Jeep Cherokee 2.5 td
Jeep Cherokee 2.5 td
Imam Jeep Cherokee 2.5 td letnik 2000 in zdaj v poletnih dneh se mi temperatura motorja dvigne na 100 do 110 stopin. Koliko bi morala bit temperatura v teh dneh.
-
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm
gregor napisal/-a:Kdaj je bil pa hladilnik nazadnje očiščen?
Točno tako!
In to zunaj in znotraj!
Včasih se hladilnik lahko skoraj povsem zabaše tudi notri, še zlasti, če so se uporabljale različne, med seboj nekompatibilne, vrste hladilnih tekočin. Ali pa navadna voda iz pipe - predvsem tam, kjer je dosti kamna v vodi (Obala, ...).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:gregor napisal/-a:Kdaj je bil pa hladilnik nazadnje očiščen?
Točno tako!
In to zunaj in znotraj!
Včasih se hladilnik lahko skoraj povsem zabaše tudi notri, še zlasti, če so se uporabljale različne, med seboj nekompatibilne, vrste hladilnih tekočin. Ali pa navadna voda iz pipe - predvsem tam, kjer je dosti kamna v vodi (Obala, ...).
Miran
Hladilnik zamenjal v torek, ker je puščal tako da je hladilnik nov, ali lahko zajebava senzor temperature, ki je na glavi.
Re: 2.5td
GPW1942 napisal/-a:a si pravilno nafilal in odzračil hladilnik?
najprej naliješ vodo direktno v hladilnik, nato pa še preko ekspanzijske posode.
Bla bla....ta motor se sam odzrači....naliješ direkt v expanzijo do mere, zalaufaš....počakaš da se ogreje in po potrebi doliješ. 1500 x prakticiral
Ko ga obremeniš in gre temp. gor je 90% tesnilo ali glava.
Re: 2.5td
lisko napisal/-a:GPW1942 napisal/-a:a si pravilno nafilal in odzračil hladilnik?
najprej naliješ vodo direktno v hladilnik, nato pa še preko ekspanzijske posode.
Bla bla....ta motor se sam odzrači....naliješ direkt v expanzijo do mere, zalaufaš....počakaš da se ogreje in po potrebi doliješ. 1500 x prakticiral
Ko ga obremeniš in gre temp. gor je 90% tesnilo ali glava.
Če bi bilo tesnilo ali glava potem bi tekočina izginjala ali ne
GPW1942 napisal/-a:sem tudi nsam tako mislil.
ampak pred časom se je en pregreval, pa smo vsi modrovali....nazadnje je pa par litrov vode nalil direkt v hladilnik. mimigrede, ekspanzija je bila polna.
se pač ni sam odzračil.
je pa ta možakar tudi prisoten tukaj na forumu.
lp, andrej
Sem že slišal dosti štorij okol tega....eni so celo vrtali luknje v ohišje termostat in dajali not čepe, da so odzračli....ma svašta. Original termostat ima not eno kuglico preko katere porine zrak in ta kuglica mora bit montirana na vrhu. Drugače potem res zabava....
In kot pravim sem pri mojem delal svašta pa nikol nisem rabil kaj kam nalivat...
meli če je okvara čisto na začetko še ni mus da bo zginjala....Pregreje se pa lih zaradi tega ker nardi zračni mehur v sistemu....
Glede izginjanja vode lahk potrdim, citroen se je pol leta grel, voda ni izginjala oz. mogoče kak deci na interval.
Potem je glava le počila toliko, da se je videlo na izpuhu.
Po menjavi glave se ni več grel.
Potem je glava le počila toliko, da se je videlo na izpuhu.
Po menjavi glave se ni več grel.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Še moje skromne izkušnje:
Na Isuzu mi je kar nekaj časa izginjala počasi hladilna tekočina, ko sem avto pošteno obremenil, se je kazalec začel nevano približevati mejni temperaturi. Nazadnje sem zamenjal tesnilo pri termostatu (staro se je spremenilo v drugo agregatno stanje ) in zadeva deluje.
Druga izkušnja je z mojim "hišnim ljubljenčkom" , kateri je napisal stop le vsakič, ko sem ga pošteno gnal po avtocesti in se nato ustavil (npr. na pumpi, rešpetlin kontroli, cestninski postaji, ....). Mehanik je zamenjal ekspanzijo, .... Na koncu je bilo tesnilo glave motorja krivo za nastale težave. Sedaj dela b.p.
Mojemu tretjemu avtu pa je crknil električni ventilator na hladilniku. Temperatura je porasla samo 1X in avto je takrat izgubil moč. Naslednji dan je funkcioniral normalno. Kljub temu smo ga peljali na servis, kjer so ugotovili, da se je ukrivila glava motorja, tesnilo, ipd. No, ko so vse uredili, avto sedaj dela
Če ti seka kompresija nazaj v sistem, lahko poizkusiš z enostavnim testom
Če sicer mehke cevi hladilnega sistem trše, kot bi sicer na občutek morale biti, obstaja verjetnost, da seka kompresija nazaj v sistem (cevi naj bi otrdele po tem, ko so bile enkrat izpostavljene kompresiji).
To je domači recept mehanika
Samo predajam modrost naprej. Za posledice ne odgovorajam
Na Isuzu mi je kar nekaj časa izginjala počasi hladilna tekočina, ko sem avto pošteno obremenil, se je kazalec začel nevano približevati mejni temperaturi. Nazadnje sem zamenjal tesnilo pri termostatu (staro se je spremenilo v drugo agregatno stanje ) in zadeva deluje.
Druga izkušnja je z mojim "hišnim ljubljenčkom" , kateri je napisal stop le vsakič, ko sem ga pošteno gnal po avtocesti in se nato ustavil (npr. na pumpi, rešpetlin kontroli, cestninski postaji, ....). Mehanik je zamenjal ekspanzijo, .... Na koncu je bilo tesnilo glave motorja krivo za nastale težave. Sedaj dela b.p.
Mojemu tretjemu avtu pa je crknil električni ventilator na hladilniku. Temperatura je porasla samo 1X in avto je takrat izgubil moč. Naslednji dan je funkcioniral normalno. Kljub temu smo ga peljali na servis, kjer so ugotovili, da se je ukrivila glava motorja, tesnilo, ipd. No, ko so vse uredili, avto sedaj dela
Če ti seka kompresija nazaj v sistem, lahko poizkusiš z enostavnim testom
Če sicer mehke cevi hladilnega sistem trše, kot bi sicer na občutek morale biti, obstaja verjetnost, da seka kompresija nazaj v sistem (cevi naj bi otrdele po tem, ko so bile enkrat izpostavljene kompresiji).
To je domači recept mehanika
Samo predajam modrost naprej. Za posledice ne odgovorajam
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov