Jeep Cherokee 2.5 td

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

Jeep Cherokee 2.5 td

OdgovorNapisal/-a meli » Ne Jul 05, 2015 1:14 pm

Imam Jeep Cherokee 2.5 td letnik 2000 in zdaj v poletnih dneh se mi temperatura motorja dvigne na 100 do 110 stopin. Koliko bi morala bit temperatura v teh dneh.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Jul 05, 2015 2:16 pm

Brez panike, je še v redu. Še zlasti, če je pri obremenjenem motorju.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Ne Jul 05, 2015 2:36 pm

Ni pri obremenjenem motorju, ampak po avtocesti 110 km/h po ravnini kolesa pa ima 33 12,5 15

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Jul 05, 2015 2:39 pm

to je obremenjen motor
And on the 8th day God created Land Rover

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Ne Jul 05, 2015 4:33 pm

Kaj če bi vlekel prikolico bi zakuhal aj ne

wrangler 2.5d
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm

OdgovorNapisal/-a wrangler 2.5d » Ne Jul 05, 2015 5:28 pm

Omenjenem motorjem se odpre termostat na 75 c,

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Ne Jul 05, 2015 9:10 pm

wrangler 2.5d napisal/-a:Omenjenem motorjem se odpre termostat na 75 c,



Kolk je potem delovna temperatura motorja

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Jul 06, 2015 12:17 am

78-82 se je men gibala....neodvisno od obremenitve.

Preveri termostat in visko sklopko na ventilatorju.

Če pa dela pritisk v raztezni ali meče celo vodo ven....pa je že poknila glava (pregreje se samo med obremenitvijo....drugač ima normalno temparaturo...) potem pa...

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Po Jul 06, 2015 6:01 am

Termostat sem že zamenjal, pa je isto, kako se previri visko

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

l

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Po Jul 06, 2015 10:51 am

Probaj brez termostata vzemiga vn

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jul 06, 2015 11:20 am

Kdaj je bil pa hladilnik nazadnje očiščen?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jul 06, 2015 12:10 pm

gregor napisal/-a:Kdaj je bil pa hladilnik nazadnje očiščen?

Točno tako!
In to zunaj in znotraj!
Včasih se hladilnik lahko skoraj povsem zabaše tudi notri, še zlasti, če so se uporabljale različne, med seboj nekompatibilne, vrste hladilnih tekočin. Ali pa navadna voda iz pipe - predvsem tam, kjer je dosti kamna v vodi (Obala, ...).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Po Jul 06, 2015 12:18 pm

miran napisal/-a:
gregor napisal/-a:Kdaj je bil pa hladilnik nazadnje očiščen?

Točno tako!
In to zunaj in znotraj!
Včasih se hladilnik lahko skoraj povsem zabaše tudi notri, še zlasti, če so se uporabljale različne, med seboj nekompatibilne, vrste hladilnih tekočin. Ali pa navadna voda iz pipe - predvsem tam, kjer je dosti kamna v vodi (Obala, ...).
Miran


Hladilnik zamenjal v torek, ker je puščal tako da je hladilnik nov, ali lahko zajebava senzor temperature, ki je na glavi.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Jul 06, 2015 12:54 pm

Kako si pa vodo not nalil? Se je kak mehurček zraka naredil za termostatom?
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

2.5td

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » To Jul 07, 2015 3:16 pm

a si pravilno nafilal in odzračil hladilnik?
najprej naliješ vodo direktno v hladilnik, nato pa še preko ekspanzijske posode.
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

Re: 2.5td

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Jul 08, 2015 1:07 am

GPW1942 napisal/-a:a si pravilno nafilal in odzračil hladilnik?
najprej naliješ vodo direktno v hladilnik, nato pa še preko ekspanzijske posode.


Bla bla....ta motor se sam odzrači....naliješ direkt v expanzijo do mere, zalaufaš....počakaš da se ogreje in po potrebi doliješ. 1500 x prakticiral :D

Ko ga obremeniš in gre temp. gor je 90% tesnilo ali glava.

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Sr Jul 08, 2015 10:04 am

sem tudi nsam tako mislil.

ampak pred časom se je en pregreval, pa smo vsi modrovali....nazadnje je pa par litrov vode nalil direkt v hladilnik. mimigrede, ekspanzija je bila polna.
se pač ni sam odzračil.
je pa ta možakar tudi prisoten tukaj na forumu.

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

Re: 2.5td

OdgovorNapisal/-a meli » Če Jul 09, 2015 5:50 am

lisko napisal/-a:
GPW1942 napisal/-a:a si pravilno nafilal in odzračil hladilnik?
najprej naliješ vodo direktno v hladilnik, nato pa še preko ekspanzijske posode.


Bla bla....ta motor se sam odzrači....naliješ direkt v expanzijo do mere, zalaufaš....počakaš da se ogreje in po potrebi doliješ. 1500 x prakticiral :D

Ko ga obremeniš in gre temp. gor je 90% tesnilo ali glava.


Če bi bilo tesnilo ali glava potem bi tekočina izginjala ali ne

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Jul 10, 2015 11:35 pm

GPW1942 napisal/-a:sem tudi nsam tako mislil.

ampak pred časom se je en pregreval, pa smo vsi modrovali....nazadnje je pa par litrov vode nalil direkt v hladilnik. mimigrede, ekspanzija je bila polna.
se pač ni sam odzračil.
je pa ta možakar tudi prisoten tukaj na forumu.

lp, andrej


Sem že slišal dosti štorij okol tega....eni so celo vrtali luknje v ohišje termostat in dajali not čepe, da so odzračli....ma svašta. Original termostat ima not eno kuglico preko katere porine zrak in ta kuglica mora bit montirana na vrhu. Drugače potem res zabava....

In kot pravim sem pri mojem delal svašta pa nikol nisem rabil kaj kam nalivat...

meli če je okvara čisto na začetko še ni mus da bo zginjala....Pregreje se pa lih zaradi tega ker nardi zračni mehur v sistemu....

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Jul 11, 2015 7:37 am

Glede izginjanja vode lahk potrdim, citroen se je pol leta grel, voda ni izginjala oz. mogoče kak deci na interval.
Potem je glava le počila toliko, da se je videlo na izpuhu.
Po menjavi glave se ni več grel.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » So Jul 11, 2015 9:56 am

Še moje skromne izkušnje:
Na Isuzu mi je kar nekaj časa izginjala počasi hladilna tekočina, ko sem avto pošteno obremenil, se je kazalec začel nevano približevati mejni temperaturi. Nazadnje sem zamenjal tesnilo pri termostatu (staro se je spremenilo v drugo agregatno stanje :) ) in zadeva deluje.
Druga izkušnja je z mojim "hišnim ljubljenčkom" :), kateri je napisal stop le vsakič, ko sem ga pošteno gnal po avtocesti in se nato ustavil (npr. na pumpi, rešpetlin kontroli, cestninski postaji, ....). Mehanik je zamenjal ekspanzijo, .... Na koncu je bilo tesnilo glave motorja krivo za nastale težave. Sedaj dela b.p.
Mojemu tretjemu avtu pa je crknil električni ventilator na hladilniku. Temperatura je porasla samo 1X in avto je takrat izgubil moč. Naslednji dan je funkcioniral normalno. Kljub temu smo ga peljali na servis, kjer so ugotovili, da se je ukrivila glava motorja, tesnilo, ipd. No, ko so vse uredili, avto sedaj dela :)

Če ti seka kompresija nazaj v sistem, lahko poizkusiš z enostavnim testom :)
Če sicer mehke cevi hladilnega sistem trše, kot bi sicer na občutek morale biti, obstaja verjetnost, da seka kompresija nazaj v sistem (cevi naj bi otrdele po tem, ko so bile enkrat izpostavljene kompresiji).
To je domači recept mehanika :)
Samo predajam modrost naprej. Za posledice ne odgovorajam :)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov