?)
Kakor sem gledal po dimenzijah kesona, bi MTB brez sprednje feltne moral iti gor? Vpetje je druga stvar; najbrž kako Thule palica počez in upam da se jo da na konec kesona prišraufat...
Mogoče še tole (če smo že pri izkušnjah):
2. Sedenje na zadnjih sedežih? Zanimajo me vožnja nad eno uro recimo...; najbrž ni gosposko ampak ali lahko rečemo, da je "srednje normalno" ?
Še argument zakaj sprašujem: se mi zdi da je isto kot pri pancarjih; v trgovini je vse cool, potem pa po 3 mesecih začneš ugotavljat to in ono. Zato sprašujem tiste, ki vozijo avto dalj časa.
Avto bi sicer uporabljal za družinske namene (beri: ogromno krame) in ne rabim za vleko prikolice ali za delo na kmetiji.
Opcija je kombi, samo mi je "prevelik" (ne morem mimo občutka kot da vozim zadaj nogometno moštvo ), sploh pa 4x4 stane preveč.
Hvala.
Vse je odvidno kakšne kolesa imaš. Enduro bicikli imajo zelo široke balance tako, da max tri kolesa in še to obrnjena dva v eno stran eden v drugo. Pri nekaterih bi bilo potrebno vsakič odmontirat sedež.
Mi smo se včasih raje posluževali tega.
Jaz k imam na Navari hardtop sem pa dal en bicikel leže v kason tri pa na tule na kljuko.
Mi smo se včasih raje posluževali tega.
Jaz k imam na Navari hardtop sem pa dal en bicikel leže v kason tri pa na tule na kljuko.
LP by Jereb
@jereb: hvala za info oz. mnenje. Nosilec na sliki je homemade, je tako? .. dobra ideja.
V Kr. Gori dostikrat vidim..., model (bike park) vozi - če se en motim 3 ali 4 kolesa - s prvo feltno in balanco cez keson.
Mogoče problem malo bolj detajlno:
- velikokrat (poleti skoraj vsak vikend) vozim pet koles (v petek na Gorenjsko, v nedeljo proti Lj):
- MTB all mountain ("srednje" široka balanca)
- specialko
- od boljše polovice MTB (čist klasičen hardtail, ni neke širine pri balanci)
- otroci (zaenkrat: 20" in 24")
Potem pa še razni skiroji in oprema, itd., itd.
Kar razmišljam je, da specialko in otroška kolesa zmečem na keson, dva MTB pa ali na streho ali pa - ja imaš prav, tudi to je varianta - zadaj na kljuko (Thule). Vsa kolesa bi bila pri prevozu brez sprednjih felten (OK razen 20" in dva na kljuki, če bi šel v to varianto), zato tudi ideja v smeri tega avta.
Še nekaj: nosilnost hardopta ni problematična recimo za dva kolesa...? Pozimi za smuče najbrž ni nek problem (teža)...
Hvala.
V Kr. Gori dostikrat vidim..., model (bike park) vozi - če se en motim 3 ali 4 kolesa - s prvo feltno in balanco cez keson.
Mogoče problem malo bolj detajlno:
- velikokrat (poleti skoraj vsak vikend) vozim pet koles (v petek na Gorenjsko, v nedeljo proti Lj):
- MTB all mountain ("srednje" široka balanca)
- specialko
- od boljše polovice MTB (čist klasičen hardtail, ni neke širine pri balanci)
- otroci (zaenkrat: 20" in 24")
Potem pa še razni skiroji in oprema, itd., itd.
Kar razmišljam je, da specialko in otroška kolesa zmečem na keson, dva MTB pa ali na streho ali pa - ja imaš prav, tudi to je varianta - zadaj na kljuko (Thule). Vsa kolesa bi bila pri prevozu brez sprednjih felten (OK razen 20" in dva na kljuki, če bi šel v to varianto), zato tudi ideja v smeri tega avta.
Še nekaj: nosilnost hardopta ni problematična recimo za dva kolesa...? Pozimi za smuče najbrž ni nek problem (teža)...
Hvala.
hard top
1. pod AlphaPlus hard top s težavo spravim en konkreten MTB, pa še to samo leže in z prvim kolesom pod 90 stopinj. Za dva še nisem probal.
drugače pa je kompletnivvolumen boxa cca 2 kubika (sam imam montirano custom made izvlečno dno s stranicami (dimenzije š121 x g140 x v77 cm)
2. zadnji sedeži so po videzu sodeč OK in po razkošju primerljivi z osebnim vozom. Niso pa ogrevani/hlajeni, zato je vsaj po moje boljša izbira XLT kot usnje v limited.
Upoštevati pa moraš listnate fedre zadaj, ter da je cel avto poltovornjak.
lp, andrej
drugače pa je kompletnivvolumen boxa cca 2 kubika (sam imam montirano custom made izvlečno dno s stranicami (dimenzije š121 x g140 x v77 cm)
2. zadnji sedeži so po videzu sodeč OK in po razkošju primerljivi z osebnim vozom. Niso pa ogrevani/hlajeni, zato je vsaj po moje boljša izbira XLT kot usnje v limited.
Upoštevati pa moraš listnate fedre zadaj, ter da je cel avto poltovornjak.
lp, andrej
American Jeep-In War and Peace
Ja nosilec sem sam delal.
Glede nosilnosti hard topa, jaz na plastičnega nebi dajal nič. Ker že brez, da bi kaj gor dajal, po enih petih letih vse lak poka, če ga dostikrat snemaš z kasona začne pa še na vseh tesnilih je puščat.
Nekateri se odločijo za kovinskega, tam pa verjetno ni problem. To bi znal povedati uporabnik Bine, kateri ga je imel na Navari.
Glede nosilnosti hard topa, jaz na plastičnega nebi dajal nič. Ker že brez, da bi kaj gor dajal, po enih petih letih vse lak poka, če ga dostikrat snemaš z kasona začne pa še na vseh tesnilih je puščat.
Nekateri se odločijo za kovinskega, tam pa verjetno ni problem. To bi znal povedati uporabnik Bine, kateri ga je imel na Navari.
LP by Jereb
Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.
ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.
ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.
ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.
Ali ima arb podkinstrukcijo, da ima tako nosilnost,da lahko daš nanjo šotor.
LP by Jereb
Za Alpha HardTop sem se odločil izključno zaradi videza. (ter inox elementov vpetja)
Verjamem, da imajo ostali proizvajalci bolj trpežne izdelke, ampak kaj mi pomaga, če mi nadgradnje niso všeš-če design ni skladen z linijo avta?????
Po petih letih bo avto itak na polno popraskan iz vseh strani, takrat pa mi bo tudi vseeno glede razpok na hard topu...
lp, andrej
Verjamem, da imajo ostali proizvajalci bolj trpežne izdelke, ampak kaj mi pomaga, če mi nadgradnje niso všeš-če design ni skladen z linijo avta?????
Po petih letih bo avto itak na polno popraskan iz vseh strani, takrat pa mi bo tudi vseeno glede razpok na hard topu...
lp, andrej
American Jeep-In War and Peace
miran napisal/-a:tracar napisal/-a:Hard top si daš lahko narediti tudi iz rebrastega aluminija. Nosilnost 200 kg plus (seveda odvisno od prečnih nosilcev/ojačitev). Predvsem pa veliko bolje in ceneje od 'originalov'.
Kje? Kdo?
Hvala
Miran
Meni ga je na prejšnji škatli, ki si jo imel priložnost videti (s hard topom) v Romuniji, naredil (po mojih željah) Kogovšek v Šiški.
Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.
Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.
So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.
So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Pred EUR sem bil SIT!
jereb napisal/-a:mamut napisal/-a:Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.
ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.
Ali ima arb podkinstrukcijo, da ima tako nosilnost,da lahko daš nanjo šotor.
Za lažje tovore imamo set nog in prečk, ki gre direktno na hardtop ... za bolj težke zadeve (šotor, težji prtljažniki) pa je na voljo za vgradnjo notranjo konstrukcija - potem pa "no limits"
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
jereb napisal/-a:Tracar, če predvidebam po tem da je isti proizvajalec hotel za eno inox cev za pod odbijač 300 eur, težko verjamem, da si prišel pod 2,5 jurja skoz kolikor sem jaz dal za nadgradnjo.
Imaš več Kogovškov. Vsaj 5 oz 6. Nak. Plačal sem tam okoli 500 evrov. Lahko da je bilo 600, a več zagotovo ni bilo. Se pravi še enkrat ceneje kot 'orginal', s to razliko, da mi ga je naredil po mojih željah.
Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.
Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.
So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Ne bereš PAZLJIVO. Naredil mi ga je PO MOJIH NAČRTIH. Se pravi, da ga je uvozil iz mojega zgornjega nadstropja.
Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.
Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.
So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Lej tudi sam se ukvarjam s kovinarstvom in vem koliko je dela.
Tako za primerjavo tvoja šus plata in tracarjeva nadgradnja pa presodi sam, čeprav meni osebmo je od tracarja nadgradnja smešno nizka cena.
LP by Jereb
tracar napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.
Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.
So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Ne bereš PAZLJIVO. Naredil mi ga je PO MOJIH NAČRTIH. Se pravi, da ga je uvozil iz mojega zgornjega nadstropja.
Ali imaš kako fotko ka zgleda, lahko tudi na zs.
LP by Jereb
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 75 gostov