Pozdravljeni,
Zamenjal sem rezervoar na nisanu patrolu 3.0 y61 l 2001.
Zdaj pa mi po določenem času cca po5minutah vrže v rezervni program in avto ne gre nikamor. Nato ugasnem avto in ponovno prižgem in avto dela normalno. Čez par minut pa spet vrže v rezervni program in avto ne gre nikamor. Kot da ne bi dobil dovolj nafte Oziroma kot da bi bil nekje zrak. Kadi.
Se komu sanja. Vse smo pregledali...vse ok.
Hvala za komentarje in Lp
Jernej
Se komu sanja
2.8 z elektronsko pumpo delal podobno...
Vzrok zelo majhna luknjica na dovodni cevi ki je prerjavela.
Tik preden pride gumjasta cev nataknjena na njo.
Jaz sem za test vrgel plovec ven in na obe cevi dal konec bakrene cevi direkt v tank.
Zna bit pri teb isto, glede na to da si tam okoli šlatal.
Vzrok zelo majhna luknjica na dovodni cevi ki je prerjavela.
Tik preden pride gumjasta cev nataknjena na njo.
Jaz sem za test vrgel plovec ven in na obe cevi dal konec bakrene cevi direkt v tank.
Zna bit pri teb isto, glede na to da si tam okoli šlatal.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Na cevi v tanku po mojem ni problem. Tam ni rje. Rjavi tistih par cm ki je zunaj.
Če je poln tank, je manj višinske razlike kot če je prazen. Zato se problem pojavi samo kadar je tank bolj prazen-zaradi večje razlike v višini večji podtlak in bolj zrak zraven vleče.
Če je poln tank, je manj višinske razlike kot če je prazen. Zato se problem pojavi samo kadar je tank bolj prazen-zaradi večje razlike v višini večji podtlak in bolj zrak zraven vleče.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov