prosim pomoc
prosim pomoc
Pozdravljeni sem nov na forumu.Jaz imam jeep grand cherokee 2.7crd avto sem vzdignil za 10cm podaljsal sem vse roke podlozil zadnji dif pa volan dalsi amortizerji vecja kolesa ter vstavil podlozke. problem imam ta da avto nikakor ne morem voziti preko 100 avto zaplava. zanima me ce kdo ve trdota fedrov . kupil bi daljse za 10cm pa nevem katere. rad bi da bi bil avto cim trsi ker taleguncanje postaja zelo motece. Lastnik avta sem ze 10 let ampak tale dvig v zadnjem letu mi dela velike preglavice. hvala za pomoc
Jeep že v originalu plava, dvignjen pa še bolj, sploh s podložkami. Kontaktiraj uporabnika jeepwrangleroffroad (ali nekaj podobnega ) on je dal izdelati po naročilu 10cm daljše fedre pa ga vprašaj kako se je obneslo.
Moje mnenje pa je, da z dvignjenim Jeepom, s homemade (poceni) predelavami neboš NIKOLI 130km/h peljal kot po tirnicah
Moje mnenje pa je, da z dvignjenim Jeepom, s homemade (poceni) predelavami neboš NIKOLI 130km/h peljal kot po tirnicah
If it seems too good to be true, it probably is
Iz lastnih izkušenj, po nekaj poskusih samogradnje oziroma kombiniranja daljših vzmeti, podložk, itd sem prišel do naslednjega - pri dvigu wj-ja za 10cm je potrebno narediti naslednje:
- daljše vzmeti (sam sem vgradil ironrock)
- daljše amortizerje (doetch)
- spustiti reduktor za cca. 4cm (homemade)
- vgraditi nastavljiv (ali pa le podaljšan) panhard (ironrock)
- daljši stabilizatorji spredaj in zadaj (spredaj sem dal odklopljive JKS, zadaj daljše ironrock)
- sprednji kardan z dvojnim križem pri reduktorju in enojnim križem pri diffu (tom woods) - če se boš vozil le po cesti, ni nujno potrebno, po terenu pa bo originalni šel takoj v franže
- spredaj je zelo priporočljivo vgraditi nastavljive roke (sam sem imel JKS-ove), ni pa nujno
S vsem tem in z 32" gumami (235/85R16) sem se lahko vozil brez težav do 160 km/h, tudi na daljše relacije, brez plavanja po cesti. Za te gume ni bilo potrebno rezati odbijača in tudi distančnikov nisem rabil. Avto se je peljal odlično po cesti in tudi po terenu, precej bolje kot z originalnim podvozjem. Poraba pa se je v trenutku predelave povečala za 4-5 l/100km
Je pa taka predelava vse prej kot poceni (cca. 2500€+, za sedanje cene ne vem točno, je bil takrat tečaj $ ugodnjejši), problem zna biti tudi s homologacijo, če jo hočeš imeti
Glede tvoje sedanje predelave pa vsekakor manjka daljši oz. nastavljiv panhard in daljši stabilizatorji, sam "death-wobble" pa je lahko tudi posledica izrabljenih gumic v rokah, panhardu in na stabilizatorjih)
lp vsem
- daljše vzmeti (sam sem vgradil ironrock)
- daljše amortizerje (doetch)
- spustiti reduktor za cca. 4cm (homemade)
- vgraditi nastavljiv (ali pa le podaljšan) panhard (ironrock)
- daljši stabilizatorji spredaj in zadaj (spredaj sem dal odklopljive JKS, zadaj daljše ironrock)
- sprednji kardan z dvojnim križem pri reduktorju in enojnim križem pri diffu (tom woods) - če se boš vozil le po cesti, ni nujno potrebno, po terenu pa bo originalni šel takoj v franže
- spredaj je zelo priporočljivo vgraditi nastavljive roke (sam sem imel JKS-ove), ni pa nujno
S vsem tem in z 32" gumami (235/85R16) sem se lahko vozil brez težav do 160 km/h, tudi na daljše relacije, brez plavanja po cesti. Za te gume ni bilo potrebno rezati odbijača in tudi distančnikov nisem rabil. Avto se je peljal odlično po cesti in tudi po terenu, precej bolje kot z originalnim podvozjem. Poraba pa se je v trenutku predelave povečala za 4-5 l/100km
Je pa taka predelava vse prej kot poceni (cca. 2500€+, za sedanje cene ne vem točno, je bil takrat tečaj $ ugodnjejši), problem zna biti tudi s homologacijo, če jo hočeš imeti
Glede tvoje sedanje predelave pa vsekakor manjka daljši oz. nastavljiv panhard in daljši stabilizatorji, sam "death-wobble" pa je lahko tudi posledica izrabljenih gumic v rokah, panhardu in na stabilizatorjih)
lp vsem
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 200 gostov