Zanimam se za nakup Granda z quadra drive I. Zanima me ali je pogon primerljiv z terenci, ki imajo zaporo vseh treh diferencialov.
Glede na moje poznavanje naj bi quadra drive porazdelil moč na kolo/-esa ki imajo oprijem. Tudi v primeru da so npr. tri kolesa na ledu lahko quadra obremenii kolo ki ima oprijem (100%). Če je to res potem je efekt verjetno isti kot če npr. mehansko zapreš vse tri diferenciale (npr. toyota hdj 80) in se kolesa posledično zavrtijo enako.
Ali lahko kdo pove iz lastnih izkušenj kako se quadra drive v resnici obnese v praksi? Hvala!
Pa še besedilo, ki so ga zapisali na uradni Jeep strani:
PRESENETLJIVO, PLEZA LAHKO CELO S TREMI KOLESI V ZRAKU
Jeep je postavil temelje pogonu na štiri kolesa. To je prvi civilno uporabljani avto s pogonom 4WD. Zaradi ves čas delujočega štirikolesnega pogona ta avto vedno naredi svoje tudi brez voznikovega posega. Zdaj vam ponujamo tehnično najnaprednejši sistem, ki je bil kdajkoli izdelan - Quadra-DriveTM, ki skrbi za ohranitev trakcijskega momenta. Z njegovo pomočjo lahko Jeep grand Cherokee premaguje klance celo takrat, ko se cestišča oprijema samo ENO kolo (Quadra Drive je opcija pri modelih Laredo IN Limited, standardna oprema pa pri modelih Overland).
Quadra drive
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
GC je letnik 2000. Mislim da ima quadra drive serijo I.
Mislim da je quadra drive druge serije vgrajen v novega GC-ja. Druga serija quadre ima ELSD kar je elektronska zapora diferenciala. To pomeni da ko je trakcije na kolesu premalo s pomočjo senzorja na vsakem kolesu aktivira elektronsko zaporo difa na kolesu ki to potrebuje.
Torej isto kot serija I samo da v drugi seriji zapira diffe elektronika v enki pa mehanika.
Sem pa zdele poklical na Leskovškovo in so mi povedali naslednje. Qudra drive I ima dve zaporedi diffa. Sprednjega in zadnjega. To pomeni, da če zgubi trakcijo eno kolo na sprednjem difu bo drugo dobilo do 100% potiska. Enako velja za zadnjo. Za srednji diff skrbi visko, ki poskrbi za razdeljevanje sile med prednjima in zadnjima osema. Tako sem vsaj jaz vse skupaj razumel.
Qudra dva ima za razliko od enke še zaporo srednjega diffa (elektronsko).
Tako sem bse skupaj jaz razumel glede na zmedeno pripovedovanje tehnika. Mislim, da tudi sami ne razumejo kako točno deluje. Pripoveduje tako kot če bi bral iz priročnika. Začne zgodbo od začetka do konca na dodatna vprašanja pa se ponavlja.
Mislim da je quadra drive druge serije vgrajen v novega GC-ja. Druga serija quadre ima ELSD kar je elektronska zapora diferenciala. To pomeni da ko je trakcije na kolesu premalo s pomočjo senzorja na vsakem kolesu aktivira elektronsko zaporo difa na kolesu ki to potrebuje.
Torej isto kot serija I samo da v drugi seriji zapira diffe elektronika v enki pa mehanika.
Sem pa zdele poklical na Leskovškovo in so mi povedali naslednje. Qudra drive I ima dve zaporedi diffa. Sprednjega in zadnjega. To pomeni, da če zgubi trakcijo eno kolo na sprednjem difu bo drugo dobilo do 100% potiska. Enako velja za zadnjo. Za srednji diff skrbi visko, ki poskrbi za razdeljevanje sile med prednjima in zadnjima osema. Tako sem vsaj jaz vse skupaj razumel.
Qudra dva ima za razliko od enke še zaporo srednjega diffa (elektronsko).
Tako sem bse skupaj jaz razumel glede na zmedeno pripovedovanje tehnika. Mislim, da tudi sami ne razumejo kako točno deluje. Pripoveduje tako kot če bi bral iz priročnika. Začne zgodbo od začetka do konca na dodatna vprašanja pa se ponavlja.
To je pa res če ne bi bilo gerotor pumpe v diferencijalih, a pumpa brez olja je nič. Zdaj pa govorim o GC 2.7 CRD 2004. Vobeh diferencijalih so grotor pumpe katere rasporedijo moč po potrebi na kolo z največ oprijema. Vsaj na mojem res deluje tako da če ti je samo jedno kolo na dobri podlagi bo potegnilo avto ven. Dobra zadeva pri tem je da nima nobene elektronike, vse upravlja hidavlika i mehanika.
Kleno napisal/-a:Možno, da je bil res juznoafrican. Bi pa po moje morala blokada brez olja se bolj prijeti.
Se vedno pa vstrajam, da pri limited slip blokadah ne mores doseci 100% zapore, vseeno pa doseze svoj namen... mogoce ne ravno v hardu... Mene se ni pustila na cedilu, razen ko so se mi vsa tri kolesa vrtela (spredaj nimam blokade), ampak iz tistega dreka ne bi prisel, pa tudi, ce bi se mi vrtelo se rezervno kolo
LSD dosega 50% blokade, več pa ne. Tudi ni narejena za kaj takega - da se jo najbrž spravit tut še čez 50%, vendar boš potem menjal enkrat na mesec ali pa še prej, lamelce ki jih fedrčki tiščijo narazen
Pred EUR sem bil SIT!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 148 gostov