Zdravo
Včeraj sem naredil servis in malo pogledal podvozje, ker opažam nekje v ozadju pokanje, ko prevozim npr ležečega policaja.
Puše v panhardih in ostalih rokah (razen sprednjih) so še original.
Avto ima 164.000km Patrol Y60
KAtere puše izbrati. Ali poliuretanske npr OME ali kaj drugega in za kje vse jih rabim?
Nove so le v sprednjih rokah, ker ko sem avto dvignil sem dal ekscentrične od OME-ja.
Ima kdo kakšen uporaben napotek, kako pristopiti.
Menjava puš Patrol
JA sej sva že mal debatirala.
Stvar je taka.
- On jih je zagovarjal (OME) pa ima po daljši turi vse fuč. No ja niso glih nove. Originalne pa mu lepo funkcionirajo. No sej llohk tud sam pove ))
- na patrol forumu je potekala debata, kjer jih večina kao izkušenih navija za original. BAje da so manj trde in dlje zdržijo.
- kolega Avstralec (Zoltan), ki ima oziroma je imel po moje najbolj zrihtan patrol v Australiji pravi da so PU OME zakon
- nek japonec s katerim tudi včasih kako debato užgem (pravi picajzelj in razturač) je dal not original
No tukaj pa bi rad še kako vašo izkušnjo.
Stvar je taka.
- On jih je zagovarjal (OME) pa ima po daljši turi vse fuč. No ja niso glih nove. Originalne pa mu lepo funkcionirajo. No sej llohk tud sam pove ))
- na patrol forumu je potekala debata, kjer jih večina kao izkušenih navija za original. BAje da so manj trde in dlje zdržijo.
- kolega Avstralec (Zoltan), ki ima oziroma je imel po moje najbolj zrihtan patrol v Australiji pravi da so PU OME zakon
- nek japonec s katerim tudi včasih kako debato užgem (pravi picajzelj in razturač) je dal not original
No tukaj pa bi rad še kako vašo izkušnjo.
http://shop.traction4x4.it/category.php ... +Y61~.html
Prevoženo že nešteto km + vsa tekmovanja pri nas in v tujini
in to že več let
LP, Andrej
Prevoženo že nešteto km + vsa tekmovanja pri nas in v tujini
in to že več let
LP, Andrej
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; 235/85x16 Malatesta Kaiman ali BFGoodrich 33x10.5 R15 KM2
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; BFGoodrich 33x12.5 R15
NISSAN Patrol GR 2.8 TD Y60; BFGoodrich 33x12.5 R15
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jst imam večino puš OME PU, ki pa so sedaj v Tuniziji razpadle eno za drugo. Puše so v veliki meri počile, bom pripel še kakšno sliko.
Moram pa priznati, da so bile že na avtu ko sem ga kupil, zato je vrjetnost da so bile dotrajane, kar precejšnja.
Problem originalnih gumijastih puš je edino v tem, kar po telefonu nisva rekla David, da ne prenesejo velikih artikulacij, vsaj ne dolgoročno, ker jih enostavno strga. Za normalno uporabo so ok, za kaj bolj resnega(dirke, avti z povečanim hodom amortizerjev, itd...) žal ne.
Glede pokanja...težko definirat, brez da bi slišal, sumim pa lahko le nekje obrabljeno pušo, ali napako na zavorah.
Moram pa priznati, da so bile že na avtu ko sem ga kupil, zato je vrjetnost da so bile dotrajane, kar precejšnja.
Problem originalnih gumijastih puš je edino v tem, kar po telefonu nisva rekla David, da ne prenesejo velikih artikulacij, vsaj ne dolgoročno, ker jih enostavno strga. Za normalno uporabo so ok, za kaj bolj resnega(dirke, avti z povečanim hodom amortizerjev, itd...) žal ne.
Glede pokanja...težko definirat, brez da bi slišal, sumim pa lahko le nekje obrabljeno pušo, ali napako na zavorah.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov