Land Rover - Defender 90 2.5 td5
Land Rover - Defender 90 2.5 td5
Pozdravljeni,
zanimam se za omenjeni avto in sicer bolj kot ne me zanima koliko se zadeve rade kvarijo pri omenjenem modelu in kako je z deli?
Malo sem že gledal okoli glede tega avta ampak bi bilo super slišati še tukaj kakšno besedo na to temo.
Gledam pa cca. letnike okrog 2000.
Kakšni nasveti na kaj biti pozoren in tako naprej?
najlepša hvala.
zanimam se za omenjeni avto in sicer bolj kot ne me zanima koliko se zadeve rade kvarijo pri omenjenem modelu in kako je z deli?
Malo sem že gledal okoli glede tega avta ampak bi bilo super slišati še tukaj kakšno besedo na to temo.
Gledam pa cca. letnike okrog 2000.
Kakšni nasveti na kaj biti pozoren in tako naprej?
najlepša hvala.
Compadre ti je dal link do klrs foruma. Tam boš izvedel vse o vozilu, morebitnih težavah, nakupu rezervnih delov, itn. Saj ne da si na napačnem forumu, le na prej omenjenem je veliko tako ali drugače izkušenih lastnikov defov.
Pa Summita se izogibaj v velikem loku ... Če se že moraš peljati mimo njih ok, nikarte pa ne zavijaj na njihovo dvorišče. Dragi so kot žefran, plus, da nimajo osnovnega pojma (beri znanja) o vozilih, ki jih sicer servisirajo.
Pa Summita se izogibaj v velikem loku ... Če se že moraš peljati mimo njih ok, nikarte pa ne zavijaj na njihovo dvorišče. Dragi so kot žefran, plus, da nimajo osnovnega pojma (beri znanja) o vozilih, ki jih sicer servisirajo.
LazyBones napisal/-a:summit pravi, da je pleh alu in da ne rjavi in podobno in da je zelo vzdržjiva in robustna zadeva.... me pa zanima mnenje poznavalcev, da mi ne prodajajo samo bučke...
Japajade. Karoserija je alu, šasija pa želez. In na stikih se alu in želez ne razumeta najbolj, dolgoročno! Da je robustna, zagotovo. Vzdržljiva pa bi se dal debatirat v nedogled.
LR forum je kul za tehnični info, mehaniko. Glede nasveta za nakup pa kapavem. Gre za entuziaste in njihovo mnenje je praviloma vedno na strani LR-jev. Če ti pogosti mehanski problemi predstavljajo izziv potem sanjaj dalje o LR-ju. Drgač se pa mal razglej še za ostalimi prepoznavnimi znamkami tega segmenta vozil. Beri forume, raziskuj, bodi vedoželjen, naredi domačo nalogo.
Ogleduješ legendo,
ki ima nedvomno status in trdno pozicijo v segmentu 4x4 vozil.
Japajade. Karoserija je alu, šasija pa želez. In na stikih se alu in želez ne razumeta najbolj, dolgoročno!
- Govoriš na pamet. Če so stiki ustrezno zaščiteni potem ni nikakršnih težav.
Da je robustna, zagotovo. Vzdržljiva pa bi se dal debatirat v nedogled.
- Valjda. Vsak mesar svojo klobaso hvali.
LR forum je kul za tehnični info, mehaniko. Glede nasveta za nakup pa kapavem. Gre za entuziaste in njihovo mnenje je praviloma vedno na strani LR-jev.
- Česar ne boš srečal pri ljubiteljih drugih znamk. E Dimen, Dimen ... LR-je vozijo entuziasti, medtem ko preostale znamke ?... ccc
Če ti pogosti mehanski problemi predstavljajo izziv potem sanjaj dalje o LR-ju. Drgač se pa mal razglej še za ostalimi prepoznavnimi znamkami tega segmenta vozil. Beri forume, raziskuj, bodi vedoželjen, naredi domačo nalogo.
- No, no Dimen ... mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih. Težava je izključno v tem (kar spet velja za vse znamke) kdo, kako, itn. je pred teboj upravljal z vozilom.
- Govoriš na pamet. Če so stiki ustrezno zaščiteni potem ni nikakršnih težav.
Da je robustna, zagotovo. Vzdržljiva pa bi se dal debatirat v nedogled.
- Valjda. Vsak mesar svojo klobaso hvali.
LR forum je kul za tehnični info, mehaniko. Glede nasveta za nakup pa kapavem. Gre za entuziaste in njihovo mnenje je praviloma vedno na strani LR-jev.
- Česar ne boš srečal pri ljubiteljih drugih znamk. E Dimen, Dimen ... LR-je vozijo entuziasti, medtem ko preostale znamke ?... ccc
Če ti pogosti mehanski problemi predstavljajo izziv potem sanjaj dalje o LR-ju. Drgač se pa mal razglej še za ostalimi prepoznavnimi znamkami tega segmenta vozil. Beri forume, raziskuj, bodi vedoželjen, naredi domačo nalogo.
- No, no Dimen ... mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih. Težava je izključno v tem (kar spet velja za vse znamke) kdo, kako, itn. je pred teboj upravljal z vozilom.
Nazadnje spremenil tracar, dne So Jan 09, 2016 11:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Tracer, u bistvu večinoma soglašaš.
"Če so stiki ustrezno zaščiteni..." Torej niso in so kot si namignil s tvojim zapisom potencialni problem. Glupa lastnost aluminija je, da ko začne oksidirat razpade v prah. Pleh je velik bolj hvaležen za popravila.
"Vsak mesar svojo klobaso hvali. "
Točno o tem sem govoru, ko sm napisu glede LR foruma. Objektivnost je vprašljiva. In zato je ravno ta forum pravo mesto za slična vprašanja.
" LR-je vozijo entuziasti, "
Jp soglašam. Pa je to prednost oz. prevaga pri nakupni odločitvi?? Zarad entuziastov, vernikov v dušo avta, Defe še vedno videvamo na cestah, hvala! Ampak to še ne pomen, da so tehnični biser. U bistvu so jih pred kratkim nehal delat. Verjetno z razlogom, ane? Bi reku, da zaradi prevelikega razkoraka med price preformance.
"..mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih.."
Tale je pa mal za lase prvlečena. Kerih drugih vozilih? Torej, če tko misliš pol še nisi nič druzga vozu k LR. Vabljen, da poskusiš.
Tko k je Compadre napisu. Debata je zato, da jih bomo bolj razumel. Za popolno razumevanje, ga je treba živet in vozit! Ali je sleherni pripravljen tvegati pa je verjetno rdeča nit tele teme.
"Če so stiki ustrezno zaščiteni..." Torej niso in so kot si namignil s tvojim zapisom potencialni problem. Glupa lastnost aluminija je, da ko začne oksidirat razpade v prah. Pleh je velik bolj hvaležen za popravila.
"Vsak mesar svojo klobaso hvali. "
Točno o tem sem govoru, ko sm napisu glede LR foruma. Objektivnost je vprašljiva. In zato je ravno ta forum pravo mesto za slična vprašanja.
" LR-je vozijo entuziasti, "
Jp soglašam. Pa je to prednost oz. prevaga pri nakupni odločitvi?? Zarad entuziastov, vernikov v dušo avta, Defe še vedno videvamo na cestah, hvala! Ampak to še ne pomen, da so tehnični biser. U bistvu so jih pred kratkim nehal delat. Verjetno z razlogom, ane? Bi reku, da zaradi prevelikega razkoraka med price preformance.
"..mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih.."
Tale je pa mal za lase prvlečena. Kerih drugih vozilih? Torej, če tko misliš pol še nisi nič druzga vozu k LR. Vabljen, da poskusiš.
Tko k je Compadre napisu. Debata je zato, da jih bomo bolj razumel. Za popolno razumevanje, ga je treba živet in vozit! Ali je sleherni pripravljen tvegati pa je verjetno rdeča nit tele teme.
Tracer, u bistvu večinoma soglašaš.
"Če so stiki ustrezno zaščiteni..." Torej niso in so kot si namignil s tvojim zapisom potencialni problem. Glupa lastnost aluminija je, da ko začne oksidirat razpade v prah. Pleh je velik bolj hvaležen za popravila.
- Dimen, ok. Priznal kaj? Da ostala vozila, ki niso iz aluminija pa ne rjavijo? V kolikor si skrben lastnik ni oksidacije, kot ni prerjavenja pri nealuminjstih vozilih. Drži ali ne? Odgovori samo na to.
"Vsak mesar svojo klobaso hvali. "
Točno o tem sem govoru, ko sm napisu glede LR foruma. Objektivnost je vprašljiva. In zato je ravno ta forum pravo mesto za slična vprašanja.
- koliko LR-jev si imel? Po pisanju sodeč niti enega. Še bolj žalostno je, da nisi prebral niti enega posta na klrs forumu, saj v nasprotnem primeru ne bi pisal takšnih debilan kot jih. Vzami si čas, natakni očala in črkuj. Prišel boš do tega, da nismo true beliverji in zapriseženi omejenci, temveč vsakega posvarimo/opozorimo kaj vse ga čaka.
" LR-je vozijo entuziasti, "
Jp soglašam. Pa je to prednost oz. prevaga pri nakupni odločitvi?? Zarad entuziastov, vernikov v dušo avta, Defe še vedno videvamo na cestah, hvala! Ampak to še ne pomen, da so tehnični biser. U bistvu so jih pred kratkim nehal delat. Verjetno z razlogom, ane? Bi reku, da zaradi prevelikega razkoraka med price preformance.
- predvsem je tvoja pogruntavščina z entuziasti in lastništvom LR-ja. Pa dajva še malo slovnice. Pomen besede entuziázem -zma m (ā) velika navdušenost, zavzetost za kaj: kadar je govoril o glasbi, so vsi občudovali njegov entuziazem; v svojem poklicu je delal z entuziazmom; ustvarjalni, verski entuziazem; entuziazem filmskih amaterjev ... Zakaj smo lahko samo latniki LR-jev boš vedel samo ti. Ampak če tako praviš, OK.
Bistvo - še ena nerazgledanost. Prenehali so z izdelavo Defov (PAZI oz PREBERI po 70 LETIH), čeprav jih bodo za tretji svet delali še naprej - tako kot Nissane in Toyote. In če je zate vse kar je LR enako def, potem si klasično zaplankan srceparajoči voznik japonca ali pa amera.
"..mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih.."
Tale je pa mal za lase prvlečena. Kerih drugih vozilih? Torej, če tko misliš pol še nisi nič druzga vozu k LR. Vabljen, da poskusiš.
- še ena nerazgledanost in klasična slovenska omejenost. Misliš, če ti ne voziš LR-ja, da ostali nismo vozili česa drugega kot le LR? Da ti razširim malo obzorja, z dvema tovarniško novima Nissanoma sem imel več mehanskih težav kot kadarkoli z LR-ji. Sploh tale z mehanskimi je odlična. Čestitke. Le ne širi svojih pogledov naprej ker se boš osmešil.
Tko k je Compadre napisu. Debata je zato, da jih bomo bolj razumel. Za popolno razumevanje, ga je treba živet in vozit! Ali je sleherni pripravljen tvegati pa je verjetno rdeča nit tele teme.
- Rdeča nit, vsaj zate je v tem, da pljuvaš, čeprav nimaš ne sline, ne zob, da bi pljunek letel.
Amen
P.S. Razpravo nadaljujeva, ko boš upoštevanja vreden sogovornik.
"Če so stiki ustrezno zaščiteni..." Torej niso in so kot si namignil s tvojim zapisom potencialni problem. Glupa lastnost aluminija je, da ko začne oksidirat razpade v prah. Pleh je velik bolj hvaležen za popravila.
- Dimen, ok. Priznal kaj? Da ostala vozila, ki niso iz aluminija pa ne rjavijo? V kolikor si skrben lastnik ni oksidacije, kot ni prerjavenja pri nealuminjstih vozilih. Drži ali ne? Odgovori samo na to.
"Vsak mesar svojo klobaso hvali. "
Točno o tem sem govoru, ko sm napisu glede LR foruma. Objektivnost je vprašljiva. In zato je ravno ta forum pravo mesto za slična vprašanja.
- koliko LR-jev si imel? Po pisanju sodeč niti enega. Še bolj žalostno je, da nisi prebral niti enega posta na klrs forumu, saj v nasprotnem primeru ne bi pisal takšnih debilan kot jih. Vzami si čas, natakni očala in črkuj. Prišel boš do tega, da nismo true beliverji in zapriseženi omejenci, temveč vsakega posvarimo/opozorimo kaj vse ga čaka.
" LR-je vozijo entuziasti, "
Jp soglašam. Pa je to prednost oz. prevaga pri nakupni odločitvi?? Zarad entuziastov, vernikov v dušo avta, Defe še vedno videvamo na cestah, hvala! Ampak to še ne pomen, da so tehnični biser. U bistvu so jih pred kratkim nehal delat. Verjetno z razlogom, ane? Bi reku, da zaradi prevelikega razkoraka med price preformance.
- predvsem je tvoja pogruntavščina z entuziasti in lastništvom LR-ja. Pa dajva še malo slovnice. Pomen besede entuziázem -zma m (ā) velika navdušenost, zavzetost za kaj: kadar je govoril o glasbi, so vsi občudovali njegov entuziazem; v svojem poklicu je delal z entuziazmom; ustvarjalni, verski entuziazem; entuziazem filmskih amaterjev ... Zakaj smo lahko samo latniki LR-jev boš vedel samo ti. Ampak če tako praviš, OK.
Bistvo - še ena nerazgledanost. Prenehali so z izdelavo Defov (PAZI oz PREBERI po 70 LETIH), čeprav jih bodo za tretji svet delali še naprej - tako kot Nissane in Toyote. In če je zate vse kar je LR enako def, potem si klasično zaplankan srceparajoči voznik japonca ali pa amera.
"..mehanskih problemov je ravno toliko kot pri drugih vozilih.."
Tale je pa mal za lase prvlečena. Kerih drugih vozilih? Torej, če tko misliš pol še nisi nič druzga vozu k LR. Vabljen, da poskusiš.
- še ena nerazgledanost in klasična slovenska omejenost. Misliš, če ti ne voziš LR-ja, da ostali nismo vozili česa drugega kot le LR? Da ti razširim malo obzorja, z dvema tovarniško novima Nissanoma sem imel več mehanskih težav kot kadarkoli z LR-ji. Sploh tale z mehanskimi je odlična. Čestitke. Le ne širi svojih pogledov naprej ker se boš osmešil.
Tko k je Compadre napisu. Debata je zato, da jih bomo bolj razumel. Za popolno razumevanje, ga je treba živet in vozit! Ali je sleherni pripravljen tvegati pa je verjetno rdeča nit tele teme.
- Rdeča nit, vsaj zate je v tem, da pljuvaš, čeprav nimaš ne sline, ne zob, da bi pljunek letel.
Amen
P.S. Razpravo nadaljujeva, ko boš upoštevanja vreden sogovornik.
Skrajni čas, da se sprožimo stari prdci.
LR je ikona! Kot vsaki ikoni mu marsikaj manjka, ima pa marsikaj, česar drugi nimajo.
Sem imel in šraufal LRja, ko vas večine še ni bilo na svetu , pa sem ga spet kupil kar nekaj destletij kasneje (a kaj, ko ga je žena prodala, še preden sem ga pripeljal domov), ko sem ga pa nazadnje hotel kupiti kakšnih 10 let nazaj, ga pa nisem - ker je bil za mojo razvajeno rit in stare kosti preveč neudoben. In sem kupil drugo ikono: LCjko.
Toliko, da se ve, da pišem delno tudi iz lastnih izkušenj.
Kvarijo se vsi! Rižotarji in angleži, pa španci in še kateri (upam, da se amerikanci ne).
In EDINA stvar, ki jo res zamerim LRju, je idiotsko pomanjkanje prostora za nogi pri levem volanu. Nič drugega! In hudo mi je, da ga ne delajo več!
Ko govorim o LRju, mislim seveda na Defa.
Howgh! Prdnil sem!
Miran
LR je ikona! Kot vsaki ikoni mu marsikaj manjka, ima pa marsikaj, česar drugi nimajo.
Sem imel in šraufal LRja, ko vas večine še ni bilo na svetu , pa sem ga spet kupil kar nekaj destletij kasneje (a kaj, ko ga je žena prodala, še preden sem ga pripeljal domov), ko sem ga pa nazadnje hotel kupiti kakšnih 10 let nazaj, ga pa nisem - ker je bil za mojo razvajeno rit in stare kosti preveč neudoben. In sem kupil drugo ikono: LCjko.
Toliko, da se ve, da pišem delno tudi iz lastnih izkušenj.
Kvarijo se vsi! Rižotarji in angleži, pa španci in še kateri (upam, da se amerikanci ne).
In EDINA stvar, ki jo res zamerim LRju, je idiotsko pomanjkanje prostora za nogi pri levem volanu. Nič drugega! In hudo mi je, da ga ne delajo več!
Ko govorim o LRju, mislim seveda na Defa.
Howgh! Prdnil sem!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
compadre napisal/-a:haha, v gostilni bi že padalo!
Ne bi. Ker se tepem izključno in samo z besedami. Pa daleč od užaljenosti. Le 'pavšalisti' mi gredo na moški spolni organ, še posebej, ko začno širiti svojo vero kot edino pravo - 'naš' forum je bolj objektiven od onega ... Izkušnje iz prve roke naj govorijo, ne pa nekakšne pavšalne ocene, ki jih je nekdo, nekje, nekoč slišal za tem ali onim šankom.
Bodimo toliko fer do ljudi, ki postavijo vprašanje/vprašanja, da se oglasimo takrat, ko jim na podlagi lastnih izkušenj lahko podamo koristne informacije.
Tako kot je zapisal Miran znajo biti Defi neudobni (podpišem takoj, zato pa obstaja Disco I. oz. II.) ... (od tu naprej iz izkušenj) Pozimi zna biti v njih mraz, poleti seveda vroče, stopalke so glede na poloćaj telesa zamaknjene v desno, v primeru širokoplečega voznika se le-ta večji del časa z ramenom naslanja na vrata, nadalje ima 90-ka za prednjimi sedeži steno (lahko jo odstraniš/zamenjaš), ki visokoraslim predstavlja težavo zaradi omejenega pomika sedeža, pri nameščenih MT pnevmatikah se nad 100 km/h težko pogovarjaš s sovoznikom - radio igra v teh primerih izključno vlogo zapolnitve potniške kabine (okras), itn. Def ima, v kolikor ga gledaš skozi prizmo udobnosti, oceno malo boljšo od kolesa (vendarle imaš streho nad glavo), a še enkrat, LR ni samo Def.
Kar se tiče motorjev; so (bili) najbolj cenjeni 300 TDi (najmanj občutljivi, da ne rečem že kar tovornjaško robustni, ki se znajo zavrteti tudi krepko čez pol milijona kilometrov, ne da bi se dotikal motorja), njihov naslednik TD5 pa je že mala razvajena pič..ica, saj so vanj nametali (za moj okus) preveč elektronike - kar zna biti težava, v kolikor je vozilo imela v lasti oseba, ki ni upoštevala osnovnih navodil vzdrževanja. Najhitreje se to vidi, če ob odključitvi kablov z računalnika (Def jih ima pod sovoznikovim sedežem, Dico II. pa pod motornim pokrovom poleg akumulatorja) iz njih priteče olje, motorno olje. To pomeni, da lastnik/voznik nikoli ni zamenjal kablov na injektorjih (menja se jih tam nekje med 20 in 30 tisoč kilometri) kar lahko pomeni težavo - olje 'napade' računalnik ... Pozitivna stran tega testa je, da hitro dobiš informacijo kdo je vozil bodisi Defa bodisi Disca in na podlagi tega ob nakupu zbijaš ceno. Mehanski sklopi so predimenzionirani, kar lahko pomeni samo eno (ob rednem vzdrževanju - menjavi olj kjer jih je potrebno menjati, mazanju križev, ko to zahtevajo, itn.) - v kolikor si jih uspel uničiti si lahko samo eno - kreten.
Plus pri LR-jih so relativno zelo dostopni (poceni) rezervni deli - razen pleha, in pa enostavna zasnova vozila, kar pomeni, da se lahko kaj hitro priučiš za mehanika pomočnika in kakšno stvar zamenjaš sam.
LazyBones, toliko za uvod. Več pa izveš (kot je zapisal Compadre) na KLRS forumu.
uf ste se pa razpisali konkretno
hvala za napotke glede defa. Šel sem gledat enega pa je mal problem, ki je streha slaba in noter kapla.... pleh zunaj je kot harmonika je en veselo drevesa zapenju po gmajni , podvozje in mašina sta super... števec ne dela ne za hitrost in temperaturo (me res zanima koliko to nanese v €€).
Vrata na voznikovi strani ne moreš odklepat/zaklepat- ključavnica... Zadnja vrata bodo kmalu padla stran... drugače pa načeloma OK =)
hvala še enkrat
hvala za napotke glede defa. Šel sem gledat enega pa je mal problem, ki je streha slaba in noter kapla.... pleh zunaj je kot harmonika je en veselo drevesa zapenju po gmajni , podvozje in mašina sta super... števec ne dela ne za hitrost in temperaturo (me res zanima koliko to nanese v €€).
Vrata na voznikovi strani ne moreš odklepat/zaklepat- ključavnica... Zadnja vrata bodo kmalu padla stran... drugače pa načeloma OK =)
hvala še enkrat
http://www.paddockspares.com/
https://www.famousfour.co.uk/
Samo za pokušino, da približno veš koliko kaj stane ... Pa Britpartovih delov ne glej ker je kakovost zelo vprašljiva.
https://www.famousfour.co.uk/
Samo za pokušino, da približno veš koliko kaj stane ... Pa Britpartovih delov ne glej ker je kakovost zelo vprašljiva.
He he
Streha pušča ja pa še kaj drugega ker dihti jih je malo.
Pleh kot harmonika ja itaki to je delovni stroj ne pa Tuareg za šminko.
Motor in podvozje OK itak to je glavno.
Avto si poštimaš in to za bol normalne pare kot kako Toyoto itd in potem veš kaj imaš.
Je pa res da ima ta legenda kljub temu da zgleda kot kup aluminija ceno uff.
Imel sem 2 Discota pa šekakega terenca prej samo ko zapelješ z Defom dol iz asfalta je tako, kot bi v knjigi obrnil list. Avto je narejen za teren. Pojdi do kakega kolega, ki ga ima pa pojdita kak krog pa boš videl in občutil kaj je Defender.
Streha pušča ja pa še kaj drugega ker dihti jih je malo.
Pleh kot harmonika ja itaki to je delovni stroj ne pa Tuareg za šminko.
Motor in podvozje OK itak to je glavno.
Avto si poštimaš in to za bol normalne pare kot kako Toyoto itd in potem veš kaj imaš.
Je pa res da ima ta legenda kljub temu da zgleda kot kup aluminija ceno uff.
Imel sem 2 Discota pa šekakega terenca prej samo ko zapelješ z Defom dol iz asfalta je tako, kot bi v knjigi obrnil list. Avto je narejen za teren. Pojdi do kakega kolega, ki ga ima pa pojdita kak krog pa boš videl in občutil kaj je Defender.
Nihče še ni napisal da ima ta avto pa res "dušo"
S tem se nas večina tolaži
S tem se nas večina tolaži
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Defender je gajba. Dobesedno.
Je hrupen, krampast, skoz nekje piha noter, ko je dež, si moker....
Pa vendar, poleg spačkovega citroena in hroščovega fauveja je pa le legenda. Z dušo.
Od 1948 leta do danes je obdržal večalimanj obliko enako in pravtako modularnost.
Če kdo išče finočo, z usnjem in klimo, potem tak avto ni pravi naslov.
Pa vendar, čeprav ni mesta za noge počivat med vožnjo pa sediš čisto ob šipi,
med volanom in stransko šipo ni lufta, se nič slabše ne pelješ kot v kakšnem šikimiki kvazi terencu.
Kakorkoli obrneš, je evropski terenec, ki ima odličen feedback z reezervnimi deli,
ki so (še vedno) cenovno zelo ugodni, za razliko neevropejci, za katere defakto kopij ni,
originali pa da te vrže na rit dragi (zato se pa veliko improvizira).
Kar se jaz vozim s temi angleži, morm rečt, da poštimam, pač kar je za poštimat, sproti vzdržujem,
in problemov nimam. Je treba dat avtu pač kar rabi in to je to. Pravzaprav to velja za vse.
Ali je LR dober avto ali slab? Hehe......
Slab terenc ne obstaja. Obstajajo samo slabi lastniki terencev. Neglede na znamko.
Kako boš z avtom delal, tako tu bo avto to vrača.
Avtorju teme; usedi se, zapelji se...pa ne en krog okoli bloka, to ni nič. Zapelji se pošteno, cel dan, on in off-road.
Najdi nekoga blizu tebe z def-om, ali pridi k meni na pivo ali tri, n koncu si pa lahko sam presodiš, če je def zate, ali ni.
Tehnične informacije lahko nabiraš na forumih, ali ti sede avto ali ne, ti pa lahko samo praksa pokaže.
Je hrupen, krampast, skoz nekje piha noter, ko je dež, si moker....
Pa vendar, poleg spačkovega citroena in hroščovega fauveja je pa le legenda. Z dušo.
Od 1948 leta do danes je obdržal večalimanj obliko enako in pravtako modularnost.
Če kdo išče finočo, z usnjem in klimo, potem tak avto ni pravi naslov.
Pa vendar, čeprav ni mesta za noge počivat med vožnjo pa sediš čisto ob šipi,
med volanom in stransko šipo ni lufta, se nič slabše ne pelješ kot v kakšnem šikimiki kvazi terencu.
Kakorkoli obrneš, je evropski terenec, ki ima odličen feedback z reezervnimi deli,
ki so (še vedno) cenovno zelo ugodni, za razliko neevropejci, za katere defakto kopij ni,
originali pa da te vrže na rit dragi (zato se pa veliko improvizira).
Kar se jaz vozim s temi angleži, morm rečt, da poštimam, pač kar je za poštimat, sproti vzdržujem,
in problemov nimam. Je treba dat avtu pač kar rabi in to je to. Pravzaprav to velja za vse.
Ali je LR dober avto ali slab? Hehe......
Slab terenc ne obstaja. Obstajajo samo slabi lastniki terencev. Neglede na znamko.
Kako boš z avtom delal, tako tu bo avto to vrača.
Avtorju teme; usedi se, zapelji se...pa ne en krog okoli bloka, to ni nič. Zapelji se pošteno, cel dan, on in off-road.
Najdi nekoga blizu tebe z def-om, ali pridi k meni na pivo ali tri, n koncu si pa lahko sam presodiš, če je def zate, ali ni.
Tehnične informacije lahko nabiraš na forumih, ali ti sede avto ali ne, ti pa lahko samo praksa pokaže.
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 179 gostov