Ford Ranger 2015
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
Če boš imel vklopljen 4x4 pogon na trdi podlagi (in vsaki drugi na kateri kolesa ne morejo spodrsniti) se ti bodo elementi pogona ne le razgibali, se bo kaj tudi polomilo.
Zato: preberi navodila za uporabo avtomobila, prepričan sem, da imaš tudi poleg stikala za vklop 4x4 opozorilno nalepko, kjer piše kdaj lahko vklopiš 4x4. Če ne razumeš, fotografiraj, jo objavi in ti jo bomo forumaši z veseljem prevedli.
Dokler ne razumeš tistih par najosnovnejših dejstev o 4x4 pogonu, ne razmišljaj o pokrovu kasona (vsaj na 4x4 avtu ne).
Je pa res, da se bliža veseli december in se mogoče že sedaj malo veseliš na naš račun...
Miran
Zato: preberi navodila za uporabo avtomobila, prepričan sem, da imaš tudi poleg stikala za vklop 4x4 opozorilno nalepko, kjer piše kdaj lahko vklopiš 4x4. Če ne razumeš, fotografiraj, jo objavi in ti jo bomo forumaši z veseljem prevedli.
Dokler ne razumeš tistih par najosnovnejših dejstev o 4x4 pogonu, ne razmišljaj o pokrovu kasona (vsaj na 4x4 avtu ne).
Je pa res, da se bliža veseli december in se mogoče že sedaj malo veseliš na naš račun...
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
Pozdravljeni.
Res je, nobenega od vas ne ponam a upam da ne bo tako ostalo, kje na srečanju, če so ali pa kaka fura
Vglavnem, ko sem avto prevzel mi je povedal naslednje:
Do 90 km/h lahko prestavim iz 2H v 4H, da prestavim v 4L se moram ustaviti ter da pri 4L ne smem volana vrteti do konca. To je to, vse kar moraš vedeti. Ker je to moj prvi 4x4 sem vrjel. No, malo prej sem prebral uporabniški priročnik in ni niti približni to to. Zanimivo da stranke, ki kupijo vozilo ne razložijo kako in kaj, ampak sm da kupiš in greš....
Zdaj razumem zakaj tista sila, zadnja kolesa sekata ovinek... Še dobro da nisem naredil kakšne polomije. Bolje je vprašati, kot biti vedno ne veden.
Kjer imam tro-polno stikalo za pogone ni nobene nalepke samo to kar prikazuje slika.
http://prntscr.com/dbdcxa
Torej teoretično razumem, ali obstaja pri nas kakšen tečaj terenske vožnje, kjer ti razložijo in greš na kak poligon?
Na koliko časa se mažejo mazniki?
Res je, nobenega od vas ne ponam a upam da ne bo tako ostalo, kje na srečanju, če so ali pa kaka fura
Vglavnem, ko sem avto prevzel mi je povedal naslednje:
Do 90 km/h lahko prestavim iz 2H v 4H, da prestavim v 4L se moram ustaviti ter da pri 4L ne smem volana vrteti do konca. To je to, vse kar moraš vedeti. Ker je to moj prvi 4x4 sem vrjel. No, malo prej sem prebral uporabniški priročnik in ni niti približni to to. Zanimivo da stranke, ki kupijo vozilo ne razložijo kako in kaj, ampak sm da kupiš in greš....
Zdaj razumem zakaj tista sila, zadnja kolesa sekata ovinek... Še dobro da nisem naredil kakšne polomije. Bolje je vprašati, kot biti vedno ne veden.
Kjer imam tro-polno stikalo za pogone ni nobene nalepke samo to kar prikazuje slika.
http://prntscr.com/dbdcxa
Torej teoretično razumem, ali obstaja pri nas kakšen tečaj terenske vožnje, kjer ti razložijo in greš na kak poligon?
Na koliko časa se mažejo mazniki?
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
Če prav razumem, si kupil novo vozilo.
A ni zraven ponavadi kakšen program vzdrževanja vozila, menjava olja, filtrov, menjanje jermenov, ipd. Če ne drugega zato, da ti velja garancija.
Obstajajo tečaji terenske vožnje, jaz vem za onega, ki ga prirejajo v Centru varne vožnje na Vranskem, verjetno pa obstajajo še kje.
A ni zraven ponavadi kakšen program vzdrževanja vozila, menjava olja, filtrov, menjanje jermenov, ipd. Če ne drugega zato, da ti velja garancija.
Obstajajo tečaji terenske vožnje, jaz vem za onega, ki ga prirejajo v Centru varne vožnje na Vranskem, verjetno pa obstajajo še kje.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
@Dardaj,
seveda so predpisani servisi kot za vsako vozilo, kolikor vem je za rangerja na 30.000km, ampak so mi priporočali na 20.000, mi še manjka 5.000 km.
Se bom pozanimal glede tečaja, mogoče se sliši hecno ampak znanja ni nikoli preveč. Zanima me veliko stvari in sem jih preizkusil in naredil tečaje oz. izspite (TGM, C, E, hijap, dvigalo, viličar,....) Celo živlenje se učiš.
Najlepša hvala za vse informacije in pomoč!
Lep pozdrav,
Marcel.
seveda so predpisani servisi kot za vsako vozilo, kolikor vem je za rangerja na 30.000km, ampak so mi priporočali na 20.000, mi še manjka 5.000 km.
Se bom pozanimal glede tečaja, mogoče se sliši hecno ampak znanja ni nikoli preveč. Zanima me veliko stvari in sem jih preizkusil in naredil tečaje oz. izspite (TGM, C, E, hijap, dvigalo, viličar,....) Celo živlenje se učiš.
Najlepša hvala za vse informacije in pomoč!
Lep pozdrav,
Marcel.
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
tjordan1 napisal/-a:Niso na 30 ampak na 20 tisoc
Na 30kkm oziroma 1x na leto, za 2016, euro 6.
za 2015 ne vem, je pa v vsakem primeru bolje če termin kilometrov prepoloviš.
Nazadnje spremenil GPW1942, dne Pe Nov 25, 2016 11:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
American Jeep-In War and Peace
Em, mogoče sem malo za časom in so novejši modeli zdaj drugačni. A pri Fordu Rangerju iz leta 2009 se NI dalo sprednjega pogona kar med vožnjo priklopiti...
No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.
Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.
Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...
No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.
Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.
Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 152 gostov