Za nasvet - kaj se na trgu dobi sem sicer vprašal že Marolta, a me zanimajo tudi mnenja drugih (sicer mi še ni odgovoril, a to razumem - jaz tudi ne delam med prazniki ).
Ker se je izkazalo, da je Jimny malce prenizek, bi ga želel malo dvigniti. 2 cm bom dobil z MT gumami (večjih ne želim dajati gor, ker ne želim daviti 80 konj pod pokrovom), nekaj malega pa bi rad dvignil še vzmetenje: 2 cm bi bil minimum (če v tovarni niso všeti kaj dosti rezerve v blatnikih), a ker sem že ene parkart popraskal (res da tudi z diferencialom, a tudi z obeso in vlečno kljuko), bi si želel še kakšen cm več. Torej: avto bi dvignil za 2 do 4 inče (kar je 5 do 10 cm - da vam ne bo treba računati ). Jimny ima dve togi aksi in 4 listne vzmeti. Kitov za dvigovanje je precej - in precej različnih (nove listne vzmeti, kombinacija z vijačnimi vzmetmi in Panhartovimi drogovi,...) Kaj se splača in kaj ne, da se avto ne bi potem grozno obnašal? Malo se bojim samo natakniti še ene vijačne vzmeti, ki avto le dvignejo, vzmetenje pa je potem....?
LP
Samo
Dvig podvozja
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Samo, Marolt ti bo lahko, podobno kot meni, na socialno varianto dvignil avto, s tem boš ohranil podobne vozne lastnosti. Skrbi me le nagib, saj je Jimny zelo ozek oziroma imam le tak občutek, zato ti priporočam lift za max. 5 mogoče celo 7 cm. Pomisli pa tudi na distančnike na kolesah, da bo avto imel širši kolotek in tudi stabilnejši.
Cenejša varianta je za začetek še najbolje, saj bi bilo škoda zmetati cel kup denarja, potem pa avto sploh ne bi bil stabilen in normalno vozen.
LP
Cenejša varianta je za začetek še najbolje, saj bi bilo škoda zmetati cel kup denarja, potem pa avto sploh ne bi bil stabilen in normalno vozen.
LP
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Po vsej verjetnosti se bom odločil za "podložene fedre" - ja, kakor mi je rekel Marolt, ima Jimny vijačne vzmeti in ne listnatih - sem preveril tudi sam danes in drži . Razlog: poceni, malo rizika za majhne lifte (le za 4 ali 5 cm), ter tudi relativno enostavno snemljivo, če to želiš.
Jutri dam avto na servis in ker nisem nikjer našel mer vzmeti, bom naročil, da naj mi ta mehanik še pomeri notranji in znanji premer vzmeti.
Sedaj pa me še zanima:
- Videl sem, da nekateri vzmeti podlagajo na vrhu, drugi spodaj. Odvisno od avta ali je vseeno? (no, celo za isti avto se da dobiti take za na vrhu in take za spodaj)
- Nekateri distančniki so narejeni iz aluminija, drugi iz plastike. Kaj je bolje? Katero plastiko uporabiti? (če je bolje iz plastike, seveda)
LP
Samo
Jutri dam avto na servis in ker nisem nikjer našel mer vzmeti, bom naročil, da naj mi ta mehanik še pomeri notranji in znanji premer vzmeti.
Sedaj pa me še zanima:
- Videl sem, da nekateri vzmeti podlagajo na vrhu, drugi spodaj. Odvisno od avta ali je vseeno? (no, celo za isti avto se da dobiti take za na vrhu in take za spodaj)
- Nekateri distančniki so narejeni iz aluminija, drugi iz plastike. Kaj je bolje? Katero plastiko uporabiti? (če je bolje iz plastike, seveda)
LP
Samo
Jaz sem plastiko naročil iz maribora, postružil pa sem jo sam pri lokalnem drejarju.
Vse skupaj sem že enkrat napisal tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=80
Aluminij pa ti zna tudi škripati.
LP Ludwig
Vse skupaj sem že enkrat napisal tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=80
Aluminij pa ti zna tudi škripati.
LP Ludwig
God shave the queen...
- miha
- Prispevkov: 415
- Pridružen: So Nov 08, 2003 3:33 pm
- Kraj: Gabrovka GPS N46° 00' ,E15° 00'
- Kontakt:
Plastiko imajo v vseh kovinarskih boljših trgovinah, izdeluje pa jo Akripol Trebnje.
To pa naj vam namontira kakšen mehanika a la Marolt, ker potem lahko sledi še cel kup kakšne navlake za spremenit, da ne boste vozili z zategnjeno ročno zavoro, strganimi zavornimi cevmi, odtrganimi blažilci, zvitimi stabilizatorji in še kaj bi se našlo, a ja pa tuljenju kardana in križov zaradi večjih kotov pri prenosu.
To pa naj vam namontira kakšen mehanika a la Marolt, ker potem lahko sledi še cel kup kakšne navlake za spremenit, da ne boste vozili z zategnjeno ročno zavoro, strganimi zavornimi cevmi, odtrganimi blažilci, zvitimi stabilizatorji in še kaj bi se našlo, a ja pa tuljenju kardana in križov zaradi večjih kotov pri prenosu.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !
Dobri planinski čevlji.
Dobri planinski čevlji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov