L.p.
Gre se za avto nissan patrol y60 2.8 td.
Avto je pocasi zgublal na moci in potem je laufal samo se pod prostim tekom, ko sem dodal malo gasa se avto ni hotel razvrtet. Se pravi bosch pumpa nagaja... dal sem jo obnovit, potem sem rekel da bom se sproti delal velik servis... zamenjal sem vsa olja in filtre... zobat jeremen in sponarje. Avto dal nazaj v fazo, predn sm ga vzgal sem probal na roke zavrtet masino da se prepricam ce se slucajno kam ne zadane. Da sem res siguren za fazo. Seveda se ni zadelo ker je avto v fazi tocno po crticah.
Vse sestavim nazaj kot mora biti, vzgem avto. Avto vzge in pod prostim tekom lepo lavfa. Uhh veselje...
Hja potem ko pa sem dodal cisto malo gasa je pa zacelo nekaj nabijat v masini. Ko se masina umiri pa spet normalno laufa...
Gasa nisem navil do kraja ampak cisto malo z obcitkom in se je ze slisalo ropotanje (kovinski zvok).
Pregledal se enkrat fazo... faza ok!
Odpru pokrov ventilov. Vse vidt ok.
Snel karter... nobenega lufta (gor dol)
Ni vidt da je zaribalo.
Mogoce znate kaj pomagat? Hvala
Ropotanje v masini
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Prvo kot prvo, avto ima hidravlične dročnike, na roke je teško doseči tolikšen tlak, da bi se dročniki napolnili. Zato tud ne primejo zadeve skupaj.
Če si 100% prepričan, da je faza ok, potem tudi ni rečeno da je bosch črpalka.
Podobne težave si imel že prej, torej.. kovinski zvok lahko povzroča tudi klenkanje v cilindrih...Kar pomeni lahko tudi slabe injektorje. Če si pumpo obnovil, bi ti svetoval še obnovo injektorjev...ali vsaj pregled le teh.
Druga stvar je lahko kakšna težava na dovodu goriva, kar pa ponavadi ne povzroča kovinskega zvoka... ali pa je možnost kakega problema z turbom? Malce že ugibam, ampak najprej bi posumil injektorje...
Ugodno reši in poročaj
Če si 100% prepričan, da je faza ok, potem tudi ni rečeno da je bosch črpalka.
Podobne težave si imel že prej, torej.. kovinski zvok lahko povzroča tudi klenkanje v cilindrih...Kar pomeni lahko tudi slabe injektorje. Če si pumpo obnovil, bi ti svetoval še obnovo injektorjev...ali vsaj pregled le teh.
Druga stvar je lahko kakšna težava na dovodu goriva, kar pa ponavadi ne povzroča kovinskega zvoka... ali pa je možnost kakega problema z turbom? Malce že ugibam, ampak najprej bi posumil injektorje...
Ugodno reši in poročaj
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Torej so bile moje domneve pravilne
Važno da si zrihtal!! Kolikšna je razlika zdej v porabi, ko imaš obnovljeno pumpo in injektorje?
Važno da si zrihtal!! Kolikšna je razlika zdej v porabi, ko imaš obnovljeno pumpo in injektorje?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gosti