Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D
- elcapitanos
- Prispevkov: 70
- Pridružen: Sr Jan 11, 2012 8:24 am
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D
Pozdravljeni
Odločam se za nakup toyote Land Cruiser 3.0 D-4D avtomatik, avto ima okoli 260000 km. Zanima me zdržljivost teh yot, napake, kako zdržljivi so menjalniki, motor in ostalo in ali imajo kakšne hibe.
Eno sem že šel gledat, avto je bil v solidnem stanju, motilo me je edino nastavljivo podvozje, ni se odzivalo, ko sem želel spremeniti iz sport v confort trd je bil ko satan in ali je možno blazine zamenjati z navadnimi fedrami in amortizerji.
L.p.
Odločam se za nakup toyote Land Cruiser 3.0 D-4D avtomatik, avto ima okoli 260000 km. Zanima me zdržljivost teh yot, napake, kako zdržljivi so menjalniki, motor in ostalo in ali imajo kakšne hibe.
Eno sem že šel gledat, avto je bil v solidnem stanju, motilo me je edino nastavljivo podvozje, ni se odzivalo, ko sem želel spremeniti iz sport v confort trd je bil ko satan in ali je možno blazine zamenjati z navadnimi fedrami in amortizerji.
L.p.
Če ti ni ravno do top opreme, poglej po Limited izvedbi ( ga je možno dobiti tudi z avtomatskim menjalnikom), ki ima zadaj vzmetenje brez nastavitve ( klasično), če pa gledaš Executive izvedbe pa bo zračno vzmetenje neizbežno.
Pri limited izvedbi je med drugim tudi lažje zamenjati gumo z rezervo, ker je na zadnjih vratih , pri Executive pa spodaj pod prtljažnikom.
Drugače pa pri nobeni izvedbi ne moreš zgrešiti, le dobro ohranjenega je potrebno najti.
lp,
Jure
Pri limited izvedbi je med drugim tudi lažje zamenjati gumo z rezervo, ker je na zadnjih vratih , pri Executive pa spodaj pod prtljažnikom.
Drugače pa pri nobeni izvedbi ne moreš zgrešiti, le dobro ohranjenega je potrebno najti.
lp,
Jure
Pozdravljen.
Jaz imam limited izvedbo z avtomatskim menjalnikom, klasičnim vzmetenjem, ki sem ga zamenjal z OME, ki dela super, že original podvozje je odlično.
Imam 256k KM, reden servis, in kakšen mali problemček za sproti, drugače pa motor, pogoni, menjalnik vse BP.
Udobje na AC odlično, offroad odlično.
Če dobiš dobro ohranjeno ne zgrešiš nič. So pa rezervni deli malce zasoljeni.
Lp Andrej
Jaz imam limited izvedbo z avtomatskim menjalnikom, klasičnim vzmetenjem, ki sem ga zamenjal z OME, ki dela super, že original podvozje je odlično.
Imam 256k KM, reden servis, in kakšen mali problemček za sproti, drugače pa motor, pogoni, menjalnik vse BP.
Udobje na AC odlično, offroad odlično.
Če dobiš dobro ohranjeno ne zgrešiš nič. So pa rezervni deli malce zasoljeni.
Lp Andrej
- elcapitanos
- Prispevkov: 70
- Pridružen: Sr Jan 11, 2012 8:24 am
Verjetno gleda toyote na avtonetu, tam pa verjetno ni bojazni za kakšne hude razpoke in zvite šasije (razen če je bil avto zaleten, prevrnjen ipd...), saj so lastniki teh avtomobilov verjetno komaj kdaj vklopili sredinsko špero, kaj šele reduktor in zadnjo zaporo in se šli resnega offroada z nasedanjem, skakanjem, plezanjem preko skal in kopanjem po globokem blatu.
Tukaj (pri rabljenem vozilu) je bolj pod vprašajem vzdrževanje v smislu servisa in menjav določenih delov po predpisanih intervalih, vsaj po moje.
lp,
Jure
Tukaj (pri rabljenem vozilu) je bolj pod vprašajem vzdrževanje v smislu servisa in menjav določenih delov po predpisanih intervalih, vsaj po moje.
lp,
Jure
- elcapitanos
- Prispevkov: 70
- Pridružen: Sr Jan 11, 2012 8:24 am
Gledal sem to toyoto- link spodaj, vendar bom zaenkrat še malo počakal in dal malo več cekinov za bolj ohranjen avto, ta je preveč zdelan. Spredaj kjer ima uho za vleko pod odpijačen je ena uha odtrgana tako, da so ga mogli že pošteno šlepat in tudi drugače je avto dotrajan, kakorkoli več sreče prihodnjč.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... tive%20A...
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... tive%20A...
elcapitanos napisal/-a: ta je preveč zdelan.
Valda so vidni znaki uporabe sej gre v 13 leto. Tut kilometrov (ni servisne) je nekaj zato ne morš pričakovat tip top kondicije. Cena se mi zdi smiselna za stanje vidno iz slik.
Mal offtopic.
Sm pred kratkim prodajal golfa V za prjatlco, 2007 letnik, prvi lastnca, vsa znana zgodovina. Ne morš verjet keri pacjenti so prhajal kljub temu, da sem postavil najnižjo ceno v okviru konkurenčnih ponudb.
Je šel model preverjat, če je res prvi lastnik prek neta. Pa je bil v dokumentaciji prevzemni list ob predaji avta leta 2007. Pa sumničevost za vsako pikco, udrtinco.
Takim pacjentom sam adijo od zdej naprej. Če ne pride z denarjem se o ceni ne pogajam ali pa ogleda sploh ne naredim, ker je čista zguba mojga cajta. Imel sem celo primer, k je fotr prišel s hčero, da se mal zapeljeta in sprobata sedeže, wtf. Pri drugem smo šli narest pregled na uraden servis (nekih 80 točk so pregledal v uri in pol). Ugotovil, da je vse tak kot sem rekel razen desni sprednji stabilizator je imel mal lufta (20€ pa delo). Ma ni šlo skoz in kr dodatno ceno zbijat. Sam odje..
Skratka, ti komplikatorji nej našparajo trikratnik zdejšnje vsote in nabavjo nov avto. Pa bo mer. Mi bomo pa za đabe kupval čez 5-8 let k razumemo normalno obrabo avtov.
p.s.
Pr avtu tega ranga mej na lagerju vsaj jurja za morebitno hitro sanacijo okvar. Drgač to ni avto zate, vsaj ne ta letnik. Počakaj, našparaj, kupi mlajšo oz. z manj kilometri.
miran napisal/-a:@ elcapitanos: 10.300 EUR za 12 let staro Toyoto je preveč! Pa kakršna koli je!
@ Dimen: koliko si pa ti že imel Toyot?
Miran
Kakor se vzame, moja niti Executive ni, pa stara je 14 let, pa je za manj kot 15000 ne dam.
99% da tega denarja tudi nikoli dobil ne bom. A mi ni težko in bo z veseljem moja še dolgo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Je Igor lepo povedal, se pridružujem njegovemu mnenju, lahko je avto 2007 letnik in je ubi bože pa niti 10.500 eur ni vreden, glede cene na tržišču pa se prodaja za recimo 18.000, jest moje Limited letnik 2003 nebi dal nikoli niti za 13.000, kaj šele za 10.500, ker vem kakšna, je kako je servisirana in kako očuvana.
Je pa po drugi strani tudi res, kot je Miran povedal o navezanosti na voz, moja recimo tudi pod razno še dolgo ne bo naprodaj, če sploh kdaj .
lp,
Jure
Je pa po drugi strani tudi res, kot je Miran povedal o navezanosti na voz, moja recimo tudi pod razno še dolgo ne bo naprodaj, če sploh kdaj .
lp,
Jure
LC 90TD napisal/-a:... moja recimo tudi pod razno še dolgo ne bo naprodaj, če sploh kdaj .
lp,
Jure
Tudi jaz sem za mojo tako mislil, dokler ni ta druga moja ukazala, da mora stran od hiše. In je šla.... Jota, ne
Miran
PS: in verjemite, še danes sem prepričan, da je bila (in je še) dosti več vredna, kot sem zanjo dobil...
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Dve, pa ena je bila od 0 km do skoraj 200 k km LC120, tako, da se mi kar nekaj sanja, kaj vse je lahko narobe s tem modelom. Takorekoč NIČ!
Miran
Super, pol pa prosim zapiši kaj se je dogajalo mehansko, če izvzameš redne servise? Da zvemo "iz prve roke" kaj lahko čaka potencialnega kupca 120-ke.
Dimen napisal/-a:miran napisal/-a:Dve, pa ena je bila od 0 km do skoraj 200 k km LC120, tako, da se mi kar nekaj sanja, kaj vse je lahko narobe s tem modelom. Takorekoč NIČ!
Miran
Super, pol pa prosim zapiši kaj se je dogajalo mehansko, če izvzameš redne servise? Da zvemo "iz prve roke" kaj lahko čaka potencialnega kupca 120-ke.
Če se bo, tako kot večina, vozila po cestah verjetno zelo dolgo nič. Če pa bo šla tolikokrat v pesek kot je šla Miranova, pa verjetno marsikaj Mislim, da je vprašanje neumestno, odgovor ti nebo dal ne proizvajalec ne serviser. Kaj pomeni ohranjanje življenske dobe brez večjih popravil pa mislim, da sam razumeš
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Evo lahko kar jaz odgovorim na vprašanje kako se je z mojima toyotama dogajalo.
Pri 90-tki dolgi model, 1 lastnik od 0 do 162.000 km:
- enkrat menjani diski spredaj,
- enkrat v tem času menjani semeringi zadaj in ročna zavora kar je tako ali tako hiba land cruiserc,
- dve menjani manšeti (predrti) na prednjem pogonu, in en končnik spredaj, kar je bila posledica udarca ob oviro,
- menjan nek senzor za vklop špere zadaj, ker je na kontaktu zarjavel.
- obnovljeni končniki pri Vargalantu - preventivno.
Vse ostalo so bili le redni servisi.
Pri 120-tki 1, 2 lastnik (letnik 2003), pa je bilo do sedaj zamenjano naslednje:
- črpalka za dovod goriva, ki je zatajila
- kondenzator klime, ki je bil prebit in klima ni hladila + nek senzor za klimo, ki je tudi nagajal,
- prednje čeljusti, ki so nekako zablokirale oziroma se niso odpirale ali nekaj takega,
- imel sem tudi nekaj težav (spet) z ročno zavoro ( spet hiba-toyote),
- neko pokanje ob polnem zavoju spredaj, katerega nismo odkrili niti pod razno, pokanje je samo od sebe potihnilo, končniki in vse ostalo kar bi lahko bilo krivo vse BP.
- nagravžno so se olupile feltne, katere sem dal prebarvati.
Vse ostalo so redni servisi, kot je predpisano.
To je zaenkrat v grobe vse kar sem jaz imel težav z land cruisercami, je pa res, da z nobenim avtom nisem pretiraval.
Na splošno sem bil tako z 90-tko, kot sem sedaj s 120-tko izredno zadovoljen.
lp,
Jure
Pri 90-tki dolgi model, 1 lastnik od 0 do 162.000 km:
- enkrat menjani diski spredaj,
- enkrat v tem času menjani semeringi zadaj in ročna zavora kar je tako ali tako hiba land cruiserc,
- dve menjani manšeti (predrti) na prednjem pogonu, in en končnik spredaj, kar je bila posledica udarca ob oviro,
- menjan nek senzor za vklop špere zadaj, ker je na kontaktu zarjavel.
- obnovljeni končniki pri Vargalantu - preventivno.
Vse ostalo so bili le redni servisi.
Pri 120-tki 1, 2 lastnik (letnik 2003), pa je bilo do sedaj zamenjano naslednje:
- črpalka za dovod goriva, ki je zatajila
- kondenzator klime, ki je bil prebit in klima ni hladila + nek senzor za klimo, ki je tudi nagajal,
- prednje čeljusti, ki so nekako zablokirale oziroma se niso odpirale ali nekaj takega,
- imel sem tudi nekaj težav (spet) z ročno zavoro ( spet hiba-toyote),
- neko pokanje ob polnem zavoju spredaj, katerega nismo odkrili niti pod razno, pokanje je samo od sebe potihnilo, končniki in vse ostalo kar bi lahko bilo krivo vse BP.
- nagravžno so se olupile feltne, katere sem dal prebarvati.
Vse ostalo so redni servisi, kot je predpisano.
To je zaenkrat v grobe vse kar sem jaz imel težav z land cruisercami, je pa res, da z nobenim avtom nisem pretiraval.
Na splošno sem bil tako z 90-tko, kot sem sedaj s 120-tko izredno zadovoljen.
lp,
Jure
Mislim, da sem že napisal, kaj se je dogajalo, a nekateri pač ne znajo pogledati par cm nazaj...:
..... Takorekoč NIČ!
...
Pa vseeno povzetek zgodovine o tegobah z mojo 120-ko. Naštevam po spominu, zapis vseh okvar je dobil kupec z avtom:
- od prvega dne: slabo delovanje zavor. Čeprav so me prepričevali, da si izmišljujem, je nekaj že moralo biti, saj je druga generacija 120ke imela popolnoma drugačno narejene zavore. V garanciji so mi menjali diske, čeljusti .... brez izboljšav.
- okoli 100 kkm: fuč oba ležaja nas prednjih kolesih
- enkrat: odlomljen vijak enega od vodilnih koleščkov mikro jermena
- okoli 120 kkm: sesut zadnji diferencial (v puščavi)
- okoli 150 kkm: fuč končnik
- pri okoli 160 kkm: menjani injektorji (nobene bistvene izboljšave glede na stare)
- pri okoli 160 kkm: menjana sklopka, bolj iz preventive, da ne bi kje sredi niča imel težav
- razlog za prodajo: fuč ležaj na alternatorju
Mogoče še kaj, a se ne spomnim več. Niti ne mislim brskati po spominu, je prelep za iskanje napak. Raje se spominjam vseh lepih kilometrov s tem avtom.
Še to: z avtom sem poleg vsakodnevne uporabe in kar nekaj peščenih rajž oddelal še skoraj dve sezoni DP v softu in spretnostni.
Tole je moja bivša, pred dnevi smo jo srečali na cesti:
Naj bo lastnik še dolgo zadovoljen z njo!
Miran
PS: po poteku garancije sem jo vzdrževal sam (le menjava injektorjev in sklopke je bila narejena na Toyota servisu v LJ). Sintetično olje, prepogosto menjavanje filtrov, redno podmazovanje kardanov (tega na servisu sploh ne delajo) - izredno dobro vzdrževan avto. A ne v smislu pucanja in šminkanja.
..... Takorekoč NIČ!
...
Pa vseeno povzetek zgodovine o tegobah z mojo 120-ko. Naštevam po spominu, zapis vseh okvar je dobil kupec z avtom:
- od prvega dne: slabo delovanje zavor. Čeprav so me prepričevali, da si izmišljujem, je nekaj že moralo biti, saj je druga generacija 120ke imela popolnoma drugačno narejene zavore. V garanciji so mi menjali diske, čeljusti .... brez izboljšav.
- okoli 100 kkm: fuč oba ležaja nas prednjih kolesih
- enkrat: odlomljen vijak enega od vodilnih koleščkov mikro jermena
- okoli 120 kkm: sesut zadnji diferencial (v puščavi)
- okoli 150 kkm: fuč končnik
- pri okoli 160 kkm: menjani injektorji (nobene bistvene izboljšave glede na stare)
- pri okoli 160 kkm: menjana sklopka, bolj iz preventive, da ne bi kje sredi niča imel težav
- razlog za prodajo: fuč ležaj na alternatorju
Mogoče še kaj, a se ne spomnim več. Niti ne mislim brskati po spominu, je prelep za iskanje napak. Raje se spominjam vseh lepih kilometrov s tem avtom.
Še to: z avtom sem poleg vsakodnevne uporabe in kar nekaj peščenih rajž oddelal še skoraj dve sezoni DP v softu in spretnostni.
Tole je moja bivša, pred dnevi smo jo srečali na cesti:
Naj bo lastnik še dolgo zadovoljen z njo!
Miran
PS: po poteku garancije sem jo vzdrževal sam (le menjava injektorjev in sklopke je bila narejena na Toyota servisu v LJ). Sintetično olje, prepogosto menjavanje filtrov, redno podmazovanje kardanov (tega na servisu sploh ne delajo) - izredno dobro vzdrževan avto. A ne v smislu pucanja in šminkanja.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 88 gostov