Imam vprašanje glede Mazde B 2500, l.1997:
Spredaj ima ročne vklopnike polgredi. Ko so ti vklopniki vklopljeni, je prednji diferencial na cesti kar precej glasen, precej "poje". Ko vklopnike izklopiš, diferencial ne poje več. Ali je pri Mazdi torej normalno, da je prvi diferencial ob vklopljenih ročnih vklopnikih pest pri malo večjih hitrostih precej glasen????? Pri dosedanjih vozilih tega nisem opazil...........
Mazda b 2500
Če si se veliko po asfaltnih cestah vozil z vklopljenim štirikolesnim pogonom, potem bo vse glasnejši.
Ti imaš zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon. Na sredini ni sredinskega diferenciala ampak togo sklenjen pogon in kot posledica se prednja in zadnja kolesa vrtijo enako hitro ob vklopljenem štirikolesnem pogonu.
V ovinkih prednja kolesa delajo daljšo pot ko zadnja in ker tega pri tebi ne morejo, mora pač nekaj počit. Pri tebi je očitno prednji diferencial.
Ti imaš zadnji pogon in priklopljiv prednji pogon. Na sredini ni sredinskega diferenciala ampak togo sklenjen pogon in kot posledica se prednja in zadnja kolesa vrtijo enako hitro ob vklopljenem štirikolesnem pogonu.
V ovinkih prednja kolesa delajo daljšo pot ko zadnja in ker tega pri tebi ne morejo, mora pač nekaj počit. Pri tebi je očitno prednji diferencial.
Pred EUR sem bil SIT!
No, saj po cesti se pa menda ja vozi z 2wd.
Torej, ko so vklopniki izklopljeni, diff stoji in je zato tiho.
Zakaj je pa glasen, ko se vrti, pa nimam pojma.
Torej, ko so vklopniki izklopljeni, diff stoji in je zato tiho.
Zakaj je pa glasen, ko se vrti, pa nimam pojma.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov