Vitel zadaj
Vitel zadaj
Živjo!
A imaš lahko dva vitla?
Danes sem namreč videl legendarnega Hiluxa iz leta 1990, ki je imel tudi zadaj vitel.
Je to sploh dovoljeno?
Hvala!
A imaš lahko dva vitla?
Danes sem namreč videl legendarnega Hiluxa iz leta 1990, ki je imel tudi zadaj vitel.
Je to sploh dovoljeno?
Hvala!
Nekateri lahko imajo celo več kot dva.
Mamut ima celo skladišče vitlov.
Sosed ga ima na legendarnem imtju zadaj.
Pravi, da je dovoljeno.
Predlagam, da kontaktiraš uporabnika waso na pickup bivalniki forumu.
On je nedolgo nazaj videl enega tujca, ki je preko A-droga imel priklopljen zadaj kar cel avto in je potem nekaj spraševal okoli, kako je to. Morda ti on lahko pomaga.
Mamut ima celo skladišče vitlov.
Sosed ga ima na legendarnem imtju zadaj.
Pravi, da je dovoljeno.
Predlagam, da kontaktiraš uporabnika waso na pickup bivalniki forumu.
On je nedolgo nazaj videl enega tujca, ki je preko A-droga imel priklopljen zadaj kar cel avto in je potem nekaj spraševal okoli, kako je to. Morda ti on lahko pomaga.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
DonFelipe napisal/-a:Za traktorje vem in dostikrat vidim gozdarke verzije, ki ga imajo
Na terencu pa tega nisem nikoli videl razen na kakšnih tekmovanjih.
Sem prebral in videl tudi pri nas že vlečne drogove za avtodome in dodatna vozila, predvsem v času turistične sezone.
Verjetno si tudi nekje že prebral, da je sex čudovita svtar.
And on the 8th day God created Land Rover
compadre napisal/-a:Verjetno si tudi nekje že prebral, da je sex čudovita svtar.
To nevem, ker se omenjenih umazanih igric ne grem!
Vem da je to samo zguba časa, živcev in denarja ter da padajo naivneži na to finto!
Verjemi mi, da je precej lepših in bolj koristnejših zadev kot te umazane igrice za mentalno zaostale!
Je torej vitel zadaj dovoljen ali mora biti prekrit?
vitel zadaj
Nekje sem prebral da je vitel zadaj dovoljen samo pod pogojem da je prekrit z vodotesno ponjavo.
Verjetno ti bodo odgovorili, da dokler imaš potrdilo o strokovni vgradnji, je čisto vseeno, kam ga vgradiš. Ko sem jaz spraševal za vitel spredaj, na kaj gledajo pri vgradnji, mi je možakar odgovoril, da je važno samo to, da ima vitel certifkat (da je vitel) in da imaš potrdilo o strokovni vgradnji alias račun.
In verjetno je podobno tudi zadaj.
Vprašaj in obvesti tudi nas
In verjetno je podobno tudi zadaj.
Vprašaj in obvesti tudi nas
Vitlo imaš lahko spredaj, zadaj in tudi od strani, če češ. Nekateri jih imajo celo na kasonu, da si tovor potegnejo noter.
Zadeva je čisto enostavna: če je vgrajen znotraj gabaritov vozila brez kakšne hude predelave (1), potem homologacija ni potrebna. Lahko, če vztrajaš, vseeno vpišejo v kartonček, potrebno pa ni. Če pa je zadaj izpostavljen izven gabaritov tovarniško sestavljenega vozila oz. opraviš večji poseg (1), da ga zmontiraš, potem je predelavo potrebno homologirati.
(1) - če v šasijo zvrtaš štiri luknje, da z vijaki pritrdiš nosilno ploščo, na kateri je pritrjeno vitlo in zvrtaš še luknjo v odbijač, da nanj montiraš uvodnico za jekleno vrv ter na koncu ko končaš iz zadnjega odbijača gleda zgolj kavelj jeklene vrvi, je to manjša predelava. Če pa razrečeš nekaj pločevine, da dobiš prostor, je pa že potrebna homologacija. Tudi če premikaš prostor za registrsko tablico, se je dobro zapeljati mimo. Najbrž ni potrebno razlagati, da če na zadnji odbijač narediš podaljšek pol metra in nanj vitlo ter zato podaljšaš avto za pol metra, tega brez TUV certifikata legalno ne boš spravil na cesto... Tudi če z notranje strani razrežeš šasijo in prevariš in skrojiš nosilce na drugačen način, zato, da dobiš prostor znotraj gabaritov vozila, to ne bo šlo enostavno skozi...
Zadeva je čisto enostavna: če je vgrajen znotraj gabaritov vozila brez kakšne hude predelave (1), potem homologacija ni potrebna. Lahko, če vztrajaš, vseeno vpišejo v kartonček, potrebno pa ni. Če pa je zadaj izpostavljen izven gabaritov tovarniško sestavljenega vozila oz. opraviš večji poseg (1), da ga zmontiraš, potem je predelavo potrebno homologirati.
(1) - če v šasijo zvrtaš štiri luknje, da z vijaki pritrdiš nosilno ploščo, na kateri je pritrjeno vitlo in zvrtaš še luknjo v odbijač, da nanj montiraš uvodnico za jekleno vrv ter na koncu ko končaš iz zadnjega odbijača gleda zgolj kavelj jeklene vrvi, je to manjša predelava. Če pa razrečeš nekaj pločevine, da dobiš prostor, je pa že potrebna homologacija. Tudi če premikaš prostor za registrsko tablico, se je dobro zapeljati mimo. Najbrž ni potrebno razlagati, da če na zadnji odbijač narediš podaljšek pol metra in nanj vitlo ter zato podaljšaš avto za pol metra, tega brez TUV certifikata legalno ne boš spravil na cesto... Tudi če z notranje strani razrežeš šasijo in prevariš in skrojiš nosilce na drugačen način, zato, da dobiš prostor znotraj gabaritov vozila, to ne bo šlo enostavno skozi...
Hribovc, jaz pa mislim, da legalno nimaš kaj doma vrtat v šasijo.
To je le nosilna konstrukcija.
Donfelipe, a si poklical LPP? Kako si rešil dilemo, kaj si izvedel?
To je le nosilna konstrukcija.
Donfelipe, a si poklical LPP? Kako si rešil dilemo, kaj si izvedel?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
miran napisal/-a:Jaz sem na (nekoč) mojega Rimlna montiral in homologiral vitel zadaj.
Zanimivo!
A to si imel na avtodomarskem Dailyju?
Nazadnje spremenil DonFelipe, dne So Jul 16, 2016 11:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 125 gostov