Stran 1 od 2

Kateri pick up do 2500 ccm

Objavljeno: Po Avg 01, 2016 11:01 am
Napisal/-a igorp8
Ker rad natančno vem kaj se kupi, me zanima vaše mnenje o pick up-ih.
Imam željo da je do 2500 ccm, konjev čim več, prav tako pa vlečne zmogljivosti. Razni bar-i in podobne šminke me ne ganejo preveč. Imeti pa mora še enostavno možnost montaže vitla.
Avto bi se uporabljal za vleko raznih prikolic. Pajero ki ga imam zdaj je ratal malo star - 18 let- služi pa še vedno dobro.
Zakaj pick up, preprosto zato ker je cenejši od džipa, ma ne jeepa.
Mnenja na plano :welcome:
pa en lp Igor
p.s. ne gre se za novega ampak starega do 6 let

Objavljeno: Po Avg 01, 2016 5:14 pm
Napisal/-a luka32
Če se ti gre do 2500 zarad registracije, je pick up tovorno vozilo, kjer pa ne igra kubikaža vloge pri cestnini, ampak nosilnost.

Objavljeno: Po Avg 01, 2016 6:48 pm
Napisal/-a igorp8
Torej lahko gledam nekaj modelov več :D :D :D

Objavljeno: Po Avg 01, 2016 8:32 pm
Napisal/-a kekeck
Pick up je tovorno vozilo, pri novem se DMV ne obračuna, zato so tudi cenejši od terencev. Za stare ne vem kakšne so cene.
Pickupi imajo ponavadi tudi dobre terenske zmogljivosti.
Registracija gre na nosilnost, manjši skok je pri 1000kg.
Če misliš vlečt prikolco, potem čim večjo kubaturo.
Jaz za te namene uporabljam F Ranger 3.2, vlečna sila 3,5tone. Tisti ki imajo 2.2 malo tarnajo nad nevoznostjo v nizkih vrtljajih.

Objavljeno: Po Avg 01, 2016 9:49 pm
Napisal/-a miran
kekeck napisal/-a:Pick up je tovorno vozilo, pri novem se DMV ne obračuna.....

Tole pa ni tako enostavno in na vsevprek ne drži!
Miran

Objavljeno: To Avg 02, 2016 11:53 pm
Napisal/-a igorp8
Cene so kar precej navite, še najbolj se mi zdi ugoden ford in morda tudi vw.

Menjalnik mora biti ročni ali morebiti ne?


Imajo pa vsi listnate vzmeti ali je že kaka izjema(udobje)? :roll: :roll: :roll:
Glede forda 2,2tdci; dokler ne zagrabi je res nemiren potem pa trže( vsaj kombi je tako) :D :D :D

lp

Objavljeno: Sr Avg 03, 2016 7:05 pm
Napisal/-a jereb
Mislim da imajo vsi listnate. Nova Navara ima vijačne ampak ni nič bolj udobna.

Objavljeno: Sr Avg 03, 2016 7:38 pm
Napisal/-a miran
igorp8 napisal/-a:....
Glede forda 2,2tdci; dokler ne zagrabi je res nemiren potem pa trže( vsaj kombi je tako) :D :D :D

lp


Kako je narejen motor in menjalnik pri Fordu Rangerju -> ne vem. A vem, da je kombi Ford Transit (imam letnik 2015 z močnejšim 2,2 l motorjem - 114 kW) za speljevanja v klanec navaden jajc! Slabši, kot je bil 425 kubični Spaček!
Motor, ko enkrat zadiha, res super vleče in pospešuje, a za speljevanje v klanec (brez spodrsavanja sklopke) z nižjimi obrati je čista nula. Če je tak Ranger, potem je za vožnjo po terenu in vleko težje prikolice zanič.
Toliko, ker si sam omenil kombi.
Miran

Objavljeno: Sr Avg 03, 2016 7:46 pm
Napisal/-a gregor
Sem enako slišal glede kombija in prikolice.

