Dvig podvozja

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

Dvig podvozja

OdgovorNapisal/-a Samo » Ne Jan 04, 2004 8:23 pm

Za nasvet - kaj se na trgu dobi sem sicer vprašal že Marolta, a me zanimajo tudi mnenja drugih (sicer mi še ni odgovoril, a to razumem - jaz tudi ne delam med prazniki ;) ).
Ker se je izkazalo, da je Jimny malce prenizek, bi ga želel malo dvigniti. 2 cm bom dobil z MT gumami (večjih ne želim dajati gor, ker ne želim daviti 80 konj pod pokrovom), nekaj malega pa bi rad dvignil še vzmetenje: 2 cm bi bil minimum (če v tovarni niso všeti kaj dosti rezerve v blatnikih), a ker sem že ene parkart popraskal (res da tudi z diferencialom, a tudi z obeso in vlečno kljuko), bi si želel še kakšen cm več. Torej: avto bi dvignil za 2 do 4 inče (kar je 5 do 10 cm - da vam ne bo treba računati :) ). Jimny ima dve togi aksi in 4 listne vzmeti. Kitov za dvigovanje je precej - in precej različnih (nove listne vzmeti, kombinacija z vijačnimi vzmetmi in Panhartovimi drogovi,...) Kaj se splača in kaj ne, da se avto ne bi potem grozno obnašal? Malo se bojim samo natakniti še ene vijačne vzmeti, ki avto le dvignejo, vzmetenje pa je potem....?

LP
Samo

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » Po Jan 05, 2004 11:12 am

Samo, Marolt ti bo lahko, podobno kot meni, na socialno varianto dvignil avto, s tem boš ohranil podobne vozne lastnosti. Skrbi me le nagib, saj je Jimny zelo ozek oziroma imam le tak občutek, zato ti priporočam lift za max. 5 mogoče celo 7 cm. Pomisli pa tudi na distančnike na kolesah, da bo avto imel širši kolotek in tudi stabilnejši.
Cenejša varianta je za začetek še najbolje, saj bi bilo škoda zmetati cel kup denarja, potem pa avto sploh ne bi bil stabilen in normalno vozen.

LP
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Jan 05, 2004 12:21 pm

In kaj je "socialna varianta"? Dvig karoserije (body lift), s katerim ne pridobiš ravno vsega (pridobiš pa višino :) ), a vzmetenje ostane nedotaknjeno, ali distančniki za vzmeti (lift shackles), s katerimi se dvigne tudi šasija, a tvegaš čudno obnašanje avtomobila?

LP
Samo

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Po Jan 05, 2004 2:11 pm

Samo, se mi zdi da se bi težko zmenla na forumu kar te zanima, predlagam da se dol usedemo in zmenmo.
Ob kakem laškem bomo tud pogruntali kaj bi blo najboljš pa kako se bo obnašalo.

lp
Janez


aja lahko pa me pokličeš na 041690004
Slika

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Jan 05, 2004 9:54 pm

Po vsej verjetnosti se bom odločil za "podložene fedre" - ja, kakor mi je rekel Marolt, ima Jimny vijačne vzmeti in ne listnatih - sem preveril tudi sam danes in drži :oops: . Razlog: poceni, malo rizika za majhne lifte (le za 4 ali 5 cm), ter tudi relativno enostavno snemljivo, če to želiš.
Jutri dam avto na servis in ker nisem nikjer našel mer vzmeti, bom naročil, da naj mi ta mehanik še pomeri notranji in znanji premer vzmeti.
Sedaj pa me še zanima:
- Videl sem, da nekateri vzmeti podlagajo na vrhu, drugi spodaj. Odvisno od avta ali je vseeno? (no, celo za isti avto se da dobiti take za na vrhu in take za spodaj)
- Nekateri distančniki so narejeni iz aluminija, drugi iz plastike. Kaj je bolje? Katero plastiko uporabiti? (če je bolje iz plastike, seveda)

LP
Samo

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Po Jan 05, 2004 10:26 pm

Ko sem jih jaz delal, so bili aluminjasti dragi, iz zelene plastike za ležaje pa so mi škripali. Iz črne plastike (polietilen) so pa ok. Čeprav nekateri pravijo da je premehka in premalo vzdržljiva je pri meni BP.
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Po Jan 05, 2004 10:40 pm

Kje si nabavil plastiko in kdo ti je to delal? Rabiš za to stružnico ali kaj drugega?
Mogoče v mojem slučaju aluminij ne bi bil tako zelo drag, saj bi rabil material debeline 6 do 7 cm. Se bom pozanimal tudi to.

LP
Samo

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » To Jan 06, 2004 12:21 pm

Jaz sem plastiko naročil iz maribora, postružil pa sem jo sam pri lokalnem drejarju.
Vse skupaj sem že enkrat napisal tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=80
Aluminij pa ti zna tudi škripati.
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
miha
Prispevkov: 415
Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miha » To Jan 06, 2004 12:48 pm

Plastiko imajo v vseh kovinarskih boljših trgovinah, izdeluje pa jo Akripol Trebnje.
To pa naj vam namontira kakšen mehanika a la Marolt, ker potem lahko sledi še cel kup kakšne navlake za spremenit, da ne boste vozili z zategnjeno ročno zavoro, strganimi zavornimi cevmi, odtrganimi blažilci, zvitimi stabilizatorji in še kaj bi se našlo, a ja pa tuljenju kardana in križov zaradi večjih kotov pri prenosu.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !

Dobri planinski čevlji.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov