pomoč pri nakupu terenca do 3000€
pomoč pri nakupu terenca do 3000€
Lep pozdrav
Malo si ogledujem oglase pa se bom obrnu na vas za pomoč, saj so mi ti avtomobili dokaj neznani
Rabim enega terenca, ki bi lahko vleku prikolico nekje do max 2 tone (mogoče 1x na mesec...) in se da z njim tud malo s ceste zapelat
Z avtom ne mislem delat veliko km na leto...
Zanimajo me predvsem tile avti:
Opel frontera
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 0DTI%2016V
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 20Frontera
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 202.5%20TD
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... OHRANJEN...
Znate povedat kaj o teh motorjih? Če je kakšen kaj vreden
Hyundai galloper
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 02.5%20TDI
Jeep Cherokee
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Classic
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... mited%20TD
Mitsubishi pajero
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20GL%20TD
Torej, če poznate kakšne hibe teh avtov prosim napišite, da bom pozoren pred nakupom, in kakšno porabo lahko pričakujem pri določenih motorjih.
hvala v naprej
Malo si ogledujem oglase pa se bom obrnu na vas za pomoč, saj so mi ti avtomobili dokaj neznani
Rabim enega terenca, ki bi lahko vleku prikolico nekje do max 2 tone (mogoče 1x na mesec...) in se da z njim tud malo s ceste zapelat
Z avtom ne mislem delat veliko km na leto...
Zanimajo me predvsem tile avti:
Opel frontera
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 0DTI%2016V
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 20Frontera
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 202.5%20TD
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... OHRANJEN...
Znate povedat kaj o teh motorjih? Če je kakšen kaj vreden
Hyundai galloper
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 02.5%20TDI
Jeep Cherokee
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Classic
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... mited%20TD
Mitsubishi pajero
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20GL%20TD
Torej, če poznate kakšne hibe teh avtov prosim napišite, da bom pozoren pred nakupom, in kakšno porabo lahko pričakujem pri določenih motorjih.
hvala v naprej
- jernej1984
- Prispevkov: 74
- Pridružen: Po Sep 16, 2013 9:08 pm
- Kraj: Nova gorica
Pozdravljen, iz mojih izkušen okoli jeep cherokee 2.5td. Vozilo je stare šole, to pomeni da je na asfaltu malo robat, če si visok (jaz sem 186cm) boš dobil občutek utesnjenosti, oseba sedeča za tabo je bolje da ima tanke noge. Kar se tiče motorja jaz nisem imel posebnih problemov (razen pri 210 tisoč km sem moral menjat manikot od povratka olja v motor in manikot hladilnika- oba sta kar počila). Motor - teža vozila je ne boš našel boljše, vozilo tehta manj kot 2t (za informacijo kratki galloper je težji in šipkejši) in 116 konjev vleče lepo, poraba je 10-11l pri forciranju pride na 13l na dolgih poteh avtocesta 110 na uro pride tudi do 9l. Hiba pleha pa je najbolj razvidna na pragu (voznikovem in sovoznikovem). Na kratko meni je prišel pod kožo in težko ga bom dal od hiše.
ne iščem kakega udobja po cesti, daily avto imam yugota
Nekje sem bral da je TD motor problematičen na cherokeejih? da pokajo glave? samo nevem a za 2.1 ali 2.5?
kako porabo bi na 2.5 bencinarju dosegu? okoli 15 vrjetno?
Je že kdo predeloval to na plin, če bi v prihodje se ta avto malo več vozilo?
Galloper mi še najmanj potegne, po pravic povedano mi je tok grd da nevem če ga bi lohk pred bajto gledal
Kako je pa z rezervnimi deli za jeep-a, se to še da vse zbrskat? Za pajerote vem da so jih kar dosti z italije prpelali sm že vidu tud kakega skosanega
Nekje sem bral da je TD motor problematičen na cherokeejih? da pokajo glave? samo nevem a za 2.1 ali 2.5?
kako porabo bi na 2.5 bencinarju dosegu? okoli 15 vrjetno?
Je že kdo predeloval to na plin, če bi v prihodje se ta avto malo več vozilo?
Galloper mi še najmanj potegne, po pravic povedano mi je tok grd da nevem če ga bi lohk pred bajto gledal
Kako je pa z rezervnimi deli za jeep-a, se to še da vse zbrskat? Za pajerote vem da so jih kar dosti z italije prpelali sm že vidu tud kakega skosanega
Mel jeepa 96 letnik 2.5 td obnovljeno ni da ni Obstaja tudi tema.
2.5 motorji so problematični če ne znaš z njimi delat. Jaz sem ga kupil že kr z nekaj okvarami in potem postopoma porihtal. Nardil z njim prek 100 tisol km in kljub kr velikim vložkom bil izredno zadovoljen. Za moje pojme bolj robustnega avta ni....ampak kakor pač vsakemu svoje.
Motor je sila občutljiv na priganjanje posledično pregrevanje in temu sledi pokanje glav.
Kot so že rekli je njihova rak rana rja , ki se prvo pojavi na pragih ( zadnji del) kasneje pa še na podvozju....ampak samo pleh podvozja med tm, ko vitalni deli zdržijo dosti dlje in ob rednem vzdrževanju ni problemov.
Dele dobiš komplet vse pri maroltu v mozirju , včasih za smešne cene....Motor pa je alfin Ima zobnike za pogon ventilov in pumpe in je tem pogledu skoraj zastonj vzdrževanje....Ob primernem vzdrževanju in malo posluha za motor je zame to neuničljivo vozilo
V sedmih letih lastništva sem nanj zmetal kr nekaj denarja....a po ceni lako rečem , da bi ga skor lahko uvrstil v rang cliota za vzdrževanje. Komplet zavor ( diski, ploščice, pakne in cilindrčki) me je prišlo 220 eur....amortizerji 50eur po komadu....sklopka 250...menjalnik, reduktor, sam pogon, kolesni ležaji....nič ni kazalo nekih znakov odpovedi pri 420 tisoč in je delovalo gladko in tekoče.
Samo podvozje je robustno in po cesti se pelje kot kak traktor ( obe trdi osi in zadaj listnate vzmeti).
Po komplet generalni obnovi motorja je meni poraba iz takratnih 11 padla na 9 in se je tko ustalila....ko ga je vozla punca pa kamot tudi 8.
Sedaj imam novejšega bratca ( liberty model) pa pol toliko robustno ni skupaj narjen kot tale predhodnik....edino razvaja me z vso možno opremo
2.5 motorji so problematični če ne znaš z njimi delat. Jaz sem ga kupil že kr z nekaj okvarami in potem postopoma porihtal. Nardil z njim prek 100 tisol km in kljub kr velikim vložkom bil izredno zadovoljen. Za moje pojme bolj robustnega avta ni....ampak kakor pač vsakemu svoje.
Motor je sila občutljiv na priganjanje posledično pregrevanje in temu sledi pokanje glav.
Kot so že rekli je njihova rak rana rja , ki se prvo pojavi na pragih ( zadnji del) kasneje pa še na podvozju....ampak samo pleh podvozja med tm, ko vitalni deli zdržijo dosti dlje in ob rednem vzdrževanju ni problemov.
Dele dobiš komplet vse pri maroltu v mozirju , včasih za smešne cene....Motor pa je alfin Ima zobnike za pogon ventilov in pumpe in je tem pogledu skoraj zastonj vzdrževanje....Ob primernem vzdrževanju in malo posluha za motor je zame to neuničljivo vozilo
V sedmih letih lastništva sem nanj zmetal kr nekaj denarja....a po ceni lako rečem , da bi ga skor lahko uvrstil v rang cliota za vzdrževanje. Komplet zavor ( diski, ploščice, pakne in cilindrčki) me je prišlo 220 eur....amortizerji 50eur po komadu....sklopka 250...menjalnik, reduktor, sam pogon, kolesni ležaji....nič ni kazalo nekih znakov odpovedi pri 420 tisoč in je delovalo gladko in tekoče.
Samo podvozje je robustno in po cesti se pelje kot kak traktor ( obe trdi osi in zadaj listnate vzmeti).
Po komplet generalni obnovi motorja je meni poraba iz takratnih 11 padla na 9 in se je tko ustalila....ko ga je vozla punca pa kamot tudi 8.
Sedaj imam novejšega bratca ( liberty model) pa pol toliko robustno ni skupaj narjen kot tale predhodnik....edino razvaja me z vso možno opremo
- jernej1984
- Prispevkov: 74
- Pridružen: Po Sep 16, 2013 9:08 pm
- Kraj: Nova gorica
Jaz sem vlačil drva z 5 metrsko prikolico in to ornk naloženo. Res da samo par km po cesti ampak ni blo nekaj mučno čist kamot se je dalo 80-90 peljat v četrti ( menjalnik je v peti v bistvu overdrive...obrati motorja so manjši ko na istopni osi menjalnika) ....Pri 100km/h ima točno 2000 obratov in se motor malo matra. Sem pa lahke priklopnike dosti vlačil in do 600kg na prikolici se mu niti ne pozna (res pa, da nisem neki dirkač)
Ja motor je VM italija.
Ja motor je VM italija.
Če boš gor obesu 2 tone pol pozabi frontero ker se obremenjena rada fajn pregreva sklopka je pa tud bol na švoh narejen in čirota ki je prelahek, prekratek in švoh bremze pa se obrni raje za pajerotom ce je pa mal predrag pa galoperja. Mogoče izgledata mal podhranjena napram čirota in frontere sam ti bosta dle privlekla. Oba pa obvezno uzam v podalšani verziji ker s takratko je vleka sila neudobna. Drugače pa konjska prikola sama je težka tam od 800-1100kg odvisno od izvedbe pa še dva konja po 500kg (nista nič posebnega...moja parkuraša imata prek 600kg) komot doseže 2000kg skupne teže...tolko samo v info.
Zravn moraš pa še pazit da ne boš v prekršku ko boš vlekel težko prikolo ker policaji gledajo samo največjo dovoljeno skupno težo in ne kolko je dejanska teža in če imaš prikolo za 2t registrirano pol ima pa še avto kake 2t+ največje dovoljene v prometno vpisano in je kuj B kategorija za vleko premalo.
p.s.
če že jeepa hočeš pol poglej za kakim grandom po možnosti bencinar pedelan na plin...ti so pa fajn za avtocest, vleko težjih bremen in ušečni za pogledat cene pa tud niso kaj višje od čirota.en Diesel predstavnik recimo...
http://avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9646 ... ited%204X4
Zravn moraš pa še pazit da ne boš v prekršku ko boš vlekel težko prikolo ker policaji gledajo samo največjo dovoljeno skupno težo in ne kolko je dejanska teža in če imaš prikolo za 2t registrirano pol ima pa še avto kake 2t+ največje dovoljene v prometno vpisano in je kuj B kategorija za vleko premalo.
p.s.
če že jeepa hočeš pol poglej za kakim grandom po možnosti bencinar pedelan na plin...ti so pa fajn za avtocest, vleko težjih bremen in ušečni za pogledat cene pa tud niso kaj višje od čirota.en Diesel predstavnik recimo...
http://avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9646 ... ited%204X4
Potem se nimaš kaj sekirat za dobro tono in pol in občasno vleko.
Z lado sem vlačil po dve toni, v klance oviraš tovornjake, na ravnini oni tebe.
Drugače za prikolico je pa lažje kratek, ko moraš obračat in rikverc zmanevrirat v recimo ozek uvoz. Daljši kot je avto, bolj ti sprednji konec "opleta" levo-desno.
Z nivo sem prikolico obrnil glih kjerkoli je blo treba, s tadolgim patrolom je precej bolj štorasto.
Z lado sem vlačil po dve toni, v klance oviraš tovornjake, na ravnini oni tebe.
Drugače za prikolico je pa lažje kratek, ko moraš obračat in rikverc zmanevrirat v recimo ozek uvoz. Daljši kot je avto, bolj ti sprednji konec "opleta" levo-desno.
Z nivo sem prikolico obrnil glih kjerkoli je blo treba, s tadolgim patrolom je precej bolj štorasto.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Za manevrirat po mestu in dvorišču je krajše vlečno plus prikola zih lažje sploh v rikverc samo ko si enkrat na relaciji po slabem vremenu, razdrapane ceste s kolotečnimi, pri prehitevanju tovornjakov, naglem zaviranju itd, itd pa se ne da primerjat daljša medosna razdalja vs krajša pri vlečnem vozilu.
Daljše in velikokrat posledićno tudi težje izpeljanke so veliko bolj stabilne in predvsem varnejše v kritičnih situacijah na cesti.
Pri izbiri avta tud pazi kolko NDM lahko vleče ker le za tolko boš lahko homologiral priklop. Recimo kak Xtrail se mi zdi da ima NDM za prikolo 1700kg in če priklopiš prikolo z 2000 kg si v resnem prekršku.
Kokr je tudi Miran že reku premisli ko boš delal izpit da je lahko B+ 96 hitro premalo (max je 4250kg skupne NDM). Recimo s kakim Audijem A6 + priklo z 2t NDM je B+96 že premalo saj si za 15kg v prekršku. B+E te bo pa nekje 60% draži pršu kot B+96 če ga s prve nardiš vlečeš lahko pa 7,5t skupne NDM.
Daljše in velikokrat posledićno tudi težje izpeljanke so veliko bolj stabilne in predvsem varnejše v kritičnih situacijah na cesti.
Pri izbiri avta tud pazi kolko NDM lahko vleče ker le za tolko boš lahko homologiral priklop. Recimo kak Xtrail se mi zdi da ima NDM za prikolo 1700kg in če priklopiš prikolo z 2000 kg si v resnem prekršku.
Kokr je tudi Miran že reku premisli ko boš delal izpit da je lahko B+ 96 hitro premalo (max je 4250kg skupne NDM). Recimo s kakim Audijem A6 + priklo z 2t NDM je B+96 že premalo saj si za 15kg v prekršku. B+E te bo pa nekje 60% draži pršu kot B+96 če ga s prve nardiš vlečeš lahko pa 7,5t skupne NDM.
Ne ubadaj se s temi jajci (izjema Pajero), nabavi si avto z veliko začetnico.
Kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Comfort
Vse naštete namaha po komfortu, na terenu pa tudi, razen pajota. Glede vleke prikolice mu je pa malokateri kos. S tako lahkoto, kot Sorento vleče prikolico jo pa malo kateri avto.
Vse, kar si linkal so ena sama jetra. Kdor ne verjame naj proba Sorento.
Frontere se izogibaj v širokem loku, sfaljen terenc 300 na uro.
Kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Comfort
Vse naštete namaha po komfortu, na terenu pa tudi, razen pajota. Glede vleke prikolice mu je pa malokateri kos. S tako lahkoto, kot Sorento vleče prikolico jo pa malo kateri avto.
Vse, kar si linkal so ena sama jetra. Kdor ne verjame naj proba Sorento.
Frontere se izogibaj v širokem loku, sfaljen terenc 300 na uro.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 80 gostov