Obnova, predelava in dodelava LandRover Discovery 300TDI aut
Obnova, predelava in dodelava LandRover Discovery 300TDI aut
Kot nekateri že veste je Nivo zamenjal Disco 300TDI Automatic. Avto je letnik 1996 in ima prevoženih 244000km. Avto je v dokaj slabem stanju kar se karoserije tiče ( rja, luščenje barve, udrtine in praske) ampak mehansko je pa avto OK.
Avto je že dvignjen za 5 cm na vzmeteh sicer s podložkami ampak za začetek je to OK. V planu je avto povarit kar je načetega, celega pobarvat v barvo katera je zaenkrat samo v glavi in naredi par predelav. Upam, da mi uspe naredit tudi šotor do poletja, da ga stestiram nekje na Velebitu z družino
Gume in platišča je že dobil ostalo pa še pride. Najprej bo treba avto podret, da se sanira kar je načetega.
Za pokušino še par slik
Pripeljan domov
V snegu
S pošiljko iz UK na poti k vulkanizerju
Disco na 33-12.5 -15 in Modular platiščih 8x15"
In že prvi poseg ( šla zavorna cev)
Toliko za zdaj nadaljevanje sledi...
Avto je že dvignjen za 5 cm na vzmeteh sicer s podložkami ampak za začetek je to OK. V planu je avto povarit kar je načetega, celega pobarvat v barvo katera je zaenkrat samo v glavi in naredi par predelav. Upam, da mi uspe naredit tudi šotor do poletja, da ga stestiram nekje na Velebitu z družino
Gume in platišča je že dobil ostalo pa še pride. Najprej bo treba avto podret, da se sanira kar je načetega.
Za pokušino še par slik
Pripeljan domov
V snegu
S pošiljko iz UK na poti k vulkanizerju
Disco na 33-12.5 -15 in Modular platiščih 8x15"
In že prvi poseg ( šla zavorna cev)
Toliko za zdaj nadaljevanje sledi...
-
- Prispevkov: 39
- Pridružen: Sr Feb 25, 2015 7:39 pm
Povprečen slovenski avto, ki je od vzdrževanja videl samo tankanje in menjavo olja, je gnil.
Izjema so primorci, in par škofjeločanov, ki so bili redno špricani s krown oljem ter še kak tak "norc", ki je skrbel za avto, kot je treba.
Matej, a se ti misliš kaj vozit?
Se mi zdi, da si prejšnjega angleža tud prodal, takoj ko si ga lep zrihtal, tako kot nivo.
Izjema so primorci, in par škofjeločanov, ki so bili redno špricani s krown oljem ter še kak tak "norc", ki je skrbel za avto, kot je treba.
Matej, a se ti misliš kaj vozit?
Se mi zdi, da si prejšnjega angleža tud prodal, takoj ko si ga lep zrihtal, tako kot nivo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ma to delt da boš kej zaslužu ni računice, ker ne bo noben plačal tolk kokr cajta to uzame. To delam za svoje veselje.
Gregor še dokaz, da se res vozm da sm ne tolčem rjavine
hahaha
Drugače pa mi pri Discoveryu pomaga pri saniranju pragov in podna Compadre, ker tega ne morem vreči na bok v moji delavnici kakor sem Nivo, dvigala pa zaenkrat še nimam
Gregor še dokaz, da se res vozm da sm ne tolčem rjavine
hahaha
Drugače pa mi pri Discoveryu pomaga pri saniranju pragov in podna Compadre, ker tega ne morem vreči na bok v moji delavnici kakor sem Nivo, dvigala pa zaenkrat še nimam
[quote="gregor"]Povprečen slovenski avto, ki je od vzdrževanja videl samo tankanje in menjavo olja, je gnil.
Izjema so primorci, in par škofjeločanov, ki so bili redno špricani s krown oljem ter še kak tak "norc", ki je skrbel za avto, kot je treba.
Sam si lastim Grandcherokija letnik 96 in nima niti pikce rje , fantje amerikanca si kupite in nebo problema z rjo
Izjema so primorci, in par škofjeločanov, ki so bili redno špricani s krown oljem ter še kak tak "norc", ki je skrbel za avto, kot je treba.
Sam si lastim Grandcherokija letnik 96 in nima niti pikce rje , fantje amerikanca si kupite in nebo problema z rjo
No no sem pred kratkim varil enga čirota pa vem kak zgleda rja na njem pa še šasije nima in ko začne gnit je hudič. Mal si poglej rjo na čirotih pa tepicergo ven pober po podnu, da ne boš pol presenečen. Disko je bil na zunaj tut brez pikice rje
https://www.google.si/search?q=JEEP+CHE ... d=0CB0QsAQ
https://www.google.si/search?q=JEEP+CHE ... d=0CB0QsAQ
lisko napisal/-a:meli: Temo mojega bivšega si poglej je bil podoben temu discotu Sedaj imam letnik 2003 in so pragi napihjeni....Podvozje pa že tudi lepo površinska rja napada. Noben avto ni imun na rjo
Vzhodni Nemci so že zdavnaj vedeli, da je treba avto naredit iz plastike-Trabant je bil zakon
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
-
- Prispevkov: 43
- Pridružen: Po Jun 23, 2014 7:17 pm
- Kraj: Cerknica z okolico
Matej T pohvale vredno. Tisti ki je že kdaj poskusil sam popravljati rjo potem ve da to ni mačji kašelj ampak "kinder suprise" nikoli ne veš kaj bo dokler ne pregledaš vse pa še te kdaj preseneti. Tudi sam se ukvarjam s popravilom svojih dveh avtov so k cvetje v jeseni, čeprav je še zima....
Nobeden avto pa ni bez rje, če pa je že kje kakšen pol ga pa ma lastink mogoče v vitrini......
Še so ljudje ki uživajo v istem kot jaz....
to nam je hobi
Nobeden avto pa ni bez rje, če pa je že kje kakšen pol ga pa ma lastink mogoče v vitrini......
Še so ljudje ki uživajo v istem kot jaz....
to nam je hobi
Gledam in občudujem to (in tudi ostala podobna) popravilo in se sprašujem:
Skoraj nemogoče je, da bi takole "po domače" odstranili vso rjo. Naredite nove pragove, profile, ... in potem prebarvate z neko zaščitno/osnovno barvo.
Kako pa je s trajnostjo takih del? So taki "nevarni" kotički v avtu odporni na prerjavenje v nekaj letih? Tako kot (slab) original ali je boljše, glede na to, da se bolj gleda na dobro opravljeno delo kot pa na minimalne stroške?
Kakšni so ti avtomobili po nekaj letih? Se je delo izplačalo? Pa ne mislim finančno.
Hvala!
Miran
Skoraj nemogoče je, da bi takole "po domače" odstranili vso rjo. Naredite nove pragove, profile, ... in potem prebarvate z neko zaščitno/osnovno barvo.
Kako pa je s trajnostjo takih del? So taki "nevarni" kotički v avtu odporni na prerjavenje v nekaj letih? Tako kot (slab) original ali je boljše, glede na to, da se bolj gleda na dobro opravljeno delo kot pa na minimalne stroške?
Kakšni so ti avtomobili po nekaj letih? Se je delo izplačalo? Pa ne mislim finančno.
Hvala!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Hja rjo je težko čisto odstranit. Kar ostane v kotičkih namažem v več slojih z antikorozinom, ki naj bi rjo nevtraliziral in ustavil. Vse drugo se potem zaščiti z temeljno barvo v več slojih in votle dele se povoska. Popravljal sem rjo na Fordu Escordu letnik 1997. Bil je fajn rjav zdaj je minilo že 5 let in avto je še vedno tak kot je bil.
O tem, če se je izplačalo pa rečem tako. Izplačalo se je, že zaradi tega, ker je spet en avto rešen pred propadom in romanjem na avtoodpad in v prešo.
O tem, če se je izplačalo pa rečem tako. Izplačalo se je, že zaradi tega, ker je spet en avto rešen pred propadom in romanjem na avtoodpad in v prešo.
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Kot je napisal Matej, težko je čisto vsa mesta najt, pa zaščitit, večinoma pa se da, kar precejšen del. Tudi glede popravila... če izbiraš dobre materjale za nadaljno obdelavo in zaščito, ponavadi izdelek traja precej časa. Če veš kaj delaš, nisi površen in ne šparaš pri nabavi materjala in kvaliteti le tega, se da avtu podaljšat življensko dobo za kar precej časa. Zadovoljstvo ob tem, pa je itak neprecenljivo
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov