Padec oljnega pritiska

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Denis92
Prispevkov: 68
Pridružen: Pe Mar 27, 2015 7:53 pm
Kraj: Mirna

Padec oljnega pritiska

OdgovorNapisal/-a Denis92 » Po Maj 18, 2015 8:20 pm

Pozdravljeni!

Na vas se obračam z problemom kateri se mi ji pojavil na Ladi Nivi 1600, letnik 1986.
Problem je sledeči da mi na armaturi gori lučka za pritisk olja. V prostem teku lučka gori, ko dodam gas in dobi motor 1000 obratov se lučka ugasne, vendar ko spustim gas nato se spet prižge.
Drugih težav nimam, olja je dovolj.

Kakšna ideja kaj bi lahko bilo narobe oziroma kako rešiti problem :?:

Lep pozdrav Denis

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Po Maj 18, 2015 10:54 pm

zjahani ležaji na gredi ali iztrošena pumpa (manj verjetno)
ali pa prežgano/razredčeno oljo

lp
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Maj 18, 2015 11:17 pm

Na štandgasu pri segretem motorju je meni vedno gorela lučka za olje. Par let. In nisem bil edini.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 192 gostov