Najprej en lep pozdrav! Sem nov na vaših straneh, ki so zelo zanimive in poučne. Tudi sam mam Nivo 1.7i letnik 96.
Zdaj pa problem! Zakaj mi motor sam od sebe dviga in spušča obrate, tudi ko je na delovni temperaturi. Tudi ne vžge brez gasa.
Na pomoč!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
S čem se pa lahko lonc zabije? Pa ni šala - sej u mašini ni nič takega velkega, da bi lahko zafilal cev al pa lonc.
LP
Nebivedu
P.S. Men tut pred križiščem recimo, ko stojim padejo obrati na nulo in avto crkne, pa moram mal zaug povlečt, da stoji na 1000 obratih, pol pa skače od 900 do 1100. Kaj bi blo pa to?
LP
Nebivedu
P.S. Men tut pred križiščem recimo, ko stojim padejo obrati na nulo in avto crkne, pa moram mal zaug povlečt, da stoji na 1000 obratih, pol pa skače od 900 do 1100. Kaj bi blo pa to?
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Izpuh je dimnik in kot vse dimnike, bi moral pucati tudi izpuh, a ga na žalost kar pogosto, tudi zaradi zamašenosti vzame vrag ( ne vem kako pa to poteka pri LR-jih).
Veliko avtomobilov pa samo regulira vrtljaje motorjev in to odvisno od velikih porabnikov, kot so klima,gretje,ventilator in seveda temperature motorja.
Da pa obrati pskakujejo je pa lahko tudi treba kaj naštelat, recimo forgazer.
Veliko avtomobilov pa samo regulira vrtljaje motorjev in to odvisno od velikih porabnikov, kot so klima,gretje,ventilator in seveda temperature motorja.
Da pa obrati pskakujejo je pa lahko tudi treba kaj naštelat, recimo forgazer.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov