prosim pomoc

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
hondacbr
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Jan 23, 2015 12:30 pm
Kraj: ljubljana

prosim pomoc

OdgovorNapisal/-a hondacbr » Sr Jan 28, 2015 7:07 am

Pozdravljeni sem nov na forumu.Jaz imam jeep grand cherokee 2.7crd avto sem vzdignil za 10cm podaljsal sem vse roke podlozil zadnji dif pa volan dalsi amortizerji vecja kolesa ter vstavil podlozke. problem imam ta da avto nikakor ne morem voziti preko 100 avto zaplava. zanima me ce kdo ve trdota fedrov . kupil bi daljse za 10cm pa nevem katere. rad bi da bi bil avto cim trsi ker taleguncanje postaja zelo motece. Lastnik avta sem ze 10 let ampak tale dvig v zadnjem letu mi dela velike preglavice. hvala za pomoc

Uporabniški avatar
eentox
Prispevkov: 281
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:17 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a eentox » Sr Jan 28, 2015 8:43 am

Jeep že v originalu plava, dvignjen pa še bolj, sploh s podložkami. Kontaktiraj uporabnika jeepwrangleroffroad (ali nekaj podobnega :) ) on je dal izdelati po naročilu 10cm daljše fedre pa ga vprašaj kako se je obneslo.

Moje mnenje pa je, da z dvignjenim Jeepom, s homemade (poceni) predelavami neboš NIKOLI 130km/h peljal kot po tirnicah :wink:
If it seems too good to be true, it probably is

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Sr Jan 28, 2015 11:55 am

...mogoče bi se zadeva delno izboljšala, če bi spremenil tudi vpetje panharda na karoseriji?

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Jan 28, 2015 12:09 pm

Iz lastnih izkušenj, po nekaj poskusih samogradnje oziroma kombiniranja daljših vzmeti, podložk, itd sem prišel do naslednjega - pri dvigu wj-ja za 10cm je potrebno narediti naslednje:

- daljše vzmeti (sam sem vgradil ironrock)
- daljše amortizerje (doetch)
- spustiti reduktor za cca. 4cm (homemade)
- vgraditi nastavljiv (ali pa le podaljšan) panhard (ironrock)
- daljši stabilizatorji spredaj in zadaj (spredaj sem dal odklopljive JKS, zadaj daljše ironrock)
- sprednji kardan z dvojnim križem pri reduktorju in enojnim križem pri diffu (tom woods) - če se boš vozil le po cesti, ni nujno potrebno, po terenu pa bo originalni šel takoj v franže
- spredaj je zelo priporočljivo vgraditi nastavljive roke (sam sem imel JKS-ove), ni pa nujno

S vsem tem in z 32" gumami (235/85R16) sem se lahko vozil brez težav do 160 km/h, tudi na daljše relacije, brez plavanja po cesti. Za te gume ni bilo potrebno rezati odbijača in tudi distančnikov nisem rabil. Avto se je peljal odlično po cesti in tudi po terenu, precej bolje kot z originalnim podvozjem. Poraba pa se je v trenutku predelave povečala za 4-5 l/100km

Je pa taka predelava vse prej kot poceni (cca. 2500€+, za sedanje cene ne vem točno, je bil takrat tečaj $ ugodnjejši), problem zna biti tudi s homologacijo, če jo hočeš imeti

Glede tvoje sedanje predelave pa vsekakor manjka daljši oz. nastavljiv panhard in daljši stabilizatorji, sam "death-wobble" pa je lahko tudi posledica izrabljenih gumic v rokah, panhardu in na stabilizatorjih)

lp vsem
Slika

Uporabniški avatar
eentox
Prispevkov: 281
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:17 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a eentox » Sr Jan 28, 2015 1:37 pm

Sprednje nastavljive zgornje in spodnje JKS roke imam še doma če bi jih rad vgradil
If it seems too good to be true, it probably is

primorec 90
Prispevkov: 316
Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
Kraj: Vogrsko

OdgovorNapisal/-a primorec 90 » Sr Jan 28, 2015 8:34 pm

Sam imam vgrajen na gcju long ARM kit rough country.
4 ince . Zamenjan je tudi volanski mortizer.
In pa use kar je kloshar napisal.
Z avtom se peljem kot z original.
Razn poraba je visja.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 200 gostov