blokada right locker
bemumast, pol maš SJ80 unlimited edition upam stavit da je zelene barve, kot Jimny Ranger...........
No ja, sam da nisi miha kolšek he he.......izginil je kot kafra, še adijo ni rekel.
Ja kako če pa zgledat? Isto k ARB le, da je kitajska kopija. Temu je primerna tudi cena, polovico od orginala. Pa še pri nas jo boš dobil (če še, ne me držat za besedo)
No ja, sam da nisi miha kolšek he he.......izginil je kot kafra, še adijo ni rekel.
Ja kako če pa zgledat? Isto k ARB le, da je kitajska kopija. Temu je primerna tudi cena, polovico od orginala. Pa še pri nas jo boš dobil (če še, ne me držat za besedo)
Alien, ti pa imaš spomin, da si se zdaj spomnil na njega.
Nazadnje spremenil gregor, dne Ne Mar 01, 2015 11:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
pri nas lahko dobiš tudi "kitajski" air locker.
Jih imamo na zalogi tudi za Samuraja.
031720676
Jih imamo na zalogi tudi za Samuraja.
031720676
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Evo, kako so stvari enostavne, sam vedet je treba kaj bi rad in koga poklicat.........
Sem se spomnil na eno reklamo:
-Rad bi predelal terenca pa ne vem kje nabavit stvari za predelavo.
-Mamuta poklič!
-Ima vitle?
-Ima!
-Ima blokade?
-Ima!
-Ima dvigala?
-Ima!
-Ima podvozje?
-Ima!
-MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMUUUUUUT!!!!!!!!!!
- Dej ne der se! Mamut ima tudi telefon! 031 720 676
Takih, ki bi radi vozili off road na Eskimo gumah se enostavno ne da pozabiti
https://www.youtube.com/watch?v=k97XxQvbyEI
https://www.youtube.com/watch?v=d5LMRVu8GRk
Poznam, ampak šele po opisu mi je kapnilo. Tudi z @damjan90 se malo "poznava", če se ne motim. Sicer telefonsko, pa vendarle.
V naši preljubi novi švici je na žalost ratalo tako, da je bolje biti tiho.
Je pa kinderjajc tudi smotan okoli tega. Majhnost in lahkost je sicer prednost, obenem pa tudi križ ko je treba predelavat. Zelo teško je narediti ravno prav, da ni cigumigu koleštrba ali pa trd kot jutranja erekcija. Tako da je odvisno tudi od tega zakaj rabimo mikro terenca. Neka nastavljiva zadeva je pa draga kot žafran in ne opravičuje vloženih sredstev, ker je enostavno predrago vse skupaj na koncu.
Samurai je kot Jezus Kristus (mislim na kuščarja, ki hodi po vodi). Ni ga teško zaebat, narediti dobro pa kar težko (razen če je no limits pri financah. Vendar, če je no limits pri financah, pol itak ne nabaviš kinderjajc, vsaj pri nas ne, po svetu je drugače).
Sem se spomnil na eno reklamo:
-Rad bi predelal terenca pa ne vem kje nabavit stvari za predelavo.
-Mamuta poklič!
-Ima vitle?
-Ima!
-Ima blokade?
-Ima!
-Ima dvigala?
-Ima!
-Ima podvozje?
-Ima!
-MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMUUUUUUT!!!!!!!!!!
- Dej ne der se! Mamut ima tudi telefon! 031 720 676
gregor napisal/-a:Alien, ti pa imaš spomin
Takih, ki bi radi vozili off road na Eskimo gumah se enostavno ne da pozabiti
primorec 90 napisal/-a:Alien sj80 od Damjana ga sigurno dobro poznas ker je iz tvojih koncev prišel na primorsko..
https://www.youtube.com/watch?v=k97XxQvbyEI
https://www.youtube.com/watch?v=d5LMRVu8GRk
Poznam, ampak šele po opisu mi je kapnilo. Tudi z @damjan90 se malo "poznava", če se ne motim. Sicer telefonsko, pa vendarle.
damjan90 napisal/-a:
drgač pa ja kaki nasveti za podvozje al krkoli okoli samuraja tud pridejo zeloo prou
V naši preljubi novi švici je na žalost ratalo tako, da je bolje biti tiho.
Je pa kinderjajc tudi smotan okoli tega. Majhnost in lahkost je sicer prednost, obenem pa tudi križ ko je treba predelavat. Zelo teško je narediti ravno prav, da ni cigumigu koleštrba ali pa trd kot jutranja erekcija. Tako da je odvisno tudi od tega zakaj rabimo mikro terenca. Neka nastavljiva zadeva je pa draga kot žafran in ne opravičuje vloženih sredstev, ker je enostavno predrago vse skupaj na koncu.
Samurai je kot Jezus Kristus (mislim na kuščarja, ki hodi po vodi). Ni ga teško zaebat, narediti dobro pa kar težko (razen če je no limits pri financah. Vendar, če je no limits pri financah, pol itak ne nabaviš kinderjajc, vsaj pri nas ne, po svetu je drugače).
Ja ce smo midva govorila glede servota pa se neki glede motorja od vitare .. pole se ne motes
drgac pa ja nekj sm proveraval razlicne suste .. ma ni in ni ratalo dobit rezultata ki bi mi ustrezal... finance so pa ku so kr omejene.... tko da bomo mogli le susmarit okol podvozja...kej ce prelozim upetje amortizerjev zadi bol v sredino posledicno nekoliko vec hoda ... bo kej bols .... al spet dost nebom zastopu s to potezo ...
drgac pa ja nekj sm proveraval razlicne suste .. ma ni in ni ratalo dobit rezultata ki bi mi ustrezal... finance so pa ku so kr omejene.... tko da bomo mogli le susmarit okol podvozja...kej ce prelozim upetje amortizerjev zadi bol v sredino posledicno nekoliko vec hoda ... bo kej bols .... al spet dost nebom zastopu s to potezo ...
damjan90 napisal/-a:Ja ce smo midva govorila glede servota pa se neki glede motorja od vitare .. pole se ne motes
.
Res je.
Za ostalo pa...........hja, težko reči. Kot sem že napisal, odvisno od človeka do človeka in kaj si želi......to kar imaš je ravno pol milimetra preveč in pol milimetra premalo. Na ovinkih se ti posede in prednjo tačko v zrak pomoli. Da o udarnih jamah pri višji hitrosti niti ne govorimo. Rit ti pribije dol k sto hudičev in si kar nekaj časa posledično brez nadzora nad vozilom. Na terenu, če zapelješ v luknjo, ti zadaj vzmet ne vzdrži teže in je spet spredaj tačka v zraku in avto sili na streho. Ista stvar recimo na cabrio modelu dela drugače kot na zaprtem, pa je minimalna razlika, komaj 60 kg. To je pač prekletstvo žepnega terenca.
Vsako prestavljanje prinaša tako pluse kot minuse, pa smo spet pri tem kaj bi kdo rad.
Problem je v tem, da ni placa poleg tega je pa tak serijski tudi limitiran, do ene meje gre pol je pa konec. S takimi nihajkami, za povrhu pa še panhardi, ki so krajši od bobipalčke, pač ne gre več. Še vedno se pa da napram stock varianti izvleči vsaj 200% več. Komur je to premalo, bo moral precej predelat, ne samo šušte zamenjat.
Ponavljam se že, ampak še enkrat, ne splača se probavat, kar koli nam na pot prinese. 4 komade vzmeti danes naredijo za majhne solde, kaj bi radi je pa treba znat tudi izdelovalcu povedat. Kdor tega ne zna........pol itak ne ve kaj dela. Je boljše in cenejše Mamuta poklicat. Zadeva rešena. Za večino je to summasumarum najboljša opcija. Ne delam reklame ampak tako pač je. Lahko pokličete tudi koga drugega zaradi mene.
Kdor ima pa veselje in čas........zakaj pa ne. Slajši je domači kruh, kot tuja pogača. Tako, da take stvari podpiram kljub temu, da marsikdo misli drugače. Vse se da, če maš domišljija..........pa solde seveda.
haj ja sem že opazu da s tem proveravanjem vzmeti ni neč ... nikoli ni prou js bi rad vozilo za teren ne za cesto tko da dobro giba (usaj kr se original da )
Vrjetno jih bom dau delat po mjri usaj zadi, zato ker spredi lepo dela-- zadi je trd pa sploh ni skori nč hoda ... baje d u vipavi dela en po meri vzmeti tko da se bom če napotiu ..)
hmm že k je debata d iskoristm gume..... kaiman 215 r15 bo prehudoo ? zmanka konju..
Vrjetno jih bom dau delat po mjri usaj zadi, zato ker spredi lepo dela-- zadi je trd pa sploh ni skori nč hoda ... baje d u vipavi dela en po meri vzmeti tko da se bom če napotiu ..)
hmm že k je debata d iskoristm gume..... kaiman 215 r15 bo prehudoo ? zmanka konju..
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 53 gostov