Jeep Cherokee 2.5 CRD

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

Jeep Cherokee 2.5 CRD

OdgovorNapisal/-a lisko » To Feb 24, 2015 6:35 pm

Nova igračka doma z njo pa že novi problemi :)

Prvi problem je poraba. Porabo ima 11l na 100 km. Kar se mi zdi občutno preveč , saj je motor dost novejši od prejšnega kaj sem imel in ta star je imel porabo 9 litrov.

Drugi problem je mrzel vžig. Je CR sistem vbrizga in tukaj sem še malo zelen :) Začne verglat normalno in potem začne obračat vedno hitreje ( Ko mu že pomagajo vžigi skoraj) ...se tako dogaja kake 10 sekund nato naenkrat vžge na 1000 obratov. Med samo vožnjo ni nobenih problemov ( cukanja ali kaj podobnega) Edino pojavla se mogoče 30% več dima kot pri prejšnem jeepu ( 2.5TD), kar pripisujem temu da ima tale le 150 tisoč za sabo prejšnji pa je bil komplet obnovljen ( pumpa,šobe,turbina,obročki...). Vseeno pa mislim da v mejah normale...

Opazil sem da ima povratek iz EGR ventila hlajen s hladilno tekočino...vod pa se potem nadaljuje v pečko za gretje kabine. AMPAK kabino začne ogrevat takoj ....EGR pa bi moral bit pri mrzlem motorju zaprt.....torej je zaštekal v odprtem položaju? Samo tako najdem razlago zakaj takoj ogreje kabino....( nima webasta)

tretja zanimiva stvar je tole..


Slika

LMM ki pa je videt da nikoli ni bil priklopljen.....Tudi konektorja oz. kabla ni nikjer...

Slika
Kontakti so dejansko zeleni /oksidirani.

Po določenih forumih sem zasledi da nima LMM senzorja ampak ima MAP senzor na vsisnem kolektorju, kar sem tudi najdel. Torej kaj dela potem LMM gor ,če nikoli ni bil uporabljen?

Peta zadeva je seveda , da še sedaj ne vem točno ali ima verigo ali jermen....v knjigi ni nikjer omenjeno, niti menjava ne....

Ima kdo podatke ali pa celo manual tega motorja? Bi se lepo priporočal :)

Slika

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » To Feb 24, 2015 7:27 pm

Enak motor imamo v Voyagerju. Gretje navkljub dodatnemu naftnemu grelcu hladilne tekočine začne delat šele po prevoženih 20km. Brez gretja ti pozimi rit zmrzne 8)
Naš po 210.000km vžiga brez problema in na motorju ni bila zamenjana še niti ena stvar. Pri 180.000km sem pregledal EGR ventil in je bil popolnoma čist. Ima zobati jermen, menjava na 100.000km. Poraba med 7 in 9l, odvisno od stila vožnje.

Uporabniški avatar
elcapitanos
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Jan 11, 2012 8:24 am

OdgovorNapisal/-a elcapitanos » To Feb 24, 2015 9:46 pm

V katalogu sem nekaj nekaj našel, naj bi imel zobati jermen, vendar ne me držati za besedo, sem že malo iz tega posla, bolj okvirno.

:oops:


Slika

Uporabniški avatar
elcapitanos
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Jan 11, 2012 8:24 am

OdgovorNapisal/-a elcapitanos » To Feb 24, 2015 9:47 pm

Slika

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Feb 24, 2015 11:48 pm

Ja sej ima jermen in točno tko kot je na sliki. Bolj me zanima na koliko ima interval. Ker sicer ima servisno knjižico v kateri pa menjava ni omenjena niti v drugi knjižici ni omenjeno na koliko se menja. Sicer zadnji vpis v knjigo je leta 2011 na 105 tisoč....sedaj jih ima pa 145. Ampak glede na motor in ostalo stanje so realni. Prav tako je tudi slo. porekla. Ampak glede na to koliko umazanije in vsega ima motor na sebi....ni bil nikoli zares šravfan. In bojim se da je celo not še prvi jermen.
Sicer menjal ga bom tako ali tako ampak prvo moram porihtat tole pizdarijo z vžigom. Da ne bo slučajno potem treba sneti pumpe....gor bo pa novi jermen...

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Feb 25, 2015 9:13 am

Če se da blindiri EGR. Dela več škode kot koristi motorju!

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Feb 25, 2015 5:35 pm

Dimen napisal/-a:Če se da blindiri EGR. Dela več škode kot koristi motorju!


Sej pravim kot vsak star avto ima tudi ta probleme....
dejansko so trije;
Mrzel vžig
poraba in pa motor se ne ogreje na delovno temparaturo.
Vse tri napake sem opazil ob nakupo....a vendar je neka nova igračka :D

Termostat imam že doma in mam občutek da bo z menjavo termostata padla tudi poraba , ker sedaj motor ne deluje na delovni temparaturi.

EGR imam istočasno kot menjavo termostata tudi blindirat...Tudi prebral po forumih da blindiranja EGR-a pri tem motorju ne vpliva na delovanje ( nima kontrole kot nekateri)

Ostane potem še samo hladen vžig in pa jermeni...Drugače pa je avtek tipi topi.

Uporabniški avatar
fredi 4x4
Prispevkov: 28
Pridružen: So Okt 23, 2010 9:53 am

OdgovorNapisal/-a fredi 4x4 » Sr Feb 25, 2015 7:16 pm

Halo Lisko
Vidim da imaš novi avto pa že tudi probleme
To je vse tudi meno mučlo pri mojem avtu.

general lee
Prispevkov: 103
Pridružen: Po Dec 17, 2012 10:04 am
Kraj: istra

OdgovorNapisal/-a general lee » Sr Feb 25, 2015 10:58 pm

Zdravo
Tud ipri nas doma imamo zadnje pou leta enak auto me zanima če veš kaj pomeni lučka na armaturi Part time? užiga se občasno med vožnjo

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Feb 25, 2015 11:26 pm

Part time je 4x4 pogon.....gori kadar daš ročico za izbiro pogona v 4x4 položaj.
Če pa daš v reduktor pa mora gret lučka 4 LO MODE.

Verjetno imaš samo kaki stik ali pa zabava stikalo za lučko. Ker vklop je še vedno mehansko ročni.

general lee
Prispevkov: 103
Pridružen: Po Dec 17, 2012 10:04 am
Kraj: istra

OdgovorNapisal/-a general lee » Če Feb 26, 2015 11:06 am

Aha hvala za razlago. Vrjetno mora biti kakšen stik nekje ker lučka se uklaplja v samo zadnjem pogonu


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 113 gostov