Alternator
Alternator
Danes se mi je prižgala lučka za akumolator in motor. Čez nekaj časa je lučka za akumolator vgasnila, za motor pa je še naprej gorela, ko pa sem odklopo akumolator in nazaj priklopo, pa je blo vse vredu.
Akumolator mi polni z 13,5 - 14 V. To je seveda premalo in bom mogo alternator menjat. Zdaj pa vprašanje:
montirani mam dve vitli, zadaj ca. 1200 kg, spredaj ca. 6000 kg in mislim, da mi vitle uničujejo alternator. Ta je star leto in pol. Obstaja kakšen alternator, ki ni tako občutljiv na tako veliko porabo elektrike.
Htel sem si montirat še en akumolator, pa so mi majstri odsvetovali, ker bom alternator s tem uničil.
Vozim pa Tojoto Hilux 3,0 avt., letnik 2007
Akumolator mi polni z 13,5 - 14 V. To je seveda premalo in bom mogo alternator menjat. Zdaj pa vprašanje:
montirani mam dve vitli, zadaj ca. 1200 kg, spredaj ca. 6000 kg in mislim, da mi vitle uničujejo alternator. Ta je star leto in pol. Obstaja kakšen alternator, ki ni tako občutljiv na tako veliko porabo elektrike.
Htel sem si montirat še en akumolator, pa so mi majstri odsvetovali, ker bom alternator s tem uničil.
Vozim pa Tojoto Hilux 3,0 avt., letnik 2007
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Kolk bi pa rad da alternator polni? 20V?? Cisto vredu deluje ce mene prasas...
In tudi vitel nima nic z alternatorjem....vitel ti kvecjemu ob pogostem vitlanju unicuje baterijo, ker alternator ne uspe v kratkem casu dopolnit kapaciteto. Pa se to resis ce vsake tolko avto mal na polnilec priklopis da dofilas do konca...
In tudi vitel nima nic z alternatorjem....vitel ti kvecjemu ob pogostem vitlanju unicuje baterijo, ker alternator ne uspe v kratkem casu dopolnit kapaciteto. Pa se to resis ce vsake tolko avto mal na polnilec priklopis da dofilas do konca...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
alternator je narejen v ozadju z ščetkami,regulator napetosti in z dijodno plosco. dijodna plosca ima delovanje A. Regulator napetosti miri tok V. Ce je prevec V zmanjša tok. ce je premalo toka v batariji regulator se odpre do 14.2v.
probaj zamenjat samo regulator pa bo stvar delela.
probaj zamenjat samo regulator pa bo stvar delela.
NO TURBO NO FUN
Alternator polni od 13,5-14,5v kar je pod in nad je problem z regulatorjem,obstajajo pa izjeme.. ce imas preveliko napetost in ti ne polni je problem lahko tudi z diodo, vendar če je kaj narobe z diodo ti lučka nebi gorela, možne so le pomožne diode..
v tvojem primeru ko ti skače napetost je verjetno regulator..
P.s: lahko das not 200a alternator iz kakega audija..če ti jota dovoli
v tvojem primeru ko ti skače napetost je verjetno regulator..
P.s: lahko das not 200a alternator iz kakega audija..če ti jota dovoli
nissan tractor 3.3sdt
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 135 gostov