Kateri pick up do 2500 ccm

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Ne Avg 21, 2016 8:51 am

mamut napisal/-a:
Hribovc napisal/-a:Negativno.

Tako kot vsi poltovornjaki ima tudi najnovejša Navara priklopljiv zadnji pogon BREZ sredinskega diferenciala, kar pomeni, da štirikolesnega pogona ne smeš uporabljati na utrjeni podlagi, ker lahko kaj polomiš...



Ne bo v celoti držalo:

nekateri modeli ...
L200 ima sredinski diff
Amarok tudi

vsi Defender pick upi tudi ...

pa verjetno še kakšen.

Nima ga Navara, Hilux, D-max, ...


Dobro, Defender ima itak svojo osnovo, ki izhaja iz spodobnega terenca, tako da, ja, njega sem zgrešil.

Za Amaroka sem zamešal - nima reduktorja, ne pa sredinskega diferenciala. Se opravičujem.

Za L-200 pa res nisem vedel. Se moram še enkrat prepričat.

Ford Ranger ga pa nima. Tako kot Nissan Navara, Toyota Hilux, Mazda BT-50, Tata Xenon,...
Nazadnje spremenil Hribovc, dne Po Avg 22, 2016 9:03 am, skupaj popravljeno 2 krat.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Avg 22, 2016 8:46 am

Amarok ima reduktor.
Vsaj tako piše na spletni strani:
http://www.vw-gospodarska.si/Modeli/ama ... 09_4motion

Je pa takole "od oka" Amarok kakšnih 15% dražji od Navare.

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Avg 22, 2016 9:24 am

Sem se odpravil v Kromberk na servis povprašat, kaj je na stvari. In dobil odgovore:

Dvokolesno gnana različica (pogon na zadnji kolesi) je namenjena bolj ali manj tistim, ki kanijo Amaroka uporabljati v delovne namene, priklopljiv štirikolesni pogon pa bo izbral tisti kupec, ki bo iz različnih razlogov, naj gre za potrebe ali le za zabavo, zahteval najboljše terenske zmogljivosti.

Priklopljiv štirikolesni pogon, ki je prepoznaven po rdeči štirici v napisu 4Motion na zadku, ima, jasno, togo zvezo pri razdelitvi pogona med obe osi, poleg tega pa je opremljen tudi z reduktorjem. Volkswagen pri tem ponuja tudi paket čvrstejših zadnjih (listnatih) vzmeti za večje obremenitve (brez doplačila); takrat zmore Amarok obremenitev do 1.147 kilogramov, odvisno od različice.

Ne glede na vrsto pogona pa ima Amarok elektronsko zaporo diferencialov med pogonskimi kolesi, za doplačilo pa je na voljo tudi mehanska zapora zadnjega diferenciala, ki pa – vklopljena – seveda izključuje delovanje elektronske zapore.

Poleg omenjenih ponuja še tretjo različico, in sicer stalen štirikolesni pogon s Torsnovim diferencialom v sredini.

Pri tem gre za osnovno delitev motornega navora 40 : 60, se pravi 40 odstotkov na prednjo in 60 na zadnjo os.

Stalen pogon z mehanskim Torsnom se je že pošteno izkazal, samo v tem koncernu že od 80. let prejšnjega stoletja, ko je začel svojo kariero v Audijih. Njegova dobra stran je, da vozniku v vsakem trenutku zagotavlja največjo stopnjo aktivne varnosti ne glede na vremenske razmere oziroma podlago pod kolesi, pri tem pa vse skupaj deluje samodejno.


Tako. Toliko o Amaroku. Ima torej tri verzije: dvokolesni pogon, priklopljiv štirikolesni (brez sredinskega diferenciala) in stalni štirikolesni pogon (Torsnov diferencial). Pač odvisno od modela, ki ga izbereš.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 51 gostov