Tegale:
http://www.rsr-performance.de/Motorspor ... -ALAR.htmlOd kitajcev so sicer precej ceneje, samo se mi ni dalo ukvarjat z raziskovanjem, kateri so preverjeno ok. In šlo se mi je, da jo zmontiram pred menjavo boschpumpe na mehansko.
Sondo sem dal za turbino, ker sem videl, da jih večina po tujih forumih daje tja. In večinoma pišejo, da ne gredo čez 550. Pred turbino je temperatura za 100 do 200 stopinj višja, pišejo drugje.
Kolikor sem bral, so plini vroči, če je presežek nafte.
Črna škatlica "chip tuning" kaj dosti tako ne more naredit v mojem primeru, količino nafte lahko poveča in mogoče točko vbrizga prestavi malo prej.
Torej je posledica logična.
Do 600 stopinj pridem brez problema, v 500m klanček do konca pohodim gas.
Bomo videli, kako bo z mehansko pumpo. Se bo treba naučit vozit po EGTju

V glavnem, do sedaj sem brezskrbno vozil, ker sploh nisem vedel, da imam problem.
Zanimivo pri tem je, da temperatura hladilne tekočine je bila vedno normalna, če je le bil hladilnik čist.
Celo meril sem z dodatno sondo, ker sprva nisem verjel števcu.
Ko zdaj pomislim, da je avto lani (z defektnim LMMjem, kar je lahko še huje) vlačil težko prikolico iz Romunije z gas do konca.

Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Niva 2131 l.2018, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola