Pozdravljeni
Rabim mnjenje glede predelave in menjave motorja iz bencinarja v diesla.
KJE?
KAKO?
KAKŠNA PAPIROLOGIJA?
CENA OKVIRNA?
Vsakega komentarja bom vesel.
PREDELAVA JEEPA WRANGLER BENCIN/DIESEL
predidevam da je v bencinarju vse lepo in prav razen motorja na bencin. Mas pa se enga dizela ko je vse razen motorja zanic tut js sem imel vcasih take ideje. iz moje strani ce mas cas denar prostor in zivce za slovensko birokracijo pol kr pogumno naprej. ce samo polovica od kterga od nastetih pogojev ni ispolnjen raj ne. sicer je pa to moje mnenje. trenutno mam sam dnar druga pa ne pa velik uspeha
Re: PREDELAVA JEEPA WRANGLER BENCIN/DIESEL
Vsak, ki bi rad imel čistokrvnega terenca, obenem pa porabo 5/100 je kreten! Prespal je ure fizike in aerodinamoke!
Kakšen je to Wrangler pa diesel? Že 2,5 bencinar je šmoren in sramota za Wranglerja.
Wrangler za off road, clio1.5dci pa za daily drive........ne kupuj jajc, če nimaš za benz.
Upam, da si mojega tudi..........mona. Taki bi še najraje imeli golfov diesel 1.6, porabo 4/100 obenem pa še 37" gume, obe šperi, dva winča,dva gasilna aparata, dva tripmastra, zlato uro in fontano.
Če te pa resno zanima, ti dam številko od frenda na hrvaškem, ki je to res naredil, in mu je danes žal. Ti bo povedal isto, kot jaz, da je bil takrat še mlad, naiven in neumen..........
Kakšen je to Wrangler pa diesel? Že 2,5 bencinar je šmoren in sramota za Wranglerja.
Wrangler za off road, clio1.5dci pa za daily drive........ne kupuj jajc, če nimaš za benz.
HOTBUCHER napisal/-a:Vsakega komentarja bom vesel.
Upam, da si mojega tudi..........mona. Taki bi še najraje imeli golfov diesel 1.6, porabo 4/100 obenem pa še 37" gume, obe šperi, dva winča,dva gasilna aparata, dva tripmastra, zlato uro in fontano.
Če te pa resno zanima, ti dam številko od frenda na hrvaškem, ki je to res naredil, in mu je danes žal. Ti bo povedal isto, kot jaz, da je bil takrat še mlad, naiven in neumen..........
-
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm
Začnimo s homologacijo:
časi, ko si popadel prvi motor, ki ti je prišel v roke in ga stiščal v avto ter homoligiral in registriral, so minili...
Če boš menjal motor, mora biti od istega proizvajalca, pa še proizvajalec ti mora dati potrdilo, da se sme zamenjati motorja. Ker teoretično je lahko karoserija za bencinarja drugačna od karoserije za dizla in naši birokrati ne dajo blagoslova, če nimaš potrdila vsaj od pooblaščenega servisa, če ne celo od generalnega uvoznika, da se sme zamenjati. Drugače ne bo šlo skozi homologacijo.
Če dobiš ta dokument, potrebuješ še račun pooblaščenega serviserja, s katerim dokazuješ, da je zadeva strokovno vgrajena. Tega ne moreš sam doma opraviti, pa čeprav bi lahko naredil celo boljše...
Torej, za homologacijo te predelave moraš imeti original račun novega motorja, potrdilo od pooblaščenega serviserja (ali celo generalnega uvoznika), da je menjava dovoljena in račun pooblaščenega servisa, da je zadeva strokovno opravljena. Potem je homologacija samo formalni postopek, ki je zaključen v največ desetih delovnih dnevih.
časi, ko si popadel prvi motor, ki ti je prišel v roke in ga stiščal v avto ter homoligiral in registriral, so minili...
Če boš menjal motor, mora biti od istega proizvajalca, pa še proizvajalec ti mora dati potrdilo, da se sme zamenjati motorja. Ker teoretično je lahko karoserija za bencinarja drugačna od karoserije za dizla in naši birokrati ne dajo blagoslova, če nimaš potrdila vsaj od pooblaščenega servisa, če ne celo od generalnega uvoznika, da se sme zamenjati. Drugače ne bo šlo skozi homologacijo.
Če dobiš ta dokument, potrebuješ še račun pooblaščenega serviserja, s katerim dokazuješ, da je zadeva strokovno vgrajena. Tega ne moreš sam doma opraviti, pa čeprav bi lahko naredil celo boljše...
Torej, za homologacijo te predelave moraš imeti original račun novega motorja, potrdilo od pooblaščenega serviserja (ali celo generalnega uvoznika), da je menjava dovoljena in račun pooblaščenega servisa, da je zadeva strokovno opravljena. Potem je homologacija samo formalni postopek, ki je zaključen v največ desetih delovnih dnevih.
-
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm
Re: PREDELAVA JEEPA WRANGLER BENCIN/DIESEL
AŁIEN napisal/-a:Vsak, ki bi rad imel čistokrvnega terenca, obenem pa porabo 5/100 je kreten! Prespal je ure fizike in aerodinamoke!
Kakšen je to Wrangler pa diesel? Že 2,5 bencinar je šmoren in sramota za Wranglerja.
Wrangler za off road, clio1.5dci pa za daily drive........ne kupuj jajc, če nimaš za benz.HOTBUCHER napisal/-a:Vsakega komentarja bom vesel.
Upam, da si mojega tudi..........mona. Taki bi še najraje imeli golfov diesel 1.6, porabo 4/100 obenem pa še 37" gume, obe šperi, dva winča,dva gasilna aparata, dva tripmastra, zlato uro in fontano.
Če te pa resno zanima, ti dam številko od frenda na hrvaškem, ki je to res naredil, in mu je danes žal. Ti bo povedal isto, kot jaz, da je bil takrat še mlad, naiven in neumen..........
tocno tako. Offroad masina ko pije po10 litrou.... Good luck!
Next-Gen Jeep Wrangler to Get Diesel, Hybrid Powertrains
http://blog.caranddriver.com/next-gen-j ... wertrains/
In v čem je problem z dizlom razen tega da smrdi???
http://blog.caranddriver.com/next-gen-j ... wertrains/
In v čem je problem z dizlom razen tega da smrdi???
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 85 gostov