Objavljeno: Če Avg 04, 2016 11:17 am
Napisal/-a marolt 4x4
jaz z 3.2 rangerjem kamot vlečem prikolico in bivalnik. Ko je polno naložen ma celo manšjo porabo kot polno naložen 2,2.

Bi ti pa lažje svetovali, če bi opredelil koliko si pripravljen dat za pick upa.

jaz sm včerej registriru mojga rangerja 3,2.
Polni kasko je prišel manj kot 500€
cestnina za evro5 motor pa 76 €
da boš mal vedu kaki so stroški

Objavljeno: Če Avg 04, 2016 8:00 pm
Napisal/-a igorp8
....

Bi ti pa lažje svetovali, če bi opredelil koliko si pripravljen dat za pick upa.


Tam okoli 15000, seveda rajši manj.

Objavljeno: Pe Avg 05, 2016 10:47 am
Napisal/-a marolt 4x4
Evo v takem rangu boš dobil zelo dobro Nissan Navaro, toyoto hilux, pa mogoče kakega zelo opuljenega forda rangerja.

Objavljeno: Sr Avg 17, 2016 12:29 pm
Napisal/-a bine
jereb napisal/-a:Mislim da imajo vsi listnate. Nova Navara ima vijačne ampak ni nič bolj udobna.


Ravno danes jo imam na testu. Novo Navaro namreč.
Nisem strokovnjak in mehankar, ampak razlika med staro (imam letnik 2008, 215.000km) in novo je velika ravno zaradi zadnjih vzmeti.

Notranjost je še bolj našminkana (kabinske lučke so sicer zanič, oz. minimalno svetijo :roll: ), zunanja ogledala so manjša in vsaj desno še bolj popači oddaljenost (morda se motim, bom še bolj natančno vrgel uč).

Pospeški na AC so boljši, jasno, saj je več konjev :oops: ... glede porabe ne morem nič rečt.
Parkirna kamera ZELO uporabna (to sem najbolj pogrešal), navigacija izboljšana (hvala bogu za touch screen, da ni več treba iskati črke s kobajagi joystickom) ... v kabini se mi zdi malenkost manj prostora (zadaj še nisem sedel) ... in kot kaže bom kar zamenjal 8) ... če bo cenitev stare ustrezna
:twisted:

Objavljeno: Sr Avg 17, 2016 12:54 pm
Napisal/-a mamut
kolega prodaja

Nissan Navara D40
2007
edini lastnik
145000 km
servisirano vse po spisku,
vožena po cesti

+ safari snorkel
+ ome vzmetenje + 5 cm
+ dodaten set gum

10.500 eur

041 625 132

Objavljeno: Sr Avg 17, 2016 3:18 pm
Napisal/-a Hribovc
Jaz imam Mazdo BT-50 z 2,5 litrskim turbo dizlom in 140 konji. Iz lastnih izkušenj povem, da je moči dovolj za delo, ne pa za dirko.

Imam manjšo hribovsko kmetijico, ki je premajhna, da bi kupil traktor in prevelika, da bi bil brez vsakega stroja. Zato delam z BTjko. Vsako leto gremo v gozd in pripravimo okoli 25 prostorninskih metrov kurjave (okoli 20 kubičnih metrov lesa), ki jo nato zvozimo domov. Jaz z motorko podiram, žena z BTjko zvitla in zvleče na depo, tam razžagamo, nato pride sosed s traktorjem in cepilcem, da scepi, potem pa z BTjko in prikolico zvozimo domov. Pozimi pa nataknem gor plug in počistim tistih 250 metrov do glavne ceste. Vmes pa še ostali prevozi: na Gorenjsko po krompir (blizu Šenčurja je po 100€ za eno tono - saj se mi ne splača doma obdelovati zemljo...), pa koruzni zdrob (blizu Ajdovščine je po 200€ za eno tono), pa cement iz doline gor v te naše hribe, pa zidake, pa še kakšna usluga komu... Vedno je kaj.

Ena tona na kasonu in pol tone v prikolici je vsak mesec nekajkrat. In se lepo spodobno pelje, le zadnje vzmeti so za moje pojme rahlo premehke, ker se avto zadaj kar usede. Je pa res, da tudi ena tona tovora ni malo...

Pa tudi prikolica s 2,4 tonami tovora (+ 600 kg lastne teže) gre občasno "na potep". No, pri taki obremenitvi se teža kar dobro čuti: konec koncev je kompozicija vsega skupaj težka okroglih 6 ton! S tako obremenitvijo se pač ne gre na rally, ampak se pelje malo bolj umirjeno.

Ker imam na kasonu trdo nadgradnjo, sem si spodaj naredil iz cevi dodatno ogrodje in tako dobil 3 metre dolg strešni nosilec, ki zdrži 300 kg. Jasno, da s 300 kg na strehi ne grem podirat hitrostne rekorde po Baški grapi. Z umirjeno vožnjo pa sem zvozil kar precej tovora na tej strehi. Pa tudi šest metrov dolge cevi se je dalo lepo peljati tam zgoraj...

Močno pa pogrešam blokado diferenciala. Sredinskega nima, tako da ni stalnega štirikolesnega pogona (ne smeš pozabit izklopit, ko prideš do asfalta, da se kaj ne polomi). Zadaj naj bi bila nekakšna samodejna 70% zapora, a ni vredna, da jo pes poščije. No, mogoče, če gre za kakšnega garjavega cucka... Za vgradit spodobno blokado pa 1000€ po osovini ni zadosti (in naš družinski proračun zaenkrat tega še ni odobril...). Upoštevati je treba, da ima avto precej dolgo medosno razdaljo. Tam, kjer Lada Niva pride brez blokade diferenciala, pridem jaz samo s pomočjo vitla...

Glede vitla pa takole: dobi se "osnovna plošča", ki jo priviješ spodaj na šasijo, na njo pa montiraš vitlo. Če nimaš ravno dveh nerodnih rok in če imaš vsaj malo delavnice, narediš sam doma. Problem nastane samo, ker so pri Mazdi BT-50 zaradi turbota dodali še intercooler, ki ga Mazda B-2500 nima. Če hočeš dobiti dovolj prostora za vitlo, moraš predelati nosilce in cevi od intercoolerja. Vsaj pri moji BTjki je bilo tako, ko smo noter "stišali" štiritonskega Warna. Glede na to, da je Ford Ranger enak, je najbrž tam enaka zgodba...

Aja, še poraba: začnimo malo drugače. Nihče od vas ni tak, da bi zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, potem pa cel dan z motorko gozdaril. Je res? Torej je jasno, da tisti fizikalni zakon o energiji drži: energija ne more iz nič nastati! Zdaj pa poraba: ko smo šli na počitnice in vlekli počitniško prikolico za seboj (pet metrov dolga Adrija), je bila poraba poštenih 9 litrov (nekaj manj kot 9,5 litra). Ko pa vsakič za Novo leto seštejem litre, ki sem jih natočil in preštejem kilometre, ki sem jih v tem letu prevozil, pa rata povprečje 16,5 litra na 100 km. Čeprav, resnici na ljubo, pri pluženju snega in pri delu v gozdu bi moral šteti delovne ure, ne pa kilometre. In ko peljem kak večji tovor iz doline gor v te naše hribe, tudi ne more biti majhna poraba (dol prazen, gor poln...).

Toliko na kratko, če pa koga zanima kaj več, pa naj kar vpraša

Objavljeno: Sr Avg 17, 2016 8:53 pm
Napisal/-a bine
Glede nove Navare: nic vec nima senzorja zunanje temperature :roll:
Pri vsem sminkeraju touch screen zaslona, tega ni vec....pa gre za eno najkoristnejsih informacij! :?
Menda je mozno vgrsditi naknadno...

Objavljeno: Sr Avg 17, 2016 9:34 pm
Napisal/-a jereb
bine napisal/-a:
jereb napisal/-a:Mislim da imajo vsi listnate. Nova Navara ima vijačne ampak ni nič bolj udobna.


Ravno danes jo imam na testu. Novo Navaro namreč.
Nisem strokovnjak in mehankar, ampak razlika med staro (imam letnik 2008, 215.000km) in novo je velika ravno zaradi zadnjih vzmeti.

:twisted:


Jaz sem se vozil po cestah po katerih se največ vozim in nisem opazil nobene razlike, da bi bila nova zaradi vzmetenja kaj bolj udobna. So pa sedeži bolj udobni.
Ocenili so mi jo tako dobro, da je ne bom menjal. :twisted:

Objavljeno: Če Avg 18, 2016 8:36 am
Napisal/-a bine
Meni se zdi, da se bolje vozi... sploh tisto poplesavanje (prazne) riti, ki je v prejšnji kar opazno, se tukaj ne dogaja.
Je pa nekoliko manj prostora, imam volan skoraj na kolenih, kljub maksimalnih odmikih volana in sedeža.
Tudi meni so mojo ocenili tako, da me je minilo, še posebej, če upoštevam, da je bila komplet veriga menjana pred 50k km, motor pa praktično obnovljen januarja letos.
In nov pokrov (kabina) kesona stane 3700eur ... mojo Navaro (2008, 215k km, max. oprema) pa so ocenili na 8500.

Po drugi strani pa je poraba na moji relaciji skoraj 2 litra manjša, kot jo imam sedaj.
Pri 30k km letno, je to 6k eurov :shock: ... in če k temu dodam še verjetnost, da bo šel menjalnik v naslednjem letu... je po svoje tudi razumljiva tako nizka ocena.

Bom šel pogledat še novega HiLuxa, morda še Forda in oktobra pride Amarok.... čeprav je Ford spet najbrž pol leta dobavni rok, HiLux pa vprašanje, če so kaj izboljšali prostornost kabine, ali pa bom imel spet volan med nogama, da je to nevarno neuporabno.

Objavljeno: Če Avg 18, 2016 11:37 am
Napisal/-a kloshar
bine napisal/-a:
Po drugi strani pa je poraba na moji relaciji skoraj 2 litra manjša, kot jo imam sedaj.
Pri 30k km letno, je to 6k eurov :shock:


Bolj 600 ne pa 6k eurov....

Objavljeno: Če Avg 18, 2016 12:32 pm
Napisal/-a bine
:oops: sem imel sprva namen napisati komentar o 10 letnem prihranku, pa sem se zaplezal :roll: :D

Objavljeno: So Avg 20, 2016 2:50 am
Napisal/-a paničar
Mene pa zanima,ali ima nova Navara sredinski diferencial?

Objavljeno: So Avg 20, 2016 6:30 am
Napisal/-a Hribovc
Negativno.

Tako kot vsi poltovornjaki ima tudi najnovejša Navara priklopljiv zadnji pogon BREZ sredinskega diferenciala, kar pomeni, da štirikolesnega pogona ne smeš uporabljati na utrjeni podlagi, ker lahko kaj polomiš...

Objavljeno: So Avg 20, 2016 8:28 am
Napisal/-a jereb
Mislim, da imajo edino eni amaroki stalni štirikolesni pogon in posledično sredinski diferencial.

Objavljeno: So Avg 20, 2016 11:20 am
Napisal/-a mamut
Hribovc napisal/-a:Negativno.

Tako kot vsi poltovornjaki ima tudi najnovejša Navara priklopljiv zadnji pogon BREZ sredinskega diferenciala, kar pomeni, da štirikolesnega pogona ne smeš uporabljati na utrjeni podlagi, ker lahko kaj polomiš...



Ne bo v celoti držalo:

nekateri modeli ...
L200 ima sredinski diff
Amarok tudi

vsi Defender pick upi tudi ...

pa verjetno še kakšen.

Nima ga Navara, Hilux, D-max, ...

Objavljeno: So Avg 20, 2016 4:09 pm
Napisal/-a kekeck
Ali nima Ranger tudi sredinskega diferenciala?