Katero olje imate lastniki 61k z avtomatskimi vklopniki v reduktorjih?
ATF ali menjalniško 75-90(oz kaj podonega)
Patrol Y61 olje reduktor
Patrol Y61 olje reduktor
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Nevem sicer, kako vezo imajo avtomatski vklopniki z reduktorjem, ampak v 61 gre pomojem enako olje, kot v 60. Torej 1.9 litra, 75W-90, obvezno API GL 4 .
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Baje se pozimi zaradi gostega olja dogaja, da se tudi v 2H zavrti sprednji kardan zraven. Avtomatski vklopniki se pa če sem prav razumel, vklopijo ob vrtenju polosovin in bi se naj vklapljali, ko to ni zaželjeno.
No vem točno.
Zato me zanima, če je kaj izkušenj.
No vem točno.
Zato me zanima, če je kaj izkušenj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Škoda, ker ni zima, ker je doma Y61 z avtomatskimi vklopniki in 75-90 oljem Zadeva je tko...še vedno deluje, ko pa ne bo več, grejo ročni vklopniki gor... Te razumem, čez komot ga ni, ko rabiš ni treba iz avta, ma jst vseeno raje vidim, da ko rabim, pač se sprehodim okoli prvega konca avta, v nasprotnem primeru sem siguren da mi ne vrti polosovin.
Ne bom pa pameten, ampak med 75-90 oljem in ATF oljem, se mi zdi vsaj na oko razlika precej očitna... ne vem kakšne posledice bi imelo ATF olje v reduktorju
Ne bom pa pameten, ampak med 75-90 oljem in ATF oljem, se mi zdi vsaj na oko razlika precej očitna... ne vem kakšne posledice bi imelo ATF olje v reduktorju
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Avtomatske lahko tudi predelaš na ročne. Namesto Auto-ON imaš OFF-ON.
Sem našel, kje sem to bral. Pol ure malice koristno uporabljene
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.p ... 5fb198ded4
edit: še en link:
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.p ... sc&start=0
Pišejo, da nissan predpisuje ATF.
Da s 75-90 pozimi se sigurno zgodi, da se vklopniki vklopijo. Z veliko hupa, če se to zgodi pri višji hitrosti.
Bom najbrž dal ATF.
Stari mercedesi (w123) imajo atf v ročnem menjalniku in so skoraj večni.
Sem našel, kje sem to bral. Pol ure malice koristno uporabljene
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.p ... 5fb198ded4
edit: še en link:
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.p ... sc&start=0
Pišejo, da nissan predpisuje ATF.
Da s 75-90 pozimi se sigurno zgodi, da se vklopniki vklopijo. Z veliko hupa, če se to zgodi pri višji hitrosti.
Bom najbrž dal ATF.
Stari mercedesi (w123) imajo atf v ročnem menjalniku in so skoraj večni.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
Olje
Gregor autodata Pravi 75w90 5.1 litra a že laufa ?
Lp Matjaž
Lp Matjaž
To so podatki za menjalnik.
Pa GL4 mora bit.
Prid jutri (al pa v torek) zvečer mimo, da dava menjalnik gor. Švasarija je končana.
Spraševal sem pa za olje za REDUKTOR.
Kakorkoli, nissan nemčija priporoča ATF, in glede na to, da na nemškem forumu poročajo o problemih z navadnim oljem pozimi, potem mislim, da ne rabim tople vode izumljat.
Pa GL4 mora bit.
Prid jutri (al pa v torek) zvečer mimo, da dava menjalnik gor. Švasarija je končana.
Spraševal sem pa za olje za REDUKTOR.
Kakorkoli, nissan nemčija priporoča ATF, in glede na to, da na nemškem forumu poročajo o problemih z navadnim oljem pozimi, potem mislim, da ne rabim tople vode izumljat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Zanimivo se mi zdi, da deluje na oba olja, čeprav sta si po karakteristikah močno različna, vsaj kar se mene tiče
Če sem že malo pikolovski, ATF je definitivno redkejši, torej je manj upora v reduktorju, kar je nekje pozna... minimalno v plus, a vendar Kaj pa vrsta ATF olja? Ni važno katerega
Če sem že malo pikolovski, ATF je definitivno redkejši, torej je manj upora v reduktorju, kar je nekje pozna... minimalno v plus, a vendar Kaj pa vrsta ATF olja? Ni važno katerega
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